Autorius | Žinutė |
2021-01-19 20:59 #662055 1 | |
taip, cia EV fanu vieta. mes dejom ir ant technines ir ant fundanmentines analizes
|
|
2021-01-19 21:05 #662058 | |
madwifi [2021-01-19 20:59]: taip, cia EV fanu vieta. mes dejom ir ant technines ir ant fundanmentines analizes Gal gali paaiskinti,kas tas EV.Jus perkat ir laikot del divu. |
|
2021-01-19 21:15 #662060 | |
elektromobiliai ir susije - baterijos, vandenilis ir pan. zalioji banga. divu cia nerasta ir greit nenusimato.
|
|
2021-01-19 21:24 #662061 | |
madwifi [2021-01-19 21:15]: elektromobiliai ir susije - baterijos, vandenilis ir pan. zalioji banga. divu cia nerasta ir greit nenusimato. Na cia jo ,tai xaipas.Perkat ir laikot,be stopu.As manau ,kad butu idomu pasidairyti indijos ETF,jai norisi laikyti,bet cia tik mano nuomone.Labai jau daug ,ant to xaipo vaziuoja visi,ar nebus bum.Nors nezinau jusu stiliaus prekybos. |
|
2021-01-19 23:11 #662073 1 | |
nusimeciau xpev po 54
+15% kiek daugiau nei per menesi pasiutpolkes biotechu idomiau ARCT,SRPT gerai siandien sujudejo |
|
2021-01-20 10:58 #662093 1 | |
Aš ir vakar nusimečiau, tik grąža kuklesnė. 8% per savaitę.
Aš suprantu, kad rinka iracionali, bet vis tiek. Toyota yra gerokai pigesnė už Teslą su 2000 mlrd. pelno, kai Tesla pajamos vos 25 mlrd. Toyota turi daugiau skirtingų jėgos agregatų (benzinas, dyzelis, hybridai, hydro, EV) nei Tesla automobilių modelių. |
|
2021-01-20 11:15 #662095 1 | |
tojota tai tojota,bet va General Motors su ambizijom nere i EV ,as manau jei jiems viskas gerai pavyks jie su laiku nupirks ir tesla.
Zinoma dabar juokingai skamba ,bet is esmes Maskui dzin ta tesla, jis jau padare revoliucija zmoniu galvose ,jam prioritetas kosmosas ,zmogus su laiku supras,kad gyvenimas vienas ir reikia pasirinkti,nes neimanoma tiek aprebti. |
|
2021-01-20 11:40 #662100 2 | |
Pills [2021-01-20 10:58]: Aš ir vakar nusimečiau, tik grąža kuklesnė. 8% per savaitę. Aš suprantu, kad rinka iracionali, bet vis tiek. Toyota yra gerokai pigesnė už Teslą su 2000 mlrd. pelno, kai Tesla pajamos vos 25 mlrd. Toyota turi daugiau skirtingų jėgos agregatų (benzinas, dyzelis, hybridai, hydro, EV) nei Tesla automobilių modelių. Toyota nuėjo saugesniu keliu. Saugesnis kelias, mažesnė rizika, mažesnė grąža. Tesla nėra vien EV gamintojas. Tesla sukūrė naują produktą ir naują rinką. Kol jie nepramušė lubų, tol kiti gamintojai gamino tik parodomuosius EV modelius, kurių realiai negalėjai įsigyti. Labai sunku vertinti TESLA lyginant su kitais automobilių gamintojais. Taip, Toyota parduoda daugiau, uždirba daugiau, bet visi žino, kad Tesla geresnė investicija. Jau viena ką pasako tai, kad greitai turės Full Self driving. Elon Musk turi vieną pagrindinį tikslą, tai yra žmonių išlikimas ir civilizacijos plėtimasis. Taip skamba kosmagoriškai, bet visi jo projektai juda link to - Tesla tai žali sprendimai, SpaceX tai žmonių plėtimasis į kitas planetas, Starlink tai pagalba SpaceX ir globalus interneto pasiekimas žemėje bei vėliau Marse ir Mėnulyje, Boring Co. tai galimybė efektyvinti ir pagreitinti transportą ir dar keli jo asmeniniai paprikolinimai su ugniasvaidžiais ir Teslaquilla Aš investuoju
|
|
2021-01-21 18:38 #662366 | |
Kadangi aisros čia pas jus jau kiek parime, tai uzduosiu klausimą, gal kas iš ev fanų netgi vairuoja koki elekrini auto, tai kaip žiemą sekasi kai nu paspaudzia -10 riedėt tam elekriniui daiktui ? pas mane salerkinis bet ir prie -20 be problemu.
