Autorius | Žinutė |
2011-04-11 14:58 #189104 2 | |
Dėl paskolos SAABui man ateina tokios mintys:
x) kodėl SAABui nepaskolina švedų ar kiti tarptautiniai bankai? Manau, kad neskolinti verčia tik tai, kad rizika per didelė, nepriimtina; x) kokia tikimybė, kad šiais nepalankiais laikais su labai brangstančia nafta ir didele konkurencija automobilių versle toks nišinis gamintojas kaip SAAB pradės dirbti pelningai? Sakyčiau, mažiau 50%. Kokia tikimybė, kad jis ne tik dirbs pelningai, bet ir pelnas bus ne simbolinis, o pakankamai didelis, kad grąžinti visa dideles jau esamas skolas? Sakyčiau, dar mažesnė. x) tai kodėl SAABui skolina ne kokia nors švedų vyriausybė, kuri suinteresuota darbo vietų išlaikymu, o lietuviškas Snoras? Sakyčiau, daugiau kvailų nerado. Turbūt tokia paskola nenaudinga nei bankui, nei banko akcininkams, o naudinga tik savo interesų siekiančiam Antonovui. |
|
2011-04-11 15:14 #189106 1 | |
Tik troliui su asilo ausim gali kilti tokios mintys.
|
|
2011-04-11 15:15 #189107 | |
"Dėl paskolos SAABui man ateina tokios mintys:
x) kodėl SAABui nepaskolina švedų ar kiti tarptautiniai bankai?" o jūs perskaitykite straipsnį dar 3 kartus, tada padaužykite galvą į sieną, perskaitykite dar kartą ir gal suprasite, kad be žodžių junginio "nišinis gamintojas", kurio, garantuoju, nesugebėtumėte paaiškinti, ten parašyta ir apie tarptautinių bankų paskolas arba pradėkite straipsnus skaityti ne nuo galo ir baigti po pirmo perskaityto sakinio, o skaitykite nuo pradžių ir visą. |
|
2011-04-11 15:18 #189109 | |
19 kg slieku [2011-04-11 11:58]: Šiaip jau banko veikla yra tokia, kad jis privalo skolinti. Jei jūs, gomora, manote, kad 50mln eurų geriau išskolinti vadybininkėliams, uždirbantiems po 2k algos, 1 kambario skylei nusipirkti, nei Saab kompanijai (net ir įvertinus, kad palūkanos skirsis), kuriai be kitų, 400 mln yra paskolinęs EIB su Švedijos vyriausybės garantija, ir aplamai, kurios tolesniu sėkmingu gyvavimu neabejotinai suinteresuota ta pati vyriausybė, tai, manau, jus kaip "savą bičą" priimtų kauno zoo bezdžionės nu tau belieka ausis priklijuot tai tave taip pat priimtu kaip asila. Rasyt tokius kliedesius: bankas "privalo" skolinti ir butent ant bankroto slenkcio esanciom imonem... Tas past EIB paskolino tik su Svedu vyriausybes garabtija, o su kokia garabtija skolina Snoras?.. |
|
2011-04-11 15:24 #189110 | |
gomora, bet ar supranti, konteksta??? ar tu bukai skaitai tik tai kas parasyta ir nesigilini kokia tai turi prasme, "slieku kibirelis" (aka 19 kg...) siaip jau labai teisingai pasake. O pasake jis, kad BANKAS daro bizni is to kad SKOLINA t.y. jis "privalo" skolinti jei nori "pagaminti" pinigu. Na aisku tas skolinti velgi labai plati savoka.
:whis tru tu tu tra lia lia kazkaip.. ten prisiekiu savo makaule.
|
|
2011-04-11 15:30 #189111 | |
seip mintis, SAAB'ui gali ir Rusijos rinka dabar atviresne buti. Mane tai juokas ima, kai as ziuriu i Rusijos autoparka. Per 21 metus (jei skaiciuosim nuo perestrojkos) nesugeba sau normalios tautines masinos pagaminti (kaip Vokieciai pvz.), tai gal SAAB technologijos pades vidiniam ukiui ar valstybe dotuos SAAB automobiliu isigijima pilieciams .. visko gali buti, nes dabar tai graudu ziureti.
|
|
2011-04-11 15:31 #189112 1 2 | |
perskaityk "The Swedish government has agreed to let Saab free up collateral now used to back the EIB loan, of which Saab so far has drawn 217 million euros, contingent on the carmaker finding a commercial bank able to make the loan" - ir gal suprasi ką nors apie garantiją, užstatą ir t.t. nebent galvoji, kad visos paskolos turi būti garantuotos vyriausybių ir ne kitaip, bet tada tave reik pažemint iš bezdžionių į barsukų rangą.
