Autorius | Žinutė |
2021-01-29 10:58 #663394 1 | |
D. Graužinis [2021-01-29 10:30]: O kažkada buvo malonus, simpatiškas pašnekovas Tai jau buvot kažkur susitikę? Aš investuoju
|
|
2021-01-29 11:11 #663399 | |
The Watcher [2021-01-29 10:16]: porsche taycan turbo s ,audi etron GT, kai atsiras 911 elektrinis laidok savo tesla. inzinieriniai sprendimai skiriasi, taycan yra geresnis, o dar tik pirmas modelis. Tai kad tie histeriai, kaip m42, nėra net normaliame ICE modelyje sedėję (Porsche 911, MB AMG, BMW M), kad suprasti, jog automobilis nėra tik variklis. Yra begalės taškų, kur teslai taip toli, kad oj oj oj. Tokie dalykai, kaip kad teslos šakių lužinėjimai tik tą patvirtina. Nieko tu jiems neišaiškinsi.. |
|
2021-01-29 11:43 #663410 | |
Inkaras [2021-01-29 11:11]: Tai kad tie histeriai, kaip m42, nėra net normaliame ICE modelyje sedėję (Porsche 911, MB AMG, BMW M), kad suprasti, jog automobilis nėra tik variklis. Yra begalės taškų, kur teslai taip toli, kad oj oj oj. Tokie dalykai, kaip kad teslos šakių lužinėjimai tik tą patvirtina. Nieko tu jiems neišaiškinsi.. Yra dalykų, kur visi kiti gamintojai tik nosį krapšto Čia diskusija apie nieką, kas geriau, ar iPhone, ar Samsung. Nė vienas Europos gamintojas neturi OTA updeitų, kas pakeičia esminius automobilio rodiklius. Wtf, kodėl negali auto būti kaip kompas??? Atsisiuntei updeitą, kuro/elektros sąnaudos mažesnės, nauji display'jai, variklio programinės klaidos ištaisomos, ekranai sklandžiau veikia, mygtukų jautrumas didinamas ir t.t. O dabar Porsche turi varyti į saloną, gaišti visų laiką ir pinigus ir tvarkyti ar netgi dažniausiai keisti kažkokią atskirą dalį. Tas pats ir naujiems gamintojams - dar daug įdirbio reikia, kad pagamintum kokybišką ir nebarškantį auto. Čia tau ne mersas su beveik 100 metų įdirbiu. Aš investuoju
|
|
2021-01-29 11:53 #663413 1 | |
Draco [2021-01-29 11:43]: Inkaras [2021-01-29 11:11]: Tai kad tie histeriai, kaip m42, nėra net normaliame ICE modelyje sedėję (Porsche 911, MB AMG, BMW M), kad suprasti, jog automobilis nėra tik variklis. Yra begalės taškų, kur teslai taip toli, kad oj oj oj. Tokie dalykai, kaip kad teslos šakių lužinėjimai tik tą patvirtina. Nieko tu jiems neišaiškinsi.. Yra dalykų, kur visi kiti gamintojai tik nosį krapšto Čia diskusija apie nieką, kas geriau, ar iPhone, ar Samsung. Nė vienas Europos gamintojas neturi OTA updeitų, kas pakeičia esminius automobilio rodiklius. Wtf, kodėl negali auto būti kaip kompas??? Atsisiuntei updeitą, kuro/elektros sąnaudos mažesnės, nauji display'jai, variklio programinės klaidos ištaisomos ir t.t. Tas pats ir naujiems gamintojams - dar daug įdirbio reikia, kad pagamintum kokybišką ir nebarškantį auto. Čia tau ne mersas su beveik 100 metų įdirbiu. Nesuprantu, apie ką tu šneki? Update softams daromi jau nežinau kiek metų. BMW remote update galimas jau nuo 2018 metų ir per update sprendžiamos problemos nuo begių perjungimo greičio iki kuro pompos sukeliamo slėgio, kas mažina/didina sąnaudas ir t.t.t.t.t. Jūsų problema, kad įsikabinate vieną gamintoją ir nesidomite, kas vyksta aplinkui https://www.bmw.com/en/innovation/bmw-software-update.html “What many people perhaps don’t think about,” says Jochen Kurbjuweit, BMW Senior Manager Remote Software Upgrade, “is that our cars today have 50 to 60 computing units, including quite a few high-performance computers, that control, regulate and measure everything from the navigation system to the steering wheel. It’s a complex system of various vehicle functionalities, which naturally benefit from constant improvements to keep the car fresh and up-to-date. This is where the over-the-air upgrade function comes into play – it allows us to offer these improvements as seamlessly as possible – just as if you were updating any other device that you know and use.” P.S. nesu šališkas kažkokiam gamintojui. Manau elektra yra ateitis, bet pats dabar ieškau automobilio su V8 varikliu. Nesiruošiu būti bandomoji avelė, man yra aktuali šiandiena, turiu komfortą jausti dabar. |
|
2021-01-29 12:51 #663432 | |
Nuo 2018. Pirmą Model S gali updeitint ir šiandien
Kaip ir sakiau, iphone ar samsung. Čia tas pats. P.S. aš imčiau PHEV. Aš investuoju
|
|
2021-01-29 13:19 #663443 | |
Dar vienas geras pvz kaip forumo genijai kiekvieną Tesla veiksmą vertina: čia buvo myžčiojimas dėl to , kad Tesla sustabdė trim savaitėm fabrikus... O kad jie atnaujino gamybos modelius, kad įdiegė atnaujinimus ir kt. net nepagalvojot. Tad nesidomit, nesuprantat, tad ir grybo nepjaukit, nes kaip didiems analitikams prastai atrodo
P.S. Štai, prasideda minusai ir cenzūra , show must go on. |
|
2021-01-29 13:21 #663444 | |
Žinokit jau pradedu įtikėti, kad M42 tai Elonas M....
