Autorius | Žinutė |
2020-12-09 21:09 #655784 3 | |
SOLG [2020-12-09 20:43]: Šiandien, per investuotojų konferenciją išgirdau mintį, į ką dar nebuvau atkreipęs dėmesio, t.y. iš ko TESLA gauna pliusą? Ar gali būti taip, kad TESLOS pliusas didžiausias pareina iš taršos leidimų? Nes čia jau tada viskas nebe apie technologiją, o apie kitus dalykus... Mano galva - visai svarus aspektas. Kaži kaip kinų EV tuo klausimu? Per trečią ketvirtį apie 400 limonų gavo iš taršos leidimų. Pelnas buvo mažesnis. Kitaip sakant būtų minusas jei ne taršos leidimai. Beje, šiandien Tesla upgreidą gavo iš JP Morgan. Target price 90 USD https://www.thestreet.com/investing/tesla-trading-at-650-gets-90-price-target-from-jp-morgan?puc=yahoo&cm_ven=YAHOO |
|
2020-12-09 21:11 #655785 | |
DarJan [2020-12-09 21:09]: Per trečią ketvirtį apie 400 limonų gavo iš taršos leidimų. Pelnas buvo mažesnis. Kitaip sakant būtų minusas jei ne taršos leidimai. Čia tai geras! Ir visi apie tai tyli! Su laiku, matyt, dar ne tokių Masko kompanijos perliukų pamatysime |
|
2020-12-09 21:17 #655786 | |
Vajezau, rado arkliuką matai Neatlaikiau neparašęs, jūs gal į turimą Cash pažiūrėkit, čia lašas jūroj tie jūsų 400 lemų. Kai močiutės prie stalo,kad tik už ko užsikabint
|
|
2020-12-09 21:18 #655787 | |
madwifi [2020-12-09 21:03]: beto dirzablis Hindenburgas ne sprogo o sudege. is 97 ekipazo ir keleiviu zuvo apie trecdali - 35, dalis ne sudege, o uzsimuse sokinedami per liukus is didelio aukscio. tai kur tas didysis kabum ? jusu prisiklausius turejo visas apylinkes nunest su tukstanciais aplinkiniu gyventoju auku Šiaip tai kai paskaitau, ką tamsta rašai, tai matosi lyg ir yra supratis šioks toks... Bet kai nori, kad plonytėmis sienelėmis dirižablis jobintų ore, tai tada abejonė šiokia tokia apninka... Prasitestuok: paimk iš kokio senesnio medžiotojo parako SOKOL ir papilk ant šemės, ar šiaip į kokį gandoną ir padek. Ar sprogs? O tada į bankę kokią supilk sklidinai, padaryk kelių milimetrų skylutę ir padek. Kas bus? Nu gerai... neturi SOKOL, tai paimk petardą, padek ir ant atviro delno palaikyk. Po to - sugniaužk kumštyje. Pastaruoju atveju - daryk tai šalia traum punkto - gal spės surast ir prisiūti pirštus. |
|
2020-12-09 21:33 #655790 | |
M42, jei ne tas lašas tai būtų minusas ir kelias į SP500 būtų uždarytas.
|
|
2020-12-09 21:39 #655791 | |
M42 [2020-12-09 21:17]: Vajezau, rado arkliuką matai Neatlaikiau neparašęs, jūs gal į turimą Cash pažiūrėkit, čia lašas jūroj tie jūsų 400 lemų. Kai močiutės prie stalo,kad tik už ko užsikabint Tu geriau skaityk įdėmiau ir išvadas daryk. Net pats nesuprantu, ko čia toks rūpestis tavo asmeniu mane apėmė... |
|
2020-12-09 21:41 #655792 | |
SOLG [2020-12-09 21:18]: madwifi [2020-12-09 21:03]: beto dirzablis Hindenburgas ne sprogo o sudege. is 97 ekipazo ir keleiviu zuvo apie trecdali - 35, dalis ne sudege, o uzsimuse sokinedami per liukus is didelio aukscio. tai kur tas didysis kabum ? jusu prisiklausius turejo visas apylinkes nunest su tukstanciais aplinkiniu gyventoju auku Šiaip tai kai paskaitau, ką tamsta rašai, tai matosi lyg ir yra supratis šioks toks... Bet kai nori, kad plonytėmis sienelėmis dirižablis jobintų ore, tai tada abejonė šiokia tokia apninka... Prasitestuok: paimk iš kokio senesnio medžiotojo parako SOKOL ir papilk ant šemės, ar šiaip į kokį gandoną ir padek. Ar sprogs? O tada į bankę kokią supilk sklidinai, padaryk kelių milimetrų skylutę ir padek. Kas bus? Nu gerai... neturi SOKOL, tai paimk petardą, padek ir ant atviro delno palaikyk. Po to - sugniaužk kumštyje. Pastaruoju atveju - daryk tai šalia traum punkto - gal spės surast ir prisiūti pirštus. taip taip, suprantu ka nori pasakyt - jei nori kad sprogtu, sprogmuo turetu but kazkur uzdarytas. tas dirzablis irgi butu sproges jei jo viduj butu vandenilis su oru teisinga konctracija sumaisytas. tai dabar paimk degiu duju baliona po slegiu ir ka susprogdinsi atsukes kraneli ? - nifiga nes ten i vidu oras nepateks ir nesusidarys degus misinys, tik turesi fakela isorej ir viskas. tas pats butu ir su vnadenilio bakais jei viduj vandenilio slegis didesnis uz atmosferini. O su paraku ir panasiai dalykais kitas reikalas- jiem oro nereikia, nes misinyj jau yra oksidatorius, lengvai atpalaiduojantis deguoni. |
|
2020-12-09 21:41 #655793 | |
Ne šiais metais,tai kitais. Elonas M. nesiveržė tenai. Visos, absoliučiai visos įmonės naudojasi maximaliais galimais bonusais ir nieko čia nėra blogo, jei duoda... ko neimt. Parduodamų auto kiekis didėja,viskas pagal planą net pandeminiu laikotarpiu.
