Autorius | Žinutė |
![]() |
2014-01-09 14:24 #378792
![]() |
Neesme, kas nusimete. Zymiai svarbiau ka darys nusipirke.
Per 10 dienu kaina pakilo apie 60%. Didziausia apyvarta sugeneruota po informacijos paviesinimo, o butent 40-60% augimo lygyje. Kur tas akcijas reikes padeti, jei nebebus uzturbintu pirkeju. Si bangele i virsu gali buti paskutinis kveptelejimas pries paskestant. |
|
2014-01-10 19:55 #379158
![]() |
|
A. Lubys prisipažino, kad jam teko labai karštai diskutuoti su jūrininkų profsąjunga, išaiškinti jai strateginį bendrovės planą. Jo teigimu, dalį atlyginimų ir dienpinigių vėluojama sumokėti už du mėnesius, t. y. už spalį ir lapkritį, už gruodį privalu atsiskaityti iki sausio pabaigos.
Planas reikalingas profsajungoms nuraminti. O čia truputį Benderį primena ![]() Dalis pinigų, gautų pardavus mažus laivus, eis įsiskolinimams dėl atlyginimų padengti, dalis banko paskolai "gesinti", dalis - skoloms tiekėjams grąžinti, o kiti - į kaupiamąjį fondą. Jo pinigai bus skirti 10-12 metų senumo "mini handy-size" tipo laivams pirkti. Turiu svajonę LJL likusiems dirbti darbuotojams atlyginimus pakelti bent iki AB"DFDS Seaways" lygio. Tada mes tapsime konkurencingi ir Lietuvos darbo rinkoje, galėsime galvoti ir apie rimto investuotojo paiešką, tačiau iš pradžių turime susitvarkyti savo viduje. Lietuva turi fantastiškų specialistų, bet jie dirba užsienyje. Jeigu pavyktų pakelti algą iki DFDS lygio, turint omenyje dar visas socialines garantijas, kurios teikiamos LJL darbuotojams, manau, žmonės pradėtų grįžti iš užsienio, bent jau tie, kurie dėl amžiaus tampa nebepaklausūs užsienio rinkoje. Mano žiniomis, naujas penkiasdešimtmetis žmogus užsienio laivybos kompanijose darbo negauna. O mes tokius mielai sutiksime ir priimsime dirbti. O čia LJL 'moriako" klyksmas: uz kokius 2 menesius ?! ka jus cia 3.14sat prota , denpinigai nebuvo mokami nuo BIrzelio menesio iki db !!!!!!!!!!!!!!!!!! Redaguota: Ra (2014-01-10 20:36 ) |
|
2014-01-10 22:30 #379187
![]() |
|
Lubys nors ir akcininkų ir ar darbuotojų atžvilgiu ellgiasi nesažiningai,bet strategiškai jis laiko laimės."Skaldyk ir valdyk"pasakes kad paliks 5 didesnius laivus ,o ten dirba apie 2/3 įgulų žmonių,jis padarė juos kaip ir savo sajungininkais,tipo gali buti ramus be darbo neliks.Taip jis sumažino riziką dėl laivų areštų ir dėl inicijuojamo bankroto.Bet kaip jam pasiseks apgauti banką,ten palauk brolyčiai nebus.Žodžiu tempia laiką,parduos 5 geldas ir vietoj pažadų pirktį naują laivą,pradės parceliuoti ir didesnio tonažo laivus.Jau prieš posmetį rašiau,darbuotojams ir smulkiems akcininkams butų heriausias variantas bankrotas.Dabar ,tik darbuotojams,jie dar savo atgautų,o akcininkams ir išpardavus visą turtą ir su mokėjus visų eilių kreditoriams nieko jau neliktų.Žodžiu finalas aiškus ,klaysimas ar 2015m. vasario mėn. kai sueina galutinis terminas aysiskaitymo su SEB ar bankkroto procedura inicijuos kiti kreditoriai.
|
|
2014-01-14 20:58 #379851 | |
pravalas ar tik biskeli neikales rasei si tekstuka, biskeli nesuprantu kame cia gerumas akcininkams pagal tavo plana is pradziu butu geriau bet gale jiems nieko neliktu
![]() ![]() |
|
2014-01-15 09:21 #379911 | |
AB Lietuvos jūrų laivininkystės (LJL) valdyba patvirtino bendrovės motorlaivio „Alka“ pardavimo sutartį.