|
|
2011-04-11 16:33 #189130 | |
Kolegos, jeigu varote propoganda, tai darykite tai kokybiskai. Visai nera reikalo kalbeti apie bezdziones ar barsukus
|
|
2011-04-11 19:21 #189175 2 | |
Šaltiniai: "Saab" planuoja parduoti gamyklos turtą Antonovo įmonei
http://vz.lt/straipsnis/2011/04/11/Saltiniai_Saab_planuoja_parduoti_gamyklos_turta_Anto2 |
|
2011-04-11 20:14 #189184 2 | |
Jau daugel metų SAAB dirba nuostolingai. Priežastis: SAAB yra ta kad paprasčiausiai nepopuliarūs ir nepriimtini tiek europiečiams tiek ir amerikiečiams apie azijatus jau nekalbu. Produktą galima gal ir neblogą, bet per brangų vartotojui, kuris už mažesnius pinigus gali nusipirkti tokios pat klasės mašinuką. Na Antonovas paskolins pinigų ir kas iš to? dirbs tol kol jų užteks, o paskui vėl iškils klausimas skolintis dar ar bankrutuoti. Jis nekvailas tipas ir manau yra sumąstęs kaip uždirbti jei ne iš automobilių gamybos, tai iš technologijų prekybos. SRS bankui tai padidintos rizikos, o gal net ir iš karto bloga paskola. Žodžiu, emisijos pinigėliai gali išrūkti pro kaminą ir tai akcininkams bus didelis galvos skausmas...
|
|
2011-04-11 22:35 #189207 | |
O as nemanyciau, kad kiti bankai neskolina. Net galvociau, kad SAAB vadovybe paprasciausiai neiesko, kas skolintu. Negi neatrodo akivaizdu, kad kuo situacija SAAB bus parodoma blogesne, tuo didesne tikimybe kad gelbetojui (Antonovui) bus leista isiygyti Spyker akciju. Tai cia manau toks spaudimas dabar specialiai daromas, PR vos ne is Antonovo puses. Kad ale as isgelbesiu, tik leiskit gelbet. Ir ale pagalvokit, kad jei neleisit, kaip atsakysit rinkejams (Svedijos), kai tike SAAB darbuotoju neteks darbu, ir dings tokia Svedijoj mylima marke, kaip SAAB.
O kad pasitelkiamas Snoras sitam, tai irgi sakyciau gan patogu. Gi neimsi kito Conversgroup banko, kuris registruotas Rusijoj, ir neaiskus ten pinigai. Tuo labiau kad pacioj Svedijoj poziuris i Rusija nekoks. O Lietuviskas bankas visgi visai kas kita. Juk ir pats Swedbank cia dirba. Taigi. O del naudos Snorui ? Nz is tikro, kokios butu tos salygos, kaip ir nezinom daugelis. Bet matau tame ir pliusu. Argi blogai butu ilisti i Svedijos rinka? Snoras pleciasi, jau ant F1 bolido net reklama turejom . Na, be to maloniai nuteikia ir tai, kad karta is spykerio akciju (dabartinio SAAB savininko) Snoras penlno jau gavo |
|
2011-04-12 09:39 #189245 1 | |
Na kaip ten bebūtų, bet SAAB automobiliai yra Antonovo numylėtiniai:
http://en.wikipedia.org/wiki/Vladimir_Antonov#Motorsport " In an interview with Swedish publication, Jnytt, Antonov stated that his love for Saab started when he bought his first car, a Saab 9000, in 1994". O kaip žinia vyrai ne visada priima racionalius sprendimus, o ypač tai pasireiškia kai tai liečia jų vyriškus žaislus, kaip jų jachtos, mašinos, namai ir pan., t.y. gali permokėt ir dėl to nesukt sau galvos. |
|
2011-04-12 09:50 #189247 | |
cia gal ne i tema, bet apie snora
http://vz.lt/straipsnis/2011/04/11/Pernai_SNORO_lizingas_suteike_paslaugu_gyventojams_uz |
|
2011-04-12 09:51 #189248 1 | |
Dėl kitų bankų skolinimo ar neskolinimo - kokią dalį sudaro Snoro finansiniai ištekliai palyginti su kitais Europos bankų ištekliais? Sakyčiau, kokią vieną milijoninę dalį, jei ne mažiau. Tai vat ir tikimybė kreiptis į atsitiktinai parinktą banką ir pataikyti į Snorą yra viena iš milijono. Bet argi įmonė pirmiausia nesikreipia į savo šalies bankus? Aišku, kad Snoras nebuvo pirmas bankas, kuriame paprašė paskolos.
