Autorius | Žinutė |
2010-04-12 00:18 #104053 1 2 | |
aris [2010-04-11 23:26]: a) oro uostas nenaudojamas (beveik); b) angliškai kalbantis vienintelis ruskių dispečeris ("perevodčikas") pasigėrė (šeštadienis); c) analogija: kai susidūre Indijos ir Kazachijos lektuvai - vienintelė priežastis, kad kazachų lektuvo pilotas nesuprato dispečerio nurodymų angliškai. e) kam Smolensko oro uoste (kur nebūna tarptautinių skrydžių) reikia angliškai kalbančio dispečerio? Cha, pabandyk tokį rasti, paties mylimoj Rusijoj? Indėne? Rusijoj? Taigi, geriau kliauzyk ant manęs, o ne ant kitų, čia visai puikiai rašančių... Ne nu negalima sakyt, kad anglų kalba taip nutolus nuo rusų, juk visi ją moka, o lenkai tuo labiau. Rise up rise up rise up.... sunku suprast, ten terminyne yra realiai kokie 40sakinių, kuriuos visi moka, as net neįsivaizduodamas ką jie reiškia, žinau puse... Nereik taip rusų nuvertint. Liepė tai leidžias, neliepė tai ne. Juk pilotų darbas tai nuskraidint ir jei negalėtu tai jie tikrai nesileistu... |
|
2010-04-12 00:38 #104058 3 | |
Indėno rašte nematau jokių kaltinimų rusofobija, galvoju panašiai, tik Tbilisio istorijos nesu girdėjęs. Per žinias L. Walensa sakė, kad tokiuose skrydžiuose prezidentas turi svarų žodį. Jis tuos dalykus turbūt gerai išmano. Linkstu prie versijos, kad pilotai gavo įsakymą leistis ir viskas. Tai galėjo padaryti ir prezidentas, ir lėktuve buvęs oro pajėgų vadas (pilotai buvo kariškiai). Be to, tyrime dalyvauja ir lenkai, sunku būtų viską užmaskuoti. Spėju, kad kas juodose dėžėse bebūtų įrašyta, visą kaltę "nurašys" pilotams, kad nebūtų teršiamas aukštesnių pareigūnų atminimas.
Tik kyla abejonių dėl mėginimų leistis skaičiaus ir susikalbėjimo su dispečeriais. Buvo kalbamasi rusiškai, įgula rusiškai suprato, tik sunkiai kalbėjo. Straipsnyje nurodyta, kad buvo tik vienas mėginimas, nors visur kitur nurodoma 2-4. http://avherald.com/h?article=429ec5fa&opt=0 Jei iš tikrųjų buvo tik vienas mėginimas, tada galima ieškoti pilotų klaidų, o spaudimo žūtbūt leistis versija susilpnėja. |
|
2010-04-12 09:34 #104068 1 | |
Rusų žniasklaida įvardina kaip pagrindinę priežastį tai ,kad lenkų pilotai nemokėjo rusų kalbos
http://www.ytro.ru/peredovica/ " Пилотов Качиньского подвел русский язык " Be komentarų .Štai tokie nacionaliniai rusų aviacijos ypatumai. |
|
2010-04-12 10:06 #104075 1 | |
Jei taip, tai čia jau vizito organizavimo spragos. Civilinėje aviacijoje Rusijoje yra pereita prie anglų kalbos (net ir vietiniuose skrydžiuose), o karinėje nėra ko norėti. Šitie dalykai juk buvo žinomi iš anksto, tai viena pusė galėjo pasirūpinti dispečeriais, o kita - pilotais. Beje, lenkų žurnalistų lėktuvas sėkmingai nusileido tą pačią dieną, tik kiek anksčiau. Taip išeina, kad šiuo požiūriu žurnalistų lėktuvo pilotai buvo geresni nei prezidento pilotai. Keliuose straipsniuose nurodytas skaičių nesupratimas, o juk skaičiai aviacijoje esminis dalykas.
