Autorius | Žinutė |
2011-03-06 10:46 #180293 | |
SSSRegis [2011-03-06 09:40]: Nuo mazens zmogus treniruojamas, demesys pritraukiamas prie to ir to sukuriant suvokima apie tanki turinti pasauli. Sukuriama asmenybe, kuri yra ne kas kitas kaip suvokimas - objektas. Su kuriuo demesys "yra", kaip kine ziurint Filma. Tai ivyksta del patogumo, ne daugiau. Bet ar tik treniruojamas? O gal treniruojasi? Tai kodėl tada vienoje šeimoje užaugę du vaikai gali būti visiškai skirtingi? |
|
2011-03-06 10:54 #180298 | |
Agata [2011-03-06 10:08]: Suvokimas apie dėmesio nukreipimą įgalina dėmesio įmanomumą kontroliuoti savo valia. Taigi ir pašalinė manipuliacija galima - pašalinis manipuliatorius esi tu pats savo dėmesiui. Oho, koks "žodžių vartymas" pas kažką prabudo. visiškai sutinku. Požiūris, kad dėmesys ekzistuoja be stebėtojo ir yra iš kažkur pritraukiamas ir tuo pačiu ji pritraukinėjant kažkaip stebuklingai nepasiduodantis kontrolei mano požiūriu įdomus bet nederantis. Gal čia man truksta kažkokio paaiškinimo kitais žodžiais (nors suprantu, kad tai pats skurdžiausias būdas informacijai perteikti) |
|
2011-03-06 11:00 #180299 | |
SSSRegis [2011-03-06 09:40]: Zmogus - priimantis sutverimas ne tik.. tai ir priėmėjas ir siūstuvas tai mes apie tą patį regi.... ta pati |
|
2011-03-06 11:07 #180302 | |
<Suvokimas apie dėmesio nukreipimą įgalina dėmesio įmanomumą kontroliuoti savo valia. Taigi ir pašalinė manipuliacija galima - pašalinis manipuliatorius esi tu pats savo dėmesiui.>
Agata yra taip, kad esant nepalankioms aplinkybems demesys nusikreipia, man tai aciu dievui vyksta, bet nesuvokiu atsitiktinumu desningumo, kodel man taip pasiseke. Gal tai ir yra ka Tu sakai...atejo atsitiktinumas apie......( Suvokima apie dėmesio nukreipimą ...kuris įgalina) O kaip Tu manai apie tai? Suvokimas apie tai, kad neimanoma demesio ir atsitiktinumu kontroliuoti taip pat atidaro kazkokius mistinius vartus,...."pavercia demesi valia" kontroliuoti kazka, kas pasirodo jau nebesi Tu...Ta tipo Lanssbergi Apie ka pastoviai kala Fox. |
|
2011-03-06 11:09 #180303 | |
Taip apie ta pati neabejotinai. tik as sakau, kad siustuvas esi tik savo virtualiai Asmenybei, o ne uz jos ribu.
