Autorius | Žinutė |
2011-02-18 12:40 #177141 | |
kvazaras, negi manai, kad aš nesuprantu, kad laivai praranda vertę, jie sensta, kaip ir automobiliai. Juk akivaizdu, kad tai yra nepastovusis turtas, palaipsniui prarandantis vertę.
|
|
2011-02-18 12:45 #177143 | |
GO GO GO LJL !!!!!!!!! Jau hammeri suformavo, dugna palietem
|
|
2011-02-18 12:48 #177144 | |
Nesuprantu ko tas Braniukas laukia taigi chebra jam atkise 65 stukas euru laiko, negi zmogeliui prota kas apsviete
|
|
2011-02-18 12:55 #177145 | |
Prosas dabar jie "zaidzia" protingai, nesmigdo iskarto, o suteikia spekuliantams vilti... Gali buti jog siandien ir nebepasirodys,( nors labai abejoju...) ko pasekoje kita savaite spekuliai dar drasiau des bid'us ir bus galima broniui parsiduot brangiau.
|
|
2011-02-18 12:56 #177146 1 | |
Chebra pietus baigiasi grys Broniaus makleris nespesit mesu isnest dabar dar yra proga naudokites meskit kol nevelu
|
|
2011-02-18 12:57 #177147 1 | |
centas, LJL laivu vidutinis amzius yra apie 16 metu. Jei paziuretum i imones ataskaita, pamatytum, jog sis amzius yra virsutine nusidevejimo, arba naudingo tarnavimo laiko riba, taigi, praktiskai visas LJL laivynas yra metalo lauzo lygmens. Ivertinkime turimu skolu lygi, nuolatini nuostoliu virinima, kuro kainu augima, laivu pertekliu rinkoje ir pamatysime, kad sitos imones verte yra lygi nuliui ... bet, aisku, tie kas nori paspekuliuot, gal ir idomus objektas, juk musu spekuliantai tokio lygio, kad net gryna ora - alytaus investicijas sugebejo judint, o cia, visgi, dar sioks toks materialus pagrindas yra
|
|
2011-02-18 13:11 #177153 2 | |
kvazaras, tik nereikia taip nusisneketi, ok? laivu naudingo tarnavimo laikas (su paremontavimais aisku) yra 35-40 metu ir tas 16 m vidutinis amzius yra labai normalus laivu atveju, nepainiok gal su lengvaisiais automobiliais. tuo tarpu apskaitoje laivai yra nudevimi per trumpesni laika, kazkur per 20m. todel daugumoje atveju laivu reali verte yra didesne nei buhalterine. konkreciai siuo metu, kai laivu kainos kristelejusios, o metalu sukilusios, tai girdejau ne viena atveji, kai apsimokejo sena laiva tiesiog i metalo lauza priduot ir buvo gaunama daug didesne suma nei buhalterine verte ar verte uz kuria gali rinkoje parduoti.
|
|
2011-02-18 13:18 #177154 | |
Prosas [2011-02-18 12:03]: Vir2 o tu pries pirkdamas kita pozicija isanksto susitari su busimu pirkeju kad jis is taves nupirks brangiau , zmogau tu psichologijos bent kokia knygele pavartyk, baigsisi spaudimas baigssis ir panika, kai lavona pakavoja po velena veliau kaip sakant apie ji tik gerai arba nieko dar zek pora dienu ispies kokia baltesne zvake ir technikam pasidaris patraukli, va vz paskaiciau kad musu uostas jau kruopu deda pagal krova ir latviam gal ir ljl gentvilas kokiu krovineliu pavaris. Psichologija domiuos O dabartine situacija panasesn i isigyjusiu saviguoda Panika baigsis, bet visi perka su viltim uzdirbt, taip? O ka tu zadi isspaust is skolose iklimpusios imones, su senu laivynu, uzstatytais visais laivais ir parsidavinejanciu insaidu? Sutinku, kad LJL greiciausiai dabar bankrotu nekvepia, taciau perspektyvos tai labai neaiskios. Nu kas kad krova klaipedos uoste didele? Pasiziurek kur ir kokius krovinius LJL gabena, su klaipeda jie mazai ka bendro turi, neskaitant, kad ofisas cia Technikam? Taip, sutinku, RSI jau labai vilioja |
|
2011-02-18 13:28 #177156 | |
starka, pries gerus metus, pardave pora 1985 metais statytu laivu uz 2 mlj. zaliu ir gerokai maziau nei jie buvo ivertinti buhalteriskai ... bet is tiesu tai tos laivu kainos nera esme, vistiek tie laivai uzstatyti bankams ir akcininkai uz ju pardavima gautus pinigus matytu kaip savo ausis ...
