Autorius | Žinutė |
2019-06-10 13:10 #601157 | |
Palaukim rudenio krova kils juk reiks sildyt chrusciovkas
|
|
2019-06-11 10:20 #601292 | |
Tai ziuriu pripiz... cia apie visokias krovas vamzdynus dar ten bileką, o reziume ką daryti stumti pirkti ar laikyti ta KNF akciją ar rimtai jau gal čia barankos skylė riečiasi
|
|
2019-06-11 10:22 #601293 | |
Prosas [2019-06-11 10:20]: ar rimtai jau gal čia barankos skylė riečiasi Nepergyvenk, jei Kroatija nuplauks - ir pas mus dabar šilta atostogauti. |
|
2019-06-11 10:26 #601295 | |
Rimtai gerai VK sakai vakar va išokau kaime i prudelį vanduo kaip arbatele ant paviršiaus ko ten trenktis 2000 km o nektarinu maximoi galima nusipirkti
|
|
2019-06-17 17:59 #601739 1 | |
Kaip atsilieps SGD planams https://news.err.ee/953137/balticconnector-undersea-gas-pipeline-reaches-land-in-estonia
|
|
2019-06-27 17:22 #602319 | |
Kas čia pasidarė, kad tiek tanklaivių išsirikiavę eilėje laukia švartuotis prie KNF krantinių?
Tokio trafic kamščio dar nesu matęs: Vienas tanklaivis 183 m. dabar kraunamas. Dar du tankaiviai, kur kiekvienas po 183 m., laukia įplaukti į uostą. Trečias eilėje dar viena 250 m. ilgio tanklaivis, o šalia jo dar ketvirtas 274 m. ilgio tanklaivis. Ar čia Lukošenka atsuko kranelius, kad viskas liejasi per kraštus? |
|
2019-06-27 17:28 #602320 | |
Kruiziniai cia gal. Vasara atejo
|
|
2019-06-27 18:45 #602326 1 | |
Raudoni yra tanklaiviai, žali laivai - biriems kroviniams, mėlyni - keleiviniai.
https://www.marinetraffic.com/en/ais/home/centerx:20.8/centery:55.7/zoom:9 Be to, paspaudus ant laivo, atsidaro langas, kur parašyta koks laiva, kam skirtas ir dar krūva jų nuotraukų. Aš irgi seniai seku Klaipėdos nafta krovą. Čia yra parodyta, į kokią krantinę plauks laivai. https://www.portofklaipeda.lt/index.php?page=numatomi-atvykimai Tai visi minėti tankliai varys į Klaipėdos nafta krantines, kurios yra pažymėtos 1 ir 2 numeriais. Turėk omeny, kad data yra ne į uostą į plaukimo, o tada, kuomet laivai atplaukia prie uosto vartų laukimui įplaukti į patį uostą. Visų pirma pirmąjį pusmetį tiek Orlen Lietuva, tiek ir Baltarusijos naftos perdirbimo gamyklos dėl įvairių avarijų pas save per Klaipėdos naftą krovė mažesnius kiekius nei buvo įsipareigojusios daryti. Tai panašu, kad problemos išspręstos ir dabar iki metų galo kraus ne tik tas kas buvo suplanuota, bet ir papildomai tai, kas nebuvo krauta per pirmą pusmetį. Be to, Klaipėdos nafta prieš tris savaites pradėjo naudoti naujai pastatytas šviesiųjų naftos produktų talpyklas, kurios gana ženkliai išplėtė įmonės krovos galimybes. Tai gali būti, kad klientai jau pradeda jomis naudotis. Beje, tie tanklaiviai 185 m. yra skirti šviesiesiems naftos produktams gabenti, o nuo 250 m. – tamsiesiems naftos produktams ir pačiai naftai. Dar reikia paminėti, kad ir SGD terminalas nuo antro ketvirčio pradžios dirba beveik pilnu pajėgumu, nes SGD kainos pasaulyje dėl šiltų orų ir atidarytų naujų SGD eksporto terminalų JAV, Rusijoje ir Australijoje nusirito į neregėtas žemumas. Man tik klausimas kyla, kas bus su SGD kainomis, kai JAV bus atidaryti dabar visi statomi SGD eksporto terminalai. Jų stato daug ir priplanuota dar daugiau. Nuoroda žemiau apie tai. https://www.ferc.gov/industries/gas/indus-act/lng/lng-approved.pdf Šiaip būtų gerai, kad Klaipėdos nafta kaip galima greičiau išpirktų SGD terminalą, nes tada tai jau nebebus Kainų ir Energetikos komisjos kontroliuojama veikla ir įmonė iš SGD veiklos galės uždirbti tiek kiek gali, o ne minimaliai, ką dabar leidžia minėtoji komisija. Apie tai kažkada pati Klaipėdos nafta skelbė. Tik matau Achemos grupį čia tam kiša pagalius į ratus. Sunku juos suprasti, nes vis verkia, kad reikia jiems daug mokėti už SGD terminalą. Valstybė sudėlioja viską, kad ta našta jiems būtų mažesnė, bet per jų nesąmonės neįvyksta akcininkų susirinkimas dėl SGD veiklos perkėlimo į dukterinę įmonę. Na jei jie nori ir toliau mokėti SGD terminalo mokestį, tai tegu moka. Lygiai taip pat dabar patys intensyviai naudojasi SGD terminalu ir be sustojimo per jį gabenasi SGD. Klaipėdos nafta nuo to tik geriau. |
