Autorius | Žinutė |
2014-08-23 12:22 #411749 | |
bomzasxxl [2014-08-23 10:39]: ne juokas gi viena kita milijardą svarų surinkt 100 litų kupiūromis. Taip paviršutiniškai pažiūrėjus, tai ta idėja gana paprasta. Pagaminti bandomąjį traukinuką ir porą kilometrų trasos bandymams neturėtų reikėti ne tik milijardų, bet netgi milijonų. Ir išvis truputį neaišku, kam tas bandymų poligonas - šiais laikais viską galima sumodeliuoti kompiuteriu. O praktinius bandymus galima daryti su maketu 1:20 pvz. Tada užtektų kokių 500 metrų ilgio trasos su žaisliniu traukinuku. Kas būtų, jeigu koks išradėjas sugalvotų naują lėktuvą - irgi pradėtų nuo natūralaus dydžio veikiančio prototipo gamybos bandymams ? Individualios kelionės
Investicijos |
|
2014-08-23 12:57 #411750 | |
dar viena bevertė, pasipilstymo tema, hehe
|
|
2014-08-23 16:39 #411767 | |
Ne tik bandymų poligonas bus - svarbiausia gyvai veikiančios technologijos pardavimų salonas, bet jis bus tik po to, kai technologija gaus sertifikaciją. O pirmiau - laboratorija, stendas ir infrastruktūra. O modeliai ir prototipai jau buvo.
Su 100 lt prajuokinot Paketų diapazonas - nuo 150 iki 100 000 svarų. Kas čia klausė, kuo ši technologija geresnė už jau esančias - pirmiausia bent jau tuo, kad nereikia nieko griauti. Reikia 100 kartų mažiau žemės, lyginant su geležinkelio pylimais, reljefas taip pat nesvarbu, nesvarbu, ar tai vanduo, ar kalnai, ar ledynai. Ir tt, ir tt. Ir tikrai, reikia tik džiaugtis, kad Lietuvai nuskilo sudalyvauti ir galbūt ateityje garsėti kaip investicijoms palanki šalis - ant burokėlių, kaip šalis, tikrai neprakusim. Kam labiau tingisi, nuo 6 minutės https://www.youtube.com/watch?v=uw97aWaSqFI |
|
2014-08-23 16:49 #411768 | |
Eva.U. [2014-08-23 16:39]: O pirmiau - laboratorija, stendas ir infrastruktūra. Taigi ir sakau: laboratorijai ir stendui tai 100.000 Lt - per akis. Nu maximum - 100.000 GBP. Ne urano branduolių skaidymo laboratorija gi. Va realų traukinuką, kaip šitas, tai pagaminti nepigu. Individualios kelionės
Investicijos |
|
2014-08-23 16:52 #411769 | |
Tiek kainuoja 5 smėlynai vaikų darželiams (pagal Lt standartus, kiek matosi iš praktikos) 300 mln. Eu.
|
|
2014-08-23 17:01 #411770 | |
Eva.U. tau geriau žinoti, nes tu studijavai tą reikalą. Aš - ne.
Man tik "iš bendro išsilavinimo" keista, kad tokiai idėjai bandyti reikalingos tokios didelės lėšos. Net nelabai suprantu, ką ten reikia bandyti išvis. Juk tame išradime nieko iš esmės naujo nėra. Nei ten koks vandenilinis kuras, nei koks plazminis variklis ar dar kažkoks "rocket science", o tik pakeltas virš žemės traukinukas. Individualios kelionės
Investicijos |
|
2014-08-23 17:12 #411771 | |
Tame išradime kaip tik labai daug naujo - pradedant pačia styga, kuri neišsilenkia gana įspūdingą atstumą dėl konstrukcinių savybių (stygoje dar kaip priedas įdiegiamas elektros tiekimas ir šviesolaidis), baigiant absoliučiai nauju variklio tipu, iki šiol niekur nenaudotu. Visų čia nesuiminėsi... Ten begalės išradimų, begalės dokumentų, dauguma pas Junickį saite yra http://yunitskiy.com/author/press_album.htm
|
|
2014-08-23 17:14 #411772 | |
Na, neveltui tą išradimą jis tobulina dešimtmečius. Gal kada ir bus iš to praktinės naudos. Pagyvensim - pamatysim.
