Autorius | Žinutė |
![]() |
2011-10-14 13:47 #222216 |
Kas domėjosi, koks nekilnojamasis turtas priklauso LJL? Gal ten kokio jų sklypelio netoli jūrų uosto rinkos vertė yra didesnė už visą bendrovės kapitalizaciją? Reik pasidomėt..
|
|
![]() |
2011-10-14 14:16 #222224 |
Aš irgi pora kartų teiravausi kaip perkantieji LJL vertina turtą, kad apsisprendžia šias akcijas pirkti. Man susidaro įspūdis, kad gali vaizdelis būti ir labai atvirkščias - visą turtą minus įsipareigojimus sudėjus, jis gali gerokai nedasiekti ir pusės kapitalizacijos.
![]() |
|
2011-10-14 14:30 #222229 | |
LJL ilgalaiki materialujį turta sudaro laivai, administracinis pastatas, transporto priemonės, mašinos ir įrengimai.
Žemės sklypo kaip ir nėra. "Žmogus, kuriam pasisekė,- tai žmogus, kuris darė tai, ką kiti tik ruošėsi daryti"
P.J.Renard |
|
2011-10-14 14:36 #222230 | |
na LJL administracinis pastatas Malunininku g. 3 Klaipedoje gal ne ant valstybines zemes stovi, taip, kad tikriausiai kazkoki tai sklypa turi tureti
|
|
![]() |
2011-10-14 14:41 #222232
![]() |
L1TAS, sklypas - 7 arai.
Sliux, kai nusiperki, tada jau reik ir pasidomėt..? ![]() |
|
2011-10-14 15:00 #222240 | |
Pagal Registru centro nustatytas vidutines rinkos vertes sklypo verte 473 000 Lt.
Taip sakant jokiu pasleptu dideliu lobiu LJL neturi |
|
![]() |
2011-10-14 15:01 #222241
![]() |
geriau paburkim kokios perspektyvos ...
- bandys privatizuoti už litą? - bankas perims už skolas? - skelbs bankrotą ir bandys restruktūrizuotis? - valstybė bandys gelbėti suteikdama finansinę paramą? |
|
![]() |
2011-10-14 15:38 #222255
![]() |
Ok, paburkim. Aš buriu, kad greitu laiku niekas nesikeis, t. y. LJL ir toliau tratins savo likusį turtą, pardavinės laivus po vieną, kad sumokėtų skolas, o chebra betratinant dar metus-kitus gaus atlyginimus. Taip patogiau. Na, aišku, jei bankai dar gali kentėti. Privatizuoti už litą, ypač artėjant rinkimams – nepopuliaru. Daug daugiau vis vien niekas neduos, nebent „prichvatizuotų“ be jokių sąlygų dėl veiklos tęstinumo ir darbo vietų išlaikymo = laivų išparceliavimas ir kontoros uždarymas. Bet kam pyktis dėl kelių grašių su visokiom profsąjungom ir kitais rėksniais, ypač artėjant rinkimams?
|
|
![]() |
2011-10-14 15:45 #222259 |
akcininke, teisingi pamąstymai, ko gero bent iki rinkimų tikrai temps gumą ir maitins pažadais ... tik klausimas, ar datemps, ar nepritrūks apyvartinių lėšų
|
|
![]() |
2011-10-14 15:46 #222260 |
akcininkas, kad jau kelintas ketvirtis jie nieko netratina. Teigiamas pinigų srautas tau nieko nesako? Kad nepaskirstytas nuostolis kaupsis tai visko gali būti, bet jau matėm su Alita koks "guminis" tas balanso straipsnis, praktiškai iki begalybės gali didėti be pasekmių tolimesnei benrovės veiklai
![]() |
|
![]() |
2011-10-14 15:50 #222261 |
Agonija dar galėtų tęstis ilgai, tačiau bankų kantrybė baigsis, gal jau ir būtu pasibaigus, tačiau kas iš to? Na privesi prie bankroto ir ką darysi, klausimas ar pavyktų visos sumos už paskolas išsiieškoti, be to nei vienas bankas nenori pyktis su valstybe. Privatizuoti gal ir privatizuotų, tačiau kas investuos į tokį sektorių, kuris labai imlus investicijos ir tuo labiau į prasiskolinusią kompaniją. Gal ir aš norėčiau papuvusį golfą parduoti už 10 000 ltl, ir kas iš to, kad nėra pirkojo, visi pinigai 1500 ltl.
100 proc. deposit in NOK
Turtingiausias tas žmogus, kurio džiaugsmams reikia mažiausiai pinigų. Henris Deividas Toras |
|
![]() |
2011-10-14 15:57 #222264 |
Sakot prasiskolinusią bendrovę? Na na.. Pasižiūrėkim į kitas to pačio sektoriaus:
Bendorvė, Skola, Nuosavas kapitals, Santykis; TAL, 1175, 651, 1.8 LLK, 167, 94, 1.77 LJL, 75, 162, 0.46!! Taigi lyginant su konkurentais, LJL prasiskolinusi beveik 4 kartus mažiau. Taip kad nereik čia verkšlent apie prasiskolinimą. Tokio dydžio skolą LJL laisvai pajėgi aptarnauti, ko nepasakysi apie kitas dvi paminėtas bendroves. Tik kažkaip neteko girdėti, kad TAL visi laikytų bankrutuojančia, kaip apie LJL mėgstama kalbėti. O dabartinė maža akcijos kaina yra vieno agresyvaus pardavėjo veiksmų pasekmė. Jis pasitrauks, pasikeis ir kaina ![]() |
|
![]() |
2011-10-14 16:03 #222265 |
kvazaras, sliux, koltas, va, va, išlaikant lengvai teigiamą ar nulinę EBITDA, galima dar ilgai traukti, o pristigus apyvartinių, galima kokį vieną-du laivus parduoti kas metai. Klausimas tik kada baigsis bankų kantrybė klausantis kaip tyliai, bet užtikrintai rūdija tos įkeistos geldos..?
