Autorius | Žinutė |
2010-04-10 17:17 #103917 | |
Darriusk [2010-04-10 16:45]: o avarija is tikruju keista, nebus rusai pasidarbave? Tik klausimas kokia is to nauda. teisybes nesuznosime niekada. ne tokie rusai kvaili, kad darytų ką nors savo namuose. Tokį dalyką galėjo padaryt Varšuvoj ar dar kitur. O ir naudos iš to jokios: niekas Lenkijoje dėl šitos tragedijos nepasikeis. Ekonomika auga, jokių politinių problemų nėra. Pasikeitus valdžiai niekas nesikeis. Pilnai sutinku su Darriusk . Baikite čia kūrti samokslo teorijas ir traukti stulbinančią informaciją, geriau palaukite netolimos ateities ; lenkai juk neleis aviakatostrofos tirimo atlikti be jų ir tikrai jau nenurims kol neisiaiškins viską nuo A iki Z ; bent jau kiek galės , tiek išnarplios šios tragedijos priežastys. Tada galima bus kažkokias prielaidas kūrti , nes dabar skaitant kai kuriuos komentarus tai plaukai piestais stojasi. Gal dar pasakys tuoj kas , kad rusai pilotą-kamikadzę Lenkijoje pasodino už šturvalo, kuris visą darbą už juos ir padarė? P.S. gyli užuojauta Lenkų tautai Gryžau iš žvejybos ir apšalau nuo tokių žinių, o čia jau kai kurie mąsto kaip pirmadieni galima būtų pasipelnyti iš biržos reakcijos į šį skaudų įvykį |
|
2010-04-10 17:24 #103918 | |
Kažkokia speciali nelaimė: žurnalistai, kurie lydėjo Kaczynskį, turėjo skirsti kitu vyriausybiniu lėktuvu JAK-40, kuris negalėjo startuoti, nes sugedo prieš pat skrydį. Buvo skubiai paruoštas dar vienas JAK-40.
Individualios kelionės
Investicijos |
|
2010-04-10 17:38 #103920 3 | |
Užuojauta kaimynams lenkams. Tautos elitas žuvo, vykęs pagerbti atminimo tautos elito, žuvusio per II pasaulinį....
|
|
2010-04-10 17:51 #103922 | |
buvo tokia mintis pashortint pirmadieni is ryto zlota, bet sis ivykis netures jokios itakos, o beto penktadieni lenkai atliko intervencija
P.S aisku nelaime yra nelaime, bet kaip ne kaip spekuliantas tai pat yra spekuliantas |
|
2010-04-10 18:24 #103926 | |
Lenkijos prezidento lėktuvo sudužimo vietoje rastos abi juodosios dėžės, šeštadienį pranešė Rusijos nepaprastųjų situacijų ministerijos (NSM) vadovas Sergejus Šoigu. „Katastrofos vietoje rasti savirašiai įtaisai - ir telemetriniai, ir garso, - sakė lenkų ir rusų žurnalistams ministras. - Jau pradėta jų ekspertizė, kuri nušvies katastrofos priežastis“.
S.Šoigu pabrėžė, kad „to lėktuvo skrydžio trajektorija, kurią aš šiandien patikrinau du kartus, liudija, kad buvo nukrypta nuo tūpimo ir kilimo tako ne tik aukščiu bet ir pločiu - nemažiau kaip 150 metrų“. Pasak NSM, lenkų lėktuvas visiškai suniokotas, o jo fragmentai išblaškyti dideliame plote. „Suirimas, sprendžiant iš visko, prasidėjo nuo kairiojo sparno, kuris rastas už 500 metrų nuo fiuzeliažo nuolaužų“, - aiškino S.Šoigu. Lenkų žurnalistų paklaustas, ar avarijos priežastimi negalėjo būti per trumpas kilimo ir tūpimo takas, ministras atsakė, kad aerodromas „Severnyj“ gali priimti bet kokio tipo lėktuvus. |
|
2010-04-10 19:13 #103930 | |
Prognozuojama tragedijos įtaka rinkoms
http://vz.lt/2/straipsnis/2010/04/10/Analitikai_prognozuoja_tragedijos_itaka_rinkoms |
|
2010-04-10 19:34 #103933 8 | |
Negaliu patiketi, kad prezidentas skrido rusu gamybos laužu - Tu 154. Tai ko gero avaringiausias lėktuvas pasaulyje. Patys ruskiai jį nustojo gaminti prieš dvidešimt metų... beje šiandieniai lėktuvai gali leistis per bet kokį rūką. Oro sąlygos jokio vaidmens nevaidina, nebent koks tornado. O vat rusiška oro uosto radiolokacinė aparatūra - vaidina. Kokį kokybišką rusišką daiktą žinote? Kalašnikv? Polonijaus pora gramų į arbatą? Suraskit Akropoly rusišką prekę?