|
|
2021-01-21 19:09 #662373 | |
O kodėl turėtų nesisekt? https://www.youtube.com/watch?v=capOgUHPz9Q
|
|
2021-01-21 19:18 #662375 2 | |
Draco [2021-01-20 11:40]: Elon Musk turi vieną pagrindinį tikslą, tai yra žmonių išlikimas ir civilizacijos plėtimasis. Taip skamba kosmagoriškai... Skamba kaip oksimoronas siaip jau. Zmoniu islikimas ir civilizacijos pletra yra nukreipti vienas priesais kita. Zmogui islikt kaip rusiai dideles pletros niekad nereikejo, pavienes grupes dziunglese sekmingai pasieke musu laikus, be jokio progresos, su akmens amziaus irankiais. Jeigu kalbet apie pletra kolonizuojant Saules sistema.. Tai super-fantastika is dabartines perspektyvos. Niekas nezino kaip issprest radiacijos problema. Marso ir Menulio kolonizavimas imanomas tiktais isikasus ten po kelis metrus i zeme, kad sugertu visa radiacija. O tai ka tada ten veikt isviso ? Noreciau paziuret i tuos drasuolius, kurie nusiteike gyvent urvuose, vardan ko ? Turi but labai geras tikslas. Kiek pamenu iki Marso net nuskrist dorai, negavus fatalines dozes, nelabai imanoma. Skrydziuose i Menuli visi jankiu ekipazai irgi gavo virs normalios dozes, jie apsieme ant saves ta rizika. Musko kaip personos tikslas yra zole rukyt ir pasakas sekt. Siaip turint omenyje kosmoso programas, reiketu telktis i Jupiterio ir Saturno palydovus, didziausi is ju yra beveik kaip mazos planetos. Ten gali but ir primityvi gyvybe. Marsa jau ir taip normaliai isvazinejo, nieko ten gero nera. |
|
2021-01-21 20:52 #662414 | |
C, skrendant į Mėnulį trukdo tik Van Aleno juostos ( https://lt.wikipedia.org/wiki/Van_Aleno_radiacinis_%C5%BEiedas ; https://www.youtube.com/watch?v=h9YN50xXFJY), kurias galima lengvai apskristi su minimalia radiacijos doze. Yra technologijos, kaip ir ilgesnėse kelionėse išvengti radiacijos. Tam reikia naudoti medžiagas, kurios linkusios prisijungti radioaktyvius elementus. Pavyzdžiui labai gerai veikia vandens barjeras.
Bet taip, radiacija didžiausia problema. Na kas seka pasakas, tai parodo darbai Kalbant apie Titaną, Europą ir kitus palydovus, apie kuriuos turi omenyje, tai ten radiacija didesnė nuo jų planetų, t.y. Jupiteris ir Saturnas skleidžia itin didelę radiaciją ir ten išgyventi būtų sunkiau, pavyzdžiui, https://www.youtube.com/watch?v=dGJbIfjzMQk&t=720s (nuo 4:50). Aš investuoju
|
|
2021-01-22 14:18 #662498 | |
Naujienos: SPAC - Climate Change Crisis Real Impact I Acquisition Corp jungiasi su EVgo - įkrovimo stotelių operatoriumi.
