Autorius | Žinutė |
2010-10-19 23:14 #148912 | |
Pagaliau ir treciasis banginis portfelyje parode rezultata. Buvau susiskaiciaves kad Q4 bus 39mln pliusas, apsirikau nedaug. Nepakankamai ivetinau kad neproporcingai augo EE-FIN srautai, kurie uzdirba 85% pelno prie tik 31% apyvartos. Dar yra ka veikti su kitais reisais.
Aisku vasara yra sezono pikas ir artimiausiais ketvirciais tokiu pelnu nebus. Bet prie tebeauganciu srautu ir sios dienos kainos p/e 23 ir p/bv 0.77 atrodo visai neblogai. It's far better to buy a wonderful company at a fair price than a fair company at a wonderful price. < Warren Buffett >
|
|
2010-10-19 23:30 #148919 | |
P/E 23 yra daug, nes pajamos ir srautai auga <10% metiniu tempu. Be to nepamirškite, kad TAL yra keliems metams atidėjęs paskolų grąžinimą. Jei gerai pamenu ant to šiemet turėjo sutaupyti 20-30mln. Taigi jei ne tie atidėjimai, metai vėl būtų buvę tik ant nulio.
|
|
2010-10-20 00:16 #148926 | |
Nežinau kaip šiuo konkrečiu atveju, bet atidedant paskolas, palūkanos dažniausiai nėra atidedamos, o yra priskaičiuojamos kas tam tikrą laikotarpį, tarkim kas metus, ir atsispindi P&L ataskaitoj. O grąžinamos paskolos dalies dydis P&L vistiek neįtakoja.
|
|
2010-10-20 00:18 #148927 1 | |
P/E 23 yra nemazai, P/BV 0.77 yra nedaug. Taigi reikia gerinti pelninguma, o cia rezervu nemazai.
Didziaja dali islaidu sudaro laivyno amortizacija, kuras ir personalas - pagrinde fiksuotos islaidos. Didejant pajamoms sios islaidos nedideja. Puse personalo yra Suomijoje ir Svedijoje, o ten optimizuotis sunkiai iseina del profsajungu. Is pajamu puses ziurint, 43% sudaro bilietai, cargo ir nuoma - augimas eina tiesiai i pelna. Like 57% yra restoranai ir parduotuves, manau apie 30-40% yra pelnas. Keleiviai auga vienzenkliu skaiciumi, cargo dvizenkliu ir prie >800 mln apyvartos tai skamba gerai. Is paskolu grazinimo sutaupo 17mln, nes atidejo terminus. Bet palukanas bankams tebemoka. Nesakau kad TAL "brangz", bet per metus pasiekti p/bv=1 turetu. Ivertinus kad tokiu suoliu kaip 2009m nebebus, mane 30% metine graza pilnai tenkintu. It's far better to buy a wonderful company at a fair price than a fair company at a wonderful price. < Warren Buffett >
|
|
2010-12-03 13:48 #161194 | |
jau gera menesi vargstu su situ balastu. pirkta po 0,71. istrigo kanale ir neberanda kelio. siandien neapsikentes vos nestumiau, bet nusprendziau duot jam dar viena sansa
daug kartų gailėjausi dėl to ką pasakiau, ir nei karto dėl to, kad patylėjau...
|
|
2010-12-03 14:05 #161201 1 | |
Taip, as ir stebiu.Tik pirksiu kai pramus 0.75 , ka puikiia illiustravai.Konsoliduojasi.Apyvartos neblogos.
Reik va rimtui parodyt, jis prasines per foruma, tai greit puse subegs |
|
2010-12-03 16:18 #161257 | |
taip,sunkiai skinasi kelia..po nauju metu,sausio gale bus ta virsune iki uzkils,bent mastau,kad vyks taip pat kaip siu metu sausy ir pasieks gal net koki eura netycia
|
|
2010-12-07 10:25 #162031 | |
Mano zvilgsnis i Tallink. Turi aisku trenda. Greiciausiai antra karta prasimus is trikampio, kaip buvo spalio pradzioje. Prasimus arba labai ne uz ilgo, arba gris mazdaug iki 73 ir tada jau staigiai aukstyn.