|
2019-06-27 23:14 #602339 | |
ABCDEFG [2019-06-27 18:45]: Raudoni yra tanklaiviai, žali laivai - biriems kroviniams, mėlyni - keleiviniai. https://www.marinetraffic.com/en/ais/home/centerx:20.8/centery:55.7/zoom:9 Be to, paspaudus ant laivo, atsidaro langas, kur parašyta koks laiva, kam skirtas ir dar krūva jų nuotraukų. Aš irgi seniai seku Klaipėdos nafta krovą. Čia yra parodyta, į kokią krantinę plauks laivai. https://www.portofklaipeda.lt/index.php?page=numatomi-atvykimai Tai visi minėti tankliai varys į Klaipėdos nafta krantines, kurios yra pažymėtos 1 ir 2 numeriais. Turėk omeny, kad data yra ne į uostą į plaukimo, o tada, kuomet laivai atplaukia prie uosto vartų laukimui įplaukti į patį uostą. Visų pirma pirmąjį pusmetį tiek Orlen Lietuva, tiek ir Baltarusijos naftos perdirbimo gamyklos dėl įvairių avarijų pas save per Klaipėdos naftą krovė mažesnius kiekius nei buvo įsipareigojusios daryti. Tai panašu, kad problemos išspręstos ir dabar iki metų galo kraus ne tik tas kas buvo suplanuota, bet ir papildomai tai, kas nebuvo krauta per pirmą pusmetį. Be to, Klaipėdos nafta prieš tris savaites pradėjo naudoti naujai pastatytas šviesiųjų naftos produktų talpyklas, kurios gana ženkliai išplėtė įmonės krovos galimybes. Tai gali būti, kad klientai jau pradeda jomis naudotis. Beje, tie tanklaiviai 185 m. yra skirti šviesiesiems naftos produktams gabenti, o nuo 250 m. – tamsiesiems naftos produktams ir pačiai naftai. Dar reikia paminėti, kad ir SGD terminalas nuo antro ketvirčio pradžios dirba beveik pilnu pajėgumu, nes SGD kainos pasaulyje dėl šiltų orų ir atidarytų naujų SGD eksporto terminalų JAV, Rusijoje ir Australijoje nusirito į neregėtas žemumas. Man tik klausimas kyla, kas bus su SGD kainomis, kai JAV bus atidaryti dabar visi statomi SGD eksporto terminalai. Jų stato daug ir priplanuota dar daugiau. Nuoroda žemiau apie tai. https://www.ferc.gov/industries/gas/indus-act/lng/lng-approved.pdf Šiaip būtų gerai, kad Klaipėdos nafta kaip galima greičiau išpirktų SGD terminalą, nes tada tai jau nebebus Kainų ir Energetikos komisjos kontroliuojama veikla ir įmonė iš SGD veiklos galės uždirbti tiek kiek gali, o ne minimaliai, ką dabar leidžia minėtoji komisija. Apie tai kažkada pati Klaipėdos nafta skelbė. Tik matau Achemos grupį čia tam kiša pagalius į ratus. Sunku juos suprasti, nes vis verkia, kad reikia jiems daug mokėti už SGD terminalą. Valstybė sudėlioja viską, kad ta našta jiems būtų mažesnė, bet per jų nesąmonės neįvyksta akcininkų susirinkimas dėl SGD veiklos perkėlimo į dukterinę įmonę. Na jei jie nori ir toliau mokėti SGD terminalo mokestį, tai tegu moka. Lygiai taip pat dabar patys intensyviai naudojasi SGD terminalu ir be sustojimo per jį gabenasi SGD. Klaipėdos nafta nuo to tik geriau. Tai turbut turi pasikroves i portfeli jei laivus skaiciuoji ... Mano portfelis : KNE |
|
2019-06-28 11:05 #602373 4 | |
Truputį nuklysiu, bet ar tikrai tau nerodo šio užrašo??....Cituokite saikingai, palikdami tik Jūsų atsakymui aktualius teksto fragmentus. Necituokite paskutinės žinutės, kai kontekstas ir taip aiškus!
