Autorius | Žinutė |
![]() |
2010-10-04 17:23 #145745 |
isparduoda [2010-10-04 14:57]: Aiškiau ir plačiau apie pagerėjusius bendrovės rezultatus ![]() Naujiena vertinu teigimai, žiuriu nebloga piaro pavare per l.rytas.lt alfa.lt investat.lt ![]() KNF turiu. |
|
2010-10-08 11:30 #146607 | |
Begimas is SNG i KNF
![]() Dekui |
|
2010-10-08 11:33 #146609 | |
Tai kazkur perskaiciau ,kad per metus knf perkrauna 7mln tonu naftos, o pasirasius kontrakta i Baltarusiją per metus turetu perkrauti 2,5mln tonu nafots.
|
|
2010-10-08 11:34 #146610 | |
Manau, kad KNF sujudimas del zinios, kad duju terminalas bus pradetas eksploatuoti 2014 m., o ne del baltarusiu, kadangi ir taip KNF veikla siuo metu yra ant projektiniu galimybiu ribos
http://vz.lt/rss/straipsnis/2010/10/08/Suskystintu_duju_terminalas_zadamas_2014_m2 |
|
2010-10-08 11:36 #146612 | |
svarbu garantuota ir stabili ymones veikla keliems metams y prieky ,na o nauda garantuota
![]() |
|
2010-10-08 12:11 #146621
![]() |
|
zvelgiant kelis metus i prieki, tai garantuotai bus pleciami KNF pajegumai, jau dabar kalbama apie dar vienos krantines statyba, zodziu perspektyvos tikrai geros,
taip pat KNF puikus pavyzdys, kad ir valstybines imones gali dirbti labai gerai |
|
2010-10-10 10:36 #146858 | |
beto, kas liečia tai, kad Baltarusijos kontraktas, kompensuos problemas kilusias su Orlen Lietuva įmone, turbūt taip pat atneš tik pliusą. Kiek esu skaitęs, tai vieninteliai Lenkai, gaudavo išskirtines sąlygas naftos produktų krovai per KNF, kas leisdavo apkrauti terminalą pilnu pajėgumu, bet nešdavo sąlyginai nedidelį pelną, dėl mažų krovos tarifų.
|
|
2010-10-10 14:07 #146874
![]() |
|
as labai nesigilinau i Klaipedos naftos veikla, tik permeciau ataskaitas, tai turiu keleta klausimu
![]() ![]() Negi Klaipedos nafta veikia ant galimybiu ribos? Jos bendrasis pelningumas tikrai neblogas (44 proc.), grynoji marza apie 30! Greiciausiai tie krovos tarifai nera jau tokie mazi. Taciau ROE "su pilnu" apkrovimu nesiekia 10 proc. Tai kazkaip mazoka su tokiu pelningumu. Suprasciau, jeigu tai butu 50 proc. veiklos galimybiu.. Kazkur yra "butelio kaklelis" susidares. Jeigu tai pajegumai, tada kiek dar reiktu ivestuoti, kad tie pajegumai padvibetu? O gal paprasciausiai nera didesnes paklausos KN veiklai? Ar Klaipedos uostas nera tam tikamiausia vieta? Dar vienas klausimas, kam KN kaupia cash'a? Nuo 2003 iki 2010 2q i ilgalaiki turta buvo suinvestuota apie 82 milijonus, tuo tarpu dabar jau sukaupta 52 milijonai cashe ir terminuotose indeliuose. Jau geriau tai butu kazkokios artimiausios investicijoms, nes dabar sitas cash'as generuoja apie 1 proc. grazos akcininkams. |
|
2010-10-12 16:05 #147291 | |
![]() |
|
2010-10-18 18:30 #148558
![]() |
|
2010-10-18 23:42 #148648
![]() |
|
Moderniausia įmone pabaltijyje. Statomas dujų terminalas, kuris tiesa gal ir nepriklausys KNF, bet krova, kaip suprantu vistiek vyks per šią įmonę. Naujų klientų regis netrūksta ir krovos tarifais būdami patenkinti, žada didinti apimtis. Nemanyčiau, kad Orlen kaprizai dėl krovos kainų ir sutarties nutraukimas paveiks įmonę neigiamai, nes visi krauna didesniais tarifais ir dėl to nesiskundžia. Iš to sprendžiant, sakyčiau, pajamų smukimo efektas, tik trumpąjam laikotarpiui, bet tikrai galimas, kol krovą perims naujos įmonės, kurioms pelną neš ir žymiai didesni tarifai, nei buvusiam, įnoringam KNF flagmanui Orlen Lietuva. Galbūt, KNF seniai reikėjo diversifikuoti savo klientus, siekiant maksimalaus pelno. Klystu?
![]() |
|
2010-10-19 08:44 #148673 | |
Na, kolkas KNF tik tikisi, bet kaip baigsis dar nezinia. Betkokiu atveju, mano akimis akcija (kaip ir dauguma dabar OMXV) jau pasieke savo kainos pika SIAM momentui.
altruistine propaganda:
Nori realizuoti savo sugebejimus zmonijos naudai? Prisijunk prie musu! Http://zip.hypernet.lt |
|
![]() |
2010-10-22 12:18 #149615 |
Pralaimėjo kovą Klaipėda latviams dėl baltarusiškos naftos.
