Autorius | Žinutė |
2020-02-04 08:11 #618524 2 | |
kibiras [2020-02-04 07:52]: Tikrai gerai jaučiuosi, kai prieš kalniuką užgazinu ir pavarau juodo tiršto dūmo ir dedu skersą ant šitų ekologinių farsų O kai iš paskos tokiai mašinai važiuoji ar dar geriau kamštyje už jos stovi ir pats kvėpuoji tokius dūmus, tada irgi patenkintas gerai jautiesi? Jau kuo kuo, o išmetamais mašinos dūmais tikrai nėra kuo girtis. Dar suprantu, kai tai teisina biednumu. |
|
2020-02-04 23:31 #618655 | |
kad masinu kokybe smarkiai krito po mazdaug 2000 tai faktas. siudienines pilnametystes nesulauks tikrai. bet reik ir gamintojus suprast- visi nori masinas keist kaip aifonus, tai kam jam daryt ilgaamze kokybiska, kai ji bus moraliai pasenus poryt? padare grazu kibiriuka, atidroze kazkas penkmeti, suspaude i kubika ir imete atgal i aukstakrosne...
|
|
2020-02-04 23:50 #618656 | |
Tai jie patys sau duobę kasa. Esu turtingas, nepirksiu x5, o nusipirksiu stilingą viedrą Kia sportage, o skirtumą pasidėsiu į banką ant rizikos, jei korėjietis susidroš per anksti, už grąšius nusipirksiu tokią pat tik stipriai nuvertėjusią naudotą.
1. Godumą gydyk target`u, kvailumą - stop loss`u!
2. Konservai - tai toks blogas maisto pakaitalas. 3. Darbas durnių myli - WORK SMARTER, NOT HARDER! 4. Pem` štukų vagnorkių! 5. Mudu su Izabele... 6. Laukinis kapitalizmas nustekeno žmogiškąjį kapitalą. 7. Prie Niksono |
|
2020-02-04 23:56 #618657 2 | |
tunks [2020-02-04 23:31]: kad masinu kokybe smarkiai krito po mazdaug 2000 tai faktas. siudienines pilnametystes nesulauks tikrai. bet reik ir gamintojus suprast- visi nori masinas keist kaip aifonus, tai kam jam daryt ilgaamze kokybiska, kai ji bus moraliai pasenus poryt? padare grazu kibiriuka, atidroze kazkas penkmeti, suspaude i kubika ir imete atgal i aukstakrosne... Kaip taisyklė taip kalba visi vyresni automobilistai: kai jie jauni buvo ir automobilius kokybiškiau gamino, ir bobos gražesnės buvo, ir b.. geriau stovėjo. Ne viena jau tokį mačiau ir visi kalbėjo tą patį - anksčiau viskas buvo geriau. ALL-IN into CRYPTO
|
|
2020-02-05 09:00 #618668 | |
ALN [2020-02-04 23:56]: Kaip taisyklė taip kalba visi vyresni automobilistai: kai jie jauni buvo ir automobilius kokybiškiau gamino, ir bobos gražesnės buvo, Nu ne. Automobilius iš tikrųjų gamino ilgaamžius. Dabar to nereikia. Jei visi važinės tuo pačiu automobiliu 30 metų, tai kur dėti naują produkciją ? Ateityje automobilis išvis tarnaus 2 metus ar dar trumpiau. Darbo našumas didėja pastoviai. Individualios kelionės
Investicijos |
|
2020-02-05 09:29 #618670 | |
Darriusk [2020-02-05 09:00]: ALN [2020-02-04 23:56]: Kaip taisyklė taip kalba visi vyresni automobilistai: kai jie jauni buvo ir automobilius kokybiškiau gamino, ir bobos gražesnės buvo, Nu ne. Automobilius iš tikrųjų gamino ilgaamžius. Dabar to nereikia. Jei visi važinės tuo pačiu automobiliu 30 metų, tai kur dėti naują produkciją ? Ateityje automobilis išvis tarnaus 2 metus ar dar trumpiau. Darbo našumas didėja pastoviai. Šiaip drysčiau nesutikti kad ateityje automobiliai tarnaus tik 2 metus. Atmintyje kažkaip kirba, kad europos parlamentas ruošia direktyva dėl "vienkartinių" daiktų. T.y. ruošiasi išgyvendinti dabartinę praktiką nupirkau-panaudojau-išmečiau-nupirkau nauja. Visas šitas reikalas kiek prisimenu sukištas po ekologija. |
|
2020-02-05 09:40 #618671 1 | |
