Autorius | Žinutė |
2015-08-11 11:28 #445559 | |
Greitai tie milijonai išgaruos...
„Mums atlikti reisą reikia atsiskaityti už skolas, užsipirkti naują bunkerį (kuro – BNS), tada dar užsipirkti bunkerį grįžti, tai kainuos apie 1 mln. eurų. Nežinau, kaip čia bus sprendžiama“, – tikino S.Mačiukas. „Kol nebus sumokėti atlyginimai, niekas niekur neplauks. Jeigu taip reikalai klostysis, mes suprantame, kad apie reiso pratęsimą į Gvinėją kalbėti neišeis“, – teigė kapitonas. http://www.15min.lt/verslas/naujiena/transportas/istrigusio-laivo-voruta-kapitonas-saulius-maciukas-mums-truksta-maisto-produktu-667-521079 "Žmogus, kuriam pasisekė,- tai žmogus, kuris darė tai, ką kiti tik ruošėsi daryti"
P.J.Renard |
|
2015-08-11 13:35 #445574 3 | |
Deja, nekintamais išlieka faktai, kad gelbėti nuspręsta gerokai per vėlai, gelbėjimo paketo neužtenka nukirpti finansinės naštos traukiančios LJL į dugną, garbingam užbaigimui prisiimtų sutartinių įsipareigojimų pristatyti krovinius įgyvendinimui, reikia nuryti dar didesnius finansinius nuostolius, rinkai pagrįstai suabejojus veiklos tęstinumo įmanomumu reikia iškarto išmokėti beveik visas susikaupusias skolas kreditoriams ir nemokėtą darbo užmokestį jūrininkams. Ši finansinė gelbėjimo našta, kai įmonė valdoma valstybės tik dalinai - 56% yra ne tik logiškai ir ekonomiškai nepateisinama, politiškai įstrigo taip pat, teisiškai irgi beveik neįmanoma, žinant, kad vargiai ar bus įmanoma metamą piniginį gelbėjimo ratą padidinti.
Artimiausiom dienom, po naujos komisijos sudarymo ir veiklos bei valdymo audito išvadų pateikimo, labai tikėtinas posūkis atgal link bankroto procedūrų inicijavimo. Tikėtina, kad tai bus padaryta, bet ne vyriausybės rankom, o socialdemokratai galės kaltinti, kad idealų ir realų gelbėjimo planą sužlugdė neatsakingi opozicijos pareiškimai, aplaidus valdymas prieš 8 metus ir kiti blogiečiai arčiau Daukanto aikštės. |
|
2015-08-11 14:45 #445596 | |
Jei kas ieško panašių vertės bendrovių Dry Bulk sektoriuje kaip LJL, tai dar viena panašaus likimo bendrovė - FreeSeas Inc. Rinkos vertė - 1 mln. USD. Netgi laivų amžius labai panašus. Paradoksalu, bet tickeris - FREE Galėtų ir LJL tickerį pasikeisti į FREE, tai bent atspindėtų, kiek vertos LJL akcijos
http://finance.yahoo.com/q?s=free |
|
2015-08-11 14:56 #445600 | |
Abejoju ar kas nors sąmoningai galėtų ieškoti analogiškos LJL kompanijos. OMXV, kadangi sąrašas labai trumpas, o įmonė yra pigiausia sąraše, tai dar sulaukia susidomėjimo arba iš nesąmoningų arba spekulių, kurie FA prekyboje ignoruoja.
|
|
2015-08-11 15:05 #445601 | |
keli [2015-08-11 14:56]: Abejoju ar kas nors sąmoningai galėtų ieškoti analogiškos LJL kompanijos. OMXV, kadangi sąrašas labai trumpas, o įmonė yra pigiausia sąraše, tai dar sulaukia susidomėjimo arba iš nesąmoningų arba spekulių, kurie FA prekyboje ignoruoja. Tai čia šiek tiek su humoru papostin'au. Paprasčiausiai, palyginimui tokio pat likimo kaip LJL bendrovė. Netgi pasižiūrėjus į laivus, balansą, susidaro deja vu jausmas, kad nagrinėji LJL |
|
2015-08-13 18:53 #445814 1 | |
http://www.delfi.lt/verslas/verslas/liberalai-skundzia-lietuvos-gelezinkeliu-paskola-ljl.d?id=68732708
Liberalai vykdo duotus pažadus ir pradeda kovą su Butkevičiaus galimai neteisėta valstybės parama LJL, naudojant Lietuvos geležinkelių mokėtinus dividendus. Mokesčių mokėtojams ši iniciatyva gera, LJL kreditoriams gali reikšti, kad suteikta viltis bus numarinta greičiau nei išmokėti pinigai kreditoriams, SEB šis laikas gal bent buvo išnaudotas, kad laivai techniškai būtų aptvarkyti ir palengvintas išpardavimas. Beja SEB bankrotinti dabar irgi gali apsimokėti labiau, nei nuimti vieno iš penkių laivų įkeitimą už 3mln eur paskolą, kurios pinigų jie negautų. |
|
2015-08-18 16:17 #446076 1 | |
http://www.delfi.lt/verslas/verslas/lietuvos-laivas-nepaliks-portugalijos-kol-negaus-algu.d?id=68767088
LJL toliau skęsta kreditoriniuose reikalavimuose, kuriems aišku, kad suteikta 3mln eur paskola yra nepakankama. Be to, kasdieną didėja skolos dėl patiriamų fiksuotų įmonės kaštų, o galimybė pilnai atkurti veiklą, kuri net dirbdama be ribojimų būdavo nuostolinga, prošvaisčių nematyti. Betrūksta, kad išplaukęs su cementu laivas vėl įstrigtų Afrikoje. Panašu, kad Butkevičius vyriausybė galės lengviau nusiplauti, kad vyriausybė padarė ką galėjo, o kompaniją bankrutuoti privertė kompromisų nepriimantys įmonės darbuotojai. |
|
2015-08-20 10:39 #446235 | |
Finansinių sunkumų kamuojamos „Lietuvos jūrų laivininkystės“ laivas „Deltuva“, kuris prieš keletą savaičių išvaduotas iš Lenkijos Gdansko uosto, areštuotas Klaipėdos uoste, rašo dienraštis „Vakarų ekspresas“.
