Autorius | Žinutė |
![]() |
2011-04-06 00:21 #187990
![]() |
Dėl šešėlio sutinku. Visgi tai užburtas ratas, kaip verslo atstovas neturiu jokio moralinio pasitenkinimo mokėdamas mokesčius, nes žinau, kad įmokėti pinigai bus panauodoti ytin neefektyviai, pvz. nepagrįstai dideliems biudžetinių tarnautojų atlyginimams.
Taigi, kas turėtų žengti pirma žingsnį? Vyriausybė. Dėja, iš dabartinės Vyriausybės to jau nebesitikiu. Kalbant apie mokesčius - jų daugės ir jie augs. Prisegtame grafike Lietuvos skolos grąžinimo grafikas (ir tai tik šalies skolos popieriai, dar apie 10% sudaro kitokie pasiskolinimai, tame tarpe ir neteisėti slapti iš vietinių bankų). 2012 metais susimokėsime rekordinį nepriklausomos Lietuvos istorijoje ~7 mlrd. litų skolos aptarnavimą (principal+interest). Pvz. 2011 biudžeto pajamos ~17 mlrd. Lt, taigi "tik" ~40% biudžeto pajamų. Bloomberg duomenys (2011.04.05) _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _
2g.lt » Valstybės skola |
|
2011-04-06 22:37 #188196
![]() |
|
2012 metais susimokėsime rekordinį nepriklausomos Lietuvos istorijoje ~7 mlrd. litų skolos aptarnavimą (principal+interest). Pvz. 2011 biudžeto pajamos ~17 mlrd. Lt, taigi "tik" ~40% biudžeto pajamų. Prašau neklaidinti žmonių duomenų manipuliavimu. 7 mlrd. litų skolos aptarnavimas - kokio biudžeto? Valstybės, savivaldybių, Sodros, PSDF? Manau, kad visų jų. Biudžeto pajamos 17 mlrd. lt - valstybės, savivaldybių, Sodros, Privatizavimo fondo, Garantinio fondo? Su ES lėšomis ar be? Įtariu, kad tik valstybės biudžeto pajamos, o ir tos be ES įplaukų. Kodėl tuomet ignoruojama Sodra su >10 mlrd. lt pajamų, savivaldybėmis su papildomais ~3 mlrd. lt, keli milijardai ES paramos lėšų? Susumavus visų valstybės biudžetų ir fondų pajamas gautume per 35 mlrd. lt arba dvigubai daugiau nei parašyta. http://www.viesai.lt/biudzetai/ 8% nuo BVP skolų refinansavimas - daug tai ar mažai palyginus su kitomis valstybėmis? 20% nuo biudžeto pajamų refinansavimas - daug tai ar mažai palyginus su kitomis valstybėmis? |
|
![]() |
2011-04-07 00:51 #188218
![]() |
nuomone [2011-04-06 22:37]: Prašau neklaidinti žmonių duomenų manipuliavimu. 7 mlrd. litų skolos aptarnavimas - kokio biudžeto? Valstybės, savivaldybių, Sodros, PSDF? Manau, kad visų jų. Rekomenduoju užsukti į 2g.lt, ten trumpai ir aiškiai viskas išdėstyta. nuomone [2011-04-06 22:37]: Biudžeto pajamos 17 mlrd. lt - valstybės, savivaldybių, Sodros, Privatizavimo fondo, Garantinio fondo? Su ES lėšomis ar be? Įtariu, kad tik valstybės biudžeto pajamos, o ir tos be ES įplaukų. Kodėl tuomet ignoruojama Sodra su >10 mlrd. lt pajamų, savivaldybėmis su papildomais ~3 mlrd. lt, keli milijardai ES paramos lėšų? Susumavus visų valstybės biudžetų ir fondų pajamas gautume per 35 mlrd. lt arba dvigubai daugiau nei parašyta. http://www.viesai.lt/biudzetai/ Valstybės skola grąžinama iš LR biudžeto. Biudžeto pajamas sudaro LR surenkami mokesčiai. ES pinigų skolos aptarnavimui naudoti negalima. Šaltiniai du: surenkami mokesčiai ir refinansavimas. nuomone [2011-04-06 22:37]: 8% nuo BVP skolų refinansavimas - daug tai ar mažai palyginus su kitomis valstybėmis? 