shpike [2020-02-05 09:29]: Šiaip drysčiau nesutikti kad ateityje automobiliai tarnaus tik 2 metus. Atmintyje kažkaip kirba, kad europos parlamentas ruošia direktyva dėl "vienkartinių" daiktų. T.y. ruošiasi išgyvendinti dabartinę praktiką nupirkau-panaudojau-išmečiau-nupirkau nauja. Visas šitas reikalas kiek prisimenu sukištas po ekologija. jeigu vadovautis logika, tai reiktų visus daiktus gaminti ilgaamžius. Bet tada nebus kur dėti produkcijos. Kad taip neatsitiktų reikia sumažinti darbo dienų kiekį iki 3 per savaitę ir sumažinti pensijinį amžių iki 50 metų. Kitaip sandėliai bus užgrūsti produkcija ir namuose sėdės krūvos bedarbių. Individualios kelionės
Investicijos |
|
2020-02-05 09:50 #618673 | |
Darriusk [2020-02-05 09:40]: shpike [2020-02-05 09:29]: Šiaip drysčiau nesutikti kad ateityje automobiliai tarnaus tik 2 metus. Atmintyje kažkaip kirba, kad europos parlamentas ruošia direktyva dėl "vienkartinių" daiktų. T.y. ruošiasi išgyvendinti dabartinę praktiką nupirkau-panaudojau-išmečiau-nupirkau nauja. Visas šitas reikalas kiek prisimenu sukištas po ekologija. jeigu vadovautis logika, tai reiktų visus daiktus gaminti ilgaamžius. Bet tada nebus kur dėti produkcijos. Kad taip neatsitiktų reikia sumažinti darbo dienų kiekį iki 3 per savaitę ir sumažinti pensijinį amžių iki 50 metų. Kitaip sandėliai bus užgrūsti produkcija ir namuose sėdės krūvos bedarbių. geriau alkanas bedarbis nei mirtinas kapitalizmas. BTC
Nemesk kelio dėl takelio |
|
2020-02-05 10:00 #618674 | |
Darriusk [2020-02-05 09:00]: ALN [2020-02-04 23:56]: Kaip taisyklė taip kalba visi vyresni automobilistai: kai jie jauni buvo ir automobilius kokybiškiau gamino, ir bobos gražesnės buvo, Nu ne. Automobilius iš tikrųjų gamino ilgaamžius. Dabar to nereikia. Jei visi važinės tuo pačiu automobiliu 30 metų, tai kur dėti naują produkciją ? Ateityje automobilis išvis tarnaus 2 metus ar dar trumpiau. Darbo našumas didėja pastoviai. kadangi auto tarnavo 20 ir daugiau metu, tai buvo ir tebera tam tikra schema: perka vokietis ar kitas vakarietis, atvazineja 10 metu, parduoda lietuviui, kuris atvazineja 5 metus ir po to parduoda kazachui, kuris stepese drozia dar 5 metus. ir kaip kazkas rase perprodukcijos nebus, net jei daiktai tarnaus ilgai. ekonomika sukasi ne tik ant gamybos, dar yra paslaugos. ir siam momentui pvz. Lietuvoje vien turizmas generuoja didziules pajamas. vazines zmones auto, kuriems 15 metu, bet daugiau pinigu isleis kelionems, restoranams ir kitoms patyriminems patirtims. Only skydivers know why the birds sing, only the birds know why skydivers are always smiling.
|
|
2020-02-05 10:11 #618676 | |
Automobilio tarnavimo laikas stipriai priklauso nuo remonto paslaugų kainos.. Anksčiau smulkus važiuoklės ar kėbulo remontas kainuodavo kapeikas tai ir droždavo visi senus kibirus. Su EUR stipriai pabrangus visoms paslaugoms pigiau yra mokėti lizingo palukanas nei remontuoti sena kibirą. Senus automobius gali sau leisti eksploatuoti tik šalys su labai pigia darbo jėga.
ALL-IN into CRYPTO
|
|
2020-02-05 10:19 #618678 | |
ALN [2020-02-05 10:11]: Automobilio tarnavimo laikas stipriai priklauso nuo remonto paslaugų kainos.. Anksčiau smulkus važiuoklės ar kėbulo remontas kainuodavo kapeikas tai ir droždavo visi senus kibirus. Su EUR stipriai pabrangus visoms paslaugoms pigiau yra mokėti lizingo palukanas nei remontuoti sena kibirą. Senus automobius gali sau leisti eksploatuoti tik šalys su labai pigia darbo jėga. ką daryt jei mašina negenda? važinėju 20 metų ir dar važinėsiu kol avarija bus ar supus, nors nepūva. 1.9 TDI doičlandas BTC
Nemesk kelio dėl takelio |
|
2020-02-05 10:30 #618679 | |
Važinėk ir toliau, nesiparink. Kai suges tiesiog išmesk.