Todėl lėktuvas plius lokatoriai, plius girti dispečeriai gali viską paaiškinti. Tik rusai neleis normaliai atlikti tyrimo. Galiu garantuoti už juos. Per national geographic dažnai rodo "aircrash investigation". Vienas lėktuvas nukrito Rusijoje su keliais šimtais keleivių,skrisdamas į Japoniją, nes pilotas davę jį valdyti savo sūnui, paaugliui...Du metus rusai teigė, trukdė tyrimus, kad tai naujutėlaičio Aerobus gedimas. Ši avarija yra ir youtube... |
|
2010-04-10 21:46 #103935 8 | |
Prieš skelbiant sąmokslo teorijas, reikėtų įvertinti kai kurias aplinkybes.
Oro uostas dėl rūko buvo UŽDARYTAS. Kadangi tai nedidelis karinis oro uostas, turbūt galima daryti išvadą, kad jame nėra modernios įrangos, padedančios leistis esant blogam matomumui. Matomumas buvo 400 m. Pvz., norint leistis Vilniaus oro uoste, turi būti bent 350 m (ne per seniausiai įrengta 2 kat. tūpimo įranga). Nors pilotai ir patyrę, tame oro uoste tikriausiai leidosi pirmą kartą. Bent jau pranešama, kad dispečeriai leistis neleido. Bet kai lėktuvas prezidentinis, dispečerio žodis pilotams turbūt nėra svarbiausias. Paprasto keleivinio lėktuvo atveju net nebūtų svarstoma galimybė leistis uždarytame oro uoste. Minėjimo pradžia Lietuvos laiku buvo 10 val., o lėktuvas nukrito 9.45. Leidimasis kitame mieste būtų reiškęs vėlavimą. Nėra pagrindo kaltinti rusiško lėktuvo - jei dispečeriai nurodo nesileisti, bet pilotai vis tiek iš kelinto karto nieko nematydami mėgina leistis, nepadės ir moderniausias Airbus. Juodųjų dėžių įrašai atskleis, kas buvo kalbama paskutinėm minutėm, tik kažin, ar viskas bus paviešinta. beje šiandieniai lėktuvai gali leistis per bet kokį rūką: Ne tik nuo lėktuvo viskas priklauso. Kai Vilniaus oro uoste būna rūkas, skrydžiai nukreipiami kitur. |
|
2010-04-10 22:34 #103939 | |
platybėse sklando video http://kladblog.com/embed_flv.asp?id=media.kladblog.com/media/201004/explosie.flv
kiek jis tikras ir autentiškas - neįsivaizduoju, nes kažkaip rūko nesimato, kur matėsi reportažuose... |
|
2010-04-10 23:05 #103941 1 | |
Nepamirškit, kad TU-154 gana sunkiai tupdomas lėktuvas. Šešių rankų reikia, kad jį nutupdytum. Mažasis reversas, didysis reversas, stabdymo parašiutas, ir t. t... O rūkas tikrai buvo. Nežinia, ar čia tas video iš šitos, ar iš kitos katastrofos. Pagal namų stilių panašiau į sibirą...
