Autorius | Žinutė |
2014-06-02 22:11 #402019 1 | |
Aha, ir žiūrėk nepamiršk elitinio alaus prie kiaulienkos parūpinti, "Treiderių auksinį" ar kokį nors "Dau Džounso 9,5"
Profesionalus politologas, geopolitikos žinovas, analitikas - apžvalgininkas. Lietuvos patriotas ir jos turtėjimo siekėjas.
|
|
2014-06-03 08:49 #402035 1 | |
Mažvydai G
...pyktis blogas patarėjas. Gali susilaikyti su siūlymais.... Tas laiškas - tai žinutė verslui, kad vartotojas jau renkasi.... Ir renkasi išrankiai... Ir tavo darbas yra pasirinkti savo nišą.... Lietuvoje pirkti brangiai - deja, nereiškia pirkti gerą prekę.... Bobutė dabar pomidorus su stimuliatoriais augina, vištą irgi šeria su priedais visokiais .... Visi dabar gudrūs, bet ne visi sąžiningi.... Va, kur šuo pakastas.... |
|
2014-06-03 09:19 #402038 | |
lorpak [2014-06-03 08:49]: ...pyktis blogas patarėjas. Gali susilaikyti su siūlymais.... Tas laiškas - tai žinutė verslui, kad vartotojas jau renkasi.... Ir renkasi išrankiai... Ir tavo darbas yra pasirinkti savo nišą.... Neturiu jokių priežasčių internete būti piktas Vartotojai visada rinkdavosi. Vartotojai yra didelė rinkos dalis, o rinka taip susireguliavo, kad vartotojui aktualiausios- pigiausios prekės. Kai kokybės poreikis keis mažos kainos poreikį, tai atitinkamas prekes matysime ir lentynose. Gamybos tikslas yra užsidirbti pinigų patenkinant kažkokį žmonių poreikį. Jeigu žmonės moka už tai pinigus ir yra patenkinti, tai tas laiškas rodo, jog kažkas akivaizdžiai nesigaudo 5 klasės ekonomikoje. Norint keist gamintojų įpročius, reikia keisti vartotojų įpročius. O vartotojai nekeis įpročių, jeigu jiems ir taip viskas gerai. Rinka yra savireguliacinis mechanizmas, todėl kaltinti gamintojus dėl nekokybiškų prekių nėra teisinga. |
|
2014-06-03 09:55 #402042 1 | |
..jei jau rašo laiškus, vadinasi ne taip gerai.
|
|
2014-06-03 10:08 #402046 1 | |
Na tas laiskas tai cia panasiai kaip skustis del reklamos per TV. Nepatinka - neziurek. Dauguma minciu man priimtinos, bet kalbama subjektyviai, o rinkoje sprendzia mase.
Shaknines problemas reiketu sprest, kaip vartotojams idiegiami tokie tupo komercializmo principai. Sviest tevelius reiketu kad neprogramuotu savo vaikeliu prie TV nuo jaunu dienu, neleistu ziuret debilisku rezisuotu "realybes" show, kuriuose pateikiamas iskreiptas pasaulio suvokimas. Tokio daikto kaip TV vieta apskritai siukslyne, dabar yra Internetas ir ten gali - RINKTIS. Ismokyk vartotoja - rinktis. Kad smegenis bent kiek judintu. Bet tokiu niekam nereikia. |
|
2014-06-03 10:12 #402049 1 | |
http://www.lrytas.lt/verslas/izvalgos-ir-nuomones/nemegstantiems-reklamos-liudna-zinia.htm
Nemėgstantiems reklamos – liūdna žinia Reklama jaunėja. Reklamos kūrėjai ir produktų gamintojai žino, kad kuo ankstesniame amžiuje pritrauksi klientą, tuo tas klientas bus lojalesnis ir neš didesnį pelną. Dabar stengiamasi mokyti vaikus atpažinti reklamos poveikį ir troškimo formavimo funkciją atskirti nuo informavimo funkcijos, suvokti, kad reklama dažnu atveju yra tiesiog melaginga“, – kalba psichologas. Pasak V.Legkausko, mokyti vaikus atsispirti reklamai yra tėvų pareiga, tačiau pareigos neužtenka: reikia turėti kompetencijos. Psichologas teigia, kad ugdyti vaikų gebėjimą atsispirti reklamos poveikiui yra išsilavinusiųjų privilegija, nes jie geriau gali suprasti, kad reklama nėra poveikio neturintis aplinkos veiksnys: „Jie gali pamatyti poreikį mokyti vaikus ir rasti priemones, kaip tai padaryti. O absoliuti dauguma kitų žmonių, negalinčių atsispirti reklamos poveikiui, negali to išmokyti ir savo vaikų.“ Apribojimai – būtini Ekonomistas N.Mačiulis įsitikinęs, kad reklamą, kartais balansuojančią tarp vartotojų informavimo ir klaidinimo, reikia kontroliuoti labiau. „Kartais reklama gali būti net pilkojoje zonoje, kai apie suteikiamos paslaugos naudą vartotojai šiek tiek klaidinami, nuslepiama kažkokia informacija. Todėl manau, kad reklamos sritis negali būti palikta rinkos veikimo dėsniams. Ji turi būti kontroliuojama“, – teigia ekonomistas. ...apie nesąžiningą reklamą pilna straipsnių. Ar gali sąžiningi verslininkai ją užsakyti.... |
|
2014-06-03 10:21 #402053 1 | |
.... anksčiau reklama informuodavo apie rinkoje naujai atsiradusią prekę. Viskas OK...
