Autorius | Žinutė |
2013-08-26 05:03 #356692 | |
Labas rytas.
Kiek issiaiskinau tai eksportuojant prekes beveik visada imamas 100% isankstinis apmokejimas. Taciau pradejau kontaktuot su pirkejais ir netgi pasitaiko tokiu Europoje, kurie siulo apmoketi tik sunkvezimiui atvezus jiems prekes. Man aisku tai nepriimti, bet dabar idomu - ar tai iprastas reiskinys, ar tai pernelyg izulus r isskirtinis reikalavimas is pirkejo puses? Gal kas uzsiimate eksportu ir zinote kas ir kaip? Dekui |
|
2013-08-26 09:38 #356699 2 | |
Eksportas - kai prekės iš Lietuvos iškeliauja į trečias šalis. Jei prekės parduodamos į kitas ES šalis tai nesiskaito eksportu.
Prekyboje viduje ES dažniausiai taikomas mokėjimo atidėjimas. Labiausiai paplitęs yra 30 dienų mokėjimo atidėjimas, bet prekiaujant su didelėm kontoromis galima užsirauti ant 90 ar netgi 120 dienų mokėjimo atidėjimo reikalavimų. Nors tai prieštarauja ES norminiams aktams. Eksporte (prekyba su trečiomis šalimis, ypač RU, UA, BY) labiau paplitęs išankstinis mokėjimas. Bet ir ten stambios įmonės reikalauja mokėjimo atidėjimo. Norint išvengti praradimų dėl pirkėjo nemokumo dažniausiai naudojama pardavimų draudimo paslauga pvz. Coface, per panašias kontoras už palyginti nedidelį mokestį galima gauti minimalią infą apie kliento finansinę būklę ir problemas. Arba galima dirbti per savo banką (faktoringai, etc.). "Geriau jau per metus uždirbti vieną procentą, nei prarasti vieną procentą arba dar daugiau" J.Rogers
|
|
2013-08-26 17:10 #356815 | |
Na nezinau, cia gal kai pagal sutartis ilgalaikiai bendradarbiavimai tada ir atidejimai, bet kiek kalbejau su siaip kokia fura medienos gaminium, fura trasu ar fura maisto pardavinejanciais zmonemis ES tai tik su isankstiniu apmokejimu dirba.
|
|
2013-08-26 19:07 #356836 1 | |
Vienas pazystamas dirba su mediena. Gamina padeklus, dar ten kazka ir veza i europa. Atsiskaitoma tik po pristatymo per nustatyta termina sutartyse. Buna visko: uzdelesia, nepriima medienos gaminiu motyvuodami, kad netenkina kokybe, buna kad is viso neatsiskaito, tada buna darbo ir teisininkams, bet ir tai kartais nepadeda. Dar kartais buna, kad uzsako tarpininkai, tai kol tarpininkams neatsiskaito uzsakovai, tai ir tarpininkai nesumoka.
Kitas pazystamas turi transporto imone. Veza devetus automobilius i rusija, azija. Taip pat naujus automobilius po europa. Nei europoje uz nauju vezima, nei devetu vezima i rusija ar azija niekas nemoka avansu. Europoje problemu nebuve niekada, o vat su rusais, kazokais ar kirkizais tai jau buna cirku. Tai klientus renkasi tik labai patikimus, nors ir tai visko pasitaiko. Sioje srityje didele konkurencija, jei tu nevesi be avanso tai ir negausi uzsakymu. The Power of Technical Analysis
Margin Call |
|
2013-08-27 01:20 #356904 | |
Aš tai LT žinau ,,geriausi'' klientai yra Kaune, išsipisinėja dėl bet kokių smulkmenų, kartais net visą fūrą su prekėm atgal atsiunčia jei bent viena prekė su defektu. O atsiskaitymas atidedamas.
|
|
2013-08-27 01:31 #356906 | |
Be mokejimu atidejimo ne is vietos. O ragus imusineja visi kas netingi - ypac pietines europos valstybiu atstovai. Nors sito reikalo nebrokyja ir vokieciai ar skandinavai. Tautieciai irgi ne prastesni.
