Autorius | Žinutė |
2015-08-19 20:33 #446190 | |
Dar ir po 44 paimsim call.
Tam paciam expire. Dar 60 punktu pakrito spot. Nuo paskutinio sandorio. Esu Rolandas Talocka. O tu . Po tiek metų Nicko gyvavimo. Ar gali iskonvertuoti savo nicką į pavardę. Ne ? Matyt kažką darai gyvenime ne taip.
|
|
2015-08-20 13:13 #446240 | |
Viena iš naftos pigimo priežasčių, tai baimė, kad jos tuoj nebus kur dėti, po 10 metų manau pusę tarnsporto pramonės bus varoma elektra. Nafta - tai sekanti Nokia, dėl to OPEC'as nemažina apsukų, bando išpešti paskutinį pelną.
Pasižiūrėkit kas darosi automobilių rinkoje, kiekviena major Autokompanija jau turi paruošę (almost)full-electric automobilius: VW e-Golf, audi Q6, bmw i3 (jau nekalbam apie Prius ir Leaf) ir t.t. Viskas prasidėjo ir paspartėjo nuo Tesla Motors. Švedijos Gothenburg jau visą viešą transportą keičia elektriniu. Oil -> downtrend forever, Electricity -> uptrend. Paveikslėlyje naftos panaudojimo pasiskirstymas JAV. |
|
2015-08-20 14:11 #446243 | |
Dėl naftos savikainos,tai klausimas ar aukščiau pateiktos kainos įvertinus mokesčius ir t.t.,nes neseniai rusai irgi kalbėjo,kad Kanados savikaina yra 35-38$/bar, be abejo pigiausia pas arabus,o kiti?Norvegam lyg reikia apie 45-50$/bar.Dėl elektromobilių tai dar ne taip greit antraip Tesla jau dabar gamintų dvigubai,o deja kolkas net metinio tikslo nepasieks,nes kokybė nukenčia,plius su dalimis turbūt irgi nespėja.Plius jų kaina irgi ne pigi,o tradiciniai gamintojai turi platų spektrą mašinų,čia manyčiauateinančio dešimtmečio ar ilgesnis reikalas,žodžiu turi spėti visi savo nafta plius minus išsiparduoti,o tada jau alternatyvas pilnai pajungs.Klausimas prie kurio lygio pirktis,kai taip krenta,ar laukti 30-37,ar jau palietus 40 imti..
|
|
2015-08-20 14:16 #446244 | |
Elekromobiliai tai tik miesto automobiliai. Kol nafta dykai, jie normaliai nepakonkuruos su naftiniais automobiliais. Ir jokios optimistines prognozes del elktromobiliu uzimammos rinkos neiisipildo.
The Power of Technical Analysis
Margin Call |
|
2015-08-20 18:22 #446255 | |
Kol kas dar nėra geresnio elektromobilio už tą pačią kainą, lyginant su skystu kuru varomo. Tereikia tik vieno tokio sulaukti (kaip buvo su iPhone telefonų rinkoje) ir viskas apsivers aukštyn kojom per kelis metus. O konkurenciją sudaro jau dabar akcizo mokesčiai kurui, draudimas įvažiuoti į miestų centrus ir mokesčiai už automobilių taršą...
|
|
2015-08-20 19:42 #446256 | |
Kad elektromobilių rinka augtų greiciau, nafta ne 40 o virš 100 turėtų būt. Pigi nafta elektromobiliams kenkia visapusiškai.
|
|
2015-08-20 20:08 #446257 | |
Tai ne 100, o kokie 500 turetu kainuoti.