20% nuo biudžeto pajamų refinansavimas - daug tai ar mažai palyginus su kitomis valstybėmis? Skolos lyginimas su BVP tas pats kas bankas prieš išduodamas man paskolą matuotų mano kūno temperatūrą. Lyg ir susiję, bet nieko konkretaus nepasako. Todėl analitikai lygina skolos aptarnavimo kainą su realiomis biudžeto pajamomis. Šiai dienai tai 40%. Tiesa, yra teismo pripažinta skola dirbantiems pensininkams ~0.5 mlrd. Lt ir kompensavimas už sumažintas pensijas berods 1 mlrd. Šie pinigai skoloje neapskaitomi, bet nuo įpareigojimo išmokėti tai neatleidžia. Redaguota: NASA (2011-04-07 10:55 ) _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _
2g.lt » Valstybės skola |
|
2011-04-07 13:17 #188320
![]() |
|
Finansų ministrė: progresiniai gali būti naudingi, bet tik ne tokia forma, kokią siūlo socialdemokratai
http://www.delfi.lt/archive/print.php?id=44116519 |
|
![]() |
2011-04-07 14:24 #188337
![]() |
Mokesciu sistema turi buti teisinga ir efektyvi. Nei progresiniai, nei turto mokesciai teisingumo kriterijaus neatitinka. Progresiniai neteisingi del to, kad diskriminuojama pagal pajamu dydi, turto mokesciai neteisingi, nes nera objektyvaus turto vertinimo kriteriju, be to dirbtinai sukuria likvidumo spaudima.
Progresiniai ir turto mokesciai taip pat nera efektyvus nes sunkina mokesciu administravima ir sukuria paskatas iskraipyti ekonomikos savireguliavimo mechanizmus. Manyciau, kad turi buti apmokestinamos tik pajamos ir tik proporcingai (+ vartojimo mokesciai). Ivairiausiu veiklu tarifai turi buti vienodi, taip pat darbo, kapitalo, isimtys taikomos tik tuo atveju, kai neapsimoka mokesciu skaiciuoti del pajamu mazumo. Sodros ir PSD mokesciai turi atitkti draudimo imoku pozymius, bet ne pajamu pozymius. Taip pat reikia panaikinti minimalios algos savoka, nes minimalio algos nustatymas didina tikimybe gauti minimalia alga. Redaguota: bomzasxxl (2011-04-07 16:12 ) |
|
2011-04-07 15:18 #188377 | |
bomzasxxl [2011-04-07 14:24]: Manyciau, kad turi buti tik apmokestinamos pajamos pamegink terminus paaiskinti : pajamos ir pelnas. |
|
![]() |
2011-04-07 15:54 #188400 |
Turiu omenyje pajamas atmetus susijusias islaidas.
|
|
2011-04-07 20:05 #188465
![]() |
|
Skolos lyginimas su BVP tas pats kas bankas prieš išduodamas man paskolą matuotų mano kūno temperatūrą. Lyg ir susiję, bet nieko konkretaus nepasako. Todėl analitikai lygina skolos aptarnavimo kainą su realiomis biudžeto pajamomis. Šiai dienai tai 40%. Nepatingėjau susirinkti ES valstybių duomenų. Tam, kad tuščiai nediskutuotume apie valstybės pajamas, paėmiau iš eurostat'o mokesčių surinkimą nuo BVP. Visiems duomenims taikyti vienodi standartai, šaltinis tas pats. Duomenys gali būti traktuojami į gerąją pusę, nes numatomas BVP augimas ir infliacija, sumažinsianti refinansavimo ir biudžeto santykį. Manyčiau mokesčių perskirstymas po krizės taip pat šiek tiek gali būti išaugęs. Bet bendros tendencijos tai neiškreipia. Rezultatai nėra stebinantys - pirmauja PIGS, tarp jų įsiterpę Lenkija ir Belgija. Lietuva - vidutiniokė. ![]() Diskusija kaip ir baigta. |
|
2011-04-07 20:20 #188468 | |
diskusija nebaigta, nes mokesčiai yra paimti 2007 m. (gerokai prieš krizę) taip, kad realios situacijos Lietuvoj toli gražu tai tikrai neatspindi, o už darbą dedu +.