tupdymas Dar vienas TU-154 tupdymas |
|
2010-04-11 00:28 #103942 5 | |
Uzuojauta lenkams... o del pacios nelaimes, tai esu 100 proc. tikras, jog tai politinio debilizmo pasekme. Elitas norejo sudalyvauti ceremonijoje pagal numatyta scenariju, todel lakunai buvo verciami "pasistengti" ir lektuva nutupdyti. Labiausiai gaila kartu skridusiu paprastu zmoniu, kuriems tas skrydis buvo tik eiline darbo diena. Kai esi labai aukstai, pradeda atrodyti, kad esi nepazeidziamas... deja, pasirodo kuo bebutum, esi tik zmogus, kurio uzgaidos negali iveikti gamtos ir pergudrauti likimo...
|
|
2010-04-11 00:59 #103944 2 | |
Nuoširdi užuojauta lenkams. Nelabai ką ir bepridursi...
Kas dėl kolegų pasisakymų: Šitoj situacijoj rusų apkaltinti na niekaip neišeina. Nebent, kad oro uostas nebuvo HiTech... Bet ten tokie plotai ir tiek tų oro uostų, kad visų neaprūpinsi moderniausia įranga. Taip pat beveik neabejoju, kad viskas bus ten išrankiota ir išanalizuota iki paskutinio siūlo, ar garso, kurį ištarė pilotai. Lenkai turi teisę šiame procese dalyvauti ir dalyvaus. Tad ir norėdami rusų ekspertai nelabai galės ką nuslėpti. Be to, bent jau kol kas atrodo, kad tam nėra jokio reikalo. Priešingai - greičiausia iš to bus padarytas pavyzdinis bendras tyrimas. Tamsioji pusė - bus išsuktas ir PR su kalbančiomis galvomis per TV, kaip jos rūpinasi ir stengiasi... Lėktuvo keleivių sąrašas atrodo įspūdingai. Tačiau su Prezidentu neskrido kiti patys aukščiausi asmenys. T.y. tam tikros valstybinės logikos buvo laikomasi - kažkas visada lieka namie, kad galėtų perimti vairą tokios kaip ši ar kitos katarstrofos atveju. Įtariu, kad neužilgo lenkai pasikeis vyriausybinius lėktuvus ir kitą techniką atsinaujins. Prieš keletą metų vos nežuvo Lenkijos Premjeras nukritęs su vyriausybiniu sraigtasparniu... Kas tikisi uždirbti FX - galite bandyti. Bet tokių gudrių bus daug, o rezultatas, mano galva, neprognozuojamas. Kas dėl Lenkijos biržos - tai neabejoju, kad ji bus uždaryta bent keletui dienų, gal net visai savaitei. Įtariu, kad biržos uždarymui galėtų pakakti ir CB vadovo, kuris skrido kartu, žūties... |
|
2010-04-11 01:22 #103946 | |
likus pusantro kilometro iki aerodromo lėktuvas "padidino vertikalųjį leidimosi greitį ir ėmė leistis žemiau leidimosi trajektorijos".
"Tada dispečeris nurodė pilotams grįžti į horizontalaus skrydžio režimą, o kai jie neįvykdė nurodymo,kelis kartus įsakė tūpti kitame aerodrome" Vat šito tai nesuprantu - ką, prietaisai sugedo ar varikliai nebetraukė, kad reikėjo smigti žemyn? Paklausyti paskutinės minutės pokalbio lakūnų su dispečeriu būtinai reikėtų. Bitcoin accepted here - 1JjA1x5CgANZAvBWxyUChtys8Ebp9toVsY
www.sintagon.com alus, pliusas music intel samsung LG_Electronics |
|
2010-04-11 01:51 #103947 | |
Kamikadzės.
|
|
2010-04-11 09:14 #103948 1 | |
Vakar jauciausi sukrestas ir ieskojau atsakymo:- Kodel?
