Autorius | Žinutė |
2013-07-09 00:06 #350686 | |
IT17 [2013-07-08 12:06]: siaip nera jokio kranelio, nes nera jokio vambzdzio, nes nafta i mazeikius keliauja gelezinkeliu [...] vienintelis likes vambzdis - duju... Na jei ne jus tai rasete, tai tada taip, jus neklaidinate... |
|
2013-07-09 00:09 #350687 | |
taigi as pripazinau fakta, kad nafta eina per butinge vambdziais, taciau kiek as supratau, jie nori pagaminta produkcija eksportuoti per klaipedos uosta ir tam jiems reikalingas tas produktotiekis, nes dabar gabenama gelezinkeliu...
|
|
2013-07-09 12:10 #350721 | |
Sveikinu, nors vienoje srityje esame pirmi Europoje http://www.delfi.lt/news/daily/lithuania/lietuviai-pirmi-europoje-pagal-kysininkavima.d?id=61808715
|
|
2013-07-09 13:05 #350737 1 | |
IT17 [2013-07-09 00:09]: taigi as pripazinau fakta, kad nafta eina per butinge vambdziais, taciau kiek as supratau, jie nori pagaminta produkcija eksportuoti per klaipedos uosta ir tam jiems reikalingas tas produktotiekis, nes dabar gabenama gelezinkeliu... Ko jie norėjo, tai perimti KNF, kad konkurentai nebegalėtų importuoti naftos produktų per Klaipėda ir taip įtvirtinti monopoliją. Betotaciaukadangi AMB linksmina kurmius, tai šios aferos prastumti nepavyko. ПТН ПНХ
Не знали наши мамы, Не знали наши папы, Что люди из России Сделаны из ваты. |
|
2013-07-09 13:06 #350738 | |
uztat kaip sirsta kad zalgiris pasitrauke is VTB. http://sportas.delfi.lt/krepsinis/vtb-lygos-prezidentas-a-sirokovas-toks-nusilpes-zalgiris-mums-nereikalingas.d?id=61807833
|
|
2013-07-09 14:24 #350751 | |
Prie ko cia zalgiris ir politika ? Cia tiesiog pragmatiskas Zalgirio pasirinkimas. Si sezona Zalgiris tikrai silnesnis, aisku ne tiek, kad nuo CSKA gautu 50 tasku, bet silpnesnis nei buvo praejusi. Dabar jam svarbu issaugoti A licenzija, o dalyvavimas VTB lygoje tam nepadetu, daug lengviau LKL'e susirinkti taskus. Tik nesuprantu sirgaliu dziaugsmo tame, nejau visiems geriau matyti Zalgiry zaidziant su Prienu Rudupiu, nei su Maskvos CSKA?
|
|
2013-07-09 15:06 #350767 1 | |
Sporte yra daug politikos, ypač šiuo, lietuviško krepšinio, atveju. Ne veltui VTB Vieningoji lyga (Единая лига ВТБ) Lietuvos žiniasklaidoje droviai ir neteisingai vadinama "Jungtine". Rusiškas pavadinimas atspindi lygos esmę, nes iš tikrųjų tai yra atvirasis Rusijos krepšinio čempionatas, antras greta uždarojo - Rusijos krepšinio superlygos. Apie "Jungtinę" lygą net kalbos būti negali, nes jokios krepšinio lygos į jokį junginį nesusijungė ir jokio jungtinio čempionato nerengia, tai tik lietuvių sugalvotas politinis figos lapelis vidaus vartojimui. Be to, ir V.Landsbergis vis įkyriai krenkštelėdavo, jog posovietinės erdvės reintegraciją Lietuvos atžvilgiu Rusija pradeda nuo Lietuvos šventenybės - krepšinio.