Individualios kelionės
Investicijos |
|
2014-08-23 17:21 #411773 | |
Žinoma - bus matyt. Norėtųsi, kad įgyvendintų. Dar vienas video pristatymas - TransNet http://youtu.be/h-s5kNqrxJ4
Redaguota: Eva.U. (2014-08-23 17:52 ) |
|
2014-08-23 17:52 #411776 | |
Darriusk [2014-08-23 16:49]: Taigi ir sakau: laboratorijai ir stendui tai 100.000 Lt - per akis. Geras, serijiniu būdu gaminamas dviratis kainuoja 15 000 svarų (60 000 LT) O čia kelių kilometrų dydžio poligonas visiškai naujom transporto technologijoms bandyti. Bitcoin accepted here - 1JjA1x5CgANZAvBWxyUChtys8Ebp9toVsY
www.sintagon.com alus, pliusas music intel samsung LG_Electronics |
|
2014-08-23 18:01 #411777 1 | |
Investuotojai paprastai nesupranta to ka supranta technikai inzinieriai. Tad projektas kurejams gali atnesti milijardus is neraukianciu investuotoju. Na o inzinieriai tik linksmai pasijuoks, tiksliau - jau juokias, is visiskos utopijos. O i reklama, nu kai siauliuos, tai daug ir nereikia investiciju.
The Power of Technical Analysis
Margin Call |
|
2014-08-23 18:06 #411778 | |
37 metus kurta, į vakarus orentuota technologija, bet informacijos anglų kalba beveik nėra. Rusijoje šitų traukinių nestatysit, bet visa informacija rusiška. Kiek paskaitinėjau LT informaciją ir peržiūrėjau angliškus video, tai sugalvojot gerą naujos kartos MMM piramidę. Kažkokios investavimo pakopos, akcijų nuolaidos ir kt. Grynai tinklinis marketingas, t.y MMM piramidė. Angliški video vienas prie vieno, kuriuos kuria tinklinio marketingo atstovai. Neveltui daugiau info į anglų neverčiat... Norit susirinkti pinigus iš žmonių patikėjusių, kad čia naujasis google ar facebook. Jeigu tos stygos ir varikliai užpatentuoti būtų bent galima parodyti tų stygų pjūvius ar daugiau papasakoti apie variklius. Atsiprašau, bet šiuo metu ką rašote forume ir kokią info radau anglų kalba, tai čia yra kažkokia chuin.a. Galbūt kažką ištiesų kuriate, nežinau, bet kažko daugiau nei skepticizmo šiuo metu čia negali būti. Gal čia Sergėjus Mavrodis kuria visą šitą reikalą ?
|
|
2014-08-23 18:15 #411779 | |
Droidas [2014-08-23 17:52]: Geras, serijiniu būdu gaminamas dviratis kainuoja 15 000 svarų (60 000 LT) O čia kelių kilometrų dydžio poligonas visiškai naujom transporto technologijoms bandyti. Aš kalbėjau apie modeliavimą laboratorijoje kompiuterių pagalba, ne natūralaus dydžio traukinį. Ir dar klausiau, kodėl reikia būtent natūralaus dydžio geležinkelio, o ne maketo. Beje, kiek kainuoja kilometras to styginio transporto, jei jis tris kartus pigesnis už geležinkelį ? Individualios kelionės
Investicijos |
|
2014-08-23 18:18 #411781 | |
Jau rašiau, jog geležinkelio bėgių vienas km kainuoja apie 2mln/km. O šių stygų 3-5mln/km.
|
|
2014-08-23 18:31 #411782 | |
Mažvydui: http://yunitskiy.com/author/english.htm dešinėj meniu. Ten tiek info angliškai, kad per mėnesį gal kaip nors ir įmanoma apdoroti.
http://yunitskiy.com/author/press_en.htm Ir dar - MLM ir MMM - ne tas pats Ir, beje, MLM bei Affiliate - ne tas pats. Natūralaus dydžio "traukinys" reikalingas pirkėjams. Kai perkam kažką naujo, juk perkam gatavą daiktą, o ne pasigrožim maketu ar mikro analogu. Kainos ir sąnaudos, lyginant su kitomis transporto rūšimis: http://yunitskiy.com/author/2012/2012_30.pdf |
|
2014-08-23 18:47 #411783 | |
Jeigu jie nori statyti realų kelių kilometrų ruožą - tegu stato. Pritaikymas gali būti visai netikėtas - ir taip truksta naujų idėjų transporte. O čia - Šiauliuose vos ne kosmodromas!
