Autorius | Žinutė |
2013-06-07 10:38 #347107 1 | |
panasu kad nulimarkins ljl,po naujo vadovo,ka zinau skolos tiekejams jau 20mln,kuro sanaudos po 10mln lt,buvo po 4 vidutiniskai,ateis jauciu laikas ir kapitalo mazininimams kaip ir limarko
|
|
2013-06-13 12:12 #347851 | |
Idomiai isijungiu o LJL rinkos flagmanas, net apsalau tokios apyvartos , gal sumaste atgal limona susisrebti YHI..
|
|
2013-06-13 12:42 #347856 | |
Dar pamatysit ka ljl gali,eina viskas pagal scenariju.
|
|
2013-06-13 12:47 #347857 | |
intriga [2013-06-13 12:42]: Dar pamatysit ka ljl gali,eina viskas pagal scenariju. Ir koks tas scenarijus? Negi standartinis - nusipirkau, dabar turetu kilt? |
|
2013-06-13 12:49 #347858 | |
Scenarijus pagal patarle, kad lazda irgi kartais issauna ko realia nesu mates
|
|
2013-06-13 12:56 #347862 | |
tikrai nei vienos akcijos nepirkau, bet as ljl stebiu jau seniai, nes labai idomi akcija,kaip teigiama bendrove skesta su visais laivais ir ju darbuotojais, o realybej dar paziuresim,
|
|
2013-06-21 15:28 #348761 1 | |
2013-06-21 15:51 #348767 1 | |
taip BDIY kyla, bet:
paprastai paraliuoja vasara, ir neuzsilaikius dar ta pacia vasara krenta. Is omx akciju tai ko gero aktualu LJL1L ir LSC1R tickeriu kompanijoms Redaguota: skylt (2013-06-21 16:30 ) |
|
2013-07-02 16:03 #349923 | |
Ramybės, tiktai ramybės
|
|
2013-07-09 13:36 #350740 3 | |
Pirma kuras, tada atlyginimai
"Vasarą situacija mūsų versle dažniausiai būna sudėtinga, nes dėl atostogų stoja darbai gamyklose, mažėja krovinių ir laivyboje paprastai įsivyrauja štilis. Manau, kad dirbti bus sudėtinga galbūt iki rugsėjo. Nuo šio mėnesio daugelis analitikų prognozuoja ramų, bet strategine prasme pozityvų rinkos atsigavimą, jeigu nenutiks kokių nors kataklizmų, pavyzdžiui, nebus didžiulių kuro kainų šuolių, politinių neramumų. Visi tie dalykai daro įtaką naftos, atitinkamai ir mūsų kuro kainai", - sakė A. Lubys. Pasidžiaugė, kad nėra prastesnė padėtis nei Limarko Darau išvadas, kad super rezultatų už 2-trą ketvirtį nebus. O čia insaiderio komentaras: 1/ Si situacija atsirado ne dabar.Atsirado,tada,kai Lietuvos vyriausybe pardave dali laivyno (geriausia dali - keltus bei naujesnius laivus) danams.Pardave be skolu.LJL pries si laivyno dalies pardavima buvo pasiemusi kreditus nauju laivu statymui.Tai sis banko kreditas plius palukanos buvo "pakabintos" ant LJL (valstybine kompanija).Taigi sia sunkia banku/paskolu nasta LJL nesa 12-13 metu.Na o bankams reikia moketi paskolas kiekviena menesi - jie juk nelaukia ir nesigaili nieko.Pasauli valdo juk ne vyriausybes bet bankai/bankininkai.Ir jie sukelia visokias krizes,kada jiems patogu. 