|
|
2011-03-06 11:17 #180304 | |
Fox [2011-03-06 10:54]: Oho, koks "žodžių vartymas" pas kažką prabudo. Niekas manyje neprabudo. Tai buvo visada. Tik aš neeikvoju jėgų niekalams - vartymo to pačio per tą patį metų metais. Arba neišvedžioju valandą įvairiausių teorijų, žodžių vartymo, prieš išgeriant kavos puoduką. Aš koncentruojuosi į mažytį smulkų malonumą. Požiūris, kad dėmesys ekzistuoja be stebėtojo Iš kur tu tai ištraukei? Kaip gali būti be stebėtojo? Ir tą tipo požiūrį taikai man? Jog tai mano požiūris? Diskutuojant su tavim, apsikasi lapais, ir dingsta pati diskusijos pradžios esmė. Aš jau nebesuprantu, apie ką aš su tavimi diskutuoju. Kur pradžia? Kas šią minutę tau yra mūsų diskusijos esmė? Ar dar koks žodis ne toks ar ne vietoje? P.S. Fox - egzistuoja. Egzistencija. Smulkmena, bet labai krentanti į akis. Pastebėjau, jog tai nėra netyčinis mygtukų sumaišymas, o jau sisteminis dalykas. Neįsižeisk. Priimk kaip paslaugą. |
|
2011-03-06 11:48 #180311 | |
Fox [2011-03-06 11:00]: SSSRegis [2011-03-06 09:40]: Zmogus - priimantis sutverimas ne tik.. tai ir priėmėjas ir siūstuvas Šioje vietoje įdėsiu dalį savo posto, kuris buvo "išgarintas", kaip čia vadina "kolektyvinio moderavimo būdu": Agata 2010-12-25 16:36 Mesingo auditorijoje visi juokėsi iš vieno kareivio. Mesingas pasakė - aš toks pat. Bet susirunkime. Mesingas pasakė viską, ką galvojo kareivis. Net gyvūnų vardus. Tada paprašė, kad kareivis perskaitytų jo mintis. Jis nesugebėjo. Mesingo išvada - įtaigai nepasiduoda stipresnis. Kareivis gali skaityti kito kareivio mintis, bet negali skaityti Mesingo minčių. Štai čia yra viso to esmė. |
|
2011-03-06 11:55 #180313 | |
Suvokimas apie tai, kad neimanoma demesio ir atsitiktinumu kontroliuoti taip pat atidaro kazkokius mistinius vartus,...."pavercia demesi - valia" kontroliuoti kazka, kas pasirodo jau nebesi Tu...Ta tipo Lanssbergi (virtuali asmenybe) Tik si valia labiau "dieviska" nei "zmogiska" ir is asmenybes padaro, kazka tipo vaisto vaistu ieskanciam. Ir priesingai uz tokios asmenybes nebekliuna demesys, grubaus poveikio. Atsitiktinumu desningumas, kuo maziau kontroles tuo maziau nepageidaujamu atsitiktinumu. |
|
2011-03-06 11:56 #180315 | |
Agata [2011-03-06 10:24]: Man atrodo, jog čia kažkokia buitinė kilmė. Tik gal kažkokiose mūsų ankstyvosiose žemiškosios egzistencijos stadijose. geras terminas - buitinė kilmė. Čia panašiai kaip buitinis alhogolizmas |
|
2011-03-06 12:12 #180318 1 | |
Agata [2011-03-06 11:17]: Požiūris, kad dėmesys ekzistuoja be stebėtojo Iš kur tu tai ištraukei? iš SSSRegis pamastymo Kaip gali būti be stebėtojo? Ir tą tipo požiūrį taikai man? Jog tai mano požiūris? Netaikiau tau, o tau antrinau. Diskutuojant su tavim, apsikasi lapais, ir dingsta pati diskusijos pradžios esmė. Vat vat, galiu pasakyti tą patį na tikras buitinis alhogolizmas p.s. ar atkreipi dėmesį kiek kartų savo postuose pavartoji žodelį - aš? (klausimas retorinis ) |
|
2011-03-06 12:22 #180321 | |