Sutartis patvirtinta sausio 13 d., per biržą pranešė bendrovė. „Nuosekliai įgyvendinant patvirtintą bendrovės veiklos planą 2014–2016 m., buvo priimtas sprendimas parduoti šį motorlaivį, koncentruojantis į tikslinį didesnio tonažo ( angl. handysize) segmentą“, – pranešime sako Audronis Lubys, LJL generalinis direktorius. Teigiama, kad sutarties sąlygos yra konfidencialios, todėl sandorio suma nėra atskleidžiama. Ponas Lubys VŽ sakė, kad pirkėjas yra Turkijos įmonė, tačiau jos pavadinimas neatskleidžiamas. Pasak jo, 20 m. laivų rinka yra Viduržemio jūros rytinė dalis, ten esančios šalys nori pirkti senesnius laivus. (VŽ) Plačiau: http://laikrastis.vz.lt/index.php?act=mprasa&sub=article&id=71067#ixzz2qRvEYAsk |
|
2014-01-15 10:27 #379927 | |
Kai aš keičiu auto, tai pirma perku naują, tada atsikratau senos, kad nebūtų periodas be veiklos. Norėčiau ir iš laivininkystės panašiai. Bet kam rūpi mano norai
![]() BDI krenta kirviu vėl. Susimažinau raliuko proga akcijų skaičių stipriai. |
|
2014-01-15 12:30 #379976 | |
Parduos laivus, o pinigus ismokes bankui uz kreditus , dar sumokes algas darbuotojams. Pinigu naujam laivui pirkti gali nebelikti.
|
|
![]() |
2014-01-15 16:13 #380068 |
Labai nesigilinau į tą naują LJL strateginį planą, bet gal kas protingesnis apšvies, ar jie eis į tą rinką, kur paslaugų kainos labiau nuo Baltic Dry indekso priklauso, nei iki šiol, ar tas indeksas LJL nesvarbus? Nes tendencijos tai liūdnokos:
Baltic Dry Continues Collapse - Worst Slide Since Financial Crisis |
|
![]() |
2014-01-31 15:51 #383340 |
Kaip staigiai gali pasikeisti lūkesčiai dėl pasaulio ekonomikos ir tuo pačiu laivų nuomos įkainių atsigavimo..
Baltic Dry Index Collapses 50% From December Highs To 5-Month Lows ![]() |
|
![]() |
2014-02-28 19:04 #388121 |
kaip gražiai tirpsta LJL laivukai ... https://newsclient.omxgroup.com/cdsPublic/viewDisclosure.action?disclosureId=596829&messageId=738719
Redaguota: kvazaras (2014-02-28 20:33 ) |
|
2014-02-28 19:07 #388122 | |
Labai bloga situacija su jais. LJL kas trys metais vis išmeta visus labai optimistiškai nuteikiančius pranešimus, kad jau jie rado būda, kaip įmonę ištraukti iš liūno. Bet visa tik pasibaigia kalbomis. Gaila...savu laiku buvo labai įdomi investicija (gana seniai).
|
|
![]() |
2014-02-28 20:28 #388137 |
Nepaskirstytas nuostolis viršija pusę įstatytinio kapitalo. Geriausiu atveju laukia Limarko istorija.
|
|
2014-04-02 17:28 #393588 | |
Akcijos brangs, aišku, po jų skaičiaus sumažėjimo
Bet mes pasiruošę padengti nuostolius papildomais akcininkų įnašais ![]() P.S. Sunku ką nors forume ir beparašyti, Sliux baneriai laimi teritorijas |
|
![]() |
2014-04-03 10:07 #393672 |
Sumažinus įstatinį kapitalą ir pakilus akcijos kainai(dėl matematikos), laikui bėgant, kaina vėl galės važiuoti žemyn iki sekančio įstatinio kapitalo mažinimo.
|
|
![]() |
2014-04-03 10:48 #393683 |
Buvo toks atvejis su ARC. 20x berods akcijos kainą buvo sukėlę su įstatinio mažinimu, bet po to vėl sparčiai pradėjo kaina ristis žemyn.
|
|
2014-04-17 13:26 #395882
![]() |
|
na LJL bando ir vėl pasipudruoti ir gražiai atrodyti - nubrauks nepaskirstytą nuostolį, sumažins akcijų skaičių. gal ir nėra realaus poveikio, bet juk šiais laikais psichologija yra svarbi, ypač prie tokių skęstančių laikų - vis kažkoks mostas. Išsišluojant kiemą ir bent jau psichologiškai gerai save nuteikiant net ir sunkiausiais laikais gali būti geras būdas suvaldyti krizę. na gal ir gerai.
