Autorius | Žinutė |
2015-06-01 15:08 #440207 2 | |
Pravalas [2015-05-30 19:40]: ir kažko nutylo kalbos apie projektinio vabzdžio tiesimą(pernai nepavykus nutiesti žadėjo darbus atnaujinti pavasarį),ar bus kaip visada -nėr nieko pastovesnio už laikiną ir nesvarbu saugumas Kiek žinau, projektinio vamzdžio nutiesimui pragręžė skylę ir greitu laiku per ją pratemps vamzdį. Taip kad darbai sėkmingai artėja į pabaigą. |
|
2015-06-01 15:09 #440208 2 | |
tu rask šiame forume nors vieną teigiamą jo prognozę, batus tau nuvalysiu
Pravalas laikosi meškos pozos. Bet kokia teigiama žinutė gali įtakoti biržą netinkama meškai linkme.Visgi, ieško ir randa argumentų, o dažnai oponuoti karštam jaunam pasaulio nepažįstančiam buliukui būna sunkoka. |
|
2015-06-01 15:25 #440210 | |
vk,gera žinia ypač Klaipediečiams. Bet ar gali įmest šaltinį,kažkaip keista kad bendrovė nepaspiarino,kai paskutiniu metu dėl net nereikšmingo įvykio nepraleisdavo progos. Taip,kad tikrai įdomu,jei gali nurodyk šaltinį.
|
|
2015-06-04 15:16 #440507 | |
http://www.delfi.lt/verslas/transportas/klaipedos-nafta-ketina-steigti-laivu-degaliniu-tinkla.d?id=68148568
Naujiena ar ne bet terminalui i pliusa... |
|
2015-06-04 15:33 #440509 | |
Pravalas [2015-06-01 15:25]: vk,gera žinia ypač Klaipediečiams. Bet ar gali įmest šaltinį,kažkaip keista kad bendrovė nepaspiarino,kai paskutiniu metu dėl net nereikšmingo įvykio nepraleisdavo progos. Taip,kad tikrai įdomu,jei gali nurodyk šaltinį. Šaltinis - žmonės, kurie lankėsi terminale gegužės pabaigoje. O kodėl KNF nebesipiarina ir nebepildo šio atliktų darbų sąrašo aš nežinau. |
|
2015-06-06 13:02 #440631 | |
KNF pajamų augimas per penkis mėnesius 3,11 karto - nuo 14,5 mln. EUR iki 45,2 mln. EUR. Ir visa tai iš esmės dėl SGD terminalo, kuris šiai dienai yra išnaudojamas tik 1/8 viso pajėgumo.
|
|
2015-06-06 13:35 #440636 | |
akcija augs. didelis potencialas. papildysiu portfeli, kol dar pigi
BTC
Nemesk kelio dėl takelio |
|
2015-06-06 13:36 #440637 3 | |
Visgi planuojama, kad abu dojotiekiai bus nutiesti greičiau ir Klaipėdos SGD dujos į Ukrainą tekės jau nuo 2018-2019 metų.
http://www.delfi.lt/verslas/energetika/ukraina-ir-lenkija-ties-nauja-dujotieki.d?id=66951638 Ukrainos metinis poreikis dujų yra apie 30-35 mrld. kubu, o mūsų terminalo pajėgumas maksimalus 4 mlrd. kubu. Todėl tikėtina, kad jau po 4-5 metų mūsų terminalas bus maksimaliai apkrautas. Pinigų prasme tai reiškia labai daug, nes dabar SGD terminalas yra apkrautas minimaliai (1/8 viso pajėgumo), o KNF pajamos iš minimalaus apkrovimo 2015 m. bus grubiai 65 mln. EUR. Tai ekportuojat dujas į Ukrainą mūsų terminalas kaip minimum bus išnaudojamas 50 proc., kas reiškia KNF pajams per metus iš jo apie 260 mln. EUR, o prie maksimalaus išnaudojimo apie 500 mln. EUR. su metine 100-150 mln. EUR EBITDA. Tiek šiuo metu yra KNF kapitalizacija. Panašu, kad KNF yra gera kokių 3-7 metų investija su potencialiais rimtais dividendais ateityje ir tikėtinu akcijos kainos 5-8 kartu pakilimu per artimiausius penkis metus. |
|
2015-06-07 16:44 #440657 | |
Apibendrinu žinutę aukščiau - "svajuko dramblionės".