DedeRokulis [2019-06-27 23:14]:
Paskolų klubas nesiremia jokiais faktais bei argumentais...Faktas kaip blynas...Žiūrėti info forumo temoje P2P paskolos...Neužsiraukite....Įrodyta 2019.01.06 00:11....
|
|
2019-06-28 12:22 #602378 | |
Baltas [2019-06-28 11:05]: Truputį nuklysiu, bet ar tikrai tau nerodo šio užrašo??....Cituokite saikingai, palikdami tik Jūsų atsakymui aktualius teksto fragmentus. Necituokite paskutinės žinutės, kai kontekstas ir taip aiškus! DedeRokulis [2019-06-27 23:14]: Atsiprasau .... Mano portfelis : KNE |
|
2019-06-28 15:14 #602386 | |
Bet tai ant kiek blogai dirba dabartinis KNF managemento teamas (priminsiu - ir dar be galvos, t.y. be CEO), kad 10 proc. turinčio akcininko laiškas-"pagrūmojimas pirštu" sustabdė valstybinės reikšmės projekto vykdymą, kuriam Seimas yra priėmęs atskirą įstatymą ir figūruoja šimtamilijoninės sumos.
Ir ko gero nesvarbu, kiek ten tanklaivių šį birželį atplaukė (mepamirškim, kad baltarusiams šiemet galioja sutartis "take-it-or-pay"), bet 2020-aisiais jų (tankerių), mano nuomone, bus ženkliai mažiau. |
|
2019-06-28 15:43 #602390 | |
Senukas [2019-06-28 15:14]: Bet tai ant kiek blogai dirba dabartinis KNF managemento teamas (priminsiu - ir dar be galvos, t.y. be CEO), kad 10 proc. turinčio akcininko laiškas-"pagrūmojimas pirštu" As cia pirstu baksnociau ne i vargse KNF, o i ministerija - tai ministerija, atstovaujanti akcininka su virs 70 proc. balsu, suzlugde akcininku susitikima neatvykdama i ji. Maza to, kad neatvyko, tai dar nesiteikia paaiskinti to priezasciu! Antras vertas demesio momentas - ministerija paprase KNF ivertinti Achemos pretenzijas, tai yra, paciai ministerijai tam truksta kompetencijos? Liudni dalykai vyksta ir taip yra del to, kad geru galimu sprendimu nera, tad bandoma prastumti bloga sprendima, kuris dabar laikinai atpigintu terminalo islaikyma, bet uztai ilgesnam laikui suvarzytu galimybes ir veliau, tiketina, pabrangintu islaikyma. |
|
2019-07-01 14:40 #602515 | |
SkGD terminalo mokestis mažės anksčiausiai gruodį
https://www.vz.lt/pramone/energetika/2019/07/01/skgd-terminalo-mokestis-mazes-anksciausiai-gruodi Achema turetu "švęsti", kad nesusimazino sau terminalo mokesčio -40%. Uz pavelinta pusmeti turetu nebloga suma jiems gautis (kuria galejo sutaupyti). |
|
2019-07-01 16:17 #602526 | |
djavolas [2019-07-01 14:40]: Achema turetu "švęsti", kad nesusimazino sau terminalo mokesčio -40%. Turbut nepameni, kad si mokesti mazinti emesi ministerija po to, kai Achema eme kelti triuksma. Ir ministerija siule si "sumazinima" mainais i ilgameti isipareigojima moketi si mokesti. Dabar mokestis sumazinamas isperkant si laiva, bet daug kas sako, kad rinkai nereikia tokio didelio laivo, jo pajegumai nebus isnaudojami ir daug metu po to mokesim "uz ora". O galetume sulaukti sutarties pasibaigimo, ir po to vietoje sio laivo isigyti mazesni, kuris tiek kainuotu pigiau, tiek eksploatuotusi pigiau. |
|
2019-07-01 16:26 #602533 | |
Kitaip sakant Achema tokiomis pretenzijomis bando netiesiogiai protestuoti pries Seimo sprendima isigyti laiva? Geriau tada tiesiogiai pries toki sprendima priestarautu, lobistus Seime pajungtu ir pan.
