Autorius | Žinutė |
2015-11-11 17:34 #454039 | |
Ką manote apie Volkswagen akcijas?Pagal Buffeto strategiją kaip ir reiktų pirkti.
|
|
2015-11-11 17:42 #454040 | |
Nu jei tu taip manai tai jokiu budu nepirk
Nepamirsk, kad jis gali sau leisti akcijas laikyti kad ir 10 metu. Be to, labai neaisku kaip baigsis visas reikalas su machinacijom |
|
2015-11-11 18:03 #454042 | |
Taip,investavimo guru gali sau tai leisti .Tiesiog prie dabartines kainos PE labai patrauklus,jei daugiau jokie pazeidimai nebeislys,baudoms turetu uztekti 3-ju metu pelno,divai apie 5 proc.(jei ir toliau mokes),52WK Range 86.36 - 262.45,akcija per menesi pasokinejo apie 15 proc.Gal tai dugnas?
|
|
2015-11-11 18:27 #454043 | |
Tuoj BMW paims už kiaušų. Esu tikras. Slystels dar labiau. Po Naujųjų bus matyt.
3 metų pelno turėjo užtekt dėl 2.0 motorų. Dabar gi prisidėjo ir trilitriniai + benzininiai dar... Išlaidos gerokai išaugs. Sklando gandai, kad gali parduoti SEAT padalinį. |
|
2015-11-11 18:50 #454044 | |
Del trilitriniu ir benzininiu dar niekas neirodyta,SEAT jau ir iki to dirbo nuostolingai,vadovauti koncernui paskirtas buves Porshe vadas,kuriam vadovaujant Porshe pardavimai isaugo dvigubai,problema sprendziama daug maz skaidriai.As negiriu VW automobiliu,bet investicija atrodo patraukli.
|
|
2015-11-11 19:51 #454045 | |
Audriukas2 [2015-11-11 17:34]: Ką manote apie Volkswagen akcijas?Pagal Buffeto strategiją kaip ir reiktų pirkti. Skandalas dar gali išplisti, dar toli iki jo pabaigos. Nuostoliai gali siekti 20-30 mlrd. USD. Čia atšaukimo sąnaudos, baudos, kompensacijos, prekės ženklo vertės sumažėjimas ir pan. Visko gali būti, kad dar daugiau kainuos visos šitos machinacijos. Jei pasiteisintų toks scenarijus, vargu, ar užteks savo likvidumo VW, gali reikėti papildomai skolintis ar platinti akcijų emisiją. Žodžiu, labai neaiški ir tikrai rimta situacija pas VW...Viena aišku, pigiai neišsisuks... |
|
2015-11-11 21:19 #454052 | |
Jei VW sukčiavo apgaudinėdami vyriausybę, tą patį jie daro ir su klientais - tokiam gamintojui vienas kelias - bankrotas
|
|
2015-11-11 21:37 #454054 | |
Garantuotai persimes prie hibridų, kaip kad AUDI padalinys "netikėtai". Keis strategiją. Šiandien kaip tik girdėjau, kad jau atseit stengiais mažinti emisiją ir kuria kažkokius mandrus amortizatorius... Jau piarinas dabar. Bando įtikt klientui, kai Kinijoj apsilažalino su pardavimais.
Stebiu VOW, bet pakolkas laukiu kol patikrins bavarus... |
|
2015-11-11 22:24 #454057 | |
hmmm, net neatkreipiau demesio kazkaip. Brandas tai labai rimtas, niekur jis nedings, golfus ir patasus kompanijos ir toliau pirks... Po metu niekas nebeprisimins to skandalo. Itariu gera proga surizikuot protinga suma.
Tik reikia nepamirst, kad kaina dazniausiai kyla ilgai, pvz nuo paskutines krizes buvo kilus 5 metus, kad pasiektu buvusi lygi. |
|
2015-11-11 23:12 #454059 | |
Treiderių smegenų vingiais keliaujantys prieštaringi signalai
When I walk along with two others, from at least one I will be able to learn
|
|
2015-11-11 23:14 #454060 | |
bomzasxxl [2015-11-11 21:19]: Jei VW sukčiavo apgaudinėdami vyriausybę, tą patį jie daro ir su klientais - tokiam gamintojui vienas kelias - bankrotas Blyn, gal bent šioje temoje neskleisk suknisto tolerazmo ir pseudomoralumo empatijos. Nes jau kažkaip neskaniai atrodo. 1. Godumą gydyk target`u, kvailumą - stop loss`u!