Sendien prisiminiau patarle "Zmogus planuoja ,o Dievas juokiasi" ir........ apsiraminau.Tesiilsi JIE ramybeje. |
|
2010-04-11 09:32 #103949 | |
zalias28 [2010-04-11 00:59]: Kas dėl Lenkijos biržos - tai neabejoju, kad ji bus uždaryta bent keletui dienų, gal net visai savaitei. Įtariu, kad biržos uždarymui galėtų pakakti ir CB vadovo, kuris skrido kartu, žūties... Varšuvos vertybinių popierių birža praneša, kad balandžio 12 d., pirmadienį, vyks normali prekybos sesija. |
|
2010-04-11 09:44 #103950 | |
2010-04-11 10:03 #103951 3 | |
Vat šito tai nesuprantu - ką, prietaisai sugedo ar varikliai nebetraukė, kad reikėjo smigti žemyn?: Radau, kad tame oro uoste nebuvo jokios vadinamos "instrument landing system". Tai tik patvirtino spėjimus, kad oro uostas yra smulkus ir nereikšmingas (internete apie jį informacijos nėra daug). Kiek suprantu, lėktuve gali būti geriausia įranga, bet jei oro uoste nebus atitinkamos įrangos, tai reikės leistis remiantis tuo, ką matai. Matomumas buvo 400 m., kai kur rašo, kad tik 200 m. Leidžiantis "iš akies" matomumas turi būti bent 1000 m. Normalu, kad tokiomis sąlygomis oro uostas buvo uždarytas. Tokiomis sąlygomis skrydžių nepriima ir gerokai modernesni oro uostai. Taip pat galima daryti prielaidą, kad tas oro uostas pilotams buvo nepažįstamas (prezidentiniai lėktuvai dažniausiai skraido į sostines). Turbūt todėl lėktuvas ir skrido 10 m aukštyje, kai pagal leidimosi trajektoriją toje vietoje turėjo būti 60 m aukštyje. Ir dar buvo nukrypę į šoną. Panašu į bandymus akluoju būdu atrasti tūpimo taką. Labai abejoju, kad patyrę pilotai (bent jau taip apibūdinami spaudoje) būtų savarankiškai priėmę leidimą leistis tokiomis sąlygomis tokiame oro uoste, ypač kai pirmieji bandymai buvo nesėkmingi. "Nedaug laiko iki L.Kaczynskio lėktuvo Smolensko Šiaurės oro uoste turėjo nutūpti Il-76, kuriuo iš Maskvos skrido Federalinės saugumo tarnybos (FST) darbuotojų grupė, praneša „Gazeta Wyborcza“. FST lėktuvas du kartus mėgino nutūpti Smolenske, bet galiausiai pasuko atgal į Vnukovo oro uostą." http://www.alfa.lt/straipsnis/10348004/?Ekspertas..prezidento.lektuvo.bukle.negalejo.buti.katastrofos.priezastis=2010-04-11_10-27 Rusai nerado tako ir nesileido, o lenkai su visa šalies grietinėle leidosi nieko nematydami. Jei nebūtų medžių, gal būtų išėję nutūpti pievoje. Buvo ne per seniausiai atvejis, kai lėktuvas nepasiekęs tako nusileido arimuose ir keleiviams palyginti neblogai baigėsi. Bet ten buvo variklių gedimai. O čia dėl kažkokio minėjimo šitiek rizikuoti ne tik savo, bet ir šalies galvų gyvybėmis? Netikiu, kad tai savarankiškas pilotų sprendimas. Redaguota: centaspocento (2010-04-11 11:15 ) |
|
2010-04-11 11:07 #103954 1 | |
Lenkai kaip visada savo stichijoje. Lakunas pervertino savo jegas, tai ir turime tai, ka turime.
|
|
2010-04-11 11:40 #103956 | |
Buves prezidentas L.Walensa, per lenku televizija sake, kad 2009 pabaigoj remontas sito lektuvo kainavo apie 70 milijonu zlotu ar euru, nepamena jis. Tai tikrai bukle lektuvo ideali turejo buti uz tokius pinigus. Tikrai tai galejo buti greiciau piloto klaida, ir aisku nepalankios oro salygos. O vietiniai vaikai mate kaip tas raudonas lektuvas (paprastai raudoni liektuvai ten neskraide, skraide balti su melyna, todel uzkliuvo jiems)skraide virs to aerouosto geras 2 valandas, ir finale nukrito...... Keista, kad visi ta lektuva mate, kaip ratus suka virs aerouosto, o lektuvas kur tupti nemate.
|