|
|
![]() |
2011-04-07 20:33 #188471 |
bomzasxxl [2011-04-07 14:24]: Mokesciu sistema turi buti teisinga ir efektyvi. Nei progresiniai, nei turto mokesciai teisingumo kriterijaus neatitinka. Progresiniai neteisingi del to, kad diskriminuojama pagal pajamu dydi, turto mokesciai neteisingi, nes nera objektyvaus turto vertinimo kriteriju, be to dirbtinai sukuria likvidumo spaudima. Progresiniai ir turto mokesciai taip pat nera efektyvus nes sunkina mokesciu administravima ir sukuria paskatas iskraipyti ekonomikos savireguliavimo mechanizmus. Manyciau, kad turi buti apmokestinamos tik pajamos ir tik proporcingai (+ vartojimo mokesciai). Ivairiausiu veiklu tarifai turi buti vienodi, taip pat darbo, kapitalo, isimtys taikomos tik tuo atveju, kai neapsimoka mokesciu skaiciuoti del pajamu mazumo. Sodros ir PSD mokesciai turi atitkti draudimo imoku pozymius, bet ne pajamu pozymius. Taip pat reikia panaikinti minimalios algos savoka, nes minimalio algos nustatymas didina tikimybe gauti minimalia alga. Tai tu esi uz tai, kad progresiniai mokesciai butu visu klasiu pajamoms? Dividendams, akciju prekybai, individualios veiklos pajamoms ir t.t.? Kitaip sakant, tau atrodo teisinga, kad jie butu suvienodinti? Kitaip tariant tau patinka, kad daugelis tu pajamu pasitrauktu i seseli, arba iskeliautu i uzsieni? |
|
![]() |
2011-04-07 21:42 #188484 |
ne progresiniai, o proporciniai. Nemanau, kad mokesciu sistemos teisingumo ir efektyvumo didinimas lemtu pajamu pasitraukima i seseli, greiciau priesingai.
|
|
2011-04-07 22:10 #188489
![]() |
|
Ką jūs čia sukate galvas sau reikia ar nereikia progresinius mokesčių Lietuvoje. Aš sakau, kad jie jau yra Lietuvoje. Progresiniai mokesčiai yra NPD(neapmokestinamas pajamų dydis) pavidale. Tik tai nevisi apie tai yra pagalvoję logiškai ir susigaudę jo esmėje. Ypač socialdemokratai. Kas deklaruojate tą žinote. Taigi progresinių įvedimą siūlau pamiršti. Nebent pakeisti modelį iš NPD į GPM.
