Autorius | Žinutė |
2012-08-31 17:12 #295554 | |
https://newsclient.omxgroup.com/cdsPublic/viewDisclosure.action?disclosureId=520119&messageId=639277
Mano galva visai neprastai... |
|
2012-09-04 17:31 #296104 1 | |
http://vz.lt/?PublicationId=512f7c32-5b1b-417f-814b-a3eb891ba172&ref=rss
[...]"Latvijas tilti" ir bendrovės "Kauno keliai" konsorciumas už 42,103 mln. litų (su PVM) pretenduoja statyti Vilniaus pietinio aplinkkelio tęsinį - bendrovė pateikė geriausią pasiūlymą[...] [...] - antroje vietoje liko bendrovė "Ukmergės keliai", pasiūliusi 45,148 mln. litų (su PVM) kainą; - trečioje - "Panevėžio keliai" ir Vilniaus kelių ir inžinerinių tinklų tiesimo bendrovės "Fegda" konsorciumas (51,9 mln. litų); - ketvirtoje - "Kauno tiltai" (52,999 mln. litų). [...] LTT siautėja Lietuvoje |
|
2012-09-19 09:00 #298976 2 | |
JSC "Latvijas tilti” signed a contract with the Klaipeda State Seaport Authority for reconstruction of two berths (No. 7 and No. 8) in the port of Klaipeda. The Contract amount is 26,350 million lits (5,375 million lats), including value added tax. The both berths reconstruction is scheduled to start in November this year and to complete within 15 months.
The payment will be in accordance with monthly Statements of Works completed. |
|
2012-09-19 09:19 #298981 | |
Nemažas kontraktas, beveik 1/3 dabartinio metinių pajamų lygio. Įdomu kaip su pelningumu šitų darbų bus.
|
|
2013-02-15 19:22 #328810 | |
Dar viena labai gera naujiena siai kompanijai: http://vz.lt/article/2013/2/15/panevezio-keliai-atsaukia-ieskinius-del-vilniaus-pietinio-aplikkelio-tesinio-statybos Konkurse dalyvavo keturios bendrovės, o jo laimėtoju paskelbtas mažiausią kainą pasiūlęs Latvijos bendrovės „Latvijas tilti“ ir Lietuvos įmonės „Kauno keliai“ konsorciumas, pasiūlęs 42,1 mln. Lt kainą.
Konkurso laimėtojas iki 2013 metų spalio turės nutiesti jungtį nuo Žirnių gatvės iki Vilniaus oro uosto, įrengiant viadukus ir nutiesiant gatves, – jungtis yra svarbi tarptautinio IXB transporto koridoriaus dalis. Plačiau: http://vz.lt/article/2013/2/12/vilniaus-pietinio-aplinkkelio-tesinio-statybos-konkurso-baigti-lems-teismas#ixzz2KzPmTqa8 Test is for best
|
|
2013-06-06 13:17 #346936 1 | |
2013-06-13 12:19 #347853 | |
https://newsclient.omxgroup.com/cdsPublic/viewDisclosure.action?disclosureId=561359&messageId=692909
JSC "Latvijas tilti" won the tender for the Renovation of the bridge over the Daugava in Jēkabpils. JSC “Latvijas tilti” work share 95 % - 727 428.78 LVL including VAT. Scheduled period of works – 1 year and 4 months. |
|
2013-06-13 12:37 #347855 | |
Niekas nebandot rankiotis? verta neverta ?
|
|
2013-06-13 12:55 #347860 | |
Kazkam labai nepatiko ta naujiena...