Klaipėdos uosto kapitonas Adomas Alekna trečiadienį patvirtino, kad pranešimas, jog šis laivas areštuojamas, gautas antradienį. Daugiau info: http://www.15min.lt/verslas/naujiena/transportas/ljl-laivas-deltuva-arestuotas-klaipedoje-667-522843 Stocks and crypto
|
|
2015-08-20 12:50 #446239 | |
grazu skaityti ,kaip visiems gera kai susiduria su sunkumais lietuviska imone. Atrodo ,kad visi Marse gyvenat.
Redaguota: arvi (2015-08-20 14:54 ) |
|
2015-08-20 13:28 #446241 | |
Plačiau
Savas laivas areštuotas savame uoste todėl, kad savi nesumoka pinigų už darbą saviems. Tokia tiesiog tragikomiška situacija susiklostė "Lietuvos jūrų laivininkystės" (LJL) epopėjoje. ir komentaras po straipsniu To taip 2015-08-20 11:07 IP: 90.142.169.212 Jus paskaitykit ka gerbiamas p. Dobilinskas spaudai sake. Mes prievartaujam valstybe o tai kad atsiprasant mus isdulkino jie apie tai nekalba. Kodel visi generaliniai ir ministerija kaltina jurininkus kurie saziningai dirbo. Mes nepatriotai, isdavikai, valstybes prievartautojai. Jis siulo ta pati ka siule ankstesnis generalinis - dirbkit uz aciu nes tik dirbantys laivai atnesa pajamas. Tuo patikejom dirbom kas po 8 men bet taip algos ir negavom. |
|
2015-08-20 13:39 #446242 2 | |
Pastebėjau, kad kiekvieną savaitę žiniasklaidoje skelbiama, kad kiti areštuoti laivai išplauks jau šią savaitė. Jau gal 3 savaitė kaip jie išplaukia "šia savaite".
Stocks and crypto
|
|
2015-08-20 23:19 #446270 3 | |
Labai norėtųsi tikėti, kad valstybės valdomos įmonės į intrigas nesivelia, bet kažkodėl man galvoje vis kirba, kad SEB galimai labai protingai išnaudojo Butkevičiaus pasirįžimą gelbėti LJL. Situacija, kuri buvo žiauriam neaiškume pagrindiniam kreditoriui SEB - laivai toli nuo Lietuvos, areštuoti, dalis sugedusių ir neplaukiančių, dėl nemokamų algų galėję likti ir be kompetetingų įgulų, gebančių remontuoti ir parplukdyti. Suprantama, jei valstybė kišenes būtų atvėrusi be apribojimų, tai laivai galėtų toliau plaukioti ir toliau generuoti tegul ir nuostolį, kol mokamos paskolos palūkanos. Tačiau valstybinės paramos kišenės gylis apsiribojo dosniais 3mln, kuie dar ir privertė SEB susimažinti įkeitimo garantijas. Tokiu atveju, mano manymu, SEB naudingiausia, kad lėšų būtų išleista minimaliai kiek įmanoma, kad laivus įgulos suremontuotų, suinventorizuotų turtą ir parplukdytų į Lietuvą, kad patogiau būtų organizuoti jų išpardavimą, pigiau saugoti ir neįsivelti į tarptautinius teisinius ginčus. Be to, suirzę jūreiviai galėjo net nusiaubti laivus, išparduoti kas papuola, kad kompensuotų negautų algų dalį. Mūsiškiai ne barbarai, bet negali žinoti, kai žmonės neturi už ką valgyti. Taigi, mano manymu SEB net naudinga, kad grįžę laivai areštuojami Lietuvoje ir iš jos daugiau jau niekur neišplaukia. Su kitom įgulom reikia kompromisų, kad pasiektų Lietuvą ir toliau elgsena analogiška, pagal valdomo bankroto planą.