Galimai čia esama ir finansinės potekstės ir kalbos apie Ukrainos bankų pinigus "Žalgiriui" nėra be pagrindo. Kalbant grynai apie sportą, Lietuva be rungtynių su CSKA, Chimki ir kitais krepšinio grandais neliks. Gali būti, kad VTB Vieningojoje krepšinio lygoje ir šiemet/kitąmet dalyvaus viena, o gal net dvi Lietuvos komandos. Rusams be kita ko reikalingas ir didelis lankomumas, todėl vietoj "Prienų" greičiausiai vėl rinksis Klaipėdos "Neptūną" su didele bei gausiai lankoma arena. Dar šiuo atžvilgiu tiktų "Šiauliai", todėl visai gali būti, kad viena iš pastarųjų dviejų komandų bus kaip nors prisiviliota be atrankos, nes grynai sportinės atrankos gali ir nepraeiti. Ką tik pasibaigusiame čempionate visoje VTB lygoje labiausiai lankomos buvo Kauno, Vilniaus ir Klaipėdos arenos. Tikiuosi, jog truputį apžvelgiau visas - politinę, ekonominę ir pramoginę - sporto puses. |
|
2013-07-09 15:23 #350772 3 | |
Kaip Kubilius voge vilniaus pinigus.
Stebina Ministro Pirmininko Algirdo Butkevičiaus pažadas planuojant 2014 m. biudžetą sostinei tenkančią Gyventojų pajamų mokesčio (GPM) dalį padidinti nuo 42 iki 50 proc. Iš pirmo žvilgsnio atrodo viskas puiku - juk "gerasis" premjeras Vilniui duoda papildomai apie 70 mln. litų pajamų. Tačiau nereikia pamiršti, kad Gyventojų pajamų mokestis nepatenka iš karto į kurios nors savivaldybės biudžetą, bet yra surenkamas centralizuotai ir padalijamas savivaldybėms pagal atitinkamas proporcijas. Premjero Artūrui Zuokui pažadėta 70 mln. litų suma neatsirastų iš niekur, bet būtų paimta iš kitų Lietuvos savivaldybių: Vilniaus miesto savivaldybei tenkančio GPM dalį padidinus, kitoms biudžetai tiek pat sumažėtų. Keista, kad Ministras Pirmininkas taip lengvai pasidavė Vilniaus miesto mero demagogijai apie tariamą buvusios Vyriausybės finansinę skriaudą. Pažymėtina, kad GPM procentas, tenkantis Vilniui, konservatorių Vyriausybės nebuvo mažintas. Jis paliktas toks pats, kokį prieš tai nustatė socialdemokratų Vyriausybė. Prasidėjus krizei daugelis savivaldybių pajuto skaudžias jos pasekmes ir ėmėsi ryžtingai tvarkytis. Vilniaus meras tuo metu planavo grandiozinius utopinius projektus kaip, pavyzdžiui, Vilniaus oro linijos, savivaldybės taksi, tramvajus ar oranžiniai dviračiai. Tarkim, įgyvendinant oranžinių dviračių projektą, jei už reklamos plotus, kuriuos nemokai gauna projektą įgyvendinanti bendrovė, savivaldybė būtų paėmusi tuos milijonus litų, būtų galima pastatyti kokius du vaikų darželius. Kas svarbiau vilniečiams – vaikų darželiai ar oranžiniai dviračiai? Mano nuomone, dėl didžiulių Vilniaus skolų bandydamas suversti kaltę ankstesniam Vyriausybės vadovui, Vilniaus miesto meras stengiasi pridengti savo neūkiškumo ir nesugebėjimo tvarkytis spragas. Tačiau keista, kad tai pateisina Vyriausybės vadovas. Pažiūrėsim, kai pas Premjerą dėl sumažėsiančių pajamų perspektyvos išsirikiuos kitų savivaldybių atstovai, ar jam neteks ryte pasakius viena, vakare pakeisti nuomonę ir pasakyti kita, kaip dažnai nutinka? |
|
2013-07-09 15:29 #350774 | |
pasikartosiu, toks ispudis, kad vilniuje ivestas autoritarinis rezimas, ir zuoko partija turi absoliucia dauguma tarybos nariu...
|
|
2013-07-09 15:38 #350777 | |
Zuokas nekaltas aplinka kalta...