Tačiau dabar reklama, pasitelkusi visas įmanomas technologijas, neurolingvistinį programavimą, psichologiją ir dar visokias naujoves .... - siekia vartotoją įtikinti, įpiršti jam nereikalingą prekę. Tai daroma neetiškai.... Švelniai tariant... Taip, vartotoją reikia šviesti, saugoti jį nuo reklamos įtakos.... Aš kaip vartotoja, supratau vieną - reklama/ją užsakantis verslininkas - mane apgaudinėja, jei mane apgaudinėja - linki man blogo... p.s. jautri tema investuotojų forume... |
|
2014-06-03 13:56 #402098 1 1 | |
lorpak [2014-06-03 10:21]: Aš kaip vartotoja, supratau vieną - reklama/ją užsakantis verslininkas - mane apgaudinėja, jei mane apgaudinėja - linki man blogo... Argi ne juokinga? Apie reklamą ir apgaudinėjimą piktinasi Šri-Šri makaronus 3 metus įkyriai kemšanti lorpak. Konkurentai nervina? Bitcoin accepted here - 1JjA1x5CgANZAvBWxyUChtys8Ebp9toVsY
www.sintagon.com alus, pliusas music intel samsung LG_Electronics |
|
2014-06-03 14:27 #402115 2 2 | |
lorpak pati ieskosi/renkasi savo smegenu ploveja. Taigi jinai advanced lygio.
O tu Droidai jei ne reklamos auka, tai tada bent mazu maziausiai suvaikejes esi. |
|
2014-06-03 15:37 #402138 | |
Taigi tūkstančius metų jau žmonija prekiauja ir tūkstančius metų pardavėjai vis tobulina technologijas kaip savo produktą įpiršti pirkėjui - nesvarbu ar tai daiktas ar paslauga, ar politinė linija ar nepolitinė akcija.
Mano nuomone daiktų ir paslaugų pardavėjai dažniausiai pasitenkina žala piniginei, kas yra niekis palyginti su žala daromų tų kurie "perka" sielas. Tokios reklamos pavyzdys: Tik dabar tokių prekiautojų reklama labiau prieinama ir atitinkamai suminis poveikis didesnis. Taip pat technologijos ir žmogaus pažinimas tobulėja taikant vis naujas poveikio priemones. Vienintelė kontrapriemonė - suprasti tokias manipuliacines technikas ir gebėti jas atpažinti. Labai neblogas pradžiomokslis, knyga "Manipuliacijos vadovas, padoriems pieliečiams" |
|
2014-06-03 16:46 #402160 1 | |
Droidas [2014-06-03 13:56]: Apie reklamą ir apgaudinėjimą piktinasi <...> lorpak. O ką negalima? Reklamų vinis yra neuroasociacijų kūrimas vartotojo galvoje tarkim produktą siejant su kokia nors teigiama emocija. Taip parduoti galima kad ir bet kokį š. Kaip suprantu lorpak kelia klausimą, ar yra teisinga naudoti tokį metodą, kai daiktas yra š. o perkama emocija - cool ( perki per emociją, bet lieki su daiktu š.). Kaip suprantu tai yra toji "apgavystė". Iš dalies galbūt taip (jei nuo ruso laikų daiktas išlikęs kaip vertybė), bet čia praleidžiamas ar neįvertinamas faktas, kad šiais laikais žmonės perka emociją, o daiktas yra tik viso labo įrankis. Čia ne aš tai sugalvojau, o girdėjau iš amerikonų pardavimų mokykloje. Taigi, esant galutinei stotelei - emocijai - , the game is fair. Čia apsigauti galima manant kad kai sumoki už daiktą, viso pirkimo vertė ir yra tas daiktas (tai tokiu atveju turbūt ir aš piktinčiaus ) Keep Calm and Practice 7 Habits
|
|
2014-06-03 17:16 #402171 | |
Žmonės perka teigiamas emocijas, kas tame blogo?