O dėl NT mokesčių pritarčiau. Taip pat ir prabangos mokesčiui, kaip tai yra civilizuotose vakarų šalyse. |
|
2011-04-08 09:23 #188545 | |
regneo [2011-04-07 20:33]: Tai tu esi uz tai, kad progresiniai mokesciai butu visu klasiu pajamoms? Dividendams, akciju prekybai, individualios veiklos pajamoms ir t.t.? Kitaip sakant, tau atrodo teisinga, kad jie butu suvienodinti? Kitaip tariant tau patinka, kad daugelis tu pajamu pasitrauktu i seseli, arba iskeliautu i uzsieni? Pritariu, kad pakolkas busima visuotine lygiava mokesciuose .... baijku-baijka. Pavadinkim biskutuka kitaip: darbo apmokestinimas ir turto apmokestinimas. Cia is tos baijkos: atlyginimo dydis vis tiek bus ribotas, tegu net 200 000 Lt -> tai 10-20-30% nuo to bus daug, bet jei nuosavybes teise turi penkiaauksti, uz 5 melejonus, ir apmokestinus tais paciais 10-20-30%. Taip pat, visas turtas atsidure "letenose" sumokejus darbo mokescius, bet vis tiek valdzia nori nuo apmokestintu pinigu dar papildomai juos apmokestinti. (jei uzdirbai 1000 Lt, sumokejai mokescius liko 300 Lt, nupirkai suns buda - tada nuo suns budos gausi moketi NT mokesti, taciau -> jei tuos pacius pinigus - 300 Lt padejai i terminuota indeli - apmokestinimas = 0) |
|
2011-06-02 15:41 #198735 | |
GPM įstatymo pataisų projektas atmestas:
http://verslas.delfi.lt/business/article.php?id=46150405 Jeigu nori išmokti plaukti, plauk...(Mao)
|
|
![]() |
2011-07-04 12:47 #203431 |
2011-07-04 Verslo Žinios:
Trys eilutės, kurias būtina finansuoti | Verslo žinios Pernai gegužę jau žinojote, kad norint patenkinti valstybės institucijos biudžetų projektų poreikį 2011 m. reikėtų išleisti 4 mlrd. Lt daugiau nei 2010 m. Ką rodo institucijų apetitas 2012 metams? Finansiniai poreikiai buvo pateikti ir galiu pasidžiaugti, kad „prieaugis“ kone perpus mažesnis nei pernai, įskaitant išlaidas, kurios būtinos valstybės skolai tvarkyti ir investiciniams projektams su ES lėšomis bendrai finansuoti. Susitaikymas su realybe yra truputį didesnis, bet tai vis tiek yra porą milijardų litų daugiau nei šių metų biudžetas. Tai reiškia, kad, rengiant projektą, visiems reikės grįžti šiek tiek atgal. Nors kitąmet darbo užmokesčio fondas, kitos išlaidos planuojamos šių metų lygio, tačiau labai reta institucija tokias ir susiplanavo. Yra tokių norų, kad „geriau, daugiau, labiau, stipriau ir už brangiau“. Kokios įtampos vietos gali būti kitų metų biudžete, kokių išlaidų negalima mažinti? Galbūt tai susiję su neišvengiamais renginiais, tarptautiniais įsipareigojimais? Yra trys eilutės, kurios didėja ir yra būtinos finansuoti. Nemažinamos skolos valdymo išlaidos, nes jeigu laiku nemoki palūkanų, su tavim viskas aišku. Ši eilutė, deja, ir auganti, ir niekaip nemažinama, – kitąmet padidės dar maždaug 180 mln. Lt. Įmokos į ES biudžetą taip pat šiek tiek ūgtelės ir sieks apie 1 mlrd. Lt. Nieko dramatiška, bet neišvengiama. Bendras finansavimas didėja, nes kitais metais yra didžiausias europinių lėšų srautas į biudžetą. Šiemet – 7 mlrd., kitąmet – 8 mlrd. Lt, o tuomet šios sumos pradės mažėti. Yra ir kita pusė pasikeitimų – kitąmet valstybės draudžiamų asmenų bus mažiau, vadinasi, reikės mažiau biudžeto lėšų pervesti „Sodrai“. Įdomiausia dalis – kokių kitąmet