Latvija siūlo geresnes sąlygas Venesuelos naftos tranzitui nei Lietuva, pareiškė Baltarusijos prezidentas Aleksandras Lukašenka.Derybas pradėjome tiesiogiai - be konkursų pasiūlėme Lietuvai bendradarbiauti, turėdami omenyje, kad Lietuvai tai bus naudinga. Tačiau didžiausiai mūsų nuostabai, mus pradėjo visaip vedžioti, siūlyti ne visai naudingas sąlygas, žadėti ir vėliau atsisakinėti ir t.t. Suprantama, jei tai derybos. Tačiau šiuo atveju derybos netinka, kadangi yra kitų mums sąlygas siūlančių šalių", - interviu savaitraščiui "Litovskij kurjer" dėsto Baltarusijos vadovas |
|
2010-10-22 12:21 #149616 | |
Carnas [2010-10-22 12:18]: Pralaimėjo kovą.. tai, ką tas diedas tauškia, dar mažai ką reiškia. Bando išsimušti geresnes sąlygas ir tiek. Nebent tamista turi svaresnių įrodymų. |
|
2010-10-22 13:09 #149641
![]() |
|
Na, latviai dar net nebandė krauti, o jau laimėjo.
![]() Kitas vaizdus pavyzdys buvo, kai per žinias Lukašenka sako, kad nėra jokių kliūčių elektrą iš Ukrainos į Lietuvą importuot ir čia pat rodo kitą Baltarusijos atstovą, kuris sako, kad tai neįmanoma. ![]() |
|
2010-10-22 14:24 #149669 | |
Carnas [2010-10-22 12:18]: Nepamirsk, kad Klaipeda ziema - paskutinis neuzsalantis uostas.
Pralaimėjo kovą Klaipėda latviams dėl baltarusiškos naftos. Latvija siūlo geresnes sąlygas Venesuelos naftos tranzitui nei Lietuva, pareiškė Baltarusijos prezidentas Aleksandras Lukašenka.Derybas pradėjome tiesiogiai - be konkursų pasiūlėme Lietuvai bendradarbiauti, turėdami omenyje, kad Lietuvai tai bus naudinga. Tačiau didžiausiai mūsų nuostabai, mus pradėjo visaip vedžioti, siūlyti ne visai naudingas sąlygas, žadėti ir vėliau atsisakinėti ir t.t. Suprantama, jei tai derybos. Tačiau šiuo atveju derybos netinka, kadangi yra kitų mums sąlygas siūlančių šalių", - interviu savaitraščiui "Litovskij kurjer" dėsto Baltarusijos vadovas |
|
2010-10-22 15:16 #149680
![]() |
|
senas [2010-10-22 14:24]: Nepamirsk, kad Klaipeda ziema - paskutinis neuzsalantis uostas.O Ventspilis ir Liepoja dar labiau paskutiniai... http://lt.wikipedia.org/wiki/Baltijos_j%C5%ABra#Ledas Rusai nuo gruodžio turėtų per Ust-Lugą pradėti naftą į tanklaivius krauti, ir dėl kelių savaičių ledonešio didelių problemų nemato. Nereikia sau pataikauti, Klaipėda, kaip miestas-uostas ir KNF kaip įmonė konkurencinėje kovoje vien tik dėl geografinės padėties nelaimės. SFG, CTS, TAL
|
|
2010-10-22 20:21 #149747 | |
Shapeshifter [2010-10-22 15:16]: Nereikia sau pataikauti, Klaipėda, kaip miestas-uostas ir KNF kaip įmonė konkurencinėje kovoje vien tik dėl geografinės padėties nelaimės. Jei prisimenam ekonominius kriterijus, tai reikia pasakyt, kad išvis mažai prasmės Baltarusijai naftą pirkti iš tolimos Venesuelos, kai gali gauti vamzdynais iš Rusijos. Jei politika baigsis ( 1) Lukašenką nuvers, 2) Chavezą nuvers, 3) Rusija ims nafta prekiauti nenaudodama politikos), tai tą pačią minutę gali nutrūkti tokios naftos gabenimai. Kiek teko matyti neoficialių duomenų, dabar Baltarusiai už Venesuelos naftą moka gal pusantro karto daugiau nei už rusišką. Kadaise ir mes juk į Elektrėnus vežėmės kažkokį naftos produktą iš Venesuelos, jei neklystu, bet dabar tai seniai pamirštas dalykas. |
|
2010-10-22 21:00 #149754 | |
taip, naftą baltarusiai perka iš rusijos už 450 USD už toną, o iš venesuelos už 650 USD už toną. čia laikina.
|
|
2010-10-29 14:31 #151195 | |
gal kasnors kokiu objektyviu priezasciu kilimui zinot
![]() |