ALL-IN into CRYPTO
|
|
2020-02-05 10:35 #618680 | |
Mane irgi nervuoja tie seni trantai. 14 metų turiu korėjietį su merso varikliu ir automatu. Norėjau jau seniai pasikeisti, bet negaliu, negenda bjaurybė nors tu ką. Vat, tikra svajonė būtų kas 2 metus bemsą i8 keisti, kai tik batareikos nusės.
|
|
2020-02-05 10:42 #618681 | |
shtudent [2020-02-05 10:35]: Mane irgi nervuoja tie seni trantai. 14 metų turiu korėjietį su merso varikliu ir automatu. Norėjau jau seniai pasikeisti, bet negaliu, negenda bjaurybė nors tu ką. Vat, tikra svajonė būtų kas 2 metus bemsą i8 keisti, kai tik batareikos nusės. tik vienas momentelis: ar bus shaibu kas 2 metus bemsa keisti Only skydivers know why the birds sing, only the birds know why skydivers are always smiling.
|
|
2020-02-05 10:50 #618682 | |
Su automobiliais tai yra taip, kad kuo naujesnis - tuo greičiau praranda savo vertę. Iš salono išvažiavai - jau -2000. O 15 metų senumo tepraranda gal tik 500 EUR/metus.
Tai pagalvojau pagalvojau ir sugalvojau, kad geriau važinėsiu senu trantu. Individualios kelionės
Investicijos |
|
2020-02-05 11:04 #618683 1 | |
georgijus [2020-02-05 10:42]: ar bus shaibu Svajot neuždrausi. Vienkartinis bemsas i8, važiuoji, kol batareika nusėda, tada meti ir persėdi į naują. |
|
2020-02-05 11:36 #618684 1 | |
Važinėju 22 metų senumo Lexus. Per tris metus 115000 km. įsisuko. Remonto išlaidos ( darant originaliom detalėm ) gavosi apie 2500 eu. Nežinau čia daug ar mažai ... bet vietos ir komforto per akis. Automobilių gamintojams aš esu nuostolis, nes neperku apynaujų ar naujų auto. Nusispjaut man ant naujų BMW ar Audi , gezukų smegenų auglys čia . Norėčiau naujo elektromobilio , TESLA ar kokio Lexus GS300 Hybrid 2017 ar naujesnio, bet tai kosminiai pinigai ... tad 22 metų Lexus su dujomis yra taip puiku,kad norisi pasiimti iš Ispanų dar vieną tokį patį neturintį anė rūdelės.
|
|
2020-02-05 13:45 #618690 | |
M42 [2020-02-05 11:36]: Nusispjaut man ant naujų BMW ar Audi , gezukų smegenų auglys čia . Naujus BMW ir Audi perka ne "gezukai", o protingi žinantys ka daro zmones. Tiesiog naujas auto jiems nera prabanga, viskas priklauso nuo pajamu. Audi ir BMW yra žiauriai geri automobliai, bet kiekvienas renkasi pagal poreikius ir galimybes. ALL-IN into CRYPTO
|
|
2020-02-05 14:13 #618693 1 | |
Kolega, jūs, matyt, neturite nė vieno pažįstamo nusipirkusio nuliovo bemso, merso ar audinės. Taip gyvenimas susiklostė, kad mano aplinkoje jų tikrai daug ir dar nemačiau nei vieno nesikeikiančio. Tiesa, vienas nosies neužrietė ir pajamė liaudišką das auto, tai vat šitas nesiskundė. Visi kiti kas pusmetį stabiliai su elektronika po salonus bėgioja.
Labiausiai man patiko nuliovas bemso džipukas dyzeliukas. Po dyzelgeito jie sukišo filtrus kietoms dalelėms sulaikyti, kuriuos... kasmet reikia keisti, bo užsikemša ir mašina "nebetraukia". Vieno filtro kaina su kompiuteriniu bloku 1000 EUR. Kitas nuliovo landkruz'o daviklius kas porą metų keičia, daviklių keitimo kaina - 3000 EUR. Mersą iš salono kolega paėmė, po savaitės nuvažiavo elektroniką "taisyti". Tokių istorijų begalė, geras prietelis garažistas sakė, kad mašinas po 2009 m. galima pamiršti, nes tai kompiuterastijos šedevrai po atviru dangum, be programuotojo nesusigaudysi... |
|
2020-02-05 14:18 #618694 | |
Tiesiog automobilis greiciausias budas parodyti savo statusa. man poreikio jo rodyti nera, tai vazineju (nesidraskau) senu bmw , kuris kur kas pigesnis, nei galeciau sau leisti, bet patvarus automobilis
|