|
|
2020-12-09 21:46 #655796 | |
madwifi [2020-12-09 21:41]: tai dabar paimk degiu duju baliona po slegiu ir ka susprogdinsi atsukes kraneli ? - nifiga nes ten i vidu oras nepateks ir nesusidarys degus misinys, tik turesi fakela isorej ir viskas. tas pats butu ir su vnadenilio bakais jei viduj vandenilio slegis didesnis uz atmosferini. Aš tai tikrai ne chemikas, bet manding tame ir problema, kad vandenilio mažiausias nuotėkis gali sukelti sprogimą būtent dėl to, kad anas degesnis ir lakesnis nei gamtinės dujos. Bet realiai tai galim tuo ir baigti, nes ne visai į temą mes čia jau nuvairavom. Juolab, kad 100% nežinau, tai pilstau iš bendro išsilavinimo... |
|
2020-12-09 21:50 #655797 | |
tai jei nuotekis i atvira aplinka o ne i garaza, tai mazai sansu kad susidarys teisinga sprogi koncentracija. gal jis ir lakesnis, bet gal sakau vandenlio iranga ne kaimo japiai montuos su senom slangom
|
|
2020-12-09 22:07 #655799 3 | |
D. Graužinis [2020-12-09 20:22]: Gerai. Tarkim, sprogimo pavojus ne problema. Kas tada problema vandenilio variklių naudojimui automobiliuose, kad jie nėra populiarūs ir masiškai gaminami? Čia kai kurie mačiau pirko vandenilinių automobilių akcijas, turętų būti įsigilinę į tai. Vandenilis ne pavojingesnis nei dujos. Pagrindinė problema, kad vandenilis šiuo metu per brangus dar ir nėra infrastruktūros. O prieš EV pralaimi, nes efektyvumas dėl konversijų į skystą formą ir į elektrą mažesnis. https://www.youtube.com/watch?v=f7MzFfuNOtY Lengvam transportui vandenilis ilgai dar bus nekonkurensingas. Bet sunkiam transportui jis taps konkurencingas daug greičiau, reikia tik infrastruktūros. Nes fūroms EV netinka, kadangi elektros baterijose energijos tankis daug mažesnis nei skystame kure (dyzelis ar vandenilis), toli nenuvažiuosi ir svoris labai didelis baterijų, turi su savimi tampytis papildoma svorį. Fūroms nėra kada baterijų krauti, o vandenilio kaip dyzelio galėsi pasipildyti degalinėje. |
|
2020-12-09 22:36 #655804 | |
Jei gerai pamenu, kažkur skaičiau, kad dirižablio sudegimo priežastis buvo naudojamos netinkamos konstrukcinės medžiagos, na, ir vandenilis vietoj helio, kurio gamybos monopolį tuo metu turėjo JAV. Bet kas dabar galėtų atsakyti tiksliai?
