Autorius | Žinutė |
2012-01-17 11:55 #246304 | |
sveiki gal kas bent numano kas cia per Finasta TEO taip is sirdies uzsipirkinėja?
|
|
2012-01-17 12:15 #246307 | |
Tie, kas tikisi dividendu
|
|
2012-01-17 12:18 #246310 | |
Tie, kas tikisi, kad po rezultatų paskelbimo, akcijos kaina kils.
http://www.nasdaqomxbaltic.com/lt/news/investuotojo-kalendorius/ |
|
2012-01-17 12:18 #246311 | |
FBI metasi CTS,jama TEO?
|
|
2012-01-17 12:20 #246312 | |
sorry uz toki klausima bet kada skelbs rezultatus? tipo metu rezultatai bus skelbiami ir jei jie bus nekokie tai turetu pakrist akcijo?
|
|
2012-01-17 19:56 #246437 | |
2012-01-17 20:02 #246440 2 | |
bikerboylt [2011-12-29 23:35]: http://pilietis.delfi.lt/voxpopuli/article.php?id=53501909 idomiau paskaityt ne tiek pati straipsni, kiek jo komentarus nors ir privati, bet elgiasi kaip valstybine imone... jei taip ir toliau, verta susimastyti apie ju perspektyvas... Isvardink didziausius Lietuvos ISP/Televizijos tiekejus ir papasakok, kaip pas juos aptarnaujami klientai. Gali rasyt papunkciui: 1. Firma X. 2.Klientu sk. XXXXXXXX.... 3. Gedimu salinimas YY Valandu (o gal Dienu), 4. Aptarnavimo skyriu - Z, darbuotoju aptarnavimo skyriuose - M ir t.t. (Nuosirdziai prasau, idomu). Noriu palyginti, tiesiog Pvz vienos Teo konkurentes, gerbiamos imones technikai i gedimo salinimus Vilniuje vazinejo Torleibusais Todel ir idomu, palyginti "Uždirbsi, i da kiek!" V.Romanovas
|
|
2012-01-18 09:14 #246548 | |
Jeigu tau idomu lyginti, tai pats susirask duomenis ir lygink, nesiruosiu as cia tau nieko vardinti.
TEO aptarnavimo kultura yra zemo lygio, klientu aptarnavimo centras kiek zinau tik 1 Vilniuje, ir tas dirba praktiskai darbo valandomis, kai normalus zmones buna darbe. Ju paslaugas gali laisvai uzsisakyti telefonu, taciau norint atsisakyti, reikia nueiti kryziu kelius. Iskvietus del gedimu, daznai problema neissprendziama, o tik nulupamas atvykimo mokestis paaiskinant, kad gedimas yra kliento puseje (irangoje), nors taip tikrai nera. Ir t.t. Zodziu elgesys vis dar toks pats, kaip telekomui bunant monopolistu, lygiai kaip dabar Vilniaus energija, ir kiti monopolistai. Pazvelgus i kasmet mazejancias TEO apyvartas ir dividendus, manau si zvaigzde po truputi leidziasi. Kolkas TEO1L turiu, bet laiko klausimas, iki kada ps. cia tik mano nuomone, kuriai pats sau pritariu. Tad nereikia bandyti man irodyti, kad viskas yra grazu ir tai yra klestinti Lietuvos kompanija su auksta aptarnavimo kultura |
|
2012-01-18 09:22 #246550 1 | |
jaunelis [2012-01-17 12:20]: sorry uz toki klausima bet kada skelbs rezultatus? tipo metu rezultatai bus skelbiami ir jei jie bus nekokie tai turetu pakrist akcijo? Jokio skirtumo kada bus skelbiami rezulatai. Jie vis vien bus prastesni nei pernai ir dividendai bus mazesni, kitaip sakant dabartine Teo akciju kaina rinkoje yra zenkliai per didele, o blogiausia yra tai, kad si kaina yra palaikoma Telesoneros ir tai labai trukdo laisvam akcijos judejimui. Ja praktiskai nebeimanoma prekiauti. |
|
2012-01-18 09:41 #246556 | |
Gal ir per didelė, bet tikrai ne ženkliai
|
|
2012-01-18 13:27 #246607 3 | |
bikerboylt [2012-01-18 09:14]: Jeigu tau idomu lyginti, tai pats susirask duomenis ir lygink, nesiruosiu as cia tau nieko vardinti. TEO aptarnavimo kultura yra zemo lygio, klientu aptarnavimo centras kiek zinau tik 1 Vilniuje, ir tas dirba praktiskai darbo valandomis, kai normalus zmones buna darbe. Ju paslaugas gali laisvai uzsisakyti telefonu, taciau norint atsisakyti, reikia nueiti kryziu kelius. Iskvietus del gedimu, daznai problema neissprendziama, o tik nulupamas atvykimo mokestis paaiskinant, kad gedimas yra kliento puseje (irangoje), nors taip tikrai nera. Ir t.t. Zodziu elgesys vis dar toks pats, kaip telekomui bunant monopolistu, lygiai kaip dabar Vilniaus energija, ir kiti monopolistai. Pazvelgus i kasmet mazejancias TEO apyvartas ir dividendus, manau si zvaigzde po truputi leidziasi. Kolkas TEO1L turiu, bet laiko klausimas, iki kada ps. cia tik mano nuomone, kuriai pats sau pritariu. Tad nereikia bandyti man irodyti, kad viskas yra grazu ir tai yra klestinti Lietuvos kompanija su auksta aptarnavimo kultura Esi tikras IT/telekomunikaciju rinkos zinovas: "klientu aptarnavimo centras kiek zinau tik 1 Vilniuje" O cia jau - Epic, Epic, ir dar karta epic. I analus butina itraukt, cituoju bikerboylt "sedevra": "klientu aptarnavimo centras kiek zinau tik 1 Vilniuje, ir tas dirba praktiskai darbo valandomis, kai normalus zmones buna darbe" Siulau granite iskalt. "Uždirbsi, i da kiek!" V.Romanovas
|
|
2012-01-18 16:50 #246712 | |
Gali jei nori sau granita kaltis, as dar zadu ilgai gyventi.