2. Konservai - tai toks blogas maisto pakaitalas. 3. Darbas durnių myli - WORK SMARTER, NOT HARDER! 4. Pem` štukų vagnorkių! 5. Mudu su Izabele... 6. Laukinis kapitalizmas nustekeno žmogiškąjį kapitalą. 7. Prie Niksono |
|
2015-11-11 23:31 #454061 | |
Petras Kurmelis [2015-11-11 23:14]: bomzasxxl [2015-11-11 21:19]: Jei VW sukčiavo apgaudinėdami vyriausybę, tą patį jie daro ir su klientais - tokiam gamintojui vienas kelias - bankrotas Blyn, gal bent šioje temoje neskleisk suknisto tolerazmo ir pseudomoralumo empatijos. Nes jau kažkaip neskaniai atrodo. Pem stukiu vagnorkiu kujva, PEM STUKIU !! |
|
2015-11-11 23:34 #454062 | |
beHappy [2015-11-11 23:31]: Petras Kurmelis [2015-11-11 23:14]: bomzasxxl [2015-11-11 21:19]: Jei VW sukčiavo apgaudinėdami vyriausybę, tą patį jie daro ir su klientais - tokiam gamintojui vienas kelias - bankrotas Blyn, gal bent šioje temoje neskleisk suknisto tolerazmo ir pseudomoralumo empatijos. Nes jau kažkaip neskaniai atrodo. Pem stukiu vagnorkiu kujva, PEM STUKIU !! Baigėsi kojinės - rūkyk triusikus. 1. Godumą gydyk target`u, kvailumą - stop loss`u!
2. Konservai - tai toks blogas maisto pakaitalas. 3. Darbas durnių myli - WORK SMARTER, NOT HARDER! 4. Pem` štukų vagnorkių! 5. Mudu su Izabele... 6. Laukinis kapitalizmas nustekeno žmogiškąjį kapitalą. 7. Prie Niksono |
|
2015-11-12 06:34 #454072 3 | |
beHappy [2015-11-11 23:31]: Petras Kurmelis [2015-11-11 23:14]: Blyn, gal bent šioje temoje neskleisk suknisto tolerazmo ir pseudomoralumo empatijos. Nes jau kažkaip neskaniai atrodo. Pem stukiu vagnorkiu kujva, PEM STUKIU !! Petrai, o tau neįdomu, kodėl beHappy užkliuvo tavo ir vakgnorkių istorija? Na taip ne itin domėjausi VW skandalu, nesigilinau kokie finansiniai nuostoliai, koks poveikis reputacijai ir klientų preferencijomis. Iš asmeninės patirties žinau, kad tokiose gamybos korporacijose yra galingos, labai brangios ir sudėtingos kokybės/atitikties užtikrinimo sistemos, todėl VW sukčiavimo atvejis negali būti atsitiktinis. Jam įvykdyti reikalinga dar galingesnė, sudėtingesnė ir taip pat brangi sukčiavimo sistema. Tokią sistemą naudoti vienam sukčiavimo atvejui - neefektyvus resursų panaudojimas, todėl ji neabejotinai naudojama ir kitose srityse pvz. fin ataskaitų pagrąžinimui, klientų mulkinimui ir pan. Tokios sistemos neįmanoma greitai išmontuoti, todėl šis atvejis turės ilgalaikių pasekmių VW konkurencinei situacijai. Nebent paaškėtų, kad visos industrijos padėtis tokia prasta, kad ir VW konkurentai yra įsidiegę analogiškas sukčiavimo sistemas. Taigi ilagalaikiu požiūriu - VW nėra gera kompanija ir tinkama nebent paspekuliuoti. |
|
2015-11-12 11:10 #454091 | |
