Autorius | Žinutė |
![]() |
2006-12-14 12:39 #651 |
Tie kas retkarčiais sklaidote "Verslo klasę" ko gero skaitėte apie šių metų automobilių rinką sudrebinusią firmą - Tesla Motors. Kas neskaitė - Tesla Motors pagamino sportinį elektromobilį su itin geromis charakteristikomis ir t.t. "Verslo klasėje" buvo užsimenama, kad šios firmos akcijos bus kotiruojamos biržoje. Būtų įdomu išgirsti komentarus tų, kurie arčiau susipažinę su šiuo gamintoju, kokios jūsų prognozės, o gal kas žino kada bus išleista ar jau išleista šios įmonės akcijų emisija? Nes pirmas įspūdis apie šią įmonę itin geras, užsakymų turi metams į priekį, be to ekologiški automobiliai turi pasakiškas perspektyvas. Taigi ką manote?
|
|
![]() |
2006-12-14 13:21 #654 |
Hmmm..., kazkaip neteko pasauliniu mastu isgirsti apie tai.. Gal cia tik kazkokio "makleriuko svaiciojimai", kas bus, jei bus... Kiek zinau, teko girdeti, kad "Vilniaus Prekyba" (VPM) gali parduoti arba parduotu (jei atsirastu.. "dede su maisu pinigu") savo visa akciju paketa ir tai turetu buti didziausias sandoris pabaltyje... Bet vargu ar tai realu...
Nothing venture, nothing have. - Niekuo nerizikuoti reiškia nieko neturėti.
|
|
![]() |
2006-12-14 13:38 #655 |
Vytautas, na abejoju ar tai kažkokio "makleriuko" svaičiojimai, Forbsas šį automobilį įvertino kaip geriausią 2006 metų automobilį (!), ši įmonė užversta užsakymais, tad pelningumas ateinančius kelis metus garantuotas, todėl ši įmonė akcijų biržoje turėtų būti laukiama išskėstomsi rankomis. Be to kaip minėjau ekologiškų automobilių segmentas dabar tik pačiame saulėtekyje ir įmonė, kuri pirma pagamins itin gerų charakteristikų benzino nevartojantį modelį susišluos nemenką sumą pinigų. O kas liečia VP Market tai toks sandoris tikrai galimas, nes ir man teko girdėti, kad savo akcijų paketus ketina išparduoti keli stambūs VP Market akcininkai.
|
|
2009-01-05 13:43 #18554 | |
Nu pasvarstymai neblogi vyruciai ,bet pazvelgit i realybe...
|
|
2009-01-05 16:02 #18555 | |
Oj dar toli tokiems auto iki kasdieninio naudojimo. Pirmiausiai segmentas kuriam jis skirtas: ar geriau kurti ekologišką, patogią ir svarbiausiai pigią transporto priemonę masei žmonių, ar sukurti sportinį coupe, kuris 100km/h pasiekia per 3sec? Kas tokius perka? Vienetai turčių kaip n-tają mašiną savo garaže, kuriems tikriausiai nelabai rūpi ar automobilis sunaudoja 30l/100km benzo ar 200kW el.energijos. Nusipirks tokį vien todėl kad dabar tai madinga.
