Autorius | Žinutė |
2015-07-21 12:40 #443815 | |
Gal SEB ką nors sutarė, nes paskolino nemažai 650tūkst. dolerių.
"Žmogus, kuriam pasisekė,- tai žmogus, kuris darė tai, ką kiti tik ruošėsi daryti"
P.J.Renard |
|
2015-07-21 13:25 #443827 | |
Tikėtina, kad SEB gavo hipotekinius turto įkeitimus arba valstybės garantiją, nes SEB paskolų teikime labai konservatyvus. Dar įmanoma, kad tiesiog siekia laivus parplukdyti į Lietuvą, kad bankroto procedūroje disponavimas turtu būtų paprastesnis. Politines nuotaikas ministerija jau garsiai išsakė, o ir eilės metų rezultatas nuosekliai artino bankrotą. Pagrindiniam kreditoriui SEB bus aktualu išsitraukti visus ar bent didžiąją dalį savų pinigų, kurie tikėtina hipotekiniais įkeitimais užtikrinti. Eiliniams akcininkams labai tikėtina liks barankos vidurys, todėl biržoje pigiausios akcijos, šiai dienai tikėtina yra pačios brangiausios. Labai mažai vilčių, kad prezidentūrai rūpėtų išspausti kiek daugiau, nei saugų piliečių pargabenimą.
Nepasismeikite ant peilių ašmenų. Tokia mano nuomonė ir patarimas. |
|
2015-07-21 13:37 #443831 1 | |
Ok, susitars dėl skolų restruktūrizavimo ar pan. Bet ką tai keičia? Tik laimima laiko, pati situacija Dry bulk laivybos sektoriuje ir toliau bus įtempta dėl laivų pertekliaus, o LJL jokio konkurencinio pranašumo neturi...Laivų amžius senas palyginti su rinka, laivai neekonomiški. Sakyčiau, kiekviena teigiama naujiena dėl bankroto atidėjimo, yra gera galimybė pasitraukti iš merdinčios įmonės.
|
|
2015-07-21 13:42 #443833 1 | |
Alytaus tekstilės variantas....
Paskolų klubas nesiremia jokiais faktais bei argumentais...Faktas kaip blynas...Žiūrėti info forumo temoje P2P paskolos...Neužsiraukite....Įrodyta 2019.01.06 00:11....
|
|
2015-07-21 13:49 #443837 | |
Baltas [2015-07-21 13:42]: Alytaus tekstilės variantas.... Labai puikus pavyzdys! |
|
2015-07-21 14:04 #443844 | |
Geras pavyzdys spekuliantų nusvilimo atveju....Savininkas tuomet labai gražiai išsivartė....
Paskolų klubas nesiremia jokiais faktais bei argumentais...Faktas kaip blynas...Žiūrėti info forumo temoje P2P paskolos...Neužsiraukite....Įrodyta 2019.01.06 00:11....
|
|
2015-07-21 14:07 #443846 | |
O dar vis yra perkančių LJL akcijas Jei būtų galimybė uždirbti, seniai insaideriai būtų susišlavę akcijas. Neužmirškit, kas pagrindinis akcininkas...
P.S. ir labai gerai, kad nestabdė akcijų prekybos, nes visi norintys turėjo galimybę išeiti. Susisiekimo ministro Rimanto Sinkevičiaus teigimu, šiuo metu tiek ministerijos, tiek didžiausio įmonės kreditoriaus SEB banko pagrindinis tikslas yra atgauti užsienio uostuose už skolas sulaikytus laivus, kad jie nevirstų metalo laužu ir galėtų būti parduoti. |
|
2015-07-21 14:27 #443856 1 | |
LJL perspektyvos aiskios. Viskas gerai ir su akcijas stumdanciais spekuliantais.
Truputi uzdirba, truputi pradirba(dauguma). Taciau yra viena beda. Ir ji yra reali ir tikrai realizuosis- prekyba akcijomis bus sustabdyta. Tai gali ivykti ne tik po pusmecio, bet ir po valandos. Ir tada bus patirti didziausi nuostoliai. Ir jei akciju prekyba bus sustabdytos po pusvalandzio, tegul nesidziaugia siuo metu pardavusieji, visiskai neaisku, kaip bus traktuojamas tarpusavio atsiskaitymo laikotarpis. |
|
2015-07-21 14:29 #443857 | |
Čia bus, kaip buvo su Ūkio banku, o ne kaip su Snoru. Spėju.
|
|
2015-07-21 15:48 #443872 | |
Nerasit drąsių stabdyti, kol Grybauskaitė savo žodžio netarė.
|
|
2015-07-21 16:37 #443876 | |
EKRANAS BUVO...
