Autorius | Žinutė |
2012-07-01 20:18 #286066 | |
siaipzvejys [2012-07-01 20:03]: youngcat [2012-07-01 19:57]: taip arba ne. Problema, kad gavėjo vardas ir pavardė nesutampa su sąskaitos savininko vardu ir pavarde ... Toks pavedimas turėtu būti atmestas dėl klaidos ... arba turėtu būti vartotojo paklausta ar jis neklįsta nurodydamas sąskaitą ... to padryti neimanoma fiziskai, neisivaizduoju kiek reiketu banke darbuotoju, kad visus pavedimus taip tikrintu ir skambinetu. neisivaizduoju, gal ir simtais per sekunde banke ju padaroma. The Power of Technical Analysis
Margin Call |
|
2012-07-01 20:35 #286067 3 | |
Pas mane nėra pykčio, nes ne mes papuolėm. O papuolė žmogus, kuris aklai, nepagalvojęs padarė pavedimą ... Žinoma esame ir atsakingi, už šį įvykį ir dalį nuostolių prisiimsim. Čia kas be ko. Ir youngcat aš jau rašiau, kad neteisingai nurodant pavedimo duomenis toks pavedimas turėtų būti atmetamas (jei tai būtų atsakingas bankas). Beja ir pavedimas buvo daromas iš SEB į SEB sąskaitą. Klaidas daryti yra žmogiškas ir normaliai bankas turi turėti apsaugos sistemą, nuo žmogiškų klaidų. Mes dar nesame robotai - automatai
Normaliai niekam skambinti nereikia... Kai darai iš Swedbankio į Swedbankį, gali nurodyti kaip nori gavėjo vardą ir pavardę, vis tiek bankas pataiso vardą ir pavardę pavedime, taip kaip yra įvesta Swedbanke ... Ir matai ar teisingas gavėjas ... Skambinti tam nereikia, reikia, kad pati programa pataisytu klaidas ... Vienas procentas pasaulio gyventojų valdo beveik pusę jo turto, nuolatos pasitikrinu kurioje aš dar pusėje ...
|
|
2012-07-01 21:56 #286073 | |
Bent jau as darydamas pavedima visada galvodavau, kad yra tikrinama ar saskaitos savininkas yra tas pats kuris nurodytas pavedime. Kitaip kokia prasme is vis nurodyt gavejo varda ir pavarde..Ir kazkoks is vis absurdas, kad del kazkokios rasybos klaidos gali prarast pinigus. Bet greiciausiai cia SEB'o mergaite svaigsta nezinodama..
|
|
2012-07-01 22:30 #286076 | |
Siaipzvejy - skambinti tokiu atveju nėra prasmės. Tegu eina ta draugė į banką ir raštiškai pateikia pretenziją dėl situacijos. Įteikdama ją atsakingam asmeniui nedviprasmiškai užsimena jam, ką kalbėjo mergužėlė telefonu, ir pasako, kad tikisi, jog ji tiesiog neteisingai buvo informuota ir visai nenori laiko gaišti su teisėtvarkos organais. Esu beveik tikras, kad taip pasielgus bankas pinigus grąžins labai greitai.
|
|
2012-07-01 23:26 #286085 | |
Kas nežino, tai čia šiaip:
Nuo 2012 m. sausio 2 d. Lietuvos bankas yra išankstinio ginčų sprendimo ne teisme institucija, nagrinėjanti vartotojų ginčus su draudimo, finansinių paslaugų ir papildomų investicinių paslaugų teikėjais, kylančius iš finansinių ir papildomų investicinių paslaugų teikimo, taip pat iš draudimo paslaugų sutarties ar susijusius su ja, jeigu tokiai sutarčiai yra taikytina Lietuvos Respublikos teisė. Lietuvos bankas taip pat nagrinėja Lietuvoje įsteigtų kolektyvinio investavimo subjektų, pensijų fondų dalyvių (vartotojų) ginčus su šių subjektų ar fondų valdytojais, kylančius iš dalyvavimo atitinkamame subjekte ar fonde santykių, ir investuotojų bei emitentų, savo jėgomis vykdančių pirminę vertybinių popierių emisiją, ginčus, kylančius iš vertybinių popierių platinimo santykių. Norime atkreipti Jūsų dėmesį, kad pagal Lietuvos banko patvirtintas taisykles, visų pirma, turite kreiptis į banką ar į atitinkamą antrinę įmonę, ir tik tuo atveju, jei gautas atsakymas netenkina arba Jums nebuvo atsakyta, įgyjate teisę per tris mėnesius dėl ginčo nagrinėjimo kreiptis į Lietuvos banką. Vienas procentas pasaulio gyventojų valdo beveik pusę jo turto, nuolatos pasitikrinu kurioje aš dar pusėje ...