bus mokesčių sistemos pokyčių? Kadangi prieš pusmetį iki jų įsigaliojimo priimtų teisės aktų nėra, vadinasi, jie bus teikiami su biudžeto projektu? Kokie tai bus įstatymai? Neišvengiamų dalykų nėra, pagal ES direktyvas būtinų mokesčių pokyčių taip pat nėra, nes visi šie pakeitimai yra valstybės narės reikalas. Su biudžetu veikiausiai eis PVM registracijos ribos padidinimo iki 150.000 Lt projektas, tą mes esame suderinę su EK. Tai tarsi būtų palengvinimas, bet daugumai verslo ta riba visiškai nesvarbi, jie registruojasi PVM mokėtojais nuo pirmo lito, nes tai jiems yra naudinga. Taip pat turėtų eiti tam tikri kapitalo pajamų apmokestinimo pakeitimai: vertybinių popierių pardavimo, dalyvavimo investiciniuose fonduose ir t. t. Vyksta plati diskusija su rinkos dalyviais, kaip galima būtų tą sistemą pakeisti, kad, viena vertus, žmones labiau skatintume kaupti ilgam laikui, investuoti į ilgalaikes priemones, o, kita vertus, nebūtų galimybių manipuliuoti šitomis pajamomis, nemokant jokių mokesčių. Kokia būsimų pakeitimų esmė ir kodėl jie bus būtent tokie, kokius siūlysite? Pagrindinė mintis yra ta, kad visas apmokestinimas koncentruotųsi galutinio pajamų gavėjo rankose, nes dabar yra investavimo subjektas, gavėjas, tarpininkai, šie skirtingi įrankiai skirtingai traktuojami ir turime tai, kad ta pati grąža ne visai vienodai apmokestinama. Tikrai intensyviai dirbame su rinkos dalyviais ir manau tikrai gerą projektą pasiūlysime, kuris leistų žmonėms mokestį mokėti vieną kartą, kada jie iš tikrųjų gauna grąžą – kai pasiima pinigus galutiniam vartojimui. Žmogus nebus baudžiamas už tai, kad jis nusprendžia investuoti kitur ir tam tikslui pasiima pinigus vienoje vietoje ir investuoja kitoje. Nemarus klausimas dėl automobilių apmokestinimo ir gyventojų nekilnojamojo turto mokesčio. Gal šios kadencijos valdžia jau padėjo tašką diskusijoms ir paliks sprendimą priimti naujoms politinėms jėgoms po Seimo rinkimų? Sakiau ir sakysiu, kad tai yra geri mokesčiai ir jų vis tiek reikia. Bet turint minty, kad 2012 m. vyks Seimo rinkimai, tai bus kitos politinės daugumos valia. Jie spręs, ką toliau su šiais mokesčiais daryti. Automobilių, nekilnojamojo turto mokesčiai yra teisingi, reikalingi dėl daugelio priežasčių, bet jeigu dabar nėra susitarimo, jeigu žmonėms dar atrodo, kad išlaidos gali būti finansuojamos iš kosmoso, tai labai sunku paskutiniais kadencijos metais įrodyti, kad yra ne taip. Šiai Vyriausybei kitiems metams užsibrėžtų tikslų nėra neįmanoma pasiekti ir be tų mokesčių. Jeigu šiems mokesčiams pritariate, ar galite paaiškinti kodėl jie stringa? Mano nuomone, tai yra pataikavimas žmonių įsitikinimui, kad mokesčiai yra blogis, o klausimas, kaip iš to blogio atsiranda mokyklos, darželiai, kiti visuomenei svarbūs dalykai, – ne tiek svarbus. Dar yra įsitikinimas, kad mokesčius, kuriuos sumokam, išsidalina valdininkai. Žinant, kad žmonės nori girdėti, jog mokesčio nebus, tą naujieną ir stengiamasi transliuoti. Sakėte, kad biudžeto šiemet nereikės tikslinti, o ar numatote, koks galėtų būti perviršis? Kol kas būčiau atsargi. Mokesčių planas yra vykdomas, atsilieka tik akcizai, bet jų trūkumas dengiamas didesnėmis PVM įplaukomis. Bet yra kitų nesurenkamų