Jei iš tikrųjų ruošiasi statyti, o ne tik renka pinigus - matyt yra ką parodyti. Tegu parodo. Beje ideologiškai panašu į Elon Musk Hyperloop traukinį, tik čia pigesnis variantas. Kokie privalumai iškelto virš žemės trasporto? Laikančius stulpus įkasti reikia gerokai mažiau vietos nei nutiesti geležinkelio bėgiams - beje, norėtumėte gyventi netoli geležinkelio? Čia kaip suprantu slys tyliai - kodėl niekas neakcentuoja tylumo? Bitcoin accepted here - 1JjA1x5CgANZAvBWxyUChtys8Ebp9toVsY
www.sintagon.com alus, pliusas music intel samsung LG_Electronics |
|
2014-08-23 19:09 #411785 | |
Tylumas - savaime suprantama.
Pas juos apskritai daug "vasiukinių" idėjų, tokių, kaip ekologiški miestai išilgai linijos su visa infrastruktūra, viešbutis ant ratų, ir t.t.. Aišku, iki to dar toloka, pirma reikia sušriūbuoti stendą Dėl virš žemės - tarkim, gyvūnų migracija. Kiek jau žmonių Panevėžio autostradoje nukentėjo nuo žvėrių, bėgiojančių keliu. Tvorų, pylimų ir praėjimų statymas kažkaip nelabai tinka 21 amžiui, jei blaiviai pažiūrėti. Problema Smiltynė - Neringa.. Tilto neleidžia (ir gerai), keltas netenkina, kilometrinės eilės... Vilniuje yra rajonas, atskirtas nuo "žemyninės dalies" geležinkelio bėgiais. Kad ten patekti, reikia 40 min važiuoti kampais. Gyvenamieji namai - vienoj pusėj, mokykla- kitoj. Vaikai laksto sankasa. Apie girtuoklių lavonus jau nebekalba- per daug įprasta. TransNet`o privalumų daug, įžiūrėti tik reikia. |
|
2014-08-23 19:14 #411788 1 | |
Tyla garantuota, nes stygos ir traukiniai tik virtualus. Nekels jokio triuksmo, ir nesvarbu kokiu greiciu leks - ar 500, ar 1000 km/h, nesvarbu ar keleiviniai ar krovininai.
The Power of Technical Analysis
Margin Call |
|
2014-08-23 20:23 #411799 1 | |
Droidas [2014-08-23 18:47]: Kokie privalumai iškelto virš žemės trasporto? Laikančius stulpus įkasti reikia gerokai mažiau vietos nei nutiesti geležinkelio bėgiams Jau važinėjančių Kinijoje ir Japonijoje maglev traukinių bėgiai irgi ant atramų, virš žemės. Daugiausia dėl saugumo pačiam traukiniui, lekiančiam daugiau kaip 400 km/h. Tai tokia idėja pati savaime kaip ir nenauja. Tie traukiniai pasiekia tokį ir dar didesnį greitį, nes neliečia paviršiaus - nėra trinties. Kaip suprantu styginiai traukiniai turės besisukančius ratus, kas daro didžiulę problemą dideliam greičiui pasiekti. Vėlgi sakau "iš bendro išsilavinimo". Individualios kelionės
Investicijos |
|
2014-08-23 20:24 #411800 3 | |
youngcat [2014-08-23 19:14]: Tyla garantuota, nes stygos ir traukiniai tik virtualus. Nekels jokio triuksmo, ir nesvarbu kokiu greiciu leks - ar 500, ar 1000 km/h, nesvarbu ar keleiviniai ar krovininai. Atsimenu, kažkada Vokietijoje žalieji kėlė problemą dėl vėjo jėgainių, neva, sukuriamo triukšmo, kuris kenkia paukščiams ir kt. faunai... O čia 500km/h greičiai, kurių išties neįmanoma pasiekti be triukšmo: jei varikliai netriukšmaus, tai vien dėl oro pasipriešinimo bent jau šniokštimas bus ryškiai girdimas, o ir pačios "stygos" turėtų gražiai skambėti, jomis važinėjant traukinukams... Teisingai pasakei, youngcat - "Tyla garantuota, nes stygos ir traukiniai tik virtualus." |
Ši tema uždaryta, naujos žinutės negalimos.