SSSRegis [2011-03-06 11:55]: Suvokimas apie tai, kad neimanoma demesio ir atsitiktinumu kontroliuoti taip pat atidaro kazkokius mistinius vartus,...."pavercia demesi - valia" kontroliuoti kazka, kas pasirodo jau nebesi Tu...Ta tipo Lanssbergi (virtuali asmenybe) Tik si valia labiau "dieviska" nei "zmogiska" ir is asmenybes padaro, kazka tipo vaisto vaistu ieskanciam. Ir priesingai uz tokios asmenybes nebekliuna demesys, grubaus poveikio. Atsitiktinumu desningumas, kuo maziau kontroles tuo maziau nepageidaujamu atsitiktinumu. Darosi vis aiškiau (išskyrus Lansbergį ) Atsitiktinumų nebūna. Yra dievo planas, kuriame jo kūriniams duota laisva valia rinktis ir patirti pasirikimų pasekmes. Yra du keliai. Arba būni savo ego nelaisvėje ir kabarojiesi virtualiosios asmenybės pasirinkimuose. Arba išsilaisvini iš ego ir patiri laisvą buvimą, bei vykdai dievo planą - evoliucionuoji. |
|
2011-03-06 12:23 #180322 | |
Fox [2011-03-06 12:12]: p.s. ar atkreipi dėmesį kiek kartų savo postuose pavartoji žodelį - aš? Gali būti. Neatkreipiu dėmesio. Tuo labiau, neieškosiu to ankstesniuose savo postuose. Bet tai gali būti todėl, kad aš dėstau savo mintis, net kitų mintis ar citatas, perleistas per save. |
|
2011-03-06 12:27 #180323 | |
SSSRegis [2011-03-06 07:40]: 1. Demesys gali buti tik pritrauktas arba nukreiptas. 2. Demesio neimanoma kontroliuot savo valia. 3. Todel jokia pasaline manipuliacija negalima, o esatis tera nenutrukstamas veiksmas, kuriuo taip pat be sustojimo slysta demesys. (rasau apie tai, kad Suvokimas vienas (atsitiktinai)itakoja kita, nes istikruju tai viena demesi patrauke tas ir tas, o kita, tas ir tas, bet tai vien atsitiktinumai is kuriu susiformavo sis didelis atsitiktinumas, turintis atsitiktinumu desningumus. IR yra suvokimas (atsitiktinumu desningumas), kuriuo tai suvokiame) Zmogus - priimantis sutverimas Zmogus sutverimas - ne objektas (nesigyncykit, kad sutverimas objektas nes neturiu kuo pakeist zodzio) Zmogus - sutverimas, gryna samone, neturinti tankio ir ribu. Kas eleminuoja atsitiktinuma: isankstinis atsitiktinis zinojimas, kad kazkieno demesys bus nukreiptas cia del kazkokiu simboliu, ar zenklu, zadinanciu konkretaus asmens susidomejima. Taigi, yra bent jau dvi samoningo sudominimo stadijos: demesio pritraukimas ir demesio nukreipimas. Pasalinus atsitiktinuma abejose manipuliavimas galimas. Pakankamai idomu, bet ne esme. Priezastys, va kas idomu. |
|
2011-03-06 12:36 #180324 | |
Esu absoliuciai tikras, kad per daug faktoriu pasaulyje, kad isvengt atsitiktinumu.
Todel manipuliavimas negalimas. Jis galimas 99 %. Taciau nevadinu tai galimu, nes dievas juokiasi. Manipuliavimas galimas tik pazintais atsitiktinumu desningumais. Taciau Pripazinus, kad manipuliavimas neimanomas. Net dantu sepetuku valai, kaip Fox sako pagal dievo plana. Gali pasiekti visu 100% tik kitoje puseje. O rezultatas tas pats. Tu be vargo (atrandi pateisini) visus imanomus atsitiktinumu desningumus. + nesuvokiamu budu isnyksta nepageidaujami desningumai. Kazkas tipo vibracijos susiderina su atsitiktinumu. Bet tai nebe blevyzgos, tame paciame rate, o realus fizinis poveikis. Fizinis jausmas - grynas stiprus, neabejotinas. Nebera paliktu galu. Kazkas tokio reali magija be jokio stebuklo. Bet ne is dievobaimisko silpnumo. O is stipraus jausmo perzengus baime nekontroliuot. |