The Power of Technical Analysis
Margin Call |
|
2015-08-20 20:27 #446259 | |
as nesuprantu kur jus cia matot branguma vazinet su elektromobiliu, jeigu 100km nuvaziuot reikia 15-17kwh, kas yra iki 3euru LT kainomis, nuvaziuokit jus man su kokia bulka nuo kauno iki vilniaus uz 3 eurus, cia klausimas vienintelis, kada sugebes pagaminti akuma kurio kaina bus tokia, kad vazinejant elektra ir skystalais kainu skirtumas atsipirks per 2-3 metus
|
|
2015-08-20 20:39 #446260 | |
Deja ne tik akumo kaina,bet ir automobilio imant hibridą skiriasi maždaug ant 30% minimum,tai kaip sakant kol atsipirks ta permoka žiūrėk jau kelis auto pakeisi,todėl kaip ir rašiau nafta dar pabus ant bangos,klausimas kiek ją dar nuvarinės žemyn,kol pradės rimtą augimo ciklą,nes akcijos pagal analitikus(aišku ne visos) irgi tada varys up,o korekcijos kaip ir nebuvo,tai spėju ją dabar ir darosu visokiom baimėm ir eko sulėtėjimais pasaulyje,po to bankirai dugne apsipirks rimtai ir vėl ralis,ir skolint pinigų nereiks,nes paskolos tai ilgam,o čia vis trumpiau ir išeit greit gali,tai kam verslininkam duot,kai pats greičiau apsuki,išnaglėjo kapitalistai visai
|
|
2015-08-20 21:07 #446261 | |
kergudu [2015-08-20 20:27]: Atsakymas - kai pasibaigs skystalai....cia klausimas vienintelis, kada sugebes pagaminti akuma kurio kaina bus tokia, kad vazinejant elektra ir skystalais kainu skirtumas atsipirks per 2-3 metus Ir is viso, ne elektriniai su baterkem, o vandeniliniai varikliai uzkariaus rinka. The Power of Technical Analysis
Margin Call |
|
2015-08-20 21:37 #446262 | |
youngcat [2015-08-20 21:07]: siaip jeigu ziurint tarsos atzvilgiu tai vandeniliniai kiek ziurejau siuo metu co2 iskyrimo atzvilgiu yra svariausi, nes lektra pati savaime tarsos neiskiria, bet ja gaminant issikiria ir co2, ypatingai naudojant anglis turbinos sukimui ir kiek girdejau toyota kitais metais zhada isleist pirma, masinio naudojimo, vandeniliu varoma automobili
kergudu [2015-08-20 20:27]: Atsakymas - kai pasibaigs skystalai....cia klausimas vienintelis, kada sugebes pagaminti akuma kurio kaina bus tokia, kad vazinejant elektra ir skystalais kainu skirtumas atsipirks per 2-3 metus Ir is viso, ne elektriniai su baterkem, o vandeniliniai varikliai uzkariaus rinka. |
|
2015-08-20 21:43 #446263 | |
Ne, neefektyvus variklis iš principo. Apie puse paleidžiama vėjais, kaip ir visų kitų vidaus degimo variklių atveju.
youngcat [2015-08-20 21:07]:
Atsakymas - kai pasibaigs skystalai. Ir is viso, ne elektriniai su baterkem, o vandeniliniai varikliai uzkariaus rinka. |
|
2015-08-20 21:46 #446264 | |
Krabas, jei nesigaudai, tai nors pasiskaityti galetum pries rasydamas nesamone.
The Power of Technical Analysis
Margin Call |
|
2015-08-20 22:08 #446266 | |
krabas [2015-08-20 21:43]: kalba eina ne apie efektyvuma, o apie maza tarsa, kiek prisimenu vidaus degimo variklis issvaisto apie 70% energijos, elektros ar tai 15, o vandenilinis nezinau, bet jei jis issvaisto, bet visiskai netersia aplinkos, bent europoj, jo ateitis sviesi, nes EK visais imanomais budais bando mazinti tarsa
Ne, neefektyvus variklis iš principo. Apie puse paleidžiama vėjais, kaip ir visų kitų vidaus degimo variklių atveju. youngcat [2015-08-20 21:07]: Atsakymas - kai pasibaigs skystalai. Ir is viso, ne elektriniai su baterkem, o vandeniliniai varikliai uzkariaus rinka. |
|
2015-08-20 22:12 #446267 | |
Zinau tik tiek, kad vokietijos naujausi povandeniniai lavai yra varomi vandeniliu. Ir jie nepalieka jokio termo (siluminio) pedsako, ty nesusekami. O tai reiskia labai auksta tokiu jegainiu naudingumo koeficienta is principo.
Cia biski raso apie automobilius: http://www.ndalys.lt/m/en/faqs/vandeniliuvaromi.html http://www.tv3.lt/naujiena/832780/vandeniliu-varomi-automobiliai-ateitis-miglota-bet-gali-buti-svari The Power of Technical Analysis
Margin Call |
|
2015-08-20 23:50 #446271 | |
Su vandeniliu nieko nebus, nes jo naturaliai ir paprastai niekur nepaimsi, jį gali pagaminti iš gamtinių dujų, bet gaminant išsiskiria daug teršalų, kas visiškai nėra ekologiška šių dienų standartais, arba vandenilį galima pagaminti naudojant atsinaujinančių šaltinių elektrą, bet tokiu atveju jo kaina didesnė negu benzino. Taip pat esu girdėjęs, kad labai sunku sutalpinti didelį kiekį vandenilio mažame tūryje, naujausios technologijos tai leidžia padaryti, bet gamybos kaštai žymiai didesni negu ličio jonų baterijos atitinkamai. Tad visais atvejais elektriniai automobiliai laimi.