|
|
2015-06-07 21:37 #440672 3 | |
ABCDEFG [2015-06-06 13:36]: Ukrainos metinis poreikis dujų yra apie 30-35 mrld. kubu, o mūsų terminalo pajėgumas maksimalus 4 mlrd. kubu. Todėl tikėtina, kad jau po 4-5 metų mūsų terminalas bus maksimaliai apkrautas. Pinigų prasme tai reiškia labai daug, nes dabar SGD terminalas yra apkrautas minimaliai (1/8 viso pajėgumo), o KNF pajamos iš minimalaus apkrovimo 2015 m. bus grubiai 65 mln. EUR. Tai ekportuojat dujas į Ukrainą mūsų terminalas kaip minimum bus išnaudojamas 50 proc., kas reiškia KNF pajams per metus iš jo apie 260 mln. EUR, o prie maksimalaus išnaudojimo apie 500 mln. EUR. su metine 100-150 mln. EUR EBITDA. Tiek šiuo metu yra KNF kapitalizacija. Panašu, kad KNF yra gera kokių 3-7 metų investija su potencialiais rimtais dividendais ateityje ir tikėtinu akcijos kainos 5-8 kartu pakilimu per artimiausius penkis metus. Terminalo veikla (kuri priklauso KNF) yra reguliuojama - grąža nuo turto (RAB). KNF atveju tai sudaro per metus stabilaus reguliuojamo pelno ~5 mln. eur. Terminalo apkrovimas, pajamos ir kiti veiksniai visiškai neturi įtakos KNF rezultatams. |
|
2015-06-08 09:45 #440690 | |
kibiras [2015-06-06 13:35]: akcija augs. didelis potencialas. papildysiu portfeli, kol dar pigi Kuo daugiau tokių optimistu, tuo geriau seniai stebintiems KNF. ABCDEFG rašliavoje irgi jaučiu daug teigiamo pjaro. Nebijokime sau prisipažinti, kad Ukraina turi savo dujų atsargų, kurias galėtų išgauti. Dėl tų atsargų ir vyksta karas. Svaičiojam apie Ukraina, kai yra artimesnių kaimynių, kurios galėtų pirkti, bet nenuperka. Esu paprastas mokesciu moketojas.
Ieskosiu papildomo darbo IT srityje. |
|
2015-06-09 20:47 #440737 | |
BNS:
Suskystintų gamtinių dujų (SGD) terminalo operatorė „Klaipėdos nafta“ konsultuos užsienio bendrovę, kuri ketina statyti tokį pat terminalą. Energetikos ministerija pranešė, kad „Klaipėdos nafta“ konsultuos kitą įmonę, statant beveik identišką terminalą Klaipėdos SGD terminalui. Jau pasirašyta pirmoji tokia bendradarbiavimo sutartis, tačiau kol kas neatskleidžiama, su kuo. „Klaipėdos naftos“ atstovė Indrė Milinienė BNS teigė, kad būsimas partneris bus paskelbtas trečiadienį spaudos konferencijoje. Apie planus statyti plaukiojančius SGD terminalus yra paskelbę Mianmaras, Filipinai, Indija. Panašų į Klaipėdos SGD terminalą Karaliaučiuje ketina statyti Rusija. Pastarosios užsakymu Pietų Korėjos korporacija „Hyundai Heavy Industries“ už 294,77 mln. JAV (264 mln. eurų) dolerių statys laivą-saugyklą - tokį pat laivą ši statykla pernai pastatė ir Lietuvai. Klaipėdos laivas „Independence“ gali talpinti iki 170 tūkst. kubų SGD - ją „Klaipėdos nafta“ 10 metų nuomosis iš Norvegijos bendrovės „ Hoegh LNG“, o vėliau išpirks. Apie 135 mln. eurų vertės terminalas pastatytas itin greitai - per maždaug pusantrų metų. „Klaipėdos nafta“ į projektą investavo apie 101 mln. eurų, o Klaipėdos uostas - dar 34 mln. eurų. Terminalo dujotiekį už 33,3 mln. eurų pastatė Vokietijos „PPS Pipeline Systems“, krantinę - už 34,75 mln. eurų - Latvijos BMGS. |
|
2015-06-09 21:39 #440739 | |
Dagėja šalių norinčių statytis SGD terminalus,aplinkui, didės ir regijone konkurencija .
|
|
2015-06-10 06:22 #440748 1 | |
Kvailas klausimas: kodėl visi taip trokšta statytis SGD terminalus, o tam tikras sluoksnis Lietuvą nuolat bando kritikuoti, kad tokį jau pasistatė?