O kas būtų kitaip, jei bankrotas būtų vykdomas anksčiau? Prarastas laikas bankroto administratoriaus skyrimui, įgulų repatrijavimas į Lietuvą, reiktų nusamdyti ekspertus laivų būklei įvertinti, suremontuoti, ko gero dėl sudėtingumo pardavinėti esančius užsienįyje ir dar net visus skirtingose šalyse, o dėl to samdytis vėl konsultantus, teisininkus ir ko gero nelabai kas būtų likę net ir SEB'ui. Ką jau kalbėti apie spekulius vis dar mokančius po 0,009eur/akc. Jiems, mano nuomonė nesikeičia - barankos skylė bet kuriuo iš scenarijų. Buvo replika, kad daug kas džiaugiasi lietuviškos įmonės nesekme. Aš asmeniškai, labai nuoširdžiai dėl to liūdžiu. Linkėčiau LJL kaip Feniksui pakilti ir generuoti pelną, gausinti šalies biudžetą, spekuliams didinti akcijų vertę, jūreiviams mokėti solidžias algas, ir dar plukdyti po pasaulį plazdančią trispalvę. Bet, ši erdvė tam, kad mes savo realiom įžvalgom padėtume adekvačiai vertinti įmonę ir prekiauti akcijomis. Neturiu jokio suinteresuotumo, bet rašyti pozityviau šioje situacijoje nesugebu. Sorry, kad gavosi ilga litanija :-) |
|
2015-08-27 16:08 #447164 | |
Na štai, visgi Lietuva lieka jūrine valstybe, tiesa su vienu laivu. Kursim holdingą
https://newsclient.omxgroup.com/cdsPublic/viewDisclosure.action?disclosureId=673975&messageId=839943 |
|
2015-08-27 16:20 #447165 | |
Ra,klysti.Laivo"VENTA" sąraše nėra, nes jau anksčiau 2015-06-19 a/s davė sutikikimą parduoti ši laivą. Taip,kad jei holdingas bus tai visai be laivų.
|
|
2015-08-28 01:36 #447268 | |
Lietuvai, kad išliktų jūrine valstybe, ko gero labiau reikia savanorių karo tarnybai, nei smarkiai nusidėvėjusių LJL laivų.
Praėjus savaitei galima pakartotinai konstatuoti, kad laivų ir piliečių sugrąžinimo į Lietuvą operacija labai lėtai juda. Darbuotojų kolkas LJL bent jau masiškai neatleidinėja (suprantama, kad net ir atleisti neturi už ką, nes privalu pilnai atsiskaityti), aktyvios veiklos dėl areštų nevykdo, skolos vien tik Sodrai kas mėnesį padidėja virš 80.000 eur, neabejotinai toliau didėja skolos ir kitiems kreditoriams, o paskolos lėšos jau turėtų baiginėtis. Galima laukti 2Q ataskaitos ir vėliau seksiančio Sinkevičiaus gelbėjimo plano pristatymo. |
|
2015-08-28 08:25 #447271 | |
http://kauno.diena.lt/naujienos/verslas/imoniu-pulsas/kas-skandina-lietuvos-laivyna-707538
Cia kas norit pasijuokti, kaip LJL su vienu laivu uzdirbtu 100-us tukstanciu pelno ir su visais kreditoriais atsiskaitytu, jei ne jurininku issikalinejimai LNA1L, HAE1T, OLF1R, ESO1L, GZE1R, KNF1L, IVL1L, SAF1R, APG1L
|
|
2015-08-28 09:38 #447281 | |
Iš JAV Filadelfijos uosto išplaukė dėl valstybės gelbėjamos bendrovės „Lietuvos jūrų laivininkystės“ (LJL) finansinių sunkumų ten ilgiau nei mėnesį stovėjęs laivas „Venta“
http://www.15min.lt/naujiena/aktualu/lietuva/is-jav-uosto-isplauke-finansiniu-sunkumu-kamuojamos-lietuvos-juru-laivininkystes-laivas-venta-56-524537 Stocks and crypto
|
|
2015-09-01 08:39 #447714 | |
7,4 mln. Eur pajamų, grynasis nuostolis - 4,2 mln. Eur....Tragedija ir čia be impairment of vessels. Labai realu, kad tais ketvirčiais, kai bus parduoti laivai, nuostoliai gali būti didesni netgi nei pajamos, aišku jeigu dar LJL gyvuos tuo metu Mano LJL Target Price = 0,0000
Plačiau: http://vz.lt/sektoriai/transportas-logistika/2015/08/31/ljl-i-pusmecio-rezultatas--26-karto-didesnis-nuostolis#ixzz3kSlTJd7k |
|
2015-09-03 16:13 #448011 | |
Ramybės, tiktai ramybės
|
|
2015-09-03 16:30 #448013 | |
"Smitynės perkėla" irgi įklimpo, kai gegužės mėnesį tipo vienam mėnesiukui paskolino 0,5mln. eurų be jokio užstato...
"Žmogus, kuriam pasisekė,- tai žmogus, kuris darė tai, ką kiti tik ruošėsi daryti"
P.J.Renard |