Autorius | Žinutė |
2013-02-28 19:34 #331745 | |
Aiškus pagerėjimas, net žiūrint tik pagrindinę veiklą. Įsipareigojimai sumažėję, pelnas už ketvirtį yra-džiaukimės. Tik Plūkiams negerai-jie džiaugiasi PTR apyvartomis, kurios vartosi, bet pelno neneša, bet , turbūt, patriotizmas verčia girti.
Kad ir įmonės nuosavas kapitalas per ketvirtį padidėjo nuo 11 iki 13,5 mln. |
|
2013-02-28 19:56 #331757 | |
Gliukozoid, Koks skirtumas kuri ketvirti pardave. Per metus pardave 4 laivus, dar 7 laivai liko. Pajamos per metus sumazejo 43 proc. Per metus patyre 28 mln nuostoliu. Viskas bankams uzstatyta... net pagrindinio akcininko UAB Limarko akcijos...
Pasiziurekite kiek kartu isipareigojimai virsija akcininku nuosavybe... Limarko ir Lietuvos juru laivininkyste ne tos bendroves kuriu akcijas reikia pirkti. |
|
2013-02-28 20:15 #331766 | |
Ra, tai zinoma kad Panevezio bendroves geros ir pelningos.
Net AB Linas pelnas augo 100 proc. ir uzdirbo 2,8 mln gryno pelno . Be to Lino ir akcijos pigesnes nei Limarko. PTR ir LNA net ir palyginti su tokiom akcijom kaip Limarko butu geda. |
|
2013-02-28 20:38 #331772 | |
Buvo tokia pasaka skelbta, kaip pelė palėpėje žiurėjo į pakabintus lašinius ir džiaugėsi , kokia ji turtinga, bet nudvėsė iš bado. Žinant PTR ir LNS pagrindinių požiūrį į smulkiuosius nieko gero nenusimato, o LLK pagrindinis - miesto garbės pilietis - statusas neleidžia skriausti Turės-dalinsis
P.S. Žiūrint į rinkos kapitalizaciją, LLK pigesnė už LNS. Nu blyn, neskandinkit jus tų laivų iš anksto |
|
2013-02-28 20:51 #331776 | |
Tai va butent, Ra ! Laikas palikti Limarko ir pelems, nes laivu mazeja , greit nebebus su kuo plaukioti. O jei kas liks bankai pasiims.
|
|
2013-02-28 22:53 #331812 | |
Plukiai, kad laivų mažėja, tai nieko nuostabaus, žinant, kad valdybai pavesta per 2-3 metus pertvarkyti įmonės veiklą ir atsisakyti nuosavo laivyno (savo ar ne savonoru priimtas toks sprendimas - šiame kontekste nesvarbu). Per šiuos metus turėtų būti parduoti 2-3 refrižiratoriai. Tai, be abejo, sumažins pajamas, bet turėtų padėti optimizuoti veiklą ir pagerinti pelningumo rodiklius.
Neramina kitas dalykas - iš kur LLK paims keliasdešimt milijonų Lt grąžinti skolas iki š.m. kovo 31 d. Kol kas nieko nėra paskelbę apie susitarimus su bankais dėl refinansavimo. |
|
2013-03-27 10:07 #336957 | |
Pasiskaičiau komentarus, kai kurie itin pesimistiniai, o ką darys tie, kurie po 0,2 prisipirko? Ir kodėl pirko?
|
|
2013-03-27 10:16 #336963 | |
Susitars dėl paskolos pratęsimo, nuims stebimojo statusą ir 0,2 kaina liks tik pasvajot nusipirkt didesnį kiekį.
|
|
2013-03-27 11:06 #336981 | |
Susitars dėl paskolos pratęsimo, nuims stebimojo statusą ir 0,2 kaina liks tik pasvajot nusipirkt didesnį kiekį. Kaip viskas yra paprasta. Iš viso trumpalaikio turto 7 880 000 lt Iš viso trumpalaikių įsipareigojimų -104 261 000 lt Iš viso akcininkų nuosavybės 13 558 000 lt Iš viso įsipareigojimų - 132 944 000 lt 2012 metai patirtas nuostolis - 27 966 000 Lt Susitarimui iki 2013.03.31 laiko yra vis maziau... |
|
2013-03-27 11:15 #336985 | |
Net kalbu nera kad chana, prie to pacio ir LJL dar uzsilenks patikekit ...
|
|
2013-03-27 11:42 #336996 | |
Na atitinkamai rinkos kapitalizacija 2mln eurikų (ar čia pinigas?), prieš metus-6mln eurų. Kiek ten akcininkų nuosavybės? Tie trumpalaikiai įsipareigojimai virs ilgalaikiais. Iš viso įsipareigojimų pernai 165 136 000, taigi mažėja.