Apgaulinga reklama baudžiama įstatymu, o maloniai nuteikianti yra būtinybė, kitaip produktas asocijuosis su neigiamomis emocijomis ir jo niekas nepirks. Nesuprantu kame ginčas - pilna gerų produktų, kurie neturi pinigų reklamai. Nepatingėkit, susiraskit ir naudokit. Kodėl aš darau alaus TOP-10? Todėl, kad naivūs piliečiai žinotų, kurie produktai yra geri. Ar matėte Keptinio reklamą? O Ramūno Čižo ar Piniavos alaus? Laisva rinka suteikia laisvę visoms pusėms. Noras drausti ir reguliuoti yra labiau nusikalstamas, nei klaidinanti reklama. Bitcoin accepted here - 1JjA1x5CgANZAvBWxyUChtys8Ebp9toVsY
www.sintagon.com alus, pliusas music intel samsung LG_Electronics |
|
2014-06-03 17:19 #402172 | |
daiktas - emocija - ne visiems be išimties produktams tinka taikyti....
Tačiau - mes nesiūlome jums vertės - mes tik sukeliame emociją , jei tokiu tekstu praeitų reklama - vargu, bau ar kas pirktų bet ką.... Labai įdomi tavo pastaba, kaip pagalvojus, tai tikrai - reklamščikai dabar daug ką užtušuoja emocija.... Emocija emocijai nelygu.... Vienokią emocija sukels prezervatyvų reklama... O kai, reklamuojant vaistą , parodžius kadrą, kur artimieji gedi prie karsto ir prie žemės kauburėlio, dar ir parenka atitinkamą tekstą, tipo - rytoj gali būti tu, jei dar šito vaisto nenaudoji... ...manau čia spyris žemiau juostos - tai nesaugumo, nestabilumo, pagaliau net psichozės skatinimas tarp vartotojų... Reklama dabar neetiška, nesąžininga, nesaugi mūsų vaikams.... Jei gamintojas taip su vartotoju, vartotojas atitinkamai su gamintoju... Vartotojas išgyvens be to TO gamintojo, o ar išgyvens gamintojas be vartotojo.... Hamleto vertas klausimas... Ir aš žinau atsakymą, kaip ir daugelis vartotojų... |
|
2014-06-03 17:35 #402175 | |
lorpak [2014-06-03 09:55]: ..jei jau rašo laiškus, vadinasi ne taip gerai. Čiupt už vadžių ir vėl nuo pradžių... Tai jeigu tas laiško rašytojas mato verslo galimybę, kur galima kurti kokybiškas prekes ir pirkėjo nelaikyti "galutiniu tikslu" bei nekovoti dėl vartotojo, tai tegu kuria tokį verslą ir kraunasi milijonus. Na nebesvarbu, nelabai mes susikalbam. lorpak [2014-06-03 10:21]: Aš kaip vartotoja, supratau vieną - reklama/ją užsakantis verslininkas - mane apgaudinėja, jei mane apgaudinėja - linki man blogo... Sri sri knygas turbūt irgi ne be reklamos pagalbos įsigyjai ? Etika yra neapibrėžta sąvoka (kaip pvz. ir tolerancija). Nėra ribos tarp etikos ir ne etikos. Kiekvienas nusistato savo "etiką". Vartotojas gali būti labai jautrus ir "etiką" užsikelti iki maksimumo, o gamintojas gali išvis nebūti etiškas. Ir nei vienas, nei kitas nebus teisus. Kaip matau forume pliusiukai ir minusiukai vis dar dėliojami dėl asmeninių simpatijų. |
|
2014-06-03 17:54 #402178 | |
Droidai, reklamą gamintojas gali darytis kokią tik nori. Jis čia muziką užsako....