bomzasxxl [2015-11-12 06:34]: Nebent paaškėtų, kad visos industrijos padėtis tokia prasta, kad ir VW konkurentai yra įsidiegę analogiškas sukčiavimo sistemas. 1. Vakar skaičiau vokiškus šaltinius, tai rašo, kad tikrins visas automobilių firmas. Gali iškilti įvairių įdomybių. Nemanau, kad VW atvejis yra vienetinis, ar tai netipinis. 2. Tai buvo atskleista JAV. O javainiai, kaip supratau, buvo pasitvirtinę užtveriamuosius reikalavimus, kad neįleisti į šalį normalių pažangių dyzelių ir nekelti konkurencijos jų benzino pramonei ir autopromui. Ir ar net ir po šito tvirtinsi, kad laisvos prekybos sutartis su JAV yra gerai? kai jie patys stato kliūtis, kurios tik klastojimais teįveikiamos? 3. Labai panašu, kad kabinetiniai biurokratai ant tiek atitrūko nuo realybės, kad nesuvokia šiuolaikinio mokslo ribų ir apribojimų. tai jiems kairtines lemputer uždrausti, tai 2000W siurblius, tai rąstinius namus (jau uždraudė nuo kažkelintų metų) tai dar ką nors. O ką daryti automobilių gamintojui, jei dabartinė fizika ir medžiagų mokslas neįsipaišo į dabarties reikalavimus? 4. Kol tarkuoja automobilių gamintojus, tikrieji kaltininkai rūko kamputyje ir juokiasi. Tam reikalingą įrangą kūrė ir gamino autodalių tiekėjai ir pan. Kūrė ir gamino, nes buvo paklausa. Abejoju, ar tai buvo vieno pirkėjo rinka. 5. Manau, kad artinasi pasaulinė krizė, kurią sukėlė autopramonės skandalas. Krentančios automobilių akcijos numuš DAX ir JAV indeksus. Bus tam tikra grandininė reakcija. Niu, kuom jums ne sekanti krizė? 1. Godumą gydyk target`u, kvailumą - stop loss`u!
2. Konservai - tai toks blogas maisto pakaitalas. 3. Darbas durnių myli - WORK SMARTER, NOT HARDER! 4. Pem` štukų vagnorkių! 5. Mudu su Izabele... 6. Laukinis kapitalizmas nustekeno žmogiškąjį kapitalą. 7. Prie Niksono |
|
2015-11-12 11:31 #454095 1 | |
Petras Kurmelis [2015-11-12 11:10]: bomzasxxl [2015-11-12 06:34]: Nebent paaškėtų, kad visos industrijos padėtis tokia prasta, kad ir VW konkurentai yra įsidiegę analogiškas sukčiavimo sistemas. 1. Vakar skaičiau vokiškus šaltinius, tai rašo, kad tikrins visas automobilių firmas. Gali iškilti įvairių įdomybių. Nemanau, kad VW atvejis yra vienetinis, ar tai netipinis. 2. Tai buvo atskleista JAV. O javainiai, kaip supratau, buvo pasitvirtinę užtveriamuosius reikalavimus, kad neįleisti į šalį normalių pažangių dyzelių ir nekelti konkurencijos jų benzino pramonei ir autopromui. Ir ar net ir po šito tvirtinsi, kad laisvos prekybos sutartis su JAV yra gerai? kai jie patys stato kliūtis, kurios tik klastojimais teįveikiamos? 3. Labai panašu, kad kabinetiniai biurokratai ant tiek atitrūko nuo realybės, kad nesuvokia šiuolaikinio mokslo ribų ir apribojimų. tai jiems kairtines lemputer uždrausti, tai 2000W siurblius, tai rąstinius namus (jau uždraudė nuo kažkelintų metų) tai dar ką nors. O ką daryti automobilių gamintojui, jei dabartinė fizika ir medžiagų mokslas neįsipaišo į dabarties reikalavimus? 4. Kol tarkuoja automobilių gamintojus, tikrieji kaltininkai rūko kamputyje ir juokiasi. Tam reikalingą įrangą kūrė ir gamino autodalių tiekėjai ir pan. Kūrė ir gamino, nes buvo paklausa. Abejoju, ar tai buvo vieno pirkėjo rinka. 