Resiume - negali sau leisti tokios rizikos - geriau nerizikuok. |
|
2013-08-29 02:52 #357410 | |
Na idomu, as Lietuvoje prekiauju tik be atidejimu (cash and carry pricipas), aisku daug klientu del to atkrenta, bet bent galva rami.
Bet tai idomu, paprastas pavyzdys, pirkejas narso koki alibaba, randa preke pas kinus. Is ten tai aisku, kad pirma sumoki, tada gauni (na aisku yra L?C ir kita, bet dauguma dirba su avansiniu mokejimu). TAda tas pats pirkejas randa pas lietuvi uz panasiai kaina. Tai jau jam privalumas vien tas, kad is Europos, arciau vezti + patikimiau. Vien tas privalumas yra ir jis apsidziaugia tuo ir tikrai nereikalauja atidejimo, nes is kinu perkant jis irgi turetu avansu moket.. Ir siaip kas perka is Kinijos, zino, kad yra rizika likti apgautam, bet vis tiek perka, mrizikuoja ir taip toliau. Tai lygiai taip pat perka ir is Europos ir dziaugiasi, kad tiekejas yra Europoje del mazesnes rizikos. Vien tas jiems privalumas, todel papildomai nereikalauja atidejimo, nes is kinu to tikrai negautu. Kai yra sutartys ir numatomi pastovus pirkimai suprantu, bet kai pirkejas "man reikia furos tokiu ir tokiu lentu", tu jam pasiulai, tai tikrai tokiose atsitiktiniuose pardavimuose sunku kalbet apie 30d. atidejimus... Kompromisas, kad bent uz transporta sumoka is anksto ir uz viska atvykus - protingas, bet atidejimai kalbant apie atsitiktinius pirkimus... Arba dar vienas kompromisas, girdejau bankai draudzia tokius atvejus, jei nesumoka, bankas tau sumoka. Tai pripliusuoji draudimo kaina ir tada gali drasiai siust. Sakai pirkejui - is anksto tokia kaina, su atidejimu tokia (pripliusuotas draudimas). Kaip toks variantas? |
|
2013-08-29 09:52 #357426 | |
tavotolimas [2013-08-29 02:52]: ... bet kai pirkejas "man reikia furos tokiu ir tokiu lentu", tu jam pasiulai, tai tikrai tokiose atsitiktiniuose pardavimuose sunku kalbet apie 30d. atidejimus... Versle yra toks svarbus momentas - kas kam siulo, ty 1. variantas: ar tu ji susirandi ir bandai jam isiulyti savo lentu (aisku pas ji jau yra eile siulanciau), 2. variantas: ar jis tave susiranda ir praso, kad parduotum tu jam lentu, (nes patinka kokybe, rinkoje ju trukumas, ar dar kazkas), Antru atveju jau gali ir tu kelti salygas. Nors is tikruju atidejimas ir yra svarbi salyga, i kurias dauguma pirkeju atsizvelgia. Jei kiti pasiulys su atidejimu tai jau kazin ar pirks is taves be atidejimo. The Power of Technical Analysis
Margin Call |
|
2013-08-30 02:16 #357540 | |
Ziurekit, neblogas staripsnis apie faktoringa:
http://vz.lt/article/2013/3/31/skirtingi-klientai-skirtingos-palukanos Gan pigu jei antkainis uz prekes koks 10-20%. Net pagal metines palukanas, o jei tik menesio atidejimas tai tik keli procenteleiai. O staripsnio komentaruose kazkas raso, kad vien draudimas (be faktoringo) atsieina 0.3-0.6%? Ar tai tiesa? Tarkim isvezu sunkvezimi su prekem uz 10.000Eur, tai negi tik 30-60Eur sumokejes galiu apsidrausti nuo nesumoketos saskaitos? Jei taip tai cia fantastika, bet kazkakip per gerai skamba. |
|
2013-08-30 09:22 #357556 | |
tavotolimas, jau rašiau apie faktoringą, tik matomai išgirsti nenorėjai. Bet ir faktoringe ne viskas taip gražu, kaip rašoma vz reklaminiam straipsniuke.