|
|
2015-06-10 07:35 #440752 1 3 | |
Senukas,kritikuoja ne pati fakta ,o už kiek ir kaip ir kiek tos klaidos kainuoja ,kainuos dujų vartototojams. Dabar bus galima, palyginti ar pasirinks šalis tokį pat modelį laivo -saugyklos nuomą ar pirks ir kiek kainuos,ar apkrovimas bus tik 10 proc. ar pagal poreikius ,ar pirks per tarpininkus ar tiesiai iš gamintojo.Kol kas skaičiai ne KNF naudai ,laivas-saugykla sk. litais kainuoja pas gamintoja 911 mln.,knf per 10 metu sumokės dvigubai daugiau už nuoma plius neaišku už kiek išpirks. Sakysi,kad nuomoja ne tik laiva -saugykla bet ir paruošta komanda,bet kazkaip neitikina sk.tokio sprendimo efektyvumui-90mln. lt komandai per metus ,kai apkrova maza ir žm. sk. Išmokyti ir paruošti savus specialistus galima per 3 mėn,ir su net labai solydžiais atlyginimais d.u. ir kt. sąnaudos(palukanos) knf,tiksliau galutiniam vartotojams apmokėti) butų apie 10-25 mln,o ne 90 mln.
|
|
2015-06-10 11:45 #440775 | |
Mano nuomone praktiškai visada nuomotis yra pigiau nei pirkti, skaičiavimai rodantys priešingai dažniausiai yra klaidingi ir neapima visų total cost of ovwnership
|
|
2015-06-10 11:59 #440781 2 | |
bomzasxxl,ar daug žinai pvz. iš įvairių sričių,esant tokioms palukanų normoms ,kad ilgalaikė nuoma (10 metu)atseina brangiau nei pats objektas ir ypaš kai po to pirksi?Kodėl ne išperkamoji nuoma iškarto pasirinktas variantas,kaip rašiau apie įgulos paruošimą ir apmokėjimą jų argumentai neįtikina.Galim net paskaičiuoti,jei piktų laivą saugyklą tiesiai iš korėjiečių už 900 mln. ltir lizinguotusi per lizingo kompaniją,per 10 metų,kadangi skolos dydis kintamas(10m-0m),imant 2-3 proc. kas labai realu metinių palukanų,per 10 metu palukanos sudary apie 150 mln. lt,dar pridedam savos įgulos išlaikymą(apmokymas,atlyginimas),tuo labiau anksčiau ar veliau kai kontraktas baigsis reikės tureti pamainą),dar 100mln,dar dadėkim kt. išlaidas,tame sk. draudimas net pritempiant dar 100 mln. ir gaunam jei liziguotu per 10 m. laivas kainuotu 1,25 mlrd lt. Skirtumas 1,8 -1,25= 550 mln.,ir dar esminis skirtumas laivas-saugykla po 10 met7 jau but7 KNF,O dabar visai neaišku kiek sumokės po 10,jei skaičiuojant pagal nusidėvėjimą,tai dar 500 mln.lt.Tai kur čia tas gėris,eilinį kartą skubėjimas,neukiškumas ir neskaidrumas ,vartotojams kainuos papildomą milijardą.
|
|
2015-06-11 08:47 #440839 | |
Pravalui:
Užvakar AB „Klaipėdos nafta“ baigė dujotiekio stygos tarp kranto ir Kiaulės nugaros aikštelės įrengimo darbus. |
|
2015-06-11 13:37 #440854 | |
Pravalas [2015-06-10 11:59]: Tai kur čia tas gėris,eilinį kartą skubėjimas,neukiškumas ir neskaidrumas ,vartotojams kainuos papildomą milijardą. Kainuos. Vartotojai susimokės. Gal KNF akcininkams nuo to geriau? Ar vis gi blogiau? Esu paprastas mokesciu moketojas.
Ieskosiu papildomo darbo IT srityje. |
|
2015-06-12 09:50 #440903 | |
už viską ir visur susimoka galutinis vartotojas.Rinkos konkueencija ,reguliuoja kainas.Monopolininkai gyvena pagal kitus dėsnius,bet ir juos kontroliuoja valstybės reguliatorius.Taip ,kad tavo,klausimas nelabai suprantamas.Kad SGD reikalingas tai saugumo užtikrinimas niekas neapeliuoja,kad saugumas papildomai kainuoja tai irgi visiems aišku,bet kai dar papildomai sumokama ženkli suma už klierkų sprendimų klaidas,tikėkimės kad netyčines,kai dėl tų klaidų vartotojams kainoje atsiranda apart saugumo sudedamosios dar ir ... sudedamoji panašaus dydžio. Tai blogai ne tik vartotojams bet ir akcininkams.O blogumas tai baimė erzinti ir taip nepatenkintus ir suprantančius vartotojus,kurie moka dėl to brangiau už šildymą ar kaip achema už ....Paprasčiausiai neišdrįs mokėti n metų dividendų,kol neužsimirš ar gerais sprendimais subalansuos buvusius.
|