|
|
2011-02-18 13:39 #177157 | |
kvazaras, o pries kelis metus laivus pardavinejo su gerais pelnais.
normaliu atveju banko paskola sudaro ~50-max60% laivo vertes. aisku priverstinio pardavimo atveju labai nepalankiu kainu metu, galetu viskas nueiti bankui. Bet tikrai nereikia taip uztikrintai teigti, kad tikrai taip ir bus/butu ir akcininkams tik barankos skyle liktu. zodziu nieko nenoriu pasakyti, kiek tas LJL galetu butu vertas, cia jau rimtesniu analiziu reiktu, bet tiesiog ziauriai nekorektiski jusu pareiskimai, kad 16m laivai jau visiskas metalo lauzas, neturintis praktiskai jokios vertes ir kad imone verta nulio. |
|
2011-02-18 13:44 #177158 | |
starka, taip teigdamas remiuosi oficialia LJL ataskaita, kurioje aiskiai nurodyta, kad 16 metu yra laivu naudingo tarnavimo virsutine riba sutinku, kad ir senesni laivai gali plaukiot, bet galimybe su jais generuoti pelna mazeja su kiekvienais metais ...
|
|
2011-02-18 14:11 #177162 | |
Ziuriu pesimistu gretos reteja o paklausa tik auga ir Bronius nebesisklaido i kaire ir desine, nenustebciau jei siandien dar ir pliuso zonoj uzsidarysim techniskai labai garaziai atrodytu
|
|
2011-02-18 15:10 #177184 | |
norint nusimest toki kieki jo logiskas zingsnis buvo pristabdyti nusimetinejima, tam, kad sukiltu kaina ir spekuliai patiketu geresniu rytojum
|
|
2011-02-18 15:33 #177193 | |
Ar tik nelaukia smagus uždarymo aukcionas, kaip pašers iki 0,055 galima bus vėl kalkuliuoti, kiek pas bronių liko
100 proc. deposit in NOK
Turtingiausias tas žmogus, kurio džiaugsmams reikia mažiausiai pinigų. Henris Deividas Toras |
|
2011-02-18 19:26 #177245 | |
pasers nepasers .manau trizniams cia is vis nevieta sioje pozicijoje.bailiai eikit gub kokia nors prekiauti ar lina panevezio.va ten nepasers.pirkit ir tylekit.nes uz men jau nebus 0.06 lygije.
|
|
2011-02-21 15:26 #177436 | |
kokiu turite motyvu, kodel Bronius meta sias akcijas? Jei kas pamena pries tai Bronius supirkinejo sias akcijas kol uzkele kaina, dabar visus primaitino. Turint 10% istatinio kapitalo ir bandyti prie tokiu imones rezu nusimetinet (reiskia nebeizvelgia jokiu prosvaisciu situacijos pagerejimui)... si poza tik spekuliavimui, jokiu long, bronius sia imone zino kaip savo penkis pirstus
|
|
2011-02-21 15:44 #177438 | |
Graudu žiūrėt kaip tirpsta (kitų) pinigai ir kaip daugėja besitikinčių stebuklo... Ačiū Dievui užteko proto negaudyt šito kinžalo.
|
|
2011-02-21 17:56 #177487 | |
visi ir ant sng vare kad jau lavonas.kad numireliai nebeprisikelia.bet zinoma ateiti ljl zino tik visagalis.
|
|
2011-02-21 22:12 #177520 | |
taip , tik jis ir tezino ar SNG irgi neuzsilenks. O gal ir LJL, ateitis visvien neisvengiama
|
|
2011-02-22 08:42 #177546 | |
gomora [2011-02-21 15:26]: kokiu turite motyvu, kodel Bronius meta sias akcijas? Jei kas pamena pries tai Bronius supirkinejo sias akcijas kol uzkele kaina, dabar visus primaitino. Turint 10% istatinio kapitalo ir bandyti prie tokiu imones rezu nusimetinet (reiskia nebeizvelgia jokiu prosvaisciu situacijos pagerejimui)... si poza tik spekuliavimui, jokiu long, bronius sia imone zino kaip savo penkis pirstus Anksciau diskusijose kazkaip nemazai siejo Duju terminalo statyba su LJL. Lyg ir ketino Lubys dujas is Libijos vezti. Gal ivykiai Libijoje padejo galutini taska ant siu ketinimu... |