|
|
2013-07-09 15:56 #350784 | |
IT17 [2013-07-09 15:29]: pasikartosiu, toks ispudis, kad vilniuje ivestas autoritarinis rezimas, ir zuoko partija turi absoliucia dauguma tarybos nariu... Turbut reik suprast, kad kaunas koncervu, o vilnius socdemu. Jei rubikonas reme AMB ir abonenta, tai manau teberemia toliau socdemus. Stai ir dabar skandalas islindo su siukslem kad nelaimejo su rubikonu susijusi imone, tai zuokas pasiuto. Kaip sakant isikiso net pats butkevicius kad nelaimejo rubikonas:> Na bus matyt kokia tiesa;) |
|
2013-07-09 16:14 #350787 | |
jo jo Zuokas blogas, matai dviraciai labai kliudo, o vat Kaune krateriai gatvese kieviena pavasari tai yra tiesiog puikus ukiskumo pavyzdys.
Oro linijos ir labai blogai, kad Zuokas sprendzia praktiskai visos Lietuvos susisiekimo problemas. |
|
2013-07-09 17:33 #350804 | |
rm, pažiūrėsim, kiek pelno tos zuoko avialinijos uždirbs ir tuomet galėsim vertint ... pats kol kas manau, kad tai bus avantiura, kurios nuostolius padengs mokesčių mokėtojai
|
|
2013-07-09 18:27 #350811 | |
Zuoko avialinijos tuo pačiu yra puikus pavyzdys, kad kai labai nori, tai padarai. Iki tol iš susisiekimo ministerijos tesigirdėjo tik kalbos, kad reikėtų nacionalinio vežėjo, tačiau viskas tomis kalbomis ir apsiribodavo. Tai Zuokas šiuo atveju yra puikus pavyzdys, kad gebama ne tik kalbėti, bet ir tas kalbas įgyvendinti.
|
|
2013-07-09 18:33 #350812 | |
Zuokas jega!
|
|
2013-07-09 22:39 #350824 2 | |
rm [2013-07-09 16:14]: jo jo Zuokas blogas, matai dviraciai labai kliudo, o vat Kaune krateriai gatvese kieviena pavasari tai yra tiesiog puikus ukiskumo pavyzdys. Oro linijos ir labai blogai, kad Zuokas sprendzia praktiskai visos Lietuvos susisiekimo problemas. Vertinant Zuoko indėlį pirma gal vandens reikėtų nedrumsti. Klausimai visai neretoriniai: 1) iš kokių lėšų buvo daromi dviračių ir oro linijų projektai? 2) kada ir kokia planuojama šitų projektų graža? Kiti Zuoko nuveikti darbai: 1) Vilniaus taksi - vilnius veža... (kad neliktų konkurencijos - mikriukai nuo liepos 1 d. nevažinėja, kažkoks šurum burum dėl oro uosto, ir staiga Vilnius veža priima net 100 darbuotojų)Klausimas kada bus nuimtas pirmas pelnas ir visai nepelningai parduotas Vilniaus taksi? 2) troleibusai - labai jau brangi eksplotacija, ypač kai Amber surinkinėjami Vilniuje, o palyginus su autobusų parku, tai jie dar ir dirba pelningai. todėl reikia juos naikinti ir pakeisti "ekonomiškesniais" autobusais. Ir milijonus rublių (net ne litų) kainavusias linijas priduoti į metalo laužą... 3) e-bilietas ir viešojo transporto reforma. Nie vienu nei kitu nesinaudoju, kamščius apvažinėju tom gatvėm iki kurių dar Zuokas "nedasikasė". Bet kaip suprantu ne aš vienas toks protingas, nes automobilių srautas padidėjo. Laukiam rudens, bus matyti visas vaizdelis. pokolkas atsiliepimai nekokie,tai saugumo spraga e-biliete, tai kultūros spraga... na spraga ant spragos... http://pilietis.delfi.lt/naujienos/skaitytoja-viesajame-vilniaus-transporte-kontrolieriai-keleiviams-nepadeda.d?id=61805867 ir taškantis skolintais pinigais belieka pacituoti Butkevičių: bendri finansiniai įsipareigojimai lyginant su jų biudžeto planuojamomis pajamomis siekia 208 proc., o paskolos sudaro 118 proc. Tai rodo, kad Vilniaus miesto savivaldybė finansiškai yra nemoki“ Kad nevaryti vien tik ant Zuoko, būtų labai faina pamatyti Vilniaus finansų kreivę, kaip jie kito su Vilniaus merais... |