Šiaip, vandenilis yra skvarbenis už gamtines dujas, nes yra pačios mažiausios dujos pagal atominę masę. Tereikia prisiminti, kad vandenilio molekulę (H2) sudaro du protonai, tuo tarpu kitos populiarios dujos - metanas(CH4) - yra 8 kartus sunkesnės ir, atitinkamai, molekulė yra didesnė. Iš kitos pusės, vandenilio dujas daug sunkiau suskystinti. Dabar nežinu ar sprogimas galingesnis gaunasi lyginant su tokiu pačiu kiekiu kitų dujų, reikia skaičiuoti. Iš principo, kuro celėse galima naudoti nebūtinai vandenilį, nes reikalingas kuras + oksidatorius. Tai kuru gali būti ir tas pats metanas, bet tada vėl grįžtame prie taršos klausimo. |
|
2020-12-09 22:38 #655805 | |
kirvakotis [2020-12-09 22:07]: Vandenilis ne pavojingesnis nei dujos. Pagrindinė problema, kad vandenilis šiuo metu per brangus dar ir nėra infrastruktūros. O prieš EV pralaimi, nes efektyvumas dėl konversijų į skystą formą ir į elektrą mažesnis. Klysti. Vandenilis gerokai pavojingesnis nei dujos. Vandenilis degus intervale tarp 4% ir 75%. Gamtiniu duju degumo intervalas gerokai mazesnis. Plius vandenilio molekule gerokai mazesne (jis lakesnis). kirvakotis [2020-12-09 22:07]: Lengvam transportui vandenilis ilgai dar bus nekonkurensingas. Bet sunkiam transportui jis taps konkurencingas daug greičiau, reikia tik infrastruktūros. Nes fūroms EV netinka, kadangi elektros baterijose energijos tankis daug mažesnis nei skystame kure (dyzelis ar vandenilis), toli nenuvažiuosi ir svoris labai didelis baterijų, turi su savimi tampytis papildoma svorį. Fūroms nėra kada baterijų krauti, o vandenilio kaip dyzelio galėsi pasipildyti degalinėje. Furom vandenilis irgi nera idealus (IMHO lengvosiom vandenilis yra visiskas briedas). Vandeninio didžiausia problema (neskaitant isgavimo, saugojimo, transportavimo ir kitu smulkmenu) - mazas jo energetinis tankis. Grubiai apie 3 kartus mazesnis nei gamtiniu duju. |
|
2020-12-09 22:55 #655806 | |
. Vandeninio didžiausia problema (neskaitant isgavimo, saugojimo, transportavimo ir kitu smulkmenu) - mazas jo energetinis tankis. Grubiai apie 3 kartus mazesnis nei gamtiniu duju. O didžiausias pliusas, kad per išmetimo vamzdį H2O,išbėga o deginant gamtines dujas - CO, CO2, NOx ir t.t |
|
2020-12-09 23:31 #655811 | |
Dirižablis sudegė nes - vandenilis + konstrukcijoje naudoti aliuminio kupini dažai.
Aš investuoju
|
|
2020-12-09 23:51 #655812 | |
Draco [2020-12-09 23:31]: Dirižablis sudegė nes - vandenilis + konstrukcijoje naudoti aliuminio kupini dažai. Nebent dažuose dar buvo ir geležies oksido. |
|
2020-12-10 11:30 #655860 | |
Del vandeilio ir furu. Kaip tik per rankas praejo skaiciukai:
Energetinis tankis dyzelio 11 MJ/L. Energetinis tankis vandeilio (35MPa) 1.6 MJ/L Suspaudus iki 70 MPa - 2.3 MJ/L Grubiai furu bakai turetu buti 5x didesni kad nuvaziuoti ta pati atstuma. Gal ir nelabai didele problema, palygunus su visa reikalinga infrastruktura |
|
2020-12-10 11:51 #655872 | |
Čia tik teorija. Praktika kažkodėl rodo visai ką kita.
Dar kartą kartoju Draco nuorodą: Draco [2020-12-09 15:51]: https://www.reuters.com/article/us-toyota-fuelcells-mirai/toyota-unveils-new-fuel-cell-car-in-fresh-push-on-hydrogen-technology-idUSKBN28J0CK Nauja FCV Toyota Mirai. 800 km su vandeniliu. Jei Tojota nuvažiuoja 800 km., kodėl sunkusis transportas negalėtų nuvažiuoti kaip įprastai? |
|
2020-12-10 12:03 #655884 | |
mires [2020-12-10 11:30]: Del vandeilio ir furu. Kaip tik per rankas praejo skaiciukai: Energetinis tankis dyzelio 11 MJ/L. Energetinis tankis vandeilio (35MPa) 1.6 MJ/L Suspaudus iki 70 MPa - 2.3 MJ/L Grubiai furu bakai turetu buti 5x didesni kad nuvaziuoti ta pati atstuma. Gal ir nelabai didele problema, palygunus su visa reikalinga infrastruktura cia kaip susprantu suslegtas vandenilis, ne suskystintas. va radau lentele su visu ju energetiniu tankiu: https://en.wikipedia.org/wiki/Energy_density jo, visgi dyzelis vos ne 5x daugiau energijos nei suskystintas vandenilis, o LPG apie 3x |
|
2020-12-10 12:07 #655889 1 | |
madwifi [2020-12-10 12:03]: mires [2020-12-10 11:30]: Del vandeilio ir furu. Kaip tik per rankas praejo skaiciukai: Energetinis tankis dyzelio 11 MJ/L. Energetinis tankis vandeilio (35MPa) 1.6 MJ/L Suspaudus iki 70 MPa - 2.3 MJ/L Grubiai furu bakai turetu buti 5x didesni kad nuvaziuoti ta pati atstuma. Gal ir nelabai didele problema, palygunus su visa reikalinga infrastruktura cia kaip susprantu suslegtas vandenilis, ne suskystintas. Būtent. Suskystinto vandenilio energetinis tankis apie 8 MJ/L. Beje, reikia neužmiršti, kad vandenilio celės naudingumo koeficientas yra 2-3 kart didesnis nei vidaus degimo variklio (priklausomai nuo kuro rūšies). |