Ramybės, tiktai ramybės
|
|
2010-12-08 09:40 #162345 | |
as pasuoju, vakar uzdariau sita pozicija. viskas butu puse velnio, bet kai isejo info, kad TAL labai gera fyrma, pardavimai auga, klientu daugeja, rozine ateitis - sell this shit. niekas labiau nesush.. reikalo kaip geros naujienos..
daug kartų gailėjausi dėl to ką pasakiau, ir nei karto dėl to, kad patylėjau...
|
|
2010-12-20 10:45 #165124 | |
Reiktų palaukti uždarymo, bet preliminariai galima skelbti, kad TAL tai padarė, pramušė 75.
MISSION COMPLETED! Einam link euro. Redaguota: pranas666 (2010-12-20 16:03 ) Ramybės, tiktai ramybės
|
|
2010-12-20 11:07 #165131 | |
gal dar palaukim uzdarymo
|
|
2010-12-20 20:18 #165273 1 | |
kylam kylam,po nauju sausio gale bus ir euras
|
|
2010-12-21 12:06 #165408 | |
Pirkot, kolegos, kol dar ne evras ?
|
|
2010-12-21 18:45 #165590 1 | |
nu va, tik spejau uzdaryt sita poza, o ji kad jau sove tai sove. matomai as buvau balastas..
daug kartų gailėjausi dėl to ką pasakiau, ir nei karto dėl to, kad patylėjau...
|
|
2010-12-21 18:59 #165597 | |
Pridaviau šiandien, gapas nepatiko.
Ramybės, tiktai ramybės
|
|
2011-01-17 11:29 #170542 | |
sveiki, jei teisingai suprantu bus mazinamas akciju skaicius ?
http://www.nasdaqomxbaltic.com/market/?pg=news&news_id=246332 3 punktas. tai cia ir pas mane sumazes akciju skaicius ar tik ju verte pasikeis ? Aciu. Aukštyn
|
|
2011-01-17 13:07 #170561 | |
Ir skaičius pasikeis (garantuotai) ir vertė pasikeis (teoriškai). Akcijų skaičių mažina dėl to, kad po perėjimo prie EUR nominalas vienos akcijos gavosi ~0,64. Pagal kažkokį ten jų įstatymą nominalas turi būti 0,10 kartotinis skaičius, taigi dėl to ir mažina iki 0,6. Akcijų skaičius mažės ~6% tai atitinkamai jos turėtų ir biržoje pabrangti teisių fiksavimo dieną.
Beje, TAL finansiniai metai yra 4 mėnesiais su kalendoriniais prasilenkę, todėl jau artimiausiomis dienomis sužinosime jų Q1 rezultatus. Pernai skelbė sausio 20d., turėtų panašiai ir šiais metais skelbt. Akcijos kaina per pastarąjį mėnesį neblogai užraliavo, dabar reikės žiūrėti ar rezai tai pateisins. |
|
2011-01-17 14:43 #170586 | |
Aciu, Sliux.
Aukštyn
|
|
2011-01-17 16:33 #170611 | |
sliux [2011-01-17 13:07]: Ir skaičius pasikeis (garantuotai) ir vertė pasikeis (teoriškai). Manau, pasikeis tik akcijos nominalas. Tik jam keičiantis akcijų savininkai ar neturėtų gauti tuos 0,04 EUR už akciją? |
|
2011-01-17 18:08 #170650 | |
Va Bank, tai kad ne tik nominalą mažina, bet ir akcijų skaičių.
Na štai kaip minėjau ir rezultatus už Q1 gavom: http://www.nasdaqomxbaltic.com/market/?pg=news&op2=print&news_id=246355 Iš pirmo žvilgsnio labai skystas rezultatas, EBITDA augimas vos 2%. Tuoj detaliau panagrinėsim.. ----- Kaip ir buvo galima tikėtis pagrindinė priežastis neleidusi 12% pardavimų padidėjimą transformuoti į tokį patį pelno augimą buvo kuro kainos. Per Q1 kurui išleista 5mln EUR daugiau nei pernai. Taigi TAL niekaip neišeina iš užburto rato- kai tik atsigauna ekonomika ir padidėja pervežimų srautai pelną suėda padidėję naftos kainos, o kai dėl Pasaulio ekonomikų lėtėjimo krenta naftos kainos, krenta ir TAL pervežimų srautai. Turint mintyje, kad dėl FED vykdomos pinigų spausdinimo politikos pigios naftos per artimiausius kelis metus tikėtis neverta, TAL perspektyvos uždirbti gerus pelnus ir išsivaduoti iš skolų pančių man atrodo miglotos, o akcijos kaina šiai dienai pervertinta. Redaguota: sliux (2011-01-17 18:39 ) |