pajamų: taršos leidimų pajamų mažiau, Lietuvos bankas pervedė mažiau pelno ir žemės pardavimo pajamos atsilieka nuo plano. Jeigu jos pasivys planuotąsias, bus šioks toks perviršis, o jeigu ne – biudžetas bus įvykdytas pagal planą. Ar galite pateikti skaičius, kaip sekasi ištraukti iš šešėlio milijardą litų? Pirmojo ketvirčio grobis buvo 170 mln. Lt. Birželis baigiasi, liepos pabaigoje turėsime pirmąjį BVP įvertį, rugpjūčio gale turėsime jo išskaidymą pagal kompozicijas ir tada bus galima pasakyti pusmečio rezultatus. Nes neturint BVP išskaidymo sakyti, kokią dalį pajamų galima priskirti gautoms iš šešėlinės ekonomikos, būtų spekuliatyvu. Be rugpjūčio mėnesio net nebandysim sakyti. Kaip baudžiate asignavimų valdytojus, kuriems Valstybės kontrolė išrašė pastabų dėl neracionalaus, netikslingo valstybės lėšų naudojimo? Kiekvieną atvejį reikia vertinti atskirai. Jeigu pastabos pateiktos, pavyzdžiui, Užsienio reikalų ministerijai, dėl 2006 m. vykdytų pirkimų, klausimas – kaip bausti, kad nenubaustum savęs. Valdovų rūmai – toks pats atvejis, kai nei išspjaut, nei praryt. Pažeidėjus turi nubausti kompetentingos institucijos. Visai kas kita, kai pateikiamos rekomendacijos dėl einamųjų lėšų. Tą vertinant daug lengviau diskutuoti su institucija, ypač jeigu ji turi papildomų poreikių. Tuomet galima parodyti auditorių pastabas, kad su pinigais institucija nelabai susitvarko. Ministerija nėra baudimo įstaiga, bet noriu pasakyti, kad auditorių pastabos neliks neįvertintos. Buvo pažadų sumažinti asignavimus kitiems metams tuo dydžiu, kuriuo institucijos netikslingai panaudojo einamaisiais – tokių atvejų buvo? Jeigu bus labai aiškus ryšys, kad galima sumažinti, be jokios abejonės, mažinsime. Bet tikrai nemanau, kad URM reikia sumažinti asignavimus dėl to, kad 2006 m. buvo įvykdyti blogi pirkimai. Nacionalinės energetinės nepriklausomybės strategijos projekte nurodoma, kad visiems suplanuotiems elektros gamybos, perdavimo ir paskirstymo projektams per ateinančius dešimt metų reikės 14–20 mlrd. litų valstybės investicijų, vidutiniškai po 1,5 mlrd. Lt kasmet. Ir tai – tik vienai sričiai. Kitais metais ir dar kitais reikės išpirkti po 1 mlrd. EUR vertės euroobligacijų emisijas. Ar toks poreikis negresia tuo, kad šoktels bendras skolos lygis? Skolinimasis didės deficito dydžiu – tiek turime pasiskolinti papildomai. Atitinkamai, jeigu deficitas apie 3%, tai skolinimasis taip pat apie 3 mlrd. Lt. Vėlesniais metais skolinimasis mažės ir 2015 m. viešieji finansai turės būti subalansuoti, tuomet skola augti neturėtų. Atskiras klausimas, kaip bus finansuojamas kiekvienas energetikos projektas, nes kitų metų biudžete nėra įkalkuliuotas skolinimasis, pavyzdžiui, atominei elektrinei statyti. Pasibaigs derybos, bus aiškus finansinis planas ir matysime, kokiomis lėšomis jis bus finansuojamas. Kalbama apie dideles sumas, bet reikia nepamiršti, kad kalbame apie 10 m. laikotarpį, kai finansinėje 2014–2020 m. perspektyvoje energetikai neabejotinai bus skirta daug daugiau lėšų nei šioje perspektyvoje, projektus dažnai vykdys įmonės, kurios turi galimybių pasiskolinti pačios. Todėl kalbėti, kad biudžetas pasiskolins 14 mlrd. Lt ir atiduos elektrinei statyti, nereikia, tokių