Ne visus klientus bankas sutinka faktoringuoti, yra faktoringo limitas, faktoringas su regresu ar be regreso, kiekvieno invoiso administravimo kaštai ir t.t. Jei dirbi ant srauto ir atitinkamai su minimaliom maržom, reikia labia pasverti faktoringo kaštus/rizikas/naudą. Šiaip jau esminis faktoringo tikslas ir pliusas - ne klientų mokėjimų garantavimas, o pardavimo momentu atsistatančios apyvartinės. Kalbant apie eksportą į rytinius kaimynus - tiek faktoringas, tiek draudimas taikomi labai ribotai ir sąlygos/įkainiai kur kas blogesni nei prekyboje su ES. "Geriau jau per metus uždirbti vieną procentą, nei prarasti vieną procentą arba dar daugiau" J.Rogers
|
|
2013-08-31 21:45 #357799 | |
Aisku, mane faktoringas net nedomintu, mane sudomino tik draudimas del neapmoketu saskaitu. Ar tiesa, kad prekiaujant su ES yra tokie mazi procentai draudimo kaip 0.3-0.6%?
Ir ar teikia kazkas be coface (girdejau neigiamu atsiliepimu del neismokejimu) draudimo paslauga? Man tai butu visai priimtina, netgi iki 2% galeciau moket be problemu... 0.3-0.6% butu fantastika. |
|
2013-09-04 04:24 #358314 | |
http://www.sb.lt/lt/naujienos/keiciasi-dokumentu-inkaso-ikainiai
Ar kas naudojot dokumentu inksao atsiskaitymo buda? Sioks toks kompromisas tarp isankstinio atsiskaitymo ir atideto. |
|
2013-09-10 13:16 #359241 | |
Gal kam idomu bus, prekinio kredito draudima apsimoka imti tik turint milijonine apvyvarta, smulkiems eksportuotojams kazkodel si paslauga neteikiama. Tiksliau teikiama, bet ar tu eksportuosi uz 100.000Lt, ar uz 3.000.000Lt - imoka bus tokia pati, nuo 10.000Lt. Taigi vienu atveju 0.3%, kitu atveju net 10%.
Idomu kaip per bankus, skaiciau, kad imant faktoringa draudimas gaunasi pigiau, nes draudzia butent tik konkrecia apyvarta. Tik tiek, kad manfaktoringo nereiktu, galetu bankai tarpininkaut tik draudima parduodami. |
|
2013-09-25 02:37 #361844 | |
Taigi per ta laika kontaktavau jau su 7 potencialiais pirkejais. Dauguma ju nori sumoketi kroviniu atvykus (iskart, atidejimu niekas neprase kaip ir tikejausi, visgi vienkartiniai pirkimai, ne su ilgalaikiais kontraktais parduodama).
Gal zinot ar logistikos kompanijos teikia tokia paslauga, kad vairuotojas paimtu atsiskaityma grynais ir pargabentu i Lietuva? Prisiklauses tu istoriju apie vairuotojus, kad neaisku ar nepragers tu litu |
|
2013-09-25 07:48 #361846 | |
Gal zinot ar logistikos kompanijos teikia tokia paslauga, kad vairuotojas paimtu atsiskaityma grynais ir pargabentu i Lietuva? Prisiklauses tu istoriju apie vairuotojus, kad neaisku ar nepragers tu litu
Ne nu tokiu pezalu tai negirdejau, as vairuotojui net invoico neduodu,tik cmr ir dar kai kuriuos spec. dokus..o cia veikejas paisto apie grynu parvezima.. Redaguota: litovcas (2013-09-25 08:23 ) |
|
2013-09-26 00:30 #362011 | |
Tiesiog 2 is 7 pirkeju patys siule toki apmokejimo buda (cash to the driver on delivery). Taigi kazkam visgi duoda. Vienas litofcas pernelyg maza apimtis, kad pagal ji sprst apie visus.
|
Norėdami rašyti forume, turite užsiregistruoti, o jei jau registravotės- prisijungti.