Autorius | Žinutė |
2011-02-23 14:19 #177884 2 | |
kazkas bus su sita imone po savivaldybes rinkimu, greiciausiai bandys kam nors prakist uz simboline kaina arba naikins ... kazin kiek dar laivu neuzstatytu turi, nes kai juos parduos ir pravalgys arba uzstatys ateis bankroto eile ... matyt labai liudni rezai nusimato uz paskutini ketvirti, kad Lubys taip desperatiskai bando nusimesti iki ju
|
|
2011-02-23 14:22 #177885 | |
Galimai Bronius per FBN si menesi nusimete apie 5 mln akciju. Jei tai istikruju Bronius, tai galima daryti prielaida, kad Achema isparduoda visas LJL akcijas ir siai dienai dar ju turi apie 5 mln. dabartine kaina butu 250000 eur.
Atrodo nebaisiai, taciau sutinku su OMXV47, kur jas veliau deti. Apie galima LJL bankrota galima isgirsti bet kuria diena. |
|
2011-02-23 14:28 #177887 | |
Apie kokį jūs čia bankrotą svajojate, gerbiamieji? Nesimato, kol kas LJL joks bankrotas. Atsimerkit.
|
|
2011-02-23 14:30 #177888 | |
idomu kodel Broniaus kontora neiesko institucinio,o metasi tiesiai per birza?matomai jau instituciniai padejo ant sito reikalo taska,
|
|
2011-02-23 14:34 #177889 | |
Seimo nario Evaldo Jurkevičiaus pranešimas: Lietuvos jūrų laivininkystės privatizavimą pavyko sustabdyti
2010 m. spalio 4 d. pranešimas VIR Seimo narių Irenos Šaulienės, Evaldo Jurkevičiaus susitikime su AB „Lietuvos jūrų laivininkystė“ generaliniu direktoriumi Arvydu Bogočionku , Lietuvos jūrininkų sąjungos vadovu Petru Bekėža bei Lietuvos jūrininkų sąjungos DFDS LISCO ir Lietuvos jūrų laivininkystės skyrių pirmininku Vygandu Čijunsku buvo aptartos laivininkystės bendrovės, kurioje valstybė turi didžiąją dalį akcijų, problemos. Petras Bekėža dėkojo parlamentarams už vienintelės valstybinės laivininkystės bendrovės privatizavimo sustabdymą. „Kartu su Klaipėdos visuomenininkais pavyko sustabdyti Lietuvos jūrų laivininkystės privatizavimą. Įtikinome Vyriausybę, kad išvalstybinti šios bendrovės negalima, nes jūrinė valstybė liktų be valstybinio laivyno. Be to, tai daryti visai neracionalu, nes per krizę nuvertėjo turtas“, – sakė Evaldas Jurkevičius. Bendrovės generalinis direktorius tvirtino, kad Lietuvos jūrų laivininkystės padėtis šiek tiek stabilizavosi. Laiku išmokami atlyginimai, užtenka lėšų atsiskaityti už paskolų palūkanas. Tačiau bendrovei dar trūksta pinigų sumokėti apie 80 mln. litų kreditą, kuris buvo paimtas laivams įsigyti. Dukart paskolos grąžinimo terminai buvo atidėti. Anot bendrovės generalinio direktoriaus Arvydo Bogočionko, dabar reikėtų Vyriausybės rašto (vadinamojo komforto laiško) bankui, kad be kreditoriaus sutikimo Lietuvos jūrų laivininkystės akcijos, priklausančios valstybei, nebus perleistos. Tuomet bankas dar kartą atidėtų paskolos grąžinimo terminus. Susisiekimo ministerija jau kreipėsi į Vyriausybę, tačiau per pusantro mėnesio atsakymo negauta. Todėl reikalinga Seimo narių pagalba, sprendžiant šį bendrovei gyvybiškai svarbų klausimą. Seimo narys Evaldas Jurkevičius rugsėjo 21 dieną jau kreipėsi į premjerą, kad Vyriausybė pasirašytų susitarimą su AB SEB Banku, jog pasikeitus didžiausiam AB „Lietuvos jūrų laivininkystė“ akcininkui, būtų užtikrinta tolimesnė bendrovės veikla ir savalaikis įsipareigojimų bankui vykdymas pagal sutartį. Generalinio direktorius kalbėjo, kad didėjant Lietuvos eksporto apimtims per Klaipėdos uostą Lietuvos jūrų laivininkystė galėtų pasiūlyti savo laivus ir vietiniams krovinių gamintojams bei siuntėjams. Į gimtąjį uostą bendrovės laivai užsuka tik remontui. „Valstybė