Pripažįstu-sunkūs laikai įmonei, bet situacija po truputį šviesėja, ir tik laiko klausimas, kada rinka įvertins. Katalizatorius kainos augimui ir bus susitarimas dėl skolų. |
|
2013-03-27 11:56 #337001 1 | |
Bankroto atveju laisvai gali paaiškėti kad ta akcininkų nuosavybė yra ir neigiama, tad kažko tikėtis bankroto atveju būtų labai rizikinga.
|
|
2013-04-10 10:38 #339254 | |
Gal žinot čia kokių naujienų be susirinkimo balandžio gale? Kaip ten su paskola?
|
|
2013-04-11 14:17 #339555 | |
Šiandien įdomių pavedimų parduot atsirado. Ar jau bankrutuoja ar dar palauks?
|
|
2013-04-11 15:22 #339563 | |
Auditas atrado dar 5 mln litu nuostolio. Is viso bendrove patyre 2012 metais 33 mln litu nuostoli. Po to kai auditas atrado didesnius nuostolius vel bus mazinamas istatinis kapitalas. Is vis turetu buti keista, kad atsiranda dar besidominciu sia bendrove.
|
|
2013-04-11 15:29 #339565 | |
Ačiū. Stebiu, nes visai neseniai mačiau kai pirko po dvidešimt centų ir brangiau, tai nelabai suprantu kas vyksta, šiaip smalsu
|
|
2013-04-11 19:52 #339618 | |
Matyt tikrai bus bankrotas. Net V.Lygnugario žodžiuose yra tokių užuominų:
Pasak V.Lygnugario, stebuklą padaryti nelengva, tam reikia turėti milžinišką rezervą, nuo 2008 metų iki dabar tas rezervas senka. Todėl esą ir parduoda po vieną kitą laivą, kad pasidengtų skolas. „Vykdėme laivyno atnaujinimo programą, pirkdavome naujus laivus, tikėdamiesi senesnius parduoti, bet rinkoje labai nukrito kaina. Turbūt per pastaruosius 30 metų nėra buvę tokių dalykų“, – laivyno padėtį aiškino V.Lygnugaris. Pasaulyje nuo 2007 metų bankrutavo nemažai laivybos bendrovių, išbandymo neatlaikė ir vienas didžiausių laivų šaldytuvų operatorių – amerikiečių kompanija „Eastwind“, registruota Niujorke, kuri turėjo 60 laivų. Tų pavyzdžių yra ir daugiau. „Kol kas nematau didelės stabilizacijos, kažkokie segmentai gal ir išgyvena geresnes dienas, bet laivų pasaulyje kaip buvo per daug pristatyta, taip ir išlieka. Jų statyba dramatiškai sumažėjo, bet statant didelius laivus investuojami pertekliniai pinigai su ta viltimi, kad tas reikalas kada nors pajudės“, – teigė V.Lygnugaris. Skaitykite daugiau: http://klaipeda.diena.lt/naujienos/miestas/tirpsta-gausus-buves-limarko-laivynas-488541#ixzz2QAsitvGt "Žmogus, kuriam pasisekė,- tai žmogus, kuris darė tai, ką kiti tik ruošėsi daryti"
P.J.Renard |
|
2013-04-11 21:17 #339633 | |
Na, skaitau, ieškau užuominų - randu:
Ta situacija nėra labai maloni, bet nėra nieko ir tragiško“, – teigė V.Lygnugaris. |
|
2013-04-12 00:39 #339672 | |
,,Pasak V.Lygnugario, stebukla padaryti nelengva ..."
Deja, bet stebuklu nebuna. Galetu vadovas dar paaiskinti kaip atsitiko, kad bendroves ataskaita buvo neteisinga ir auditas atrado dar papildomus 5 mln litu nuostolio. Panasu, kad Limarko bande padaryti ,,stebukla" , bet auditoriai po Snoro ir Ukio banku istorijos nebenori rizikuoti. |
|
2013-04-12 10:10 #339710 | |
Plukiai [2013-04-12 00:39]: ,,Pasak V.Lygnugario, stebukla padaryti nelengva ..." Deja, bet stebuklu nebuna. Galetu vadovas dar paaiskinti kaip atsitiko, kad bendroves ataskaita buvo neteisinga ir auditas atrado dar papildomus 5 mln litu nuostolio. Panasu, kad Limarko bande padaryti ,,stebukla" , bet auditoriai po Snoro ir Ukio banku istorijos nebenori rizikuoti. Šitie žodžiai dar iš interviu, padaryto prieš metus. Taip pat ir šitie „Vykdėme laivyno atnaujinimo programą, pirkdavome naujus laivus, tikėdamiesi senesnius parduoti, bet rinkoje labai nukrito kaina. Laivyba išgyvena sunkų laiką, turbūt per pastaruosius 30 metų nėra buvę tokių dalykų. Nedrįsčiau net prognozuoti pagerėjimo“, – laivyno padėtį aiškino V.Lygnugaris. Uždaromos laivybos bendrovės Pasaulyje nuo 2007 m. bankrutavo nemažai laivybos bendrovių, išbandymo neatlaikė ir vienas didžiausių laivų šaldytuvų operatorių amerikiečių kompanija „Eastwind“, registruota Niujorke, kuri turėjo 60 laivų. Tų pavyzdžių yra ir daugiau. Žurnaliūgos duoda... http://klaipeda.diena.lt/naujienos/miestas/bendrove-limarko-maitins-parduotas-laivas-423272 |