Mano supratimu kolkas SAAB vadovybė, skirtingai nuo Snoro, yra nepriklausoma nuo Antonovo ir todėl ji turėtų rūpintis tik įmonės interesais, o ne Antonovo reikaliukais. Ir tai, kad ji neranda kitų variantų kaip tik prašyti tokios Antonovo pagalbos, liudija apie jos ypač blogą padėtį. SAAB gavo 400 mln. EUR (1,38 mlrd. Lt) dydžio paskolą, tačiau dabar stovi, nes dėl skolų tiekėjams negauna detalių. Tai argi ką nors iš esmės gali pakeisti 10 kartų mažesnė Snoro paskola? |
|
2011-04-12 09:58 #189251 1 | |
nuomonė:
Snoras iš viso šito reikalo uždirbs , p.Antonovas uždirbs daugiau , kadangi vyksta SAAB perėmimas rusiško kapitalo žinion , tai yra perimamos šiuolaikinės technologijos , o galutinis to užsakovas atsiskaitys tiek su Snoru, tiek su Antonovu ..... |
|
2011-04-12 10:00 #189252 | |
Pasak D.Šipailos, SNORO vartojimo paskolų išdavimas 2011 metų pirmąjį ketvirtį, palyginti su 2010-ųjų tuo pačiu laikotarpiu, išaugo dvigubai. Vartojimo kreditų vidutinė suma yra apie 8 tūkst. litų, vidutinės palūkanos - iki 13 proc., terminas - apie 3,5 metų.
"Maksimaliai klientui galime suteikti vartojimo paskolą be užstato iki 50 tūkst. litų su 7 proc. metinėmis palūkanomis. Iki 10 tūkst. litų siekiančią vartojimo paskolą bankas SNORAS gali išduoti iš karto, vienintelio apsilankymo bet kuriame banko klientų aptarnavimo padalinyje metu", - teigė bankininkas. |
|
2011-04-12 11:31 #189281 | |
bugaga [2011-04-12 09:58]: nuomonė: Snoras iš viso šito reikalo uždirbs , p.Antonovas uždirbs daugiau , kadangi vyksta SAAB perėmimas rusiško kapitalo žinion , tai yra perimamos šiuolaikinės technologijos , o galutinis to užsakovas atsiskaitys tiek su Snoru, tiek su Antonovu ..... Nezinau kiek cia fantastikos kiek dar kazko, bet ziurint i RU auto gamintojus ir kazkieno interesus toj vietoj tai chebra tokias bapkes valdydami toks jausmas net visai nenori ten kurti technologiskai pazangiu auto . Komiskai pabaigai galeciau pamineti, kad neseniai perskaiciau jog siais metai UAZ ruosiasi diegti ABS i savo auto priminkit kelintais atsirado ABS..? :whis tru tu tu tra lia lia kazkaip.. ten prisiekiu savo makaule.
|
|
2011-04-12 11:54 #189296 2 | |
Ar ne per daug sureiksminat kitu pirkinius? ziurekit, kokia nauda is to srs, o ne ka antonovas darys su saab(tuoj cia atsiras masinu gamintoju 'specu' Kurkit nauja tema aka SAAB ir tiek. galesit analizuot faru dydzius/padangu ismatavimus,etc)
Tokios diskusijos man primena pavydzius komentarus apie melnycenkos(eurochem) pirkinius-jachta, vestuves,etc. Del manes, gali pirkti ka nori, svarbu, jog valdomos bendroves nenukentetu. paprasta |
|
2011-04-12 12:06 #189301 | |
Coy [2011-04-12 09:31]: bugaga [2011-04-12 09:58]: nuomonė: Snoras iš viso šito reikalo uždirbs , p.Antonovas uždirbs daugiau , kadangi vyksta SAAB perėmimas rusiško kapitalo žinion , tai yra perimamos šiuolaikinės technologijos , o galutinis to užsakovas atsiskaitys tiek su Snoru, tiek su Antonovu ..... Nezinau kiek cia fantastikos kiek dar kazko, bet ziurint i RU auto gamintojus ir kazkieno interesus toj vietoj tai chebra tokias bapkes valdydami toks jausmas net visai nenori ten kurti technologiskai pazangiu auto . Komiskai pabaigai galeciau pamineti, kad neseniai perskaiciau jog siais metai UAZ ruosiasi diegti ABS i savo auto priminkit kelintais atsirado ABS..? tame ir reikalas, kad nėra technologijų, neišeina nieko sukurti , Renault VAZ gamykloje pateikia tik praeito amžiaus devinto dešimtmečio metų platformas, kaip 1995m nissan almera , o čia reali galimybė įsigyti paskutinės kartos platformą su visa technologija ... |
|
2011-04-12 12:29 #189309 1 | |
Na va, o ka as tik ka sakiau?!? chebryte, susikurkit kita tema. aciu
|