Autorius | Žinutė |
2013-02-06 15:02 #325937 | |
Malonu kai vieni kelia, kaina kiti musa...
Svarbiausia yra idomu ir apyvartos... |
|
2013-02-11 10:00 #327036 1 | |
Nebloga straipsniuką savaitgali išmetė, kažin kaip rinka sureguos
http://vz.lt/article/2013/2/10/reikia-atsidurti-laiku-ir-vietoje |
|
2013-02-11 10:08 #327039 | |
Smagu žiūrėt, kaip padažnėjo teigiamų straipsnių apie LJL srautas. Įdomu su kuo tai susiję. Matomai naujoji vadovybė rimtai nusiteikusi bendrovę iš duobės ištraukti, o teigiamos nuomonės formavimas ir prestižo gerinimas yra viena iš šio strateginio plano dalių. Dabar beliek sulaukti, kol optimistinės vadovybės kalbos bus patvirtintos gerėjančiais veiklos rezultatais. O tada jau truputį paskraidys ši nustekenta akcija
|
|
2013-02-11 10:49 #327058 | |
Viskas suprantama. Bendroves vadovybei reikia parodyti , kad dirba. LR susisiekimo ministerijai priklauso 56,66% akciju. Vadovai bijo kad nauja valdzia ju napakeistu savais kadrais, todel ir reklamuojasi kaip tik gali. Anksciau buvo straipsnis kaip gerai, kad nuplauke laivas i Amerika ir negavo baudos. http://www.ve.lt/naujienos/jura/pagaliau-deltuva-iveike-amerikieciu-kontrole-888308/
Straipsnis apie nieka. http://vz.lt/article/2013/2/10/reikia-atsidurti-laiku-ir-vietoje Vadovai patys blaskosi ar patiems kroviniu ieskoti ar nuomuoti. Jei patys ieskos krovinio tik rizika pasididins. „Krovinio ieškoti yra sunkiau, nes mes neturime nuosavo krovinio, galime jo negauti, laivui gali tekti parplaukti tuščiam, o nuoma labiau saugo laivo savininką nuo rizikos: išnuomojęs gausi sutartus pinigus. Kita vertus, ieškodamas krovinio gali uždirbti daugiau. Todėl siekiamybė – dalį laivų išnuomoti ilgalaikėmis sutartimis“, – šių metų veiklos gaires apibrėžia p. Vyšniauskas. 2012 metai tradiciskai vel bus nuostolingi. |
|
2013-02-11 10:56 #327061 | |
Renaldas Vyšniauskas, LJL bendrųjų reikalų direktorius, teigia, kad bendrovė generuoja teigiamą finansų srautą ir „pati savęs nevalgo“ – neima paskolų, kad sumokėtų už degalus ar algas darbuotojams, o pagrindinis nuostolio svertas – laivų amortizacija.
Na bet Bitei reikia įgelt Kas čia blogo,parodyt, kad dirba-blogai , kad nedirbtų. Prieš sudarant sutartis, parodys , kad gali patys susirast krovinių - geras koziris deryboms. Ai, pirkit Ūkį... |
|
2013-02-11 11:03 #327062 | |
,,neima paskolų, kad sumokėtų už degalus ar algas darbuotojams, o pagrindinis nuostolio svertas – laivų amortizacija.''
Dar to betruko, kad bendrove pradetu imti paskolas susimoketi uz degalus ir darbuotoju algas Na o skola SEB bankui yra 61 273 000 litu , kuria reiketu atiduoti po dvieju metu. ,,pagrindinis nuostolio svertas – laivų amortizacija.'' Nebereikalo, juk perkainavo laivus ... |
|
2013-02-11 11:27 #327070 1 | |
Dienos pradziai apyvarta ispudinga. Idomu ar YHI netykoja krumuose, ar nebus vel durio i pasirdzius iki 0.027.
Ramybės, tiktai ramybės
|
|
2013-02-11 11:30 #327072 | |
Tai va tame ir esmė, kad dėl nuolatinių nuostolių LJL jau visi buvo mintyse subankrotinę. Bet ne kartą aš esu pabrėžęs, kad jos pinigų srautai teigiami ir tokiam rėžime ji gali kad ir 100 metų dar dirbti nebankrutavusi, bei ramiai sau laukti laivybos sektoriaus atsigavimo. O jeigu vadovybė prakalbo apie naujų laivų pirkimą, tai galima daryti išvadą, kad tie pinigų srautai dar labiau teigiami darosi ir tai galų gale peraugs ir į teigiamą veiklos rezultatą t.y. pelną.
|
|
2013-02-11 11:42 #327076 3 | |
nu nu 100 metų nesubankrutavus. Renaldas Vyšniauskas, pats pasakė, kad įmonė uždirba, bet ne tiek, kad padengtų amortizacijos kaštus, taigi kolkas įmonė sensta, rūdija.