|
|
2010-04-12 10:24 #104079 2 | |
Man net keista tokius dalykus skaityt,kad priezastis-rusu kalbos nemokejimas.kas kas,bet jau lenkai,slaviska tauta, skaicius rusiskai tikrai moka,gi ir panasumu daug.juolab,jei pilotai ne tik ka mokykla baige,o is tos 'senesnes' kartos,tai jiems,kaip ir mums,rusu kalba buvo kalama i galva nuo pat mazens.gal gali primirsti linksniuotes,gramatikas,bet skaiciu ir keiksmazodziu-beveik neimanoma. Is kitos puses,koks cia nacionalizmas gali but ir noras kalbet tik savo kalba,kai skrendi i uzsieni. Verteja tada reikejo pasikviest is tos delegacijos tame paciame lektuve,nes jei jau visi 'tokie',tai jis privalejo but.gal net keletas
|
|
2010-04-12 10:37 #104084 2 | |
centaspocento [2010-04-12 10:06]: Jei taip, tai čia jau vizito organizavimo spragos. Civilinėje aviacijoje Rusijoje yra pereita prie anglų kalbos (net ir vietiniuose skrydžiuose), o karinėje nėra ko norėti. Šitie dalykai juk buvo žinomi iš anksto, tai viena pusė galėjo pasirūpinti dispečeriais, o kita - pilotais. Pasirūpinti pilotais ,kurie moka rusų kalba? Taip pat pasirūpinti ,ar aerouostas ,kuriame bus leidžiamasi atitinka elementarius saugumo reikalavimus ir tai pagal tave turėjo padaryti lenkai.Juokauji? Į tą aerouostą prieš kelias dienas buvo atvykę Putino administracijos atstovai pasidomėti leidimosi sąlygomis ir galimybėmis atstatyti navigacinę įrangą,kuri ten kažkokia buvo ,bet neveikianti. Matyt tik Rusijoje aviadispečiariams tarptautinė skrydžių anglų kalba neprivaloma. Kartais įsijungiu pasiklausyti avia diapozoną.Taigi visi- švedai ,danai kalba angliškai ,tik rusai kalba - rusiškai (taip pat ir civiliai). P.S Lietuviai pilotai su lietuviais dispečeriais taip pat kalba angliškai,tiesa pabaigoje pranešimo palinki gero skrydžio lietuviškai. |
|
2010-04-12 10:52 #104093 1 | |
Iš tikrųjų Lenkijoje su užsienio kalbomis problemos - matyt, didelės šalies sindromas. Tik 8 proc. lenkų teigia mokantys bent vieną užsienio kalbą. Kiek susidūriau, tai, pvz., Čekijoj rusiškai daug paprasčiau susikalbėti nei Lenkijoj. Kažkur girdėjau, kad L. Kačynskis nemokėjo jokios užsienio kalbos, tik nerandu, kur būtų galima tai patikrinti. Jei taip, tai jam Lietuvos vadovai turėjo patikti jau vien tuo, kad su jais buvo galima bendrauti be vertėjų: tiek Adamkus, tiek Grybauskaitė gerai kalba lenkiškai.
|
|
2010-04-12 11:09 #104097 | |
Pasirūpinti pilotais ,kurie moka rusų kalba? Juokauji? Nieko juokingo. Lenkai žinojo kur skrenda. Toks vizitas labai kruopščiai planuojamas. Be to kaip suprantu ten jau prieš tai leidosi premjero Tusko lėktuvas. Aišku tai toli gražu ne pats moderniausias tarptautinis oro uostas, bet tą lenkai puikiai žinojo prieš skrisdami. Individualios kelionės
Investicijos |
|
2010-04-12 11:10 #104098 1 | |
Tai ,kad lenkai kalba tik lenkiškai -tas tiesa ,bet mes čia kalbam apie aviaciją ,kurioje anglų kalba privaloma visiems pilotams ir dispečeriams visame pasaulyje. Na matyt išskyrus Rusiją.