|
|
2012-07-02 09:57 #286130 | |
siaipzvejys [2012-07-01 20:35]: Beje ir pavedimas buvo daromas iš SEB į SEB sąskaitą. Klaidas daryti yra žmogiškas ir normaliai bankas turi turėti apsaugos sistemą, nuo žmogiškų klaidų. Dar pridesiu: suklydus SEB'e pinigai "plaukioja" 2-3 paras "kazkur". |
|
2012-07-02 13:42 #286204 | |
Vall2 [2012-07-02 09:57]: Dar pridesiu: suklydus SEB'e pinigai "plaukioja" 2-3 paras "kazkur". Čia pas juos tokia tradicija, dar nuo "Vilniaus Banko" laikų. Mėgsta palaikyti pinigus, ne tik kai kažkas netiksliai užpildyta. Taip ir vaikštau Paskutinis mamutas Tarp žmonių. |
|
2012-07-02 14:06 #286209 1 | |
uk pinigai 'plaukioja' nuo 5-10d.d.
|
|
2012-07-02 14:13 #286210 2 | |
Angle, turint galvoje šiuolaikines technologijas, toks pinigų plaukiojimas yra tiesiog klijentų durninimas.
Taip ir vaikštau Paskutinis mamutas Tarp žmonių. |
|
2012-07-02 15:30 #286232 1 | |
pilnai sutinku. bet uk sakoma for security reasons, nors aisku, jog beseimininkei pinigai neblogai uzdirbt leidzia
|
|
2012-07-03 00:27 #286347 1 | |
Skandinavų bankai technologiški tik ten, kur jiems naudinga.
SEB:
...dėkojame Jums už laišką. Atsakydami į Jūsų pakartotinį kreipimąsi, informuojame, kad šiuo metu bankas neturi techninių galimybių priimti e. parašu pasirašytų dokumentų ir identifikuoti tokiu būdu pasirašiusio kliento. Elektroninį parašą reglamentuoja LR Elektroninio parašo įstatymas. Šis įstatymas reglamentuoja elektroninio parašo kūrimą, tikrinimą, galiojimą, parašo naudotojų teises ir atsakomybę, nustato sertifikavimo paslaugas ir reikalavimus jų teikėjams bei elektroninio parašo priežiūros institucijos teises ir funkcijas. Įstatyme nėra nurodyta, kad visi asmenys ir organizacijos privalo naudoti e. parašą. Elektroninis parašas visais atvejais turi minėto įstatymo 8 str.1d. nurodytą teisinę galią, jeigu parašų naudotojai tarpusavyje dėl to susitaria. Pats asmuo (fizinis ar juridinis) sprendžia, ar savo veikloje naudos el. parašą. Pažymime, kad bankas yra privatus juridinis asmuo ir jam nėra privalomi tie reikalavimai, kurie nustatyti viešajam juridiniam asmeniui. Kaip jau minėjome, dėl pageidaujamos informacijos, maloniai prašom atvykti į bet kurį SEB banko skyrių. Atvykęs į banko skyrių, turėkite asmens tapatybę liudijantį dokumentą. Tikimės, kad pateikta informacija Jums bus naudinga. _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _
2g.lt » Valstybės skola |
|
2012-07-03 17:59 #286447 2 | |
Verslininkus ypač siutina bankų vykdomos akcijos, kai jie ragina klientus atsiskaityti banko kortele ir už tai neima administravimo mokesčio ar suteikia kitų nuolaidų. Kelis procentus nuo pirkinio kainos bankams atiduodantys verslininkai piestu stoja prieš Vyriausybės ketinimus riboti atsiskaitymą grynaisiais pinigais. Tai esą bankams leistų uždirbti papildomų pajamų.
Pastebima, kad po viešų nepasitenkinimo bankų paslaugų kainomis pareiškimų kai kurie bankai pakoregavo savo reklamas ir jau neragina klientų atsiskaityti mokėjimo kortelėmis. Negirdėti, kad ir valdžia atkakliai siektų riboti atsiskaitymą grynaisiais pinigais. Nuo galimo Konkurencijos tarybos tyrimo pradžios praėjo keturi mėnesiai ir jokių rezultatų nesulaukiantys verslininkai, matyt, nusprendė spustelti Konkurencijos tarybą. Praėjusią savaitę baigėsi kelių savaičių Lietuvos smulkaus ir vidutinio verslo tarybos organizuota visuomeninė akcija „Paremkime Konkurencijos tarybos vykdomo galimo bankų kartelio nustatant paslaugų kainas tyrimą“. Per ją surinkta apie 3,7 tūkst. įmonių atstovų palaikymo balsų, sulaukta per 150 atsiliepimų dėl problemų tarp bankų ir verslo. Labai įdomu, kaip vystosi reikalai šiuo klausimu... ar bankų lobistai vis dėlto sugebėjo šį klausimą užgesinti ir padėti į stalčius ?? Gal kas turi žinių ... ? Vienas procentas pasaulio gyventojų valdo beveik pusę jo turto, nuolatos pasitikrinu kurioje aš dar pusėje ...
|
|
2012-08-09 22:35 #291840 3 | |
Bankai ir toliau vagia (pilna ta žodžio prasme) iš bejėgių ką nors pakeisti vartotojų pinigus ...
