Autorius | Žinutė |
2015-11-19 21:30 #454929
![]() |
|
Tas pats kas atidaryt parduotuvę šiais laikais. Retas ištempia konkurencijoj prieš stambiaką. Tokia ta laisva rinka. Bet jei yra entuziazmo ir patyrimo - reik bandyt..
|
|
2015-11-19 22:18 #454933 | |
Jei krovinių,siuntinų,keleivių pervežimas su mikriukais(Anglija,Norvegija,Danija),tai ten jau "kraujo kelias"...Prieš pradedant reiktų turėti bent 2-3variantus,kaip iš to verslo pasitraukti su minimaliais nuostoliais...
![]() |
|
2015-11-20 10:23 #454955 | |
Supratau kolegos is jusu pasisakymu kad visi nusivyle , bet reikia kaska, kaskuom verstis, nejaugi y prieki neziurit. Pas mane entuziazmo yra noro taipat. Tik gal info. stoka, bet tai manau laikina. Mano pazystami taipat turi ir furas ir iki 3,5t., sunkiai verciasi ta atlyginima su pliusiuku pasidaro. bet sau ne kaskam. Delto ir semiuosi is ju is kitu ziniu ir deduosi visur +/- kad nenusivilt o tai jau ir tai patyres , bet bandau.
|
|
2015-11-20 13:37 #455003 | |
Adamsai, į lorenso pasiūlymą pasiskaičiuoti mažiausius atsitraukimo kaštus atkreipk dėmesį. O šiaip - taigi jau mūsų senoliai sakė, kad "nepabandęs net kelnių nepriš...", tad visad geriau yra bandyti daryti ir suklysti, nei nieko nedaryti
![]() |
|
2015-11-20 13:43 #455004 | |
pvilkas [2015-11-20 13:37]: Adamsai, į lorenso pasiūlymą pasiskaičiuoti mažiausius atsitraukimo kaštus atkreipk dėmesį. O šiaip - taigi jau mūsų senoliai sakė, kad "nepabandęs net kelnių nepriš...", tad visad geriau yra bandyti daryti ir suklysti, nei nieko nedaryti ![]() Konfucijus, savo laiku sakė, kad jeigu nieko nedaryti ir sėdėti ant kranto, galima sulaukti kol praplauks tavo priešo lavonas. Tik nereikia suprasti tiesiogiai. Tagi kartais daryti yra gerai, o ne daryti dar geriau. Kuo daugiau informacijos, tuo geriau. |
|
2015-11-20 13:44 #455005 | |
pvilkas turbut pats konkreciausias ir trumpiausias atsakymas. O tas jau puikiai zinoma.
|
|
2015-11-20 15:09 #455024 | |
Rungai, manau Konfucijus taip išsakė vieną iš galimų problemos sprendimo variantų, su kuo sutinku. Tačiau adamsas sprendžia ne problemą, jis tiesiog nenori sėdėti ant kranto ir stebėti, kaip pro šalį plaukia gyvenimas. Konfucijus neminėjo, kad sėdėdamas viename krante ir nieko nedarydamas pateksi į kitą krantą
![]() |
|
2015-11-20 15:13 #455027 | |
pvilkas [2015-11-20 15:09]: Rungai, manau Konfucijus taip išsakė vieną iš galimų problemos sprendimo variantų, su kuo sutinku. Tačiau adamsas sprendžia ne problemą, jis tiesiog nenori sėdėti ant kranto ir stebėti, kaip pro šalį plaukia gyvenimas. Konfucijus neminėjo, kad sėdėdamas viename krante ir nieko nedarydamas pateksi į kitą krantą ![]() Taip, bet visa Kinija kokią mes matom šiandien pastatyta ant Konfucijaus. Ir matosi, kad konfucianizmas Kinijoje pasitvirtino. Tai matosi iš Kinijos užsienio ir vidaus politikos. Jie niekur neskuba. |
|
![]() |
2015-11-20 18:19 #455038 |
oi kiek turiu ragu iskinojs , sumos didesnes nei 50 k
ten atckiras mentalites ir mastymas zmoniu , ten kartu ir klesti ir zlunga versla ir vel kuriasi . sunku juos suprasti pliusminus
|
|
2015-11-22 12:28 #455167 | |
Kokia jūsų pozicija būtų, jei pats perku transportą, kurį vairuoju? Pirmai pradžiai labiau krypstu link tento nei šaldytuvo, ar kaip tik šaldytuvas paklausesnis? Dėl vairavimo pačiam, darbo nė kiek nesibaidau, tiesiog, jei nepavyktų verslas, patirčiau mažiau išlaidų, nei mokėdamas žmogui už vairavimą. Aktualiausia, kaip išlaikyt mašiną dirbančią? Atsidarinėt UAB ir įdarbint vieną žmogų dėl vienos mašinos, kuris ieškotų krovinių? Ar eit su vokeliu per stiprių vežėjų kompanijų vadybininkus, kad tyliai iš šono padirbėtų su manim ir duotų ką vežt? Lauksiu visokių komentarų
|
|
![]() |
2015-11-22 15:18 #455192 |
Tai kroviniu gali ir pats pasieskoti, pvz cia: http://www.cargo.lt
The Power of Technical Analysis
Margin Call |
|
2015-11-22 16:49 #455199 | |
Sėdint už vairo manau sunkiai pavyktų viską pačiam daryt |
|
2015-11-23 14:12 #455263 | |
as sakyčiau tik žmogų samdyt, geriau nei su vokeliais ten vaikščiot. Ir kad jam transporto teisė ne svetimas dalykas būtų, jei išmanys problemų nekils.