Lietuvos jūrų laivininkystėje turi 62 procentus akcijų, todėl reikia valstybinės politikos, kad mūsų bendrovė galėtų užsidirbti iš krovinių, kurie keliauja per Klaipėdos uostą“, – sakė generalinis direktorius. Petras Bekėža tvirtino, kad valstybė neturi strategijos, kuri numatytų Lietuvos laivybos, jūrų verslo ilgalaikes perspektyvas. „Šiuo metu mūsų šalis yra savotiška jūrininkų tiekėja kitoms valstybėms. Apie 12 tūkstančių mūsų šalies jūrininkų dirba užsienyje. Lietuvoje yra tik 2000 darbo vietų jūrininkams“, – teigė Jūrininkų sąjungos vadovas. Susitikime sutarta rengti konferenciją, kurioje dalyvautų Vyriausybės tarnybos, Susisiekimo ministerijos atstovai, Seimo Jūrinių ir žuvininkystės reikalų komisija, Klaipėdos visuomeninių organizacijų bei uosto įmonių atstovai. Konferencijos tikslas – padiskutuoti dėl šalies laivybos, jūrų verslo strategijos būtinybės. „Įveikėme pirmą etapą: išsaugojome paskutinę valstybinę laivininkystės bendrovę. Dabar reikia sudaryti sąlygas Lietuvos jūrų laivininkystei sėkmingai dirbti. Valstybė privalo pasirūpinti savo bendrove – tai nediskutuotina. Svarbu tik sutarti dėl pagalbos masto“, – sakė Evaldas Jurkevičius. Išsamesnė informacija: Seimo narys Evaldas Jurkevičius Tel. +370 698 42650 |
|
2011-02-23 14:42 #177891 | |
Tokia pat dainele buvo traukiama ir apie valstybini ora laivyna. Issaugokim, neissiversim, kaip atrodysim ir tt.
Vienintele protinga mintis butu privatizuoti, bet neprivatizuos kol yra ka prichvatizuoti |
|
2011-02-23 14:48 #177892 | |
šita rašliama yra mokyklinio lygio, tačiau pasidomėjus, kas per žmogus yra jurkevičius: baigė profesinę mokyklą, prieš keletą metų - viešąjį administravimą.
juokingiausia vieta - "<...> Dabar reikia sudaryti sąlygas Lietuvos jūrų laivininkystei sėkmingai dirbti. Valstybė privalo pasirūpinti savo bendrove – tai nediskutuotina. Svarbu tik sutarti dėl pagalbos masto<...>". kitaip tariant - vis dar dirbantys lietuviai turi pradėti dar daugiau dirbti ir sumesti bėdžiams pinigų. |
|
2011-02-23 15:34 #177896 1 | |
Bronius labai gerai zino tikraja LJL verte bei turi informacija apie planuojamus politiku sprendimus (senai visas partijas maitina), todel, jei jis metasi, situacija yra labai prasta ... nenustebciau, jei po rinkimu bus bankrotas, nes bankai nebenori pratesineti paskolu atidavimo terminu be vyriausybes garantiju, o kad tokias garantijas duotu Kubilius, labai abejoju ...
|
|
2011-02-23 16:02 #177898 1 | |
Visus sveikinu sekmingai apsiprekinus! visdelto kantrybe duoda rezultatu
|
|
2011-02-23 22:11 #177984 | |
gomora, manai, kad dabar tiktai UP ? neatmeti galimybės, kad tas išsipardavinėtojas pasitraukė tik trumpam? įtikins spekulius, kad operacija baigta, o tada grįš su trenksmu ir suteiks daugiau nuolaidų :P
|
|
2011-02-23 23:27 #177995 1 | |
Smagu žiūrėti kaip visi triedžiat į batą tik dėl to, kad Lubys nusimetinėja. Prieš traukinį šokt nesiūlau, bet nusimetinėjimas vyksta labai nevalyvai, netgi sakyčiau nemokšiškai, kas leidžia galvoti, kad bus sudaryta neblogų progų. Pagalvokit kur dabar yra kaina ir kiek per tą laiką pasikeitė įmonės padėtis (nemanau, kad ypatingai, sulaukus IV ketv. ataskaitos bus galima detaliau įvertinti), bet vien dabartinis P/BV santykis daug ką pasako. O juokingiausia, kad manote jog Lubys yra kažkoks investavimo asas ir jei jis parduoda, reiškia vienintelis kelias yra pardavinėti visiems. Lubys nėra Bafetas, jo turtai sukrauti 'prixvatizavimų' laikais ir naudojantis ne value investing principais, o pažintimis.