projektų niekas nevykdo. Esate minėjusi, kad sieksite, jog valstybės skola neviršytų 40 proc. BVP. Toks yra šių metų Vyriausybės uždavinys. Mastrichto kriterijai leidžia turėti valstybės skolą iki 60%, tačiau biudžeto perskirstymas yra 30% BVP. Tokiu atveju 25% biudžeto pajamų tektų atiduoti skolai valdyti. Be to, kai Lietuva pradės skolintis turėdama didesnę nei 40% BVP skolą, rinkos pradės ją bausti didesnėmis palūkanomis. Kad ir kaip politikai keiktų finansų rinkas, šioje vietoje jos puikiai atlieka sanitaro vaidmenį. Esate ministrė, nevengianti polemizuoti viešojoje erdvėje. Kas skatina Jus rašyti aštrius ir įtaigius komentarus? Čia yra impulsyvumo produktas. Negaliu nerašyti, kai matau netiesą, kuri mane užkabina. Tuomet matau reikalą ją išsklaidyti. _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _
2g.lt » Valstybės skola |
|
![]() |
2011-07-04 17:23 #203475 |
"Tikrai intensyviai dirbame su rinkos dalyviais ir manau
tikrai gerą projektą pasiūlysime, kuris leistų žmonėms mokestį mokėti vieną kartą, kada jie iš tikrųjų gauna grąžą – kai pasiima pinigus galutiniam vartojimui. Žmogus nebus baudžiamas už tai, kad jis nusprendžia investuoti kitur ir tam tikslui pasiima pinigus vienoje vietoje ir investuoja kitoje." Manau dabar yra neteisinga, kai pvz., nupirkus kelias akcijas, vienas parduodi i pliusa, neislaikius 3 metu, kitas, islaikius 3m, bet i minusa, vistiek mokesciai tik nuo pelningai parduotu. Turetu atsizvelgti i bendrai investuota suma ir pajamas nuo tos sumos. |
|
![]() |
2011-07-04 17:59 #203478
![]() |
"Vyksta plati diskusija su rinkos dalyviais, kaip galima būtų tą
sistemą pakeisti, kad, viena vertus, žmones labiau skatintume kaupti ilgam laikui, investuoti į ilgalaikes priemones, o, kita vertus, nebūtų galimybių manipuliuoti šitomis pajamomis, nemokant jokių mokesčių." Tas skatinimas investuoti i ilgalaikes priemones, tai tik bankams ir stambiems fondams naudingas. Bet nei kiek neskatina dometis investavimu ir sukaupti nors kiek is to. Nes, nors kiek suprantantis, pirks tik tada kai situacija palanki, ir pasitrauks, pasikeitus salygoms. Turbut, per daug priviso tokiu protingu, tai dabar suka galvas ka padaryt, kad jiems neapsimoketu ![]() ![]() |
|
![]() |
2011-07-04 21:06 #203492 |
Žopa pamažu ateina. NT, auto, dabar ir kapitalas jau baudžiamas. Na bet USA pradėjo, kiti seka. Ką nedaytum vistiek būsi kaltas. O jei kaltas tai galima ir apiplėšti. Juk biudžetas vis didėja, atsigavimas...
|
|
![]() |
2011-07-04 21:47 #203496 |
Kazin,kurie jau cia 'rinkos dalyviai' dalyvauja? Tr.lt/sp.lt tokios fmi temos/diskusijos nemaciau. Ar ir vel teiraujasi organizaciju, ka reik ivest fiziniams asmenims? O fizinis jau ne 'rinkos dalyvis'? Vel bus 'derinom', o realiai ....
![]() |
|
2011-07-05 11:34 #203550 | |
vpk organizavo diskusiją. Dalyvavo rinkos dalyviai, tokie kaip maklerių, investuotoju, akcininkų, bankų asociacijos, finmin, vpk, kelių bankų atstovai. Tad tikrai nuomonės išklausomos įvairios, ar išgirstamos pamatysim kokį spalio mėn. Nepamirškim turi būti ir "investuotojas sveikas ir biudžetas sotus". Tai nėra taip jau paprasta.
Asmeniškai manau judama gera linkme. Mokesčio apskaičiavimas turėtų paprastėti ir skaidrėti. |