|
|
2013-02-11 11:50 #327079 1 | |
Šitą naujieną pesimistas gali blogai perskaityti, o optimistas gerai, bet įmonė keičiasi, augs nuomos kainos, mažės konkurentų laivų, augs ~3proc. laivyba, tai tokios fundamentalios naujienos.
|
|
2013-02-11 14:52 #327125 | |
SVEIKINU VISUS ISLAUKUSIUS IR SU PELNU NUSIMETUSIUS NUO 0,27 IKI 0,30
|
|
2013-02-11 15:08 #327129 | |
sviperis, kad naujienas vertinti reikia buti ne pesimistu ar optimistu o realistu. O realybė tokia-įmonė dar nebankrutuoja,bet nuosavas kapitalas mažėjo ,mažėja ir panašu kad ir toliau mažės. Jei stipriai pasiseks iki kol laivai nepaklius į metalo laužą,ar nebus palaidoti ,bankai per 10 metų ,turi dar vilties atgauti suteiktas paskolas,na o akcininkams dividendai tikrai perspektyvoje nei artimoje nei tolimoje nešviečia,bet užtat buvo yra ir bus spekuliantų,kurie bandys spekuliuoti,kai kas sugebės ir uždirbti.
|
|
2013-02-11 15:51 #327135 2 | |
agrollc [2013-02-11 14:52]: Visų pirma ne 0.27 ir 0.30, bet 0.027 ir 0.030. Bendra apyvarta po 0.03 - 1120eu. Ar čia yra ką sveikint?
SVEIKINU VISUS ISLAUKUSIUS IR SU PELNU NUSIMETUSIUS NUO 0,27 IKI 0,30 |
|
2013-02-11 16:11 #327136 | |
Asiprasau suklydau, tik esmes nekeicia
|
|
2013-02-11 18:52 #327150 | |
Uau nu malonu malonu kai po ukrainietisko dienos marazmo, melagysciu, proto p..... isijungi lt birziuke ir pamatai toki vaizdeli su LJL, tiesiog pamirsau visas sios dienos nesamones ta proga einu jauciu ikalsiu pigaus snapso uzlupsiu parlamento o gal netgi ir kokia mergicka pakedensiu
|
|
2013-02-14 13:28 #328304 1 | |
janto [2013-02-06 12:02]: Nepamirškit, kad šita bala yra valstybinė, ir nebankrutuoja taip kaip kiti panašus. Yra gi geležinkeliai, kurie toj pačioj košėj (transporto) dirba ir pelnais atsveria ir persveria LJL nuostolius. Bendras balansas teigiamas, tai kam uždarinėt įmonę. Panasiai labai daug kas tikejo, kad po Snoro bankroto Ukio bankas nebus uzdarytas. Pasirodo daug kas tiki, kad valstybine imone negali bankrutuoti. Laikas keisti nuomone. |
|
2013-02-14 15:34 #328376 1 | |
Bite, tavo neigiamų rašliavų tikslas šitoj temoj aiškus-laivininkystė jau jau lenkiasi, pirkit kitas centines Lino akcijas -neregėtai nuvertintas krištolo skaidrumo, aukščiausios prabos (esu prikaupęs, laukiu progos nusimest).
|
|
2013-02-14 16:29 #328405 | |
Parasiau visiems zinoma dalyka - ,,valstybine imone gali bankrutuoti''.
Tiesiog tokia yra realybe ir nereikia del to pykti. Po bankroto vel butu kalbama, kad niekas neperspejo. AB ,,Lietuvos Juru laivininkystes'' akcijos yra spekuliacines ir labai rizikingos. Spekuliuojant uzdirbti is ju gali tik + 3,45% , o prarasti galima - 100 %. Per metus akcijos kaina jau nukrito -24,32% . Zinoma, teigiamų rašliavų tikslas šitoj temoj aiškus (esu prikaupęs, laukiu progos nusimest). |
|
2013-02-14 16:54 #328413 | |
Bite, klysti. Kuomet įmonė yra pakankamai didelė, turi dideles apyvartas, ilgai varo minusą ją investuotojai tiek prispaudžia, kad ji automatiškai turi didelį potencialą kilti. Kodėl? Nes generuojamos pajamos yra didelės palyginti su kapitalizacija, užtektų parodydi patenkinamą pelningumą procentaliai nuo pajamų ir tas pelnas sudarytų laaaabai didelę dalį lyginant su visa kapitalizacija rinkoje.
|
|
2013-02-14 17:00 #328419 | |
Kad LJL yra spekuliacinės ir rizikingos akcijos tai faktas, bet, kad tik +3,45% galima uždirbti tai jau tamsta stipriai klystate.
http://www.traders.lt/forums.php?m=posts&p=321033#321033 .....atidaviau didžiąją dalį LJL@0.029. +11% per kelias dienas visai neblogai
|