Ramios prekybos visiems ;) |
|
2011-02-23 23:29 #177996 | |
Lubiui pazintys sako kad reik stumt ljl
95% - P2P, pelnas iš P2P virš 100%
|
|
2011-02-23 23:42 #177997 | |
kikai, galbūt. Bet toks nusimetinėjimas koks vyko pastarosiom savaitėm kai ką pasako apie jų profesionalumo lygį. Ir man labai juokinga kai čia susirinkę dreba tik dėl to, kad Bronius meta akcijas
|
|
2011-02-23 23:57 #178000 | |
gal tau nlb suvokiamas kiekis kiek jis turi ir kiek jau mete ir kiek mes tu akciju kad nereiketu drebeti? cia ne apie tukstancius kalba eina, tai susiurbk ta kieki ka jis meta jei tau taip drasu, cia senai aisku kad gyvenam ant Marijos Zemes nieko cia neisrasi musu rinkoje o jis kad meta del paskatu aisku ir taip tad pudrint cia smegenu vieni kitiem nereikia, cia db gaunasi panasiai kaip plaukti pries trenda meta tai ir perku nors mes hier znaet kiek dar laiko ir trypciot del 2ct, tai gal geriau palaukt kol dumblas nuses.
Nori būti laimingas - neturėk tikslų ! :)
|
|
2011-02-24 00:02 #178001 1 | |
Makleris taip nemokšiškai nusimetinėdamas nemažai broniaus kapeikų ištaškė Liūdna makleriukui būtų, jei broniui, kas nors parodytų, kaip taškomos sunkiai jo uždirbtos kapeikos.
|
|
2011-02-24 00:22 #178007 | |
mantai, jau sakiau, kad prieš traukinį šokti nėra prasmės. Bet Finastos makleriai tikrai apgailėtinai stumdo Broniaus akcijas, todėl šansų bus ir tikrai gerų (Bronius ir pirko tas akcijas 50-60 Lietuviškų centų ribose, nors gal klystu). Kai akcija pigi ji tada ir atrodo nepatraukli, o iš tiesų tada būna geriausios progos. Na gerai, Bronius dar turi pora lemonų akcijų, bet kas bus kai jis jas nusimes? Kaip manot kas tada spaus kainą žemyn?
|
|
2011-02-24 07:53 #178014 | |
Kai bronius nusimes,andrius per telika pasakys senai zinoma naujiena ir nieks nieko nebespaus zemyn.Bus ramu.Galesit limarka pirki po algu. ar po stipendiju.
Nu bet tas sventas uzsispyrimas pirkti niekala..Idomu,ar perkat parduotuvej tuscius butelius uz pilnu kaina,vis dziaudamiesi,kad kazkoks bronius jais nori atsikratyti uz puspilniu kaina. |
|
2011-02-24 08:05 #178016 | |
Kai bronius nusimes,andrius per telika pasakys su giliu liudesiu senai zinomą naujieną, kad Laivams paskelbta bankroto procedūra ir nieks nieko nebespaus zemyn.Bus ramu. Kaip buvo Ekrano, Alytaus tekstilės, Biržų pieninės atveju. Ateinančiais metais pildant GPM deklaraciją, bus galima be jokio širdies skausmo deklaruoti patirtą nuostolį. Kaip ne kaip mažiau mokesčių mokėt reikės Kubiliui ir Šimonytei ant nervų...
Jeigu nori išmokti plaukti, plauk...(Mao)
|
|
2011-02-24 09:42 #178025 | |
Lūbio spaudimą galim pamiršt, žemiau 0,05 jau kažin ar benuspaus kainą, nes vakar agresyvus pardavinėjimas buvo sutiktas su dar agresyvesniu pirkimu, taigi Lūbys kaip ir nugalėtas. Kitas klausimas- kas toliau? Nors pats vakar pirkau akcijų po 0,05 bet tikrai neatmesčiau kolegų aukščiau paminėtos galimybės, kad artimiausiu metu išgirsime labai liūdnų žinių. Kalbu ne apie rezultatus, kurie jau nieko nedomina, o apie įmonės likvidavimą. Nes kažkaip nesitiki, kad Lūbys taip skubėjo nusimesti akcijas be jokios rimtesnės priežasties.
Na bet kaip su visomis bankrutuojančiomis bendrovėmis, prieš laidotuvių maršą dar bus galima gerai paspekuliuoti akcijomis LJL GO! |
|
2011-02-24 10:16 #178033 1 | |
Na idomu, kas čia vyks su tuo LJL, jei nebankrutuos, tai galima ir paspekuliuoti
|