Premarket: +52% Apie EVgo: https://www.linkedin.com/company/evgo/ https://www.evgo.com/investors/ https://en.wikipedia.org/wiki/NRG_Energy Aš investuoju
|
|
2021-01-23 21:12 #662623 1 | |
Draco [2021-01-21 20:52]: Na kas seka pasakas, tai parodo darbai Pritariu. Visiem mums iki jo kaip iki menulio. Kuris Lietuvoje zmogus tiek zinomas, kiek jis? |
|
2021-01-24 14:25 #662645 1 | |
Oij konkurencija, kaip baisu... Didieji analitikai, įsisąmoninkit, jog kiekvienas Tesla pardavimas atima pardavimą iš vidaus degimo variklių auto gamintojų , o ne iš EV . Konkurencija tarp EV prasidės , kai ICE automobiliai pradės tapti mažuma , tai dar bus negreit, o iškalbingi grafikai apačioje:
Global EV Sales Kadangi toks metas, tai SPACS gimsta vienas po kito, bet ir net aš ,kaimietis, suprantu, jog dauguma jų numirs prie pirmos progos. Viena iš jų - Lucid motors irgi manęs nesujaudino , visiškai, popierinė įmonė kolkas. O vat štai šitas reikalas sujaudino: Autobusai Proterra Proterra announced the intention to become publicly listed through a merger transaction with ArcLight Clean Transition Corp., a publicly-traded special purpose acquisition company (SPAC), which is already on the Nasdaq Realūs gaminami autobusai, realios gaminamos baterijos, realūs - ne popieriuje fabrikai. Potencialas puikus ir realus. Padėkosit vėliau |
|
2021-01-24 18:50 #662657 | |
ka geriau imt - ar Proterra, ar Lion auto (thelionelectric.com $NGA), kurie be autobusu dar ir sunkvezimius daro ?
|
|
2021-01-25 09:22 #662678 | |
M42, popierinė?
"In December of 2019, Lucid broke ground on a factory in Casa Grande, Arizona, the first greenfield facility for EV manufacturing in the United States.[38] On December 1, 2020, Lucid completed factory construction, dubbed AMP-1, and "aims to ramp up to 400,000 electric cars per year."" "The $700 million facility is expected to begin producing the Lucid Air by Spring 2021. The initial phase includes an initial 999,000 square feet, but Lucid has intentions to expand this to 5.1 million square feet by 2028. Phase 2 of construction is expected to begin at some point in early 2021.". Proterra mk - 700 mln. Lucid po jungimosi 15 mlrd. Skaitei apie Proterra defektus? Aišku, Lucid didesnė rizika Bet tai ne popierinė kompanija. Aš investuoju
|
|
2021-01-25 09:43 #662681 | |
Na, Lucid kolkas vedama HYPE-o , todėl neįdomu. Su Proterra hype nėra ( kolkas ) . O kur veda hype duodu pvz: QuantumScape akcijos kaina buvo virš 100 usd, nors baterijas pramoniniu būdu gamins po 4-5 metų LoL Todėl tie miliardai nusispjaut, neįdomu,tai ne rodiklis. O brokų ir defektų turi/būna/pasitaiko absoliučiai visiems, įskaitant Tesla, ypač vystymosi pradžioje. Bet, juk kiekvienam savo ,tad kiekvienas investuokite kur jums fain, aš tik savo kaimiečio nuomonę išsakau .
|
|
2021-01-25 12:15 #662694 | |
Bet ne popierinė Gamykla yra. Liko vienintelis klausimas, jungsis ar ne su CCIV?
Aš investuoju
|
|
2021-01-25 12:42 #662702 | |
Draco [2021-01-25 12:15]: Bet ne popierinė Gamykla yra. Liko vienintelis klausimas, jungsis ar ne su CCIV? Papildysiu pasisakymą, nes mintis ne iki mano suprasta: aš linkęs rinktis įmonę, kuri jau turi įdirbį . Lucid dar daug žolės reiks apdirbt daugelyje sričių . Bet gink dieve nesakau,kad jiems npavyks. |