"be to ekologiški automobiliai turi pasakiškas perspektyvas" - dar klausimas kiek ekologiškai yra pagaminama elektra jiems įkrauti. Žinoma, tai geriau nei deginti benziną, bet ar vandenilis tam ne geresnė alternatyva? |
|
2009-01-05 16:46 #18557 | |
to just_as,
o ish kur gaunamas vandenilis a? manai su kibiru ish okeano? deja norint pagaminti reikia elektros ir nemazhai, taip pat kad suslegti i baliona reikia kompresoriaus ir galingo. kuom jis varomas? gal elektra? kam elektra konvertuoti i vandenili (brangus procesas), dali energijos prarandant neishvengiamai, jei galima konvertuot elektra ishkart i mech. energija beveik 95% naudingumo keoficientas (toki skaichiu pateikia tesla motors). ekologijo dar blogesne nes vistiek yra vidaus degimo variklis, reikalingi tepalai. nesakau kad elektriniam ju nereikia bet ne tiek tikraio.... mano manymu vandenilio naudojimas ir visishkas sh.... ir ekeonomishkai ir ekologishkai... p.s. dar pamirshau kad vidaus degimo varikliu naudingumo koeficientas vargiai virshija 60%, ishsiskiria daug shilumos, ji kaip shalutinis produktas reikia aushinti, elktrinis variklis gi mazhai kaista palyginus.... su pagarba Xzar |
|
2009-01-05 18:15 #18563 | |
to virgism,
man rodos tas vandenilio paplitimas auga del to kad imones gauna grantus ish valdzhios. zhinoma h2 daug patogesnis kuras nei akumuliatoriai ir visada bus, nebent batareiku pramonei ivyktu revoliucija. bet vis nesuprantu kaip gali paplisti ekonmishkai nenaudingas produktas... tie auto bus brangus labai. kad pagamint elektros reikia mazuto arba urano, po to dar ish elektros darom h2. o tada jau deginam... na kur logika? regards |
|
2009-01-05 18:54 #18568 | |
hmmm,
vis tiek 72% yra gana daug. vidaus degimo variklis nk max 60%, vandenilio gamybos procesas ish elektros tarkim 90% (bet ash stipriai tuo abejoju = elektrolize + slegimas tikrai surija gera dali ). taigi jei variklis 60 o kuras 90 gauname 54%. realiai manau dar mazhiau. elektros gamybos kashtu nereikia skaichiuoti taip kad vandeniliui gaminti ir akumui krauti jos gamybos kashtas toks pats, ar ne? p.s. pvz sunaudojam x elektros kad pagaminti 1 litra h2. ji sudeginam vidaus degimo generatoriuje ir gauname elektra y. zhinoma kad x>y. t.y. konversijos metu ishvaistome dali E. nezhinau gal ash neteisus, nesu koks fizikas )), bet man atrodo taip. regards |
|
2009-01-05 20:55 #18578 | |
Griztant prie temos, kaip ir minejo just_as, Tesla Motors gaminamina automobiliai yra (bus) skirti siauram, aukstesnias ir auksciausias pajamas gaunanciam zmoniu ratui, taigi apie milziniskus pelnas nera ka jau ir kalbeti... Puikus pavyzdys Lamborghini - automobiliai taip pat skirti siauram pirkeju ratui, uzsakymai ne vieniems metams i prieki, o imone (ne per seniausiais duomenimis) dirba nuostolingai.
Pamastymui: 2004m. Amerikoje, spaudoje pasirode straipsnis, kad amerikietis savo garaze sukonstravo vandeniu varoma automobili. Jau kita diena, ta amerikieti aplanke naftos magnatas su lagamineliu. Garazas uzsidare, kalbos nutilo ir apie joki "vandeniu varoma automobili" niekas nebezinojo. O ir visu tu elektromobiliu ar vandeniliu varomu automobiliu patentai jau seniai yra supirkti naftos magnatu, kadangi naftos verslas perduodamas is kartos i karta ir yra stengiamasi uztikrinti gerbuvi ateities kartoms. Ir visai nenustebciau, jei tas pats Tesla Motors, kokiam arabu seichui priklausytu... |
|
2009-01-05 21:46 #18588 | |
to virgism,