Aptarnavimo centru dabar ziuriu padaugeje. Paskutiniu teo paslaugu buvo atsisakyta pries gerus 2-3 metus, ir tuomet butinai reikejo dienos metu i ukmerges g. vaziuoti. O ponas drachma matyt taip isimylejes teo, kad kritika teo atzvilgiu priima asmeniskai, ko pasekoje nebesugeba apsieiti be najezdu. Pro rozinius akinius teo jam visai kitaip atrodo |
|
2012-01-18 16:57 #246714 1 | |
Vykti tikrai nereikėdavo. Užtekdavo registruotu laišku prašymą išsiųsti. Bent jau man problemų nebuvo ir nėra nei kviečiant remontui, nei bendraujant nei atsijungiant.
|
|
2012-01-18 17:26 #246718 | |
bikerboylt [2012-01-18 16:50]: O ponas drachma matyt taip isimylejes teo, kad kritika teo atzvilgiu priima asmeniskai, ko pasekoje nebesugeba apsieiti be najezdu. Pro rozinius akinius teo jam visai kitaip atrodo Granite iskalt tokias nesamones , kokias tu cia pasakoji, reikia jau siandien, kad ateinancioms kartoms isliktu P.s. Ponas Drachma ne isimylejes Teo, bet yra kompetetingesnis uz tula pona bikerboylt sioje temoje, siam metui.. "Uždirbsi, i da kiek!" V.Romanovas
|
|
2012-01-18 17:37 #246721 | |
trynukės [2012-01-18 16:57]: Vykti tikrai nereikėdavo. Užtekdavo registruotu laišku prašymą išsiųsti. Bent jau man problemų nebuvo ir nėra nei kviečiant remontui, nei bendraujant nei atsijungiant. Deja, Lietuvoje yra zmoniu, kurie nesugeba parasyt epistoliarinio laisko Ka jau kalbet apie jo issiuntima. Cia vistik, hitechas, kaip ne kaip "Uždirbsi, i da kiek!" V.Romanovas
|
|
2012-01-18 17:39 #246725 | |
... epistoliarinis laiškas...
skamba beveik kaip „Rankšluostis kojoms“ |
|
2012-01-18 17:43 #246728 | |
bikerboylt [2012-01-18 16:50]: O ponas drachma matyt taip isimylejes teo Jis neįsimylėjęs, jis ten dirba. Todėl viską labai objektyviai/nešališkai ir komentuoja. (-; |
|
2012-01-18 19:03 #246757 | |
Drachma nedirba Teo. Ir kometuoja objektyviai O saliskai/nesaliskai..Na, bunant Teo akcininku, a priori turbut visada busi "saliskas", net jei sakysi ir rasysi objektyviai, taip, kaip yra
"Uždirbsi, i da kiek!" V.Romanovas
|
|
2012-01-18 19:32 #246760 | |
Drachma [2012-01-18 17:37]: trynukės [2012-01-18 16:57]: Vykti tikrai nereikėdavo. Užtekdavo registruotu laišku prašymą išsiųsti. Bent jau man problemų nebuvo ir nėra nei kviečiant remontui, nei bendraujant nei atsijungiant. Deja, Lietuvoje yra zmoniu, kurie nesugeba parasyt epistoliarinio laisko Ka jau kalbet apie jo issiuntima. Cia vistik, hitechas, kaip ne kaip taip, tikras hitechas pas teo - sviesolaidzius tik vedzioja, naujas technologijas diegia, o vat paslaugu atsisakymui reikia siusti popierini laiska registruotu pastu arba vaziuoti i vieta, kai siais laikais yra tokie dalykai kaip el.parasas arba autorizacija per bankus (kuria naudoja net VMI), nesnekant apie kitus el.budus tikrai, labai inovatyvi kompanija, nebeturiu ka ir bepasakyt |
|
2012-01-18 19:36 #246761 | |
Nebejuokink zmoniu Tavo bedas jau supratom, uzjautem, nuverkem posma. Pasijuokem. Ispudziu pakankamai, v.z. O kad nebeturi ka pasakyt - ir Aciu Dievui. Net neisivaizduoji, kokia shniaga klausyt tokiu pasisakymu P.s. Jei dar nepakankama satisfakcija gavai, parduok Teo akcijas protesto vardan. As tavo vietoje taip ir padaryciau P.s. Isivesk Viasat-a, pas juos girdejau ir aptarnavimas daug geresnis, ir atsisakymas paslaugu - raz pliunut
"Uždirbsi, i da kiek!" V.Romanovas
|