Neseku taip detaliai sio klausimo, bet juk buvo parengta kastu-naudos analize skirtingu variantu - pries patvirtinant Seime sprendima nusipirkti laiva. Tai reiskia kazka neteisingai paskaiciavo, kai nusprende, kad laivo pirkimas ir pigiausias Lietuvai ? |
|
2019-07-01 17:11 #602541 | |
Mano supratimu, nebuvo tikros kastu-naudos analizes, tiesiog kilus triuksmui ir tuo metu esant nepaklausiam/nekonkurencingam SGD terminalui politikai nuejo lengviausiu keliu sumazinti islaikymo mokesti dabar, o kad tai nesumazinimas, o tik istempimas laike ir dar plius galimybiu isigyti mazesni laiva atsisakymas - tai cia jau aiskinsis kiti politikai po kitu rinkimu.
Tiesa, Achema/Lubiene taip pat nezinia ar supranta, ko nori. Nesu tikras ju veiksmu racionalumu. |
|
2019-07-01 17:34 #602547 | |
vk [2019-07-01 17:11]: Tiesa, Achema/Lubiene taip pat nezinia ar supranta, ko nori. Nesu tikras ju veiksmu racionalumu. Man irgi susidarė įspūdis, kad Achemos/Lubienės veiksmai yra gana iracionalūs. Ypač retorika, kad "mums žadėjo sumažinti tarifus, o dabar nemažėja, o gal dar ir didės". Genialu. |
|
2019-07-01 19:26 #602554 | |
O čia ne tas pats pvz kaip su ESO gaunasi?...Vertinant skaidymus ar atskyrimus....Tik šiuo atveju tarp smulkių papuolė nelabai smulki achema, ir sudėliojo kažką apie akcininkų teises bei pareigas ir naudą.....Kai ESO variante to nebuvo....Aišku, jei tai identiški reikalai....
Iš kitos pusės, Lubienė pati maudo savo smulkiuosius.... Redaguota: Baltas (2019-07-01 21:18 ) Paskolų klubas nesiremia jokiais faktais bei argumentais...Faktas kaip blynas...Žiūrėti info forumo temoje P2P paskolos...Neužsiraukite....Įrodyta 2019.01.06 00:11....
|
|
2019-07-02 06:38 #602581 1 | |
BNS'e buvo plačiausiai parašyta, TV žiniose taip pat rodė, o VŽ trumpiau, bet bendrą vaizdą susidaryti įmanoma, kas adekvatus, o kas nelabai.
https://www.vz.lt/pramone/energetika/2019/07/01/skgd-terminalo-mokestis-mazes-anksciausiai-gruodi Su ESO atveju niekaip nesilygina, nes ESO pardavė verslo dalį kitai įmonei, o KNF steigia dukterinę, kuriai perduotų verslą ir turtą, ir kurios 100% priklausytų pačiai KNF, t.y. finansiniai rezultatai būtų konsoliduoti (nesikeistų). Ir netgi atvirkščiai, turiu versiją, ir retorika žiniasklaidoje tą patvirtina, kad Achema norėtų atskiros (ne dukterinės) SGD įmonės steigimo, kur ji greta valstybinės daugumos turėtų savo tiesioginius 10%. Tik vat kitiems smulkiesiems toks variantas būtų tikrai ne kažin kas... Susumuojant, dabartiniu laikotarpiu tikrai nenorėčiau būti nei KNF vadovu, nei mažumos akcininku. P.S. Pastarosiomis dienomis susidarė įspūdis, kad kažkas (SEB klientas) pakankamai aktyviai parduoda TEL ir kraunasi į krepšį KNF. Būtų įdomu sužinoti tokio swap'o motyvus. Redaguota: Senukas (2019-07-02 08:18 ) |