5. Manau, kad artinasi pasaulinė krizė, kurią sukėlė autopramonės skandalas. Krentančios automobilių akcijos numuš DAX ir JAV indeksus. Bus tam tikra grandininė reakcija. Niu, kuom jums ne sekanti krizė? Dėl ketvirto punkto noriu patikslinti. VW koncernas atsisakė naudoti Mercedes-Benz ir Bosch kurtą BlueTec sistemą 2007 m. ir perėjo prie savo sukurtos sistemos. Tuo metu Bosch perspėjo, kad VW necheatintų su emisijomis, nes manė, kad VW net nėra sukūri tinkamos BlueTec pamainos...Kaip dabar paaiškėjo, Bosch teisingai manė...nuo 2007 m. VW nesugebėjo sukurti tinkamos pamainos BlueTec ir grimzdo vis giliau į emisijų machinacijas, kurios išlindo šiais metais. VW atsisakė BlueTec dėl didelės kainos, norėjo išlikti konkurencingi, ypač su VW, Škoda automobiliais. Nežinau, kiek plačiai naudojama BlueTec sistema pas kitus dyzelinių automobilių gamintojus, bet dėl Daimler koncerno esu ramus |
|
2015-11-12 11:48 #454102 | |
Petras Kurmelis [2015-11-12 11:10]: 2. Tai buvo atskleista JAV. O javainiai, kaip supratau, buvo pasitvirtinę užtveriamuosius reikalavimus, kad neįleisti į šalį normalių pažangių dyzelių ir nekelti konkurencijos jų benzino pramonei ir autopromui. Ir ar net ir po šito tvirtinsi, kad laisvos prekybos sutartis su JAV yra gerai? kai jie patys stato kliūtis, kurios tik klastojimais teįveikiamos? Taip, tvirtinsiu, aš remiuosi minėtos sutarties "impact assessment" - oficialus EU institucijų išleistą dok'as. O ką tu skaitei, be Paršiuko / Andrejau Stančiko išvedžiojimų, kad sutartis yra gėjų sąmokslas? |
|
2015-11-12 11:58 #454105 | |
bomzasxxl, taigi javainiai patys užsitvėrinėja, kai tik jiems tai apsimoka, kaip kad užsitvėrė dėl dyzelių. Kokios dar sutartys, sere?
1. Godumą gydyk target`u, kvailumą - stop loss`u!
2. Konservai - tai toks blogas maisto pakaitalas. 3. Darbas durnių myli - WORK SMARTER, NOT HARDER! 4. Pem` štukų vagnorkių! 5. Mudu su Izabele... 6. Laukinis kapitalizmas nustekeno žmogiškąjį kapitalą. 7. Prie Niksono |
|
2015-11-12 14:05 #454128 2 | |
Petras Kurmelis [2015-11-12 11:10]: Krentančios automobilių akcijos numuš DAX ir JAV indeksus. Bus tam tikra grandininė reakcija. Nenumuš indeksų. Grandininės reakcijos nebus. Vienetinės akcijos niekad nedaro įtakos indeksų trendui. Vienas kitas blue chipsas kartais ir bankrutuoja bulių trende, išmeta iš indekso, pakeičia kitu. VW skandalas yra tik dar viena eilinė dėmesio fokusavimo antis, panašiai kaip ebola, BP spil, ar indonezijos cunamis. Padiskutuoja, paeskaluoja ir atsibodus dėmesį nukreipia kitur, nes VW jau taps neįdomus. |
|
2015-11-12 14:35 #454138 1 | |
rimtas, tai manai, kad nepradės masiškai krėsti visos automobilių pramonės ieškant "sliekų"?
Ar gali pagrįstai manyti, kad 6+ DAX listinguojamų automobilių gamintojų kritimas nenuleis bent porai dienų viso DAX? 1. Godumą gydyk target`u, kvailumą - stop loss`u!
2. Konservai - tai toks blogas maisto pakaitalas. 3. Darbas durnių myli - WORK SMARTER, NOT HARDER! 4. Pem` štukų vagnorkių! 5. Mudu su Izabele... 6. Laukinis kapitalizmas nustekeno žmogiškąjį kapitalą. 7. Prie Niksono |