Verslo ir rinkų naujienos » Lietuvoje planuojama "Pizza Hut" ir „KFC“ tinklo plėtra


Autorius: JT Naujienos, Parašyta: 2007-10-08 14:11.
URL: https://www.traders.lt/page.php?id=1022


Lietuvos rinkoje frančizės pagrindu atidaryta pirmoji picerija "Pizza Hut" bei greito maisto restoranas KFC, šie gerai žinomi prekiniai ženklai priklauso didžiausiam pasaulyje sisteminių restoranų tinklui YUM!

Piceriją "Pizza Hut" bei greito maisto restoraną KFC Kaune "Akropolio" prekybos centre atidariusios "Fast Foods" komercijos direktorės Gintarė Cvirkaitė teigimu, akivaizdus produktų ir restoranų koncepcijos išskirtinumas yra svarbiausi šių prekinių ženklų konkurenciniai pranašumai.

"Lietuvoje nuolat auga picerijų skaičius, tai rodo, kad šalies picerijų rinka dar neužpildyta. Šis indikatorius ir paskatino į Lietuvą įvesti didžiausią pasaulyje picerijų tinklą "Pizza Hut", kuris klientams gali pasiūlyti analogų neturinčius visame pasaulyje mėgiamus produktus", - teigia G. Cvirkaitė. Greito maisto restoranų KFC atidarymą Lietuvoje, anot G. Cvirkaitės, lėmė neišvystyta greito maisto rinka: "12 metų šalies greito maisto rinkoje turėjome tik vieną rimtą žaidėją, todėl originalų meniu galintis pasiūlyti KFC greito maisto restoranas turi visas galimybes sėkmingai įsitvirtinti Lietuvoje".

"Pizza Hut" prekinis ženklas įpareigoja klientams suteikti aukštos kokybės aptarnavimą ir produktus, kokie siūlomi virš šimto šalių veikiančiose picerijose. "Produktų receptūros užpatentuotos, o aukštos kokybės reikalavimų laikymąsi užtikrina griežta koncerno YUM! kontrolės sistema. Siekiame kokybės, o ne kiekybės, todėl picerijos veiklą pradėjome klientams siūlydami bazinių "Pizza Hut" produktų meniu.", - sako G. Cvirkaitė.

Greito maisto restorane KFC Kaune taip pat siūlomi populiariausi KFC restoranų tinklo produktai viščiukas Original Recipe, aštrūs sparneliai Hot wings, traškios lazdelės Crispy Strips, mėsainiai su vištiena, salotos. "KFC prekinis ženklas yra dar labiau standartizuotas tiek produktų, tiek koncepcijos prasme. Pradėjome veiklą pasirinkdami pačius populiariausius pasaulyje ir analogų Lietuvos rinkoje neturinčius produktus, tačiau pasilikome galimybę įsivesti kitus top produktus ateityje taip nustebinant savo klientus", - teigia G. Cvirkaitė.

Ruošiantis pasaulinių prekinių ženklų "Pizza Hut" bei KFC įėjimui į Lietuvos rinką, vien darbuotojų mokymams buvo skirta 80 tūkst. litų. Investicijos į "Pizza Hut" tinklo veiklą Lietuvoje jau siekia 1,2 mln. litų. Į KFC investuota 900 tūkst. litų. Ateityje picerijas "Pizza Hut" ir greito maisto restoranus KFC bendrovė "Fast Foods" planuoja atidaryti visuose didžiuosiuose Lietuvos miestuose.