O išvedžiojimai ,kad lenkų kalba panaši į rusų ir kad lenkų ekipažas turėjo vežtis vertėją ,suprantantį rusiškai - yra visiškai netinkamas pajuokavimas šią gedulo diena. |
|
2010-04-12 11:12 #104101 1 | |
Centaspocento, gal lenkijoj lenkai ir 'nekalba' rusiskai,kaip latviai ar estai SAVO salyse,bet bent uk jie ogogo kaip moka rusiskai,ir dar ziurek,kad neuzsirautum ant lenko is siaures rytu,kuris dar tau ir lietuviskai pasipasakos.viena aisku,suzaide ambicijos.rezultatas daugiau nei akivaizdus.juk kai skesti reik moket tos salies,kur esi,pagalbos sauksma,nes kitaip paskest gali 'nesuprastas'.nebent del veido israiskos ar issprogusiu akiu kas malones pagelbet
leitenantas,as visai rimtai rasiau.tu nori pasakyt,kad is 96zm nebuvo ne vieno vertejo,kuris tokio lygio vizito metu kone privalomas???! |
|
2010-04-12 11:19 #104103 2 | |
Vizitus į užsienį derina abiejų šalių pareigūnų grupės, tokie dalykai turi būti numatyti ir suderinti. Lenkai žinojo, į kokią šalį, į kokį oro uostą skrenda ir ko galima tikėtis. Iš Rusijos kol kas nėra ko norėti aukštų tarptautinių standartų, juolab kai čia toks jai skausmingas renginys. Prieš keletą metų sunku buvo ir įsivaizduoti, kad toks paminėjimas iš viso įmanomas. Apskritai užsienio šalis reikia pagirti už kantrybę, kurios Lenkijos pareigūnams netingi surengti "dvigubų renginių", nes prezidentui ir premjerui viename renginyje būdavo per ankšta.
|
|
2010-04-12 14:05 #104156 | |
2010-04-12 18:17 #104234 5 | |
Uzuojauta lenkam.
O visiem lenino anukam siulau nepraleisti progos patyleti... kol bus istirta viskas ir patvirtinta lenku, o ne "kompetingi" "draugai" pareiks "pirmines isvadas". Nes tu "draugu" versijos labai jau kinta - is pradziu 4 kartus leidosi, paskui jau 1. Be to, "nykrypo ir vertikaliai, ir horizontaliai". Netikiu, kad toks lektuvas neturejo GPS (prezidentinis ir pries metus kapitaliai remontuotas). Lektuva pilotuoja minimum 2se. Tad jei faktas apie nukrypima tikras, tai greiciau blogai perduotos tako koordinates nei piloto klaida. Kai zinai koordinates, trajektorijai rukas nera esme. |
|
2010-04-12 21:17 #104310 | |
Tingiu versti, citata is pilotu forumo, versta is lenku i anglu:
Despite the fog everything proceeded ok until ca. 1.5 km before the airstrip. At that point the plane lost too much altitude and clipped the radiolocator tower and hit first trees. Pilots tired to save the aircraft but they failed and the aircraft already started falling apart. It hit trees again several meters above the ground and then crashed down. 'Pilots must had been top professionals' says Mr. Korochnin. They were reducing altitude very smoothly, almost with horological precision. They were only a few meters too low. Had they been flying some 10-15 m higher, they would manage to land safely. Their skills are also confirmed by the fact that the plane did not fall down all at once and it didn't fall apart immediately and didn't explode, but it was kind of falling apart piece by piece. According to Mr. Korochnin, the plane did not deviate from the glidepath by as much as 150 m to the left, as it was reported by the Russian Minister Mr. Siergiey Shoygu. 'That was the result of the plane collision with trees' explains Mr. Korochnin. Pilot apparently tried to pull up the aircraft, lifting its right wing and this is why it deviated to the left but it all happened while the plane was already falling down, not during its flight. 'The plane was on the correct course. Pilots were very skillful. The problem was they should not attempt to land in that fog anyway' suggests Mr. Korochnin. Lenkiskas originalas: http://wiadomosci.gazeta.pl/Wiadomosci/1,80269,7760745,Piloci_zdecydowali__Ladujemy.html Ir dar: The reports indicate that they hit the ground 1,500 to 2,000 metres from the runway. At 1,500 metres from touchdown, assuming a target of 15 metres over the runway threshold, to be on a 3 degree glidepath, they should have been at 100 metres Height Above Touchdown (HAT.) Hardly "just by a couple of metres." The HAT for a missed approach would have been in the order of 60 metres HAT. I shall not criticise the crew, as we do not yet have all the information. However, altimetry has to feature large on the list of possible contributing factors. |
|
2010-04-14 11:34 #104691 | |
Mes niekada ir nesuzinosime, ar siame komentare buvo bent truputelis tiesos...