BET DAUG SENIAU... OFICIALAUS SĄRAŠO ĮMONĖ... |
|
2015-07-21 17:37 #443885 | |
Grybauskaitės žodis jau ryt po pietų, bet logiškai mąstant bus duotas nurodymas ministrui užtikrinti sklandų ir nekompromituojantį valstybės piliečių ir tikėtina laivų pargabenimą, suteikti reikiamą konsulinę pagalbą (aktualu, jei pasakytų, kad laivais tegul rūpinasi pagrindinis kreditorius SEB arba, kai bus paskirtas bankroto administratorius). Paskelbus bankrotą, laivų parplukdymas irgi labiau būtų reikalingas SEB, todėl dabar pasirūpinti tik žmonėmis ministerijai ko gero būtų pigiau, bet galbūt galėtų stipriau nukentėti valstybės prestižas.
|
|
2015-07-21 18:00 #443889 | |
na pabandom pasvarstytį teorinius gelbėjimo variantus. 1.holdingo steigimas,manau netinka kadangi ljl dabar jau kritiška situacija,o žinant biurokratinę sistemą kiek užima vien dokumentų paruošimas ir derinimas tai suspėtų per tą laiką 3 kartus paskęsti. 2.vARIANTAS KUR APRAŠĖ KELI,labai realus3.Valstybė seb'ui suteikia garantiją ,pratesiamas skolos grąžinimo terminas ir dar papildomai pasiskolinamakokia 10 mln. eurų esamoms skylėms užlopytį ir dar laivyną sustiprinti nauja gelda. Seb' jei turi valstybės garantiją toks variantas tiks,ljl administracijai irgi patiks,bet vat valstybei anksčiau ar vėliau sąaskaitas reikės apmokėti,bet ne pirmas karta kažkaip mokesčių mokėtojų pinigus,nemaža dalis politikų kitaip sk .nei savo..bet vieno dalyko nežinau -pagal ES DIREKTYVAS VALSTYBĖ NEGALI REMTI FINANSIŠKAI O KAIP SU GARANTIJOM NEŽINAU DABAR? ANKSČIAU KIEK PAMENU GARANTIJA BANKUI UŽ LJL BUVO SUTEIKTA.
|
|
2015-07-21 18:42 #443892 | |
Kiek pamenu, valstybės garantija yra prilyginama netiesioginei paramai, kuri iškraipo konkurenciją ir yra ribojama ES teisės. Išlygų galima žiūrėti, bet reiktų sugalvoti kokį svarbų valstybinį interesą tokie veiksmai gintų. 300 dotuojamų darbo vietų nėra vertybė, nes nei jos daug anksčiau pildė Lietuvos biudžetą, nei gausiai pildys, net jei rinka pasikeistų. Populistiškai įvardijama Lietuva kaip jūrinė valstybė ir šalies prestižas dėl plaukiojančių vėliavų - ir svetimų kraštų laivai prisiregistruotų Lietuvoj ir plaukiotų su Lietuvos vėliava, bet mokestinė aplinka niekada nebuvo ir ko gero dėl LJL netaps konkurencinga. Taigi irgi atpuola. O siaurąja prasme žiūrint tik į LJL ir jos 5 laivus, deja, bet ko gero šalies prestižas be jų net sustiprėtų. Valstybė neskyrė 10mln eur Air Lituanica gelbėjimui, kur politine prasme dar galėjo tikėtis politinių dividendų, tai LJL gelbėjimas manau garantuotų kritikos laviną. Taigi, atmetę visus netikėtinus scenarijus, manau galim prognozuoti pabaigos pradžią.
Įmanoma, kad iškėlus bankroto bylą, įgulas bandys išsaugoti, tikėdamiesi, kad laivai su įgulom bus parduoti brangiau, nei be jų, bet nedaug šansų, kad valstybė dės dideles pastangas užtikrinti maksimaliai brangų įmonės pardavimą, kad kaip pagrindiniam akcininkui sugrįžtų dalis pinigų. Bet kuriuo atveju, valstybės mastu ištraukiama suma bus maža, todėl vargei ar bus politinė valia labai stengtis, o bankui terūpės greičiausias sąndoris atsiimantis visus ar bent didžiąją dalį kredito. Nesugalvoju jokių išgalvotų variantų šiuos pamąstymus baigti optimistiškiau. LJL neturiu ir pirkti neketinu |
|
2015-07-22 12:13 #443935 | |
AMEN LJL.sUSITIKIMAS ĮVYKO pREZIDENTĖ POZICIJA IŠSAKĖ."Nustoti maitinti žmones pažadais ir priimti sprendimus kokie jie skausmingi ir bebutų".Jau dabar laikrodis tiksi paskutines valandas iki bankroto.
|
|
2015-07-22 12:21 #443936 | |
Man tai reiškia pabaigą - leidimas duotas:
Skaitykite daugiau: http://www.delfi.lt/verslas/transportas/susisiekimo-ministras-iskviestas-pas-prezidente-kalbejo-apie-jurininku-likimus.d?id=68544918 |
|
2015-07-22 12:30 #443937 | |
Dar vis yra perkančių
Ministras dėstė, kad šiandien sueina terminas, kai turi būti kreipiamasi dėl „Lietuvos jūrų laivininkystė“ bankroto |
|
2015-07-22 12:31 #443938 | |
per zinių radiją ką tik pasakė,kad prasidėjo bankroto procedura,kuria inicijavo susisekimo ministerija.Meskyt,kol iki latvių info nedaėjo ir dar perka.
|
|
2015-07-22 12:40 #443939 | |
Gal dar kas tikisi, kad po bankroto kažkas liks ir akcininkams.
|
|
2015-07-22 12:41 #443940 | |
Keista, kad dar yra perkačių.? Manau, kad dar vienas nelikvidas bus išbrauktas iš Viliaus biržos ,neužilgo.
|