Redaguota: sliux (2015-11-23 18:08 ) |
|
2015-11-23 14:33 #455266
![]() |
|
Jo, tiesiausias ir greičiausias kelias į bankrotą - krovinių paieška cargo.lt ![]() ![]() |
|
![]() |
2015-11-23 14:46 #455268 |
Matai, vieniems bankrotas, o kiti is to ir gyvena.
The Power of Technical Analysis
Margin Call |
|
![]() |
2015-11-23 15:18 #455272 |
cargo tik vadyloms , ten krovini gausi uz pacia hujoviausia kaina . profai ten nesedi , tik diletantai
pliusminus
|
|
2015-11-23 15:29 #455273 | |
sfinksasFX, duok savo kontaktus.
|
|
2015-11-23 15:52 #455274
![]() |
|
Mano žinios kelių metų senumo, bet turbūt didelių permainų neįvyko. Ekspedicijos įmonėlės žiūrėdavo cargo, ypač kai krovinys nepilnai furai. Rimta eksportuojanti/importuojanti įmonė naujoko neprisileis (gal tu išvis dingsi su visu kroviniu, man taip buvo) , juolab su viena transporto įmone. o per cargo paims tave ekspedicija ir nusiųs įmonei -turėsi krovinį ir kontaktus per laiką užmegzti galima, atsirinkti naudingus variantus . Ekspedicijos turi savo klientūrą iš kurios gyvena , taip pat ir tų įmonių vadybininkus jau kuriuo nors būdu prisijaukinusios būna. Aišku, gero krovinio nesvajot gaut, visą viršpelnį ekspedicija pasiliks sau, bet ir joms kartais krovinys dega. Būna atvejų, kai koks jaunas vadybininkas paima krovinį per kokį piką, o mašinų nėr.O ir tam tikrais atvejais iš ekspeditoriaus reikalingos pagalbos galima sulaukti.Kai nori užsiauginti obuolių, na neaugini gi medelio nuo sėklos, lygintuvo irgi nekonstruoji, kad kelnes išsilyginti. Beje, ekspeditorių procentukas tikrai nėra didelis, kaip dauguma įsivaizduoja. Blogis yra , kad ekspedicijos nu nenori laiku atsiskaityti, o ir tas laikas labai ištysęs, kartais ir bankrutuoja. O turtas jų - telefonas ir kompas su printeriu.
Beje per cargo gali ir kokia įmonė paimti, kuri iš principo nemėgsta tarpininkų, o kroviniai nepastovūs. Aišku, bandys prilįsti ir tokios, kurioms jau niekas nebenori vežti ![]() |
|
![]() |
2015-12-23 10:39 #459226 |
sfinksasFX [2015-11-23 15:18]: cargo tik vadyloms , ten krovini gausi uz pacia hujoviausia kaina . profai ten nesedi , tik diletantai O kas geriau? Timocom? |
|
![]() |
2015-12-23 12:18 #459237 |
geriausia tureti paciam sutartis su gamyklom ar sandeliais
![]() timocom tas pac kaip ir cargo , jie tinka trnasportui susirasti, kroviniu uz gera kaina ten labai retai buna geriausia gauti krovinius is gamyklu ar sandeliu , bet kad iki ju dasikasti reik turti pazinciu pliusminus
|