bet kur kas didesnis naujienų bingo - "Pagal Bendrovės verslo planą 2014-2016 metams, kiekvienų metų prognozuojamas EBITDA yra 10-14 mln LTL". Na čia tai jau plačiai užsimota. Praeitais metais prisiprognozavo ir toliau svaigsta. Bandau suprasti iš kur tokie optimizmai. Labai įdomi kuro sąnaudų analizė. Kuro išlaidos 2013 metais padidėjo nuo 21.8 iki 31.9 mLTL (tai yra net 30% nuo visų išlaidų, lygnant su 24% 2012 ir 14% 2011). Kaip gali tiek išaugti kuro išlaidos kai naftos kaina tiek nepakito ar net mažėjo? Tai negi kuras vagiamas iš laivų ar perkamas benzino kolonėlėje? ![]() |
|
2014-04-17 14:09 #395891 | |
Skristi,skaičiuodamas busimą EBITDA,neįvertini vieno faktoriaus. Iš balanso matosi ,kad veiklos rezultatas prieš nusidėvėjimą,EITDA Asta klasės laivų-3,572 mln.lt,Alka 2171 mln.lt,Raguva 8292 mln. veiklos pelno.Išvada visi segmentai iš veiklos dirbo pelningai iki nusidėvėjimo,laivų vertės sumažėjimo ,palūkanų.Ojie laivyną mažina ir mažins ir tai turės neigiamos įtakos EBITDAI.
|
|
2014-04-22 17:43 #396248
![]() |
|
sutinku, geras pastebėjimas. beje, tu čia imi 2012 metus, nes 2013 skritumas tarp to kiek uždirbo didesni ir mažesni laivai gerokai padidėjo: Asta 0.8 mln, Alka 0.6 mln, Raguva 6.2 mln. Dėl laivyno mažinimo ir fokusavimosi į vieną kategoriją tai gana įdomus momentas. Kažkada prieš kelis metus viešai deklaravo visiškai priešingą siekį - turėti kiekvienoje kategorijoje minimum 2 laivus, kad galėtų labiau diversifikuoti savo veiklas ir patenkinti kuo įvairesnį vartotojų poreikį. Dabar vėl fokusacija. Neaišku, kas čia geriau, nes reiktų gal ilgesniu laikotarpiu pažiūrėti į tas diversifkacijos ir koncentracijos bangas, ir gal dabar mini laivai dugne pagal pelningumą, bet kažakda ir vėl bus poreikis mažų laivelių ir diversifikacijai. Man nuojauta kužda, kad turto pardavimas nėra geras sprendinys, kai tai daroma su nuostoliais, žemiau balansinės vertės. Geriau jau kažkaip sugalvotų gudriai kaip juos pernuomoti ar dar kitais išnaudoti, užuot pardavus su nuostoliais. Vat trumpalaikiai charteriai ir pajamų padidėjimas manau jau buvo labai puikus buvusių vadovų sprendimas, dabar tik reikia optimizuoti kaštus ir pagaliau gauti pelno.
|
|
2014-04-23 09:20 #396296 | |
Ra [2014-04-02 17:28]: Akcijos brangs, aišku, po jų skaičiaus sumažėjimo Bet mes pasiruošę padengti nuostolius papildomais akcininkų įnašais ![]() P.S. Sunku ką nors forume ir beparašyti, Sliux baneriai laimi teritorijas Praleidau naujieną. Kažkaip nelabai suprantu, kokiu būdu įstatinio mažinimas padengs nuostolius? Tipo nurašys akcininkų akcininkų nuosavybės dalį ir ta dalimi pasidengs nuostoliai? altruistine propaganda:
Nori realizuoti savo sugebejimus zmonijos naudai? Prisijunk prie musu! Http://zip.hypernet.lt |
|
2014-04-23 09:31 #396297 | |
Lasko [2014-04-23 09:20]: Teisingai. Plačiau: http://www3.lrs.lt/pls/inter3/dokpaieska.showdoc_l?p_id=460763 52straipsnis.
Ra [2014-04-02 17:28]: Akcijos brangs, aišku, po jų skaičiaus sumažėjimo Bet mes pasiruošę padengti nuostolius papildomais akcininkų įnašais ![]() P.S. Sunku ką nors forume ir beparašyti, Sliux baneriai laimi teritorijas Praleidau naujieną. Kažkaip nelabai suprantu, kokiu būdu įstatinio mažinimas padengs nuostolius? Tipo nurašys akcininkų akcininkų nuosavybės dalį ir ta dalimi pasidengs nuostoliai? |