![](skins/traders/img/logo_big.png)
Autorius: traders.lt, Parašyta: 2021-02-03 17:28.
URL: https://www.traders.lt/page.php?id=32106
Jei Elon Musk socialiniame tinkle Twitter užsimena apie kažkokią kompaniją, tai paprastai paveikia jos akcijų kainą, bet nebūtinai tos, kurią jis turėjo omenyje.
Sekmadienį Elon Musk apsikeitė nuomonėmis su Robinhood vadovu Vlad Tenev, tuo pačiu Tesla generalinis direktorius užsiminė apie naują Clubhouse socialinę programėlę. Po dienos Clubhouse Media Group akcijų kaina pašoko daugiau nei dvigubai. Tiesa, tai visai kita įmonė. Be to, taip ji pasivadino tik prieš dvi savaites. Anksčiau ji buvo žinoma kaip Tongji Healthcare Group ir turi kiną savininką.
„Kažkas nesuprato, kad Clubhouse ir Clubhouse Media Group yra dvi skirtingos bendrovės“ - sakė Milano Banor SIM akcijų rinkos vadovas Angelo Meda.
Antradienį, kai viskas jau tapo aišku, Clubhouse Media Group akcijų kaina biržoje krito net keturiasdešimt penkiais procentais. Šiandien šios įmonės vertybiniai popieriai vėl pastebimai pinga, t.y. maždaug trisdešimt penkiais procentais.
Tai nėra pirmas kartas, kai Elon Musk yra panašios klaidos kaltininkas. Sausio septintą dieną Tesla viršininkas patarė savo Twitter sekėjams „naudoti Signal“. Jis turėjo omenyje šifruotą pranešimų internetu siuntėją, kuris priklauso privačiai ne pelno organizacijai. Tuo tarpu mažos Teksase įsikūrusios medicinos prietaisų kompanijos Signal Advance akcijų kaina per mažiau nei savaitę pašoko nuo 70 centų iki 70 dolerių.