mat kaip, na o ash maniau kalba eina apie vidaus degimo sistema, kurios realiai taip pat egzistuoja, paprastai perdaromas ish dyzeliniu varikliu, tiesioginis h2 ipurshkimas po slegiu su pt katalizatoriais, gali buti reikalingas o2 balionas taip pat. tokie varikliai baisiai shvarus tachiau kw kaina nuo 70-50 zhaliu. na fuel cells be abejo ekologishkas daiktas neabejotinai sutinku, bet vis tiek velnishkai brangus. be to tai ish esmes ta pati elektrine mashina tik vietoj tarkim lichio mh akumo naudojama fuel cells. panashu kad uzh patoguma reikia susimoketi. beje ta mashina vazhiuja pripylus h2 nedaug daugiau nei su lichio akumais. tik ash nenorechiau vazhiuoti sededamas ant aukshto slegio katilo (tikra bomba). slegis nuo 300 iki 800atm. jei sprogtu manau kuno neberastu niekas. beje yra metanolio fuel cells. manau daug saugesne batereika butu!?? dekui |
|
2009-01-06 11:58 #18640 | |
la,
"Vandenilis visatoje sudaro 75% , todėl praktiškai yra neišsenkantis šaltinis. Metanolis nėra švarus - jam reaguojant išsiskiria anglies dioksidas. Automobilių pramonėje kažin ar bus naudojamas, laptopuose - galbūt." visishkai sutinku! tik h2 musu planetoj laisvas nesutinkamas o tik junginiuose, organika, vanduo, amoniakas. kad ishlaisvint reikia E. tachiau ash manau kad galbut yra budas neskaitant vejo ir saules atsnaujinanchiu shaltiniu. tai termobranduoline kontroliuojama elektrine kur h2 jungiasi i sunkesnius elementus tuo pat metu atsipalaiduoja l. didelis E kiekis. deja pa kolkas technishkai neigivendintas projektas. manau jei pavyktu tai padaryt tada, E problema butu ishspresta visiems laikams, ir nereiktu magnatams su lagamineliais slampineti apie garazhus medzhiojant konkurentus )) sekmes |
|
![]() |
2009-03-22 01:14 #28053 |
2009-03-23 09:13 #28150 | |
Per gerai skamba, kad tai būtų tiesa. Abejoju kad mes sulauksime tokių automobilių, nebent anūkai.
|
|
2009-09-12 22:40 #54329
![]() |
|
As tai galvoju ir pilnai tikiu,kad elektromobiliai nurungs benzininius.Ne siais ir ne kitais metais,bet sakyciau po kokiu 10-20 metu ju turetu buti pilnos gatves.Ne vien tik del ekologiskumo,bet del ju gan prieinamos kainos ir gan pigaus atstumo iveikimo.Aisku dabar tie atstumai ne itin galingi lyginant su benzu,bet cia tik laiko klausimas.Juk visai nesenai mobilus telefonas atrode neimanomas dalykas,apie kuri galejai tik pasvajoti.O dabar ziek kievienas piplys turi
![]() ![]() Ir tie patys naftos magnatai jau ziuri i ateiti: kad net arabų šeichai, pasakiškus turtus susikrovę prekiaudami nafta, dabar investuoja į naujas technologijas. Investicinis Jungtinių Arabų Emyratų fondas "Aabar Investments" įsigijo 96,4 mln. vienetų, arba 9,1 proc., bendrovės "Daimler" akcijų paketą. Už teisę vadintis stambiausiu Vokietijos pramonės pasididžiavimu laikomo koncerno akcininku arabai paklojo 1,95 mlrd. eurų ir, be kita ko, įsipareigojo skirti lėšų elektromobiliams kurti. Panašiai elgiasi kone visi didieji automobilių gamintojai ir sunkiai suskaičiuojama nykštukinių firmų negirdėtais pavadinimais armija, todėl pastaruoju metu galima stebėti tikrą elektromobilių konstravimo bumą. Žiniasklaida kone kasdien skelbia naujienas tai apie mašinų gamintojų, energetikos bendrovių ir atskirų šalių vyriausybių pasirašytas sutartis dėl specialios infrastruktūros kūrimo, tai apie bendrą elektromobilių krovimo kištukų standartą, tai apie greičiau pakraunamus ir ilgesnį kelią sukarti leidžiančius akumuliatorius, tai apie solidžias lengvatas perkantiems aplinkos neteršiančius ratuočius. |
Norėdami rašyti forume, turite užsiregistruoti, o jei jau registravotės- prisijungti.