|
2011-03-06 13:06 #180326 | |
Bet ne is dievobaimisko silpnumo. O is stipraus jausmo perzengus baime nekontroliuot. Dievo bijoti moko tik religijos atstovai (tai ale toks dėdė danguje, kuris iš neturėjimo ką veikti susikūrė sau "žaisliukų" ir davęs jiems laisvą valią visgi tik žiūri ką čia nubaudus) Peržengta baimė bendrąja prasme - atveria platesnius kelius, kur jie bevestu. Baimės nekontroliuoti įveikimas, tai kažkas panašaus į atsidavimą upės tėkmei, o ji kaip žinia visada teka mažiausio pasipriešinimo keliu. p.s. patikslinimui ; atsitiktinumų dėsningumai ne tas pats kas dėsningi atsitiktinumai? |
|
2011-03-06 16:08 #180335 | |
Fox [2011-03-06 11:56]: Agata [2011-03-06 10:24]: Man atrodo, jog čia kažkokia buitinė kilmė. Tik gal kažkokiose mūsų ankstyvosiose žemiškosios egzistencijos stadijose. geras terminas - buitinė kilmė. Čia panašiai kaip buitinis alhogolizmas Aš matau mąstymo ir veiksmų pedantizmą in corpore. Tai argi tai ne buitiniai dalykai? Ir koks gi čia gali būti sąryšis su sielų giminingumu? Jokio. Jei žmogus turėtų galimybę gyventi tūkstantį metų, tokį pedantizmą aš vertinčiau teigiamai, jei aplinkinių kantrybė neštų. Bet esant tokioms žmogaus sąlygoms, kas liečia gyvenimo trukmę, žmogus mažiau patirs visko ir t.t. ir t.t. Na..."mąstė mąstė kalakutas, kol į katilą pakliuvo". |
|
2011-03-06 16:10 #180336 | |
SSSRegis ,
kam ištrynei žinutę? Būčiau papildžiusi |
|
2011-03-06 17:39 #180347 | |
SSSRegis ,
pakeitei žinutės turinį.Ką gi, ir aš bandysiu kitaip. Nors dar neperskaičiau atidžiai tavo daug aukščiau esančių postų. Juk kai kuriuos postus pakanka permesti akimis, o kai kuriuos būtina perskaityti atidžiai, arba visai neskaityti. Štai tu dabar Mesingą vertini jau kitu aspektu. Ir aš sąmoningai nebeskaičiau tavo paskutinio posto. Perskaitysiu tik po savo minties išdėstymo. Noriu išvengti tavo įtaigos. Šio asmens yra begalė skirtingų vertinimų.Ir aš nesigilinau į jo asmenybę labai kruopščiai. Tiesiog šis mano aukščiau parašytas postas, bandant atkartoti jo gyvenimo epizodą, man sukėlė daug kitų minčių, jau nebeliečiančių pačio Mesingo. Jis tik startas. Aš galvoju, jog egzistuoja skirtingų žmonių skirtingi "matymų" lygiai. Ir visa žmonija tėra "matymų" lygių santykis. "Matantis" aukštesniame lygyje puikiai suvokia žemesnį, bet žemesnis nėra pajėgus "matyti" to, ką "mato" aukštesnis. Todėl ir atrodo, kad kažkas raganauja, skaito kito mintis, pramato ateitį... O iš tiesų tai yra normalu ir natūralu. Ir iš tiesų jis nesunkiai skaito kito mintis. Tik santykinai žemesnio "matymo" žmogus nėra pajėgus to suvokti, todėl prisimąsto visokio plauko epitetų tam aukštesnio "matymo" žmogui. Žmogui būtina kažkaip paaiškinti jam nesuvokiamus dalykus. Ir štai šioje situacijoje su kareiviu ir Mesingu galėtų susidaryti situacija, kad ir Mesingas atsidurtų jau ne aukščiausiame lygyje, o tarpiniame tarp to dar aukštesnio už jį ir kareivio. Ir aš galvoju, kad jis tai suvokė. Jo šios situacijos aiškinime galima perskaityti, jog jis tai suvokė. Tačiau jis dažnai jausdavosi nelaimingu, nes laike ir erdvėje jam