|
2013-07-10 10:52 #350849 | |
ПТН ПНХ
Не знали наши мамы, Не знали наши папы, Что люди из России Сделаны из ваты. |
|
2013-07-10 10:55 #350851 1 | |
zemaitukas [2013-07-09 22:39]: Kad nevaryti vien tik ant Zuoko, būtų labai faina pamatyti Vilniaus finansų kreivę, kaip jie kito su Vilniaus merais... Prašom: http://1.bp.blogspot.com/-FCcJJ1f0OA0/Uc6IzhfqaiI/AAAAAAAAA18/lxYVILv3PpM/s892/zuokoskola.png Klausimų dar kyla ? Vilniaus skolos yra 80 proc. Zuoko ir 20 proc. Imbraso "nuopelnai" . ПТН ПНХ
Не знали наши мамы, Не знали наши папы, Что люди из России Сделаны из ваты. |
|
2013-07-10 11:19 #350854 | |
zemaitukas, kalbi taip, lyg Vilniuje kamsciu problemos nebuvo iki siol, ir visuomeninis transportas buvo idealus. Vilniaus taksi ideja kiek pamenu buvo sugalvota tam, kaip atsvara privatiems taksi, kurie ypac vezant is oro uosto tiesiog lupikaudavo. Kazkaip kai oro uoste ivede tvarka (tas surum burum) privatus taksi pradejo dejuoti, jog dabar bus nuostolinga vezti klientus, tai Vilniaus taksi, kaip savivaldybes imone tiesiog aukojasi ir ima nuostolinga rinka, nes oro uosta be taksi palikti butu nekazka.
Del troleibusu, gal tiesiog senos linijos neatitiko marsrutu, todel ir buvo nuspresta naudoti autobusus, o ne tiesti naujas linijas, jei paklaustum, tu kas renge sia viesojo transporto reforma, manau atsakytu. Del e-bilieto, tai sistema kiek sudetingesne nei kad instaliuoti wordpresso saita, naturalu, kad iskyla problemu, vargu ar kur nors tokie projektai vyksta 100% sklandziai, net ir privaciame versle. Del mikriuku, tai jiems buvo pasiulyti tiesiog kiti marsrutai, Kaune ir mikriukai vazineja ne kur nori, o yra konkursai marsrutams ir jie vaziuoja pagal sudaryta grafika. O tai kad nuo liepos 1d. nevazineja, reikia dekoti koncervatoriams, nes butent ju balsai tai nuleme, nors ir juokinga, kai rengia piketus del mikriuku, o poto balsuoja uz tai kad visiskai istumt is rinkos, bet tokia realybe. Kita vertus manau jog tai laikina. Skolos augimas: http://www.slideshare.net/VilniausSavivaldybe/vilniaus-savivaldybs-skol-didjimas-ir-gpm-paskirstymas-tarp-miest Zuokas meru buvo nuo 2003 iki 2007, ir nuo 2011 iki dabar. Kita vertus, klausi kada bus pelningi dviraciai, ir oro linijos, bet tuo paciu piktiniesi, kad taksi pelningas. Nesakau kad Zuokas viska daro idealiai, bet jei politikoje butu daugiau tokiu veikliu zmoniu, kad ir su skirtingomis idejomis, Lietuva dabar gyventu visai kitaip. |
|
2013-07-10 11:34 #350856 | |
kaip matau krizes laikotarpiu, t.y. 2010 m GPM dalis tenkanti savivaldybems buvo padidinta tiek klaipedoje, tiek kaune, o vat kodel tas nebuvo padaryta vilniuje???
|