Redaguota: echo (2010-04-14 17:30 ) |
|
2010-04-14 12:38 #104726 | |
Iki 6 nuotraukos matosi kad skrista tiesiai, pirmieji medziai itakos neturejo, skrydis panasus i valdoma.
6 nuotrauka - lemtingas medis, yra 04.12 daryta palydovine nuotrauka, kurioje matosi apie 100 m. uz medzio gulintis sparno gabalas. 8 nuotrauka - regis bandyta kilti, lektuvas lyg ir horizontalus. 9 nuotrauka - nusibrezit linija palei nukirstas sakas, ziauru. Dar yra nuotrauka, kur matosi nukirsti 10 kV (?) linijos laidai, uzkrite ant 3 kV ar 220V linijos, tas gali paaiskiti elektros dingima. Ziauriai gaila zmoniu, deja, tokia rizikos kaina. |
|
2010-04-14 13:02 #104750 | |
Echo,kas trukdo be citavimo tokia 'gilia' minti isreikst?juolab,sekantis postas
|
|
2010-06-01 20:35 #118978 1 | |
Paviešino juodųjų dėžių įrašus(kopijas, originalų neperdavė Lenkijai).
http://bi.gazeta.pl/im/2/7961/m7961942.pdf |
|
2010-06-01 22:31 #119013 | |
Aciu Kasinskiui, perskaiciau rusiska versiją. Atkreipkite dėmesį, kokios "puikios" kokybės spausdinta medžiaga. Čia lenino anūkams verta priminti, kad visa lietuviška dokumentacija buvo tokia pat lygyje. bet jie vis tiek myli motiną rusiją. Tuoj indėnas ką nors pikto parašys, pasakys kaip ten viskas gerai. Beje žiūrėdamas į šį rusisšką "kūrinį" galima pastebėti, kad ratų išleidimas pažymima tik garso dažniu, o pačiam gale skaitytojui paaiškinama "stolknovenije s lesnym masivom" (jau ne dažnis). Idomu.kad senas rusiškas griozdas tu-154 pastrasias 54 seundes signalizavo, kad arti žemė ir reikia kilti, o pilotai ramiai sau šnekėjo
(maždaug 54 pastarasias sekundes "pull up" ir "terrain ahead"). ar nebus tik lenino anūkai įrašę tai, ką reikia po visko? skaitant tarptautinius samprotavimus pilotai elgėsi labai profesionaliai...iš kur čia staiga toks ignoravimas pavojaus signalų? |
|
2010-06-01 23:54 #119044 5 | |
Atkreipkite dėmesį, kokios "puikios" kokybės spausdinta medžiaga.: Ne į temą, bet lietuviai bene brangiausiai už dujas Europoje ir moka todėl, kad iš kiekvienos smulkmenos sugeba padaryti "reikšmingas" politines išvadas. Šitas bruožas būdingas ir kai kuriems politikams. |