sliux, kodėl esi toks užtikrintas, kad tie laivai yra verti tiek, kiek nurodyta balanse? Paskutinis laivo pardavimas įvirino, jei gerai pamenu, apie 8 mln. nuostolio... |
|
![]() |
2011-10-14 16:09 #222267 |
Aš nesakau kad laivai verti tiek kiek rodo balanse, tik sakau kad konkuruojančių bendrovių balansai dar blogesni ir ne truputį, o 4 kartus!! Abejoju kad TAL ir LLK balanse laivus rodo rinkos verte.
|
|
![]() |
2011-10-14 16:15 #222269 |
sliux, kuriais metais paskutinį kartą LJL uždirbo pelno? nuolat virinant nuostolius balansas su kiekvienais metais ne gerėja
![]() |
|
![]() |
2011-10-14 16:17 #222271 |
Jei bendrovė neuždirba pelno, jos akcijos vertė ~ 0 ar kaip? Aš nesitikiu pelno, aš tik tikiuosi, kad akcijos vertė truptutį nelogiška, ir su laiku turėtų atsiteisti.
|
|
![]() |
2011-10-14 16:26 #222275 |
sliux [2011-10-14 16:09]: Aš nesakau kad laivai verti tiek kiek rodo balanse, tik sakau kad konkuruojančių bendrovių balansai dar blogesni ir ne truputį, o 4 kartus!! Abejoju kad TAL ir LLK balanse laivus rodo rinkos verte. Balansų kokybę galima lyginti turint konkrečius pavyzdžius. Atrodo TAL paskutiniu metu laivų nepardavinėjo, be to jų laivai, panašu, kad uždirba pelno. LLK gi pirmą pusmetį pardavė du laivus ir iš to patyrė nežymų, apie 1 mln. nuostolį. Tai manau skirtumas tarp balansų kokybės matosi... |
|
2011-10-14 16:37 #222276 | |
kvazaras [2011-10-14 16:15]: sliux, kuriais metais paskutinį kartą LJL uždirbo pelno? nuolat virinant nuostolius balansas su kiekvienais metais ne gerėja ![]() kvazaras, kadangi cia transportas tai paemiau palyginima su firmom kurios turi nuosava autoparka. imamas parkas, 5 metus varinajama su beveik nuliniu pelnu, taciau atsiskaitoma lizingui, algoms, remontas, plius kitos einamos islaidos. grietine nuimama po 5 metu pilnai ismokejus lizinga ir paskutiniam etape parduodant furas uz rinkos kaina. bent jau tokiu principu keli pazystami dirba. po 5 metu ir vel is pradziu. esme, kad nuo 10 furu lieka milas. algos normos ribose - gyventi galima. ar negali taip buti ir su laivais. juk pagal istatyma laivus reikia nurasyti per 8 metus, todel nemaza dalis sanaudu eina i nusidevejima, kuris pelna p'n'l ataskaitoj veda nulio link ar net zemiau. |
|
![]() |
2011-10-14 16:47 #222281
![]() |
Man klausimas su LJL baigiasi ties 3 faktais. Pirma netikiu sėkminga (pelninga) įmonės veikla ateityje. Antra, privatizavimas rašytas šakėm ant vandens: nei yra faktų kad ruošiasi, nei tuo labiau kas galėtų pirkti. Trečia Lubio nusimetimas tai tik patvirtina. Pagal mano strategiją tai netinka ir tiek. Ir kaip rašiau seniau, kaip įmanoma paskaičiuoti tokios įmonės vertę, tai nebent likvidacinė minus kokius 20 proc., t.y. imi realią likvidacinę vertę, atimi įsipareigojimus, dalini iš akcijų skaičiaus ir bent minus 20 proc. Tokia mano galva būtu reali LJL kaina šiai dienai.
100 proc. deposit in NOK
Turtingiausias tas žmogus, kurio džiaugsmams reikia mažiausiai pinigų. Henris Deividas Toras |
|
![]() |
2011-10-14 16:58 #222283 |
blogaz, tai kad pas juos šviežiausias laivas 13 metų senumo
![]() 2003 metais už įmonės akcijas davė 17 centų per privatizavimą ... balanse tuomet buvo panašaus amžiaus 18 laivų, 266 mlj. turto ir 34 mlj. skolų ... skolų ir nuosavo kapitalo santykis tik 0,16, plius - įmonė dirbo pelningai ... na, nežinau, ar šiandien rinkoje mokamus 13 cnt. už akcija galima vadinti labai pigu ... |