Tuo tarpu oil'as šiandien atrodė, kad jau atsigaus, ir vėl pramušė vakarykštį dugną, keista stebėti tokį kontrastą tarp commodities... |
|
2015-08-20 23:55 #446272 | |
paskaicius tuos straipsnius krenta i akis km/kaina, kol kas ji 2-3 didesne, bet tai irgi technologiju reikalas, kada nuktris, bet nereik pamirst, kad elektro varikliu gamintoju km/kaina turetu irgi krist vystantis technologijoms, manau, kad musu laukia puikus electro-hydro automobiliu konkurecijos etapas, kuris manau prasides 5 metu laikotarpyje, benzino-dyzelino dienos sukaiciuotos, beabejo tai nenutiks per 5 metus ir manau ne per 10-20, bet pamazhel viskas apsivers, reiks galvot nauju naftos panaudojimo budu, arba liks panashios vertes kaip ir akmuo
|
|
2015-08-21 00:02 #446273 | |
SauliusM [2015-08-20 23:50]: pasiskaityk youngcat nuoroda, ten viename straipsnyje parasyta, kaip isgaunamas vandenilis, yra 2 budai, populiariausias is metano(t.y. gamtiniu duju), taip pat yra antras budas vadinamas eletrolize, kaip supratau, jis yra daug sudetingesnis, esme, kad naudojant eletro srove is vandesn h2o yra atskiriamas vandenilis H, bet jis kol kas yra sudetingas, bet kas sudetinga siandien po 10 metu gali but paprasta, o kaip zinome vandens zemeje yra labai stipriai nemazai
Su vandeniliu nieko nebus, nes jo naturaliai ir paprastai niekur nepaimsi, jį gali pagaminti iš gamtinių dujų, bet gaminant išsiskiria daug teršalų, kas visiškai nėra ekologiška šių dienų standartais, arba vandenilį galima pagaminti naudojant atsinaujinančių šaltinių elektrą, bet tokiu atveju jo kaina didesnė negu benzino. Taip pat esu girdėjęs, kad labai sunku sutalpinti didelį kiekį vandenilio mažame tūryje, naujausios technologijos tai leidžia padaryti, bet gamybos kaštai žymiai didesni negu ličio jonų baterijos atitinkamai. Tad visais atvejais elektriniai automobiliai laimi. Tuo tarpu oil'as šiandien atrodė, kad jau atsigaus, ir vėl pramušė vakarykštį dugną, keista stebėti tokį kontrastą tarp commodities... |
|
2015-08-21 01:00 #446275 | |
Nafta ir dujos nereikalingais "akmenimis" nepavirs, nes tai vertingiausia zaliava organines chemijos pramonei. Nuo ivairiausiu plastmasiu ir tekstiles pluostu iki susintetinto maisto.
Butu gerai, kad kuo greiciau transportas pereitu nuo naftos prie alternatyvu, kaip ir silumine energetika kuo nors pakeistu dujas. Nes sios zaliavos labai pravers ateinanciom zemieciu kartomis. O dabar mes jas baigiam dumais paleisti. "I am not young enough to know everything."
- Oscar Wilde PS autams profesines paslaugas teikiu skubiai ir nemokamai. |
|
2015-08-21 08:55 #446278 | |
SauliusM [2015-08-20 23:50]: Su vandeniliu nieko nebus, nes jo naturaliai ir paprastai niekur nepaimsi, jį gali pagaminti iš gamtinių dujų, bet gaminant išsiskiria daug teršalų, kas visiškai nėra ekologiška šių dienų standartais, arba vandenilį galima pagaminti naudojant atsinaujinančių šaltinių elektrą, bet tokiu atveju jo kaina didesnė negu benzino. Jau nuo 2008 metų serijiniu būdu gaminami vandeniliu varomi "Honda FCX".BMW gamina modelį "Hydrogen 7".Aplamai visi pagrindiniai pasaulio (bet ypatingai japonų ir vokiečių) automobilių koncernai skiria milijardus vandeniliu varomų automobilių gamybai.Pvz.BMW koncernas jau įgyvendina Europos pagrindinėse šalyse 10000 vandenilio užpildymo degalinių tinklo statybą. Be automobilių, vandenilis yra nepamainomas ketvirtosios kartos (Į kurią dabar žengia pasaulis) branduolinės energetinės sistemos funkcionavime.O branduolinė energetika kol kas yra vienintelė reali energetikos,deginančios organinį kurą alternatyva. Besidomintiems vandenilio energetika plačiau galima pasiskaityti suvedus reikšminius žodžius:kuro elementai (fuel cells),termobranduolinis reaktorius (pirmasis bus paleistas 2019 metų rugsėjį pietų Prancūzijoje),žemos temperatūros vandens elektrolizė,vandenilio membranos,skystas kriogeninis ir dujinis suslėgtas vandenilis,intermetalidai,gravitacinė elektrolizė....ect.Geriau tarptautinėmis kalbomis. |