Tačiau praėjo tie laikai.... Emocijos tiesiog - niekas nebepirks... Laiške moteris pasakė - nori šaldytuvo 30 -čiai metų( o tokių buvo, galėjo gaminti, dabar tuo labiau gali), kremo, kad indelio neišmesti , nes į tą patį pilti , ir t.t.t.t.... Nenutūpino vartojimas visų vartotojų. Ir tie - mokūs, sąmoningi, dabar diktuos sąlygas gamintojui.... Ne iš karto, tačiau tendencija rutuliojasi aiški.... Arba turės gamintojas pereiti į žemesnių vartojimo prekių nišą...., arba išnykti.... ...dabar vartotojui ima rūpėti , kaip kinietis su angoros triušiu elgiasi, arba kiek Stella Mccartney moka už kašmyro švarkus Indijos, Bangladešo vaikams.... Tai yra šiandienos realybė jau, ne visur dar, bet ir Romą ne per devynias diena pastatė.... Yra alternatyvų, jų ieško visi - gamintojas ir vartotojas.... Redaguota: lorpak (2014-06-03 18:40 ) |
|
2014-06-06 11:22 #402633 | |
Instead of banging on your head, “Oh! This stupid person is my company”, enjoy them. Make some jokes on them. You know, there are all types of crazy people on this planet. It is up to you to either be put off by them or make fun of the whole thing, and create a lighter atmosphere. If people are above your standards, you are not comfortable. With people who are stupid, below your bench mark, you are not comfortable. People who are at par with you, you are envious of them and not comfortable with them. Then with whom are you comfortable? You are all done in life, left with nobody.
You are seeking for some joy, some happiness, and some freedom which is not there. Where are you going to seek them? If you feel that you are much more intelligent than the people around you and if you feel they are all fools, then good. Enjoy their company. Fools make this world more fun. If there are no fools, then the whole world will be totally devoid of fun. You should love the company of fools. At least you can induce some wisdom into their lives whether they like it or not. If you are in company of people whom you think are above you, then be in their company happily and learn something from them. With people who are at par with you, just rejoice with them, just exchange knowledge, and exchange everything with them. You can do business with them. If you have santosha, every situation can be a win-win situation for you. Be determined to spread happiness around you. |
|
2014-06-06 15:18 #402693 1 | |
lorpak [2014-06-03 17:54]: Laiške moteris pasakė - nori šaldytuvo 30 -čiai metų( o tokių buvo, galėjo gaminti, dabar tuo labiau gali) Ji moteris, jos mąstymas emociniame lygyje. Pagaminti mobiliaką, kuris veikia 30 metų, ne problema. Tik tada reikia stabdyti visą progresą. Nes po 30 metų (net po 10 metų) jis bus be ryšio. lorpak [2014-06-03 17:54]: ...dabar vartotojui ima rūpėti , kaip kinietis su angoros triušiu elgiasi Ne vartotojui, o kiniečių konkurentams. Kaip kitaip prakišti savo 10x brangesnius kailiukus. Mūsų triušiukai žudomi su meile, o va jų... Krokodilo ašaros ir demagogija. Bitcoin accepted here - 1JjA1x5CgANZAvBWxyUChtys8Ebp9toVsY
www.sintagon.com alus, pliusas music intel samsung LG_Electronics |
|
2014-06-06 15:31 #402710 1 | |
"Pagaminti mobiliaką, kuris veikia 30 metų, ne problema. Tik tada reikia stabdyti visą progresą. Nes po 30 metų (net po 10 metų) jis bus be ryšio."
Saldytuvo paskirtis saldyti produktus ir ji nesikeis dar tukstanti metu, kol zmones valgys aukstesneje temperaturoje gendancius produktus. Planuoji jau nuo ryt per vamzdelius maitintis ? As dar ne. Buvo nesenai straipsnis ta tema apie per anksti is galiojimo iseinancius devaisus. Kaip sake kalbintas meistras, turi antikvarini 1956 metu tarybini saldytuva, kuris vis dar veikia. Apie tai ir kalbejo ta moteris. |
|
2014-06-06 15:36 #402716 | |
O kaip tas tarybinis devaisas daro, kai prišala pilnas ledo? Sprogsta.
Kiek naudoja elektros, kokia jo talpa ir erdvių išdėstymas? matematiško-logiško mastymo žmogus Zaporožietis irgi veikia, toks tarybinės technikos šedevras. Bitcoin accepted here - 1JjA1x5CgANZAvBWxyUChtys8Ebp9toVsY
www.sintagon.com alus, pliusas music intel samsung LG_Electronics |
|
2014-06-06 15:46 #402723 1 | |
Mano kaime panasus senukas buvo, tarnavo ir niekas nesirupino jo isdestymais. Kokiais dar fucking isdestymais apskritai ?? Ivardijai tik viena svarbu parametras - elektra, kuri po AE ismetimo uz borto tapo tikrai aktuali, kitokiu atveju irgi butu px.
Droidams realus saldytuvo progresas yra toks - dizaino pokyciai, vidinis isdestymas kad butu galima graziai surusiuot kiausinius ir alu, ir aisku dar internetas su monitorium duryse. Praeina 10 metu ir droidas-elitistas perka nauja saldytuva nes senas nebemadingas ir geda toki parodyt savo draugui dizaineriui. Va i tokius debilus orientuota siuolaikine pramone. |