Autorius | Žinutė |
2011-12-08 13:50 #238153 | |
kvazaras, tavo pasvarstyme tik dalis ekonominės panoramos telpa. o kaip su pinigų mase? auksas pervertintas, obligacijos praskydo... nafta gi laikosi, kinija irgi įsitvirtina, net geležinkelį ligi baltijos atvedė, bandė dideleliais boingais vežti. jeigu LJL pardavimas bus, kuo abejoti netenka, ir jei važysis rusai su kinais, čia gali būti siurprizų.
|
|
2011-12-08 13:56 #238158
![]() |
|
Kad tik nesigautu panasiai kaip su snaige ir buvo beveik uzlinkus, o siandien prasau kiek limu rusai pasiule
![]() |
|
![]() |
2011-12-08 14:00 #238161 |
gal, tikėkimės, kad kažkam prireiks ... bet žiūrint logiškai, tai tos įmonės vertė su kiekviena diena ne auga, o tirpsta, nes dirba nuostolingai, pagrindinis turtas - laivai sensta, kažkokios unikalios rinkos ji irgi neturi
|
|
2011-12-08 14:04 #238163 | |
nieko nera neparduodamo visa esme tik kainoje...
|
|
2011-12-08 14:12 #238166 | |
kvazaras be abejo fiksavo nuostolį (didelį) ir vis dar jaučia kad skauda. kokia LESTO turi nekokį kvapą, o čia švari akcija, pardavimas prastumti jau bandytas, visas klausimas tik būsimoje kainoje
![]() |
|
![]() |
2011-12-08 14:23 #238171 |
Vvytas, jei paskaitytum mano ankstesnius postus šioje temoje, pamatytum, jog LJL niekada neturėjau ... tiesa, planavau prieš porą metų, pirkti už 8 lietuviškus centus akcijai, bet dabar, manau, ir tiek būtų per brangu
|
|
2011-12-08 14:40 #238179 | |
Kvazarai pries pora metu tai gal po 50 lietuvisku kapeiku buvai pasipirkes todel ir toks piktas iki siol
![]() |
|
2011-12-08 14:43 #238181
![]() |
|
va aiskiai pasake ka butu galima privatizuoti
http://verslas.delfi.lt/business/ministerijos-privatizuoti-butu-galima-nebent-dali-lietuvos-pasto-akciju.d?id=52689005 |
|
2011-12-08 14:56 #238188 | |
Kažkaip patarėjai viską aiškiai žino... O LLRI gaunasi tik durnių voliuoja.
"Žmogus, kuriam pasisekė,- tai žmogus, kuris darė tai, ką kiti tik ruošėsi daryti"
P.J.Renard |
|
![]() |
2011-12-08 14:59 #238191 |
Susisiekimo ministerijai siūloma parduoti 10 iš 11 kelius prižiūrinčių įmonių, dalį geležinkelių infrastruktūros, bendrovę „Lietuvos jūrų laivininkystė“ bei Lietuvos paštą. GO GO?? ![]() ![]() |
|
2011-12-08 15:07 #238194
![]() |
|
Kelinta karta nepagristos spekuliucijos apie privatizavima ,patikejusiems atnes nuostoliu.sliux ,daraisi panasus i "rimtas"
![]() |
|
2011-12-08 15:09 #238196
![]() |
|
http://verslas.delfi.lt/business/ministerijos-privatizuoti-butu-galima-nebent-dali-lietuvos-pasto-akciju.d?id=52689005
"Ministerijos: privatizuoti būtų galima nebent dalį Lietuvos pašto akcijų" Matyt neaiskiai pasake? |
|
2011-12-08 15:10 #238197 | |
na manau kokie 25 lietuviski centai tai nebutu labai didele kaina, man tiktu
![]() ![]() |
|
2011-12-08 15:13 #238201 | |
Vau sunys loja karavanas vistiek vazuoja...
|
|
![]() |
2011-12-08 15:14 #238202 |
Na vien jau tai, kad LLRI siūlo privatizuoti LJL paneigia daugelio skeptikų čia reiškiamas mintis, kad LJL valstybės valdomas paketas vertas tik simbolinio lito. Juk šiuo atveju ieškoma iš kur apčiuopiamą kiekį pinigų paimti, tai net nebūt siūlę ekspertai tokio varianto, jeigu matytų, kad LJL bevertė. Na vienu žodžiu galit sau toliau lot, o karavanas eis be jūsų
![]() |
|
2011-12-08 15:30 #238207
![]() |
|
Apie LLRI "ekspertus", kuriuos valdo privatus interesas puikiai aprašyta čia: http://vz.lt/Default.aspx?PublicationId=8b343c5e-231e-4bbe-89dd-a003e1c69b39&comments=1&page=1
Būtų labai kvaila pardavinėti strategines valstybines įmones šiuo metu, ir tuos pinigus pravalgyti (nėra ekonominės logikos). O kad LLRI siūlo kažką privatizuoti – gali būti tikras, kad jie jau žino, kas tuos objektus norėtų privatizuoti (tik nepamiškit, kad jie norės už kuo mažesnę kainą privatizuoti). Tad, labai smarkiai abejoju tokiu scenarijumi ir pradedu svarstyti short-sale galimybes. |
|
2011-12-08 15:33 #238210
![]() |
|
Dar viena utopinė mintis privatizacija. Seniai jau būtų privatizuota, jei tikrai būtų norėta. Pinigų reikia jau dabar o ne po pusmečio ar metų ... Tokią įmonę parduot, ne mašina turguj prakalt
75% cash
|
|
2011-12-08 17:23 #238265
![]() |
|
Vidutinis laivu eksplotavimo laikas 18-25 metai.LJL seniausias laivas pagamintas 1985 m. naujausias 1997m.Cia kaip kazkas anksciau rase stebekite metalo lauzo kainas ,gal kada nors ir privatizuos uz kelis litus.
|
|
2011-12-08 19:29 #238306 | |
Ale jusu pesimistai argumentai tai vis tie patys seni laivai ir panasiai, apie tai jau iskalbeta čia iki pamėlynavimo, sugalvokit ka nors naujo, asme kad įmonė siuo metu rinkoje ir kainuoja ne 50 lemu o tik varganus 8.
|
|
2011-12-08 23:26 #238385 | |
Prosas,buhalterine turto verte nebutinai turi sutapti su realia rinkos verte,jei tau svarbiau kad imone kainuoja tik 8 lemus,o ne kiek imone realiai verta,tai birzoje susirasi dar pigesniu ir po 2 lemus kainuojanciu imoniu
![]() |