nepasitaikė susidurti su aukštesniu už save lygmeniu. Jis neturėjo, kas jam tai galėtų paaiškinti. Juk beveik visi vadinami aiškiaregiais(neapsimetėliai) sako, kad jie negali suprasti, kaip jie tai suprato. Jiems tai tampa kankinančiu dalyku, ir net svarbesniu, nei pats kažko "pamatymas". Jie jaučiasi lyg kūdikiai be tėvo, kuris turėtų jiems tai paaiškinti. Bet čia tik pačią dvasinę būseną gal bandau suvokti. O praktikoje, atmetus tuos sentimentus(kuriuos žmonės dažniausiai slepia) - savo jėgomis tapę turtingiausiais pasaulio žmonės visgi turi turėti tokią aukštesnio lygio "matymo" savybę. Kitaip aš nepajėgiu to paaiškinti. Suprantama, lipdomos visokios mafijų, nusikaltėlių, sukčių ir t.t etiketės. Bet kitaip ir būti negali. Neatmetu ir šitų galimybių, bet tai nėra taisyklė. Tiesiog juos pamatuoja ant to paties kurpaliaus. Tas pats galioja ir mokslo žmonėms. Ir tokia "formulė" paaiškina begalę skirtingų gyvenimo situacijų ir dalykų. Juk beveik visiems genijams yra pripaišyta šizofreniko diagnozė. O kas ją pripaišė? Psichiatras. Ir pažiūrėkime dabar į genijaus ir psichiatro(eilinio žmogaus) "matymo" lygius. Juk kitaip ir būti negali O kadangi eilinių yra žymiai daugiau, tai jie ir krykštauja iš džiaugsmo ir laimės, kitą durnium išvadinę. Na, aš pažiūrėjau į situaciją ne iš taško, kodėl tie žmonės sureikšminami ar sudievinami žmonių. Pažiūrėjau iš kitos pusės. Kodėl ir kokiu būdu jie iš tiesų yra reikšmingesni. Iš to taško, kaip išdėstei tu (tik permečiau akimis) - vėlgi galima aiškinti, bet čia jau bus visai kita opera. Taip pat reikšminga, vertinga ir įdomi. |
|
2011-03-06 23:22 #180374 | |
SSSRegis [2011-03-06 13:48]: Apjungus gautusi kazkas tokio. Dieviskumo, visa apimanti teoriniu aspektu (per plati, logiskam kalbejimui), o praktiniu, veikia subtiliuju daleliu lygmenyse (per daug neapciuopiama, loginiu desningumu atradimui) Nepriklausomai nuo to, kad vienu atvėju dalelė elgiasi kaip dalelė o kitu kaip banga, pasekmės vis tiek pasireikš. O ar jos pasireikš dalelių ar bangų pavidalu, skirtumo nesudaro. Priežasties ir pasekmės dėsnis veikia nepriekaištingai. Keblumų kyla tik dėl stebinčiojo, nes jis nevisada suvokia ryšį tarp veiksmo ir atoveiksmio arba tiesiog per savo gyvenimą nesuspėja to ryšio "pamatyti" (laikas - labai jau realiatyvus daiktas) Dieviškumo aspektai esame mes ir tai puikiai rišasi su praktika. Vėl gi... ne visi tą dovaną savyje atranda, ne visi ieško, ne visi sugeba ir sugebės išsilaisvinti iš ego įtakos. O kur visi kiti žymiai paprastesni dalykai. Imkim paprastą kasdieninio gyvenimo aspektą - maistą. Vieni jau šiandien maitinasi saulės šviesa, kiti dar mielu noru imtusi tokius asmenis gaudyti ir deginti ant laužų (ir tarp jų būtų ne kokie zekai o visai "civilizuoti" žmonės) |
|
2011-03-06 23:37 #180376 | |
SSSRegis [2011-03-06 11:09]: Taip apie ta pati neabejotinai. tik as sakau, kad siustuvas esi tik savo virtualiai Asmenybei, o ne uz jos ribu. ribų nėra ... tikras ar netikras ne tiek svarbu. Svarbu suvokti kad laiko (ribų) nėra kai esi ČIA IR DABAR, nes būties kitur nėra, kaip nėra DABAR nieko netikro, tik autentiškas būvimas. |