
Autorius: JT Naujienos, Parašyta: 2007-11-29 12:48.
URL: https://www.traders.lt/page.php?id=1664
Lenkijos naftos koncernas „PKN Orlen“, įsitvirtindamas Baltijos valstybėse, iki 2012 metų planuoja įvesti į rinką prekių ženklus „ORLEN Lietuva“ ir „ORLEN Latvija“, Lietuvoje ir Latvijoje atidaryti 120 degalinių, taip pat užimti 20 proc. bendros abiejų šalių mažmeninės prekybos naftos produktais rinkos.
Kuriant mažmeninės prekybos tinklo plėtros į Lietuvos ir Latvijos rinkas strategiją, „PKN Orlen“ sieks įtvirtinti regiono lyderio poziciją Vidurio ir Rytų Europoje, kartu didinant įmonės vertę ir finansinį efektyvumą.
Įgyvendinant naują Orlen strategiją, degalinėse kartu su aukščiausios klasės degalais „Verva“ bus siūlomas gerokai išplėstas būtiniausių kasdienių prekių, šiltų bei šaltų užkandžių ir gėrimų asortimentas, degalinių lankytojai galės įvertinti atnaujintą degalinių aplinką.
Mažmeninio tinklo Lietuvoje ir Latvijoje kūrimas susideda iš trijų etapų. Per 5-erius metus bus siekiama užimti 20 proc. bendros Lietuvos ir Latvijos rinkos.
Iki 2008 metų pabaigos „PKN Orlen“ veikla bus orientuota į pasirinktų degalinių arba jų tinklų perėmimą ir naujų degalinių statybai.
2009-2010 metais bus tęsiamas degalinių perėmimų procesas, tačiau pagrindinis dėmesys bus skiriamas naujai pastatytų degalinių atidarymui.
Trečiajame etape bus siekiama sustiprinti „Orlen“ degalinių tinklo pozicijas Baltijos šalių rinkoje ir užbaigti numatytų objektų statybą. Remiantis tokiu grafiku, iki 2012 metų bendrovė be dabar valdomų degalinių bus įsigijusi dar 20 degalinių Lietuvoje ir apie 25 degalines Latvijoje. Per tą patį laiką Lietuvoje ir Latvijoje bus pastatytos 75 naujos degalinės. Kartu bus nuolat plečiama veikla pagal franšizės sutartis. Tikimasi, kad iki 2012 metų bus pasirašytos 75 franšizės sutartys.
Užbaigiant planų įgyvendinimą, koncertas turėtų valdyti 230 degalinių tinklą Baltijos regione ir užimti 20 proc. bendros Lietuvos ir Latvijos rinkos.