Verslo ir rinkų naujienos » „Elektromarkt“ ėmėsi formuoti išskirtinės pažangios technikos nišą su nauju prekės ženklu „Media city“


Autorius: JT Naujienos, Parašyta: 2007-09-20 13:47.
URL: https://www.traders.lt/page.php?id=767


Pažangios ir išskirtinės buitinės technikos ir elektronikos prekių rinką Lietuvoje užimti nusprendė bendrovė „Elektromarktas“, šalyje valdanti mažmeninės prekybos buitine technika ir elektronika tinklus „Elektromarkt“ ir „Buteka“. Bendrovės plėtros koncepciją papildė naujo pavadinimo prekybos salonas „Media City“, kuriame galima įsigyti ne tik ne masinei prekybai skirtų prekių, bet ir ribotą skaičių pasaulyje pagamintos išskirtinės elektronikos ir buitinės technikos. Be to, remiantis italų rinkodaros specialistų rekomendacijomis, „Media City“ bus formuojamas VIP klasės aptarnavimas.

„Rinkoje turime patirties besiorientuojant į aukštesnes pajamas gaunančius klientus, kurie kelia griežtesnius reikalavimus aptarnavimui ir produktų asortimentui. Salonas „Media City“ bus skirtas norintiems rinktis iš kruopščiai atrinkto asortimento, kuriame bus patys naujausi, itin kokybiški, technologiškai pažangiausi, išskirtinio dizaino produktai“, - sako UAB „Elektromarktas“ generalinis direktorius Ruslanas Šaraškinas.

Taip pat jis teigia, kad didelis dėmesys „Media City“ salone bus kreipiamas klientų aptarnavimui, kuris yra svarbiausia prekybos salono koncepcijos dalis. VIP klasės aptarnavimas, kurio tradicijas „Elektromarktas“ pirmieji pradeda formuoti Lietuvos buitinės technikos ir elektronikos rinkoje, apims tiek specialistų patarimus, kaip stilingą techniką priderinti prie interjero, tiek specialiai organizuojamus apsipirkimus bet kuriuo paros metu, tiek kitokias papildomas paslaugas.

„Media City“ atstovo teigimu, poreikis naujausioms technologijoms ir išskirtiniams buitinės technikos bei elektronikos dizainui Lietuvoje sparčiai auga. „Siekiame, kad „Media City“ taptų salonu, kuris ne tik atitinkamai pristatys pažangiausios technikos naujoves, bet ir sudarys galimybę techniką apžiūrėti ir įsigyti čia pat Lietuvoje, nevažiuojant į kitas šalis. Taip pat numatome galimybę ateityje plėtoti „Media City“ prekybos salonų tinklą didžiausiuose Lietuvos miestuose ir kitose Baltijos šalyse“, - sako „Elektromarkt“ generalinis direktorius.

Pirmais veiklos mėnesiais „Media City“ asortimentas buvo intensyviai formuojamas atsižvelgiant į pasaulio buitinės technikos dizaino ir technologines tendencijas, madas. Išskirtinių produktų lentynose galima rasti kolekcinių prekių, pavyzdžiui, itin prabangų plazminį televizorių, padengtą 24 karatų auksu.

Numatyta, kad nemaža dalis asortimento bus vienetinės prekės - jų į Lietuvą bus atvežta viena arba kelios. Taip pat, anksčiau nei kitur, čia bus pristatomos elektronikos ir buitinės technikos naujovės, sukurtos mažai žinomų, ekskliuzyvinių prekių gamintojų, tarp kurių tokie kaip „La Pavoni“ kavos virimo aparatai, „Philips“ gamintojo „SWAROVSKI“ aksesuarų linija, „Dyson“ dulkių siurbliai, „Myryad“ garso sistemos, „Scandyna“ garsiakalbiai ir kitokie.

Apie 400 kv. metrų ploto prekybos salonas „Media City“ įsikūrė aukščiausio Vilniaus gyvenamojo pastato „Helios city“ pirmame aukšte. „Media City” atidarytas bendradarbiaujant su Italijos rinkodaros profesionalais „MGM Store Solutions“ , kurie daugiau kaip 30 metų teikia parduotuvių įrangos sprendimus elektronikos, buitinės technikos ir panašių prekių mažmenininkams. „Media City“ įgyvendina pasaulyje žinomų rinkodaros specialistų idėjas ir pardavimo koncepciją.

Bendrovei „Elektromarktas“ šiuo metu priklauso 15 prekybos centrų, kurių plotas siekia iki 4 tūkst. kv. metrų bei didžiausias Baltijos šalyse buities technikos prekybos centras Vilniaus prekybos ir pramogų sostinėje „Akropolis“. Bendras „Elektromarkt“ parduotuvių plotas yra apie 21 tūkst. kvadratinių metrų. Lietuvoje taip pat veikia 19 „Elektromarkt“ frančizių ir 36 prekybos vietas turintis tinklas „Buteka“.