|
|
2013-07-10 16:20 #350883 | |
http://vz.lt/?PublicationId=b8ab0543-d74d-4111-91d7-0ed90dfea52b&ref=rss „Latvijas tilti“ ir „Kauno keliai“ gavo 85 mln. Lt užsakymą statyti Panemunės aplinkkelį. Statybos turėtų prasidėti liepos pabaigoje arba rugpjūčio pradžioje, o baigtos - 2014 metų spalį. Kažkaip latviai užsakymus vis gauna ir gauna, o pelno kaip nebuvo, taip ir nėr |
|
2013-08-31 19:40 #357794 | |
Pajamos ir pelnas mazeja geometrine progresija, ir dar sako kad panbaltike pradeda atsigaut statybu verslai
|
|
2013-09-02 09:29 #357908 | |
As matau, kad pirmo pusmecio pajamos +48%, lyginant su 2012 pirmu pusmeciu. Ar mes tikrai ta pacia atskaita skaitem?
Pelnas tai tikrai nuviliantis... |
|
2013-09-03 14:52 #358226 | |
Akcininkams labiau reikėtų pergyventi ne dėl mažo pelno, o dėl beprotišku greičiu augančių skolų. Skolos nuosavybę jau viršija daugiau kaip 4 kartus ir tai labai rimtas ženklas, kad ateityje bendrovė gali susidurti su mokumo problemomis.
|
|
2013-09-03 15:21 #358240 | |
skolos čia daugiau techninė problema, tiesiog vėluoja atsiskaitymai su jais, o jie tuo pačiu neatsiskaito su tiekėjais ... pagrindiniai kontraktai susiję su europiniais pinigais, o ten finansavimas visada lagina
|
|
2013-11-04 20:50 #367207 | |
kazin ko tie tiltai taip pradejo smigti zemyn... na gerai, pelno ne prudais namo parnesa, apie didelius uzsakymus, skirtingai nei PTR (ypac grizus SocDem i valdzia) ar Merko, daznai nepranesa, bet kaip ten buvo pries kelis metus su tais dividendais? negi taip ju niekada ir nebebus?
|
|
2013-11-05 12:57 #367291 | |
nesamone [2013-11-04 20:50]: kazin ko tie tiltai taip pradejo smigti zemyn... na gerai, pelno ne prudais namo parnesa, apie didelius uzsakymus, skirtingai nei PTR (ypac grizus SocDem i valdzia) ar Merko, daznai nepranesa, bet kaip ten buvo pries kelis metus su tais dividendais? negi taip ju niekada ir nebebus? Smigti lengva, kai nėra likvidumo, užtenka kam nors nusivylus parduoti truputį akcijų ir kaina krenta. Kas buvo prieš kelis metus - tą vertėjo seniai pamiršti, panašių dividendų tikėtis esant dabartinei situacijai yra visiškai nerealu. |
|
2013-11-05 12:58 #367292 | |
Su tokiais nelikvidais taip ir buna prireikia pinigu, parduodi ~ 200-300 akcijikiu i gali sukelt panika . Jei vel nuspres moket divus bus omx zvaigzde kaip buvo tai nesanai kai nuo 4LT uzraliavo iki kosmoso
|
|
2013-11-05 13:02 #367294 | |
LSC [2013-11-05 12:58]: . Jei vel nuspres moket divus bus omx zvaigzde Ar tu supranti, ką kalbi? |
|
2014-04-24 14:23 #396483 | |
https://newsclient.omxgroup.com/cdsPublic/viewDisclosure.action?disclosureId=605604&messageId=750114
LTT kartu su kauno kelias laimejo projekta Marijampoleje, verte 56,46 mln lt |
|
2014-04-24 15:24 #396489 | |
Įdomiai, darbai tose geležinkelio pervažose jau senokai vyksta, o čia pasirodo dar tik konkursą dabar kažkas laimėjo Matomai iki šiol ten buvo tik bėgiai nauji tiesiami, o kas susiję su automobilių eismu palikta ateičiai. Kiek esu girdėjęs iki 2015 m pabaigos turi būti tos pervažos sutvarkytos, bet žinant darbų mastus kažkaip abejonės kankina, kad tilps į grafikus ir deja marijampoliečiams teks ilgėliau automobilių kamščiuose vargti.
|