2/ Kad jurininkai sutinka palaukti darbo uzmokesciu 2 ar daugiau menesiu - tai neteisybe.Nusiraseme nuo laivo ir grizome namo geguzes 5d,ir tik dabar ,pries keleta dienu,gavome darbo uzmokesti uz balandzio menesi..Iki siol neismoketi atostoginiai bei uz iseigines.Del atostoginiu neismokejimo - tai darbo kodekso nesilaikymas ir skaitau,kad tai nusizengimas. Bunant laive gaudavau daug uzklausimu apie atlygynimu nemokejima,gaunu ir dabar atostogaujant.Taciau as igulai negaliu tiksliai paaiskinti,kodel taip yra. 3/ Degalai laivams turbut kainuoja vienodai,ar tai perka lietuviu laivas,ar anglu,ar olandu.Uzpraejusi reisa ir paskutinius 5 metus teko man dirbti time-charteryje pas viena olandu kompanija (LJL isnuomuodavo jiems keleta laivu).Olandai pirkdavo degalus,mokedavo pinigus LJL uz nuoma.Ir jureiviai gaudavo atlyginimus laiku.Mazo to,olandai mokedavo iguloms uz visus papildomus darbus.Taigi dirbant LJL,jiems tiesiogiai valdant laivyna,visi jurininkai finansiskai labai nukentejo. 4/ Atrodo laivai dirba,perveza krovinius ir nebereikia pelnu dalintis su fraktuotojais.Taciau padetis blogeja kiekviena diena - nemokami laiku atlyginimai,remontai laivu - tragiski,problemos dideles su tech.tiekimo gavimu. 5/ Igulos,ju seimos,tikrai nepatenkinti su atlyginimu uzlaikymu.Straipsnyje rasoma neteisybe. 6/ Gerbiama Susisiekimo ministerija ir LJL vadovai - didziausias turtas LJL yra ju darbuotojai,kurie pradirbo 20-30 ir daugiau metu (tiesa,pazistu nemazai specialistu ir labai geru specialistu,kurie jau ieskosi darbo kitur) o ne Jusu/Musu metalo lauzas Nemegstu buti anonimu Kapitonas Arunas Bruzas |
|
2013-07-09 15:07 #350768 | |
Laikas pasireikšti aštrių pojūčių mėgėjams...
|
|
2013-07-26 10:02 #352754 1 | |
Ramybės, tiktai ramybės
|
|
2013-07-29 13:16 #352921 | |
Ramybės, tiktai ramybės
|
|
2013-07-29 14:21 #352932 | |
Sukoreliuos kai smulkme per saba vlb orn prades stumdyti
|
|
2013-07-29 15:51 #352945 | |
Prosas [2013-07-29 14:21]: Sukoreliuos kai smulkme per saba vlb orn prades stumdyti Kokios jus čia koleracijos tikites jeigu, LSC laivininkystės kompanija, skirtingai nei lietuviškos LJL, sėkmingai kapstosi iš krizės padarinių ir stojasi ant kojų. |
|
2013-07-30 00:12 #353011 | |
Jurai gal turi ataskaitas visu baltiko laivinikystes imoniu kad lygini, siaip as apie rinkos desnius kalbejau kurie kartais visai neparemti skaiciais ant popieriaus
|
|
2013-07-30 00:47 #353017 | |
Prosas [2013-07-30 00:12]: Jurai gal turi ataskaitas visu baltiko laivinikystes imoniu kad lygini, siaip as apie rinkos desnius kalbejau kurie kartais visai neparemti skaiciais ant popieriaus Kalbant apie rinkos desnius, galiu pasakyt jog nuo dabartines kainos i apacia - 30% sulindo mazai is tavo paminetu makleriniu kurios susirinko po 10 - 15k @ tiesa buvo pasirodes VLB tarpiningas su kokiu 40k @ tad labai greit pasidalinom su keliais tarpininkais. |
|
2013-08-09 23:02 #354572 | |
Ziuriu limarko temoje jau ivairios samosklo teorijos vaiksto ir kaina nerealiai zema, na bet cia LJL juk ir tik metalo lauzas
|
|
2013-08-12 11:10 #354749 1 | |
2013-08-14 15:17 #355273 | |