Nuo šių metų spalio bankas DNB įveda naujų mokesčių klientams. Turintys sąskaitų šiame banke, tačiau per mėnesį atliekantys operacijų už mažesnę nei už 700 litų sumą, turės bankui papildomai sumokėti po 1 litą per mėnesį. Visada pradžia tik litas, toliau keliausim iki 50 litų. Nes viskas brangsta ... Vienas procentas pasaulio gyventojų valdo beveik pusę jo turto, nuolatos pasitikrinu kurioje aš dar pusėje ...
|
|
2012-08-10 02:43 #291862 3 | |
idomu kada valstieciai atsibus ir supras kad juos melzia ne Kubilius ar Kirkilas, o uzsienio bankai.
Bank of America bande ivesti 5usd/men. mokesti saskaitoms- tai zmones pradejo masiskai uzdarineti saskaitas- teko skubiai atsiprasyti ir atsaukti. Omnitelis su "asmeniniu" planu irgi ilipo i bala. Idomu kaip baigsis SEB'ui bei Nord'ui? Dar idomu butu isgirsti diskusija apie valstybini banka- Japonija, N.Zelandija ir kitos salys tokius turi. Socdemai gyresi kad yra sukure valstybine atsiskaitymo sistema- pradziai valdiskoms istaigoms, o veliau ir pilieciams. Svarbiausias momentas- naujai kuriamu paskolu signorazas atitektu valstybei, o ne uzsienio "fokusininkams". Nereiketu moketi tarpininkams, kurie laikydami valstybes lesas jas perskolina pvz. Sodrai ir susirenka marza. Taip pat atsirastu valstybes stabilumo pagrindas nepriklausantis nuo privaciu zemo reitingo subjektu atsiskaitymo sistemu. |
|
2012-08-10 08:31 #291866 2 | |
Prie bankų politikos priskirtina ir informacijos apsaugos politika. Tokį nutikimą turėjau paskutinėm dienom: kilo problemų atsiskaitant virtualia Mastercard, skambinu į Dnb. Jaunuolis pažada viską išsiaiškint, reikia tik pasakyt asmens kodą. Kaip nekeista, tik kodo ir tereikėjo, nepaklausė net vardo ir pavardės (o gal kodą negerai pasakiau/ne tas žmogus esu), gavau atsakymą apie savo problemą.
Gaila nepaklausiau sąskaitų likučių, gal ir tą būtų pasakę nežinodami su kuo iš tikrųjų kalba? Nežinau ar informacija buvo pateikta laikantis banko taisyklių, bet mano supratimu gavau ją per lengvai... Prisiminus Alesio Beliackio atvejį, kada bankas, Teisingumo ministerijos (ne teismo, prokuratūros ar kitos teisėsaugos institucijos) prašomas lengva ranka atidavė prašomus duomenis, peršasi prielaida kad Lietuvos bankuose kliento duomenų apsauga nėra labai aukštas prioritetas. Winners never quit and quitters never win
|
|
2012-08-10 08:44 #291868 | |
Kažkiek situaciją galėtų pakeisti, kai pradės steigtis elektroninių pinigų ir mokėjimo įstaigos. Tam sąlygos jau yra, įstatymai priimti (tiesa, aukšti reikalavimai). Tai galėtų sudaryti bankams konkurenciją mokėjimų ir ateityje netgi atsiskaitymų srityje.
Apskritai bankų politika dabar bandoma orientuoti į ne tik palūkaninių pajamų, o ir mokestinių pajamų didinimą. |
|
2012-08-10 08:46 #291869 | |
Fiseri, sioje vietoje gal tiesiog darbuotojas aplaidus ?
|
|
2012-08-10 08:51 #291870 | |
Galbūt ir darbuotojas aplaidus, bet banke informacijos saugos politika galėtų būti įgyvendinta tokiu būdu, kad joks aplaidus darbuotojas apeiti negalėtų, pvz. informacinė sistema jam nieko nerodytų kol neatliks visko kas būtina, t.y. paklaus slaptažodžio, pavardės ir t.t.
Winners never quit and quitters never win
|
|
2012-08-10 08:53 #291871 | |
na man kazkada reikejo slaptazodi atstatyti EL. bankininkystes, tai ir asmens koda ir prisijungimo varda viska reikejo pasakyt, cia per swedbanka
|
|
2012-08-10 09:12 #291873 1 | |
siaipzvejys [2012-08-09 22:35]: Nuo šių metų spalio bankas DNB įveda naujų mokesčių klientams. Turintys sąskaitų šiame banke, tačiau per mėnesį atliekantys operacijų už mažesnę nei už 700 litų sumą, turės bankui papildomai sumokėti po 1 litą per mėnesį. Kad ne visai teisingai interpretuota naujiena. Iš DNB banko skelbimų: jeigu bendra vykdytų operacijų suma litais sąskaitoje per mėnesį viršys 700 lt, sąskaitos tvarkymo mokestis nebus taikomas, kitu atveju mokestis nesikeičia (išlieka 1 litas per mėnesį). Jei gerai pamenu, tai iki šiol reikėjo mokėt po 1 Lt/mėn. už kiekvieną sąskaitą, nesusietą su mokėjimo kortele, nepriklausomai nuo apyvartos. Gaunasi, kad dabar šiek tiek sušvelnino sąlygas. |