Gražaus savaitgalio |
|
2021-01-29 13:45 #663447 2 | |
Čia tas atvejis, kai netikėta sėkmė sugadina žmogų. Bet nieko tokio. Beveik visi išgyja
Patinka forume gyvai stebėti žmonių emocijas ir lūkesčius skirtingose fazėse |
|
2021-01-29 14:32 #663454 | |
M42 [2021-01-29 13:17]: 2023 metais tai bus ne mažiau 2 trilijonų kompanija vaikučiai Per tą laiką turbūt ne kartą dilutins akcijas, tai net kainai nekylant, MCap'as gali ateiti į 2-3 trilijonus ar kiek ten nori. Beje, net ir kainai pakilus 2,5 karto, tavo 3 akcijos bus vertos tik 6K usd. Atitiks būsto paskolos grąžinimo grafiką? More money makes more of who you are.
|
|
2021-01-29 14:37 #663455 | |
M42, uzdejau tamstai minusa net nebaiges skaityti posto. AUT .Jei domina, galiu paaiskinti kodel taip pasielgiau.
|
|
2021-01-29 22:51 #663550 | |
Nu nerimtai cia Tesla su vidiniu imones saugumo uztikrinimu atrodo...https://www.lrytas.lt/auto/radaras/2021/01/29/news/naujas-tesla-darbuotojas-po-3-dienu-apvoge-imone-galejo-buti-atskleista-automobiliu-pramones-paslaptis-18053168/
|
|
2021-01-30 14:00 #663568 | |
Vėjas12 [2021-01-29 14:32]: M42 [2021-01-29 13:17]: 2023 metais tai bus ne mažiau 2 trilijonų kompanija vaikučiai Per tą laiką turbūt ne kartą dilutins akcijas, tai net kainai nekylant, MCap'as gali ateiti į 2-3 trilijonus ar kiek ten nori. Beje, net ir kainai pakilus 2,5 karto, tavo 3 akcijos bus vertos tik 6K usd. Atitiks būsto paskolos grąžinimo grafiką? Vejau, kodėl nusprendei, kad tik trys? Neskubėk taip apribot. Graužini, grafikus naujokams dėk kitoje temoje, jis man žinomas nuo pat to momento kai pirmą akciją nusipirkau. Yra planas, kai bus nuosmukis 20-40 procentų, jau minėjau ką darysiu. Įdėk geriau grafiką kas liečia EV. Kolkas jokios sėkmės nepatyriau. Sėkmė bus po ne mažiau 5-10 metų. Po 10 metų būsto paskolos likutis bus 40 000 eu. Pačiu "nesėmingiausiu" atveju, užteks grubiai 10 Tesla akcijų, sėkmingu atveju 5-7 akcijų. Planas vykdomas Ketvirtis Teslai bvo puikus. |
|
2021-01-30 15:57 #663580 1 | |
Sveiki, jei dar kas laikot EV tai toks visai neblogas video pamąstymui: https://www.youtube.com/watch?v=tCp3KK7kqHs . Jis daugiau apie NIO, bet manau tinka visiems ne EU ar JAV EV.
|
|
2021-01-31 11:00 #663634 | |
Vilkiko dar teks palaukti...Muskas per daug kartais buna optimistas...
https://www.vz.lt/transportas-logistika/2021/01/31/tesla-stabdo-vilkiko-semi-projekta |
|
2021-01-31 12:11 #663636 | |
Eimis1974 [2021-01-31 11:00]: Vilkiko dar teks palaukti...Muskas per daug kartais buna optimistas... https://www.vz.lt/transportas-logistika/2021/01/31/tesla-stabdo-vilkiko-semi-projekta Labai dažnai mūsų LT spauda pripjauna grybo. Neskubėkim daryti išvadų, nes šiuo konkrečiu atveju nesutampa parodymai. Neseniai paskelbtos darbo pozicijos Semi Truck temoje , inžinieriai, vadovai. Realiai spėju, jog probema yra baterijų kiekyje, todėl ir skubama statyti savo baterijų 4860 tipo gamybos linijas. Bet į viską atsakys laikas: Semi Galimos Problemos |
|
2021-01-31 12:21 #663637 3 | |
https://www.fool.com/investing/2021/01/30/teslas-profits-are-not-from-selling-cars/?source=eptyholnk0000202&utm_source=yahoo-host&utm_medium=feed&utm_campaign=article
Per 2020 metus tesla uždirbo 721 mln, bet iš reguliavimo kreditų pardavimo gavo 1,58 milijardo. Jeigu ne subsidijos, Teslos praitų metų rezultatas būtų 859 milijonai nuostolio. |
|
2021-01-31 14:26 #663651 | |
M42 [2021-01-31 12:11]: Labai dažnai mūsų LT spauda pripjauna grybo. Neskubėkim daryti išvadų, nes šiuo konkrečiu atveju nesutampa parodymai. Neseniai paskelbtos darbo pozicijos Semi Truck temoje , inžinieriai, vadovai. Realiai spėju, jog probema yra baterijų kiekyje, todėl ir skubama statyti savo baterijų 4860 tipo gamybos linijas. Bet į viską atsakys laikas: Semi Galimos Problemos O man regis čia iš principo technologinė problema. Sunkvežimiams neužtenka galimybės save toli nuvežt. Jiems reikia galėt nuvežt toli krovinį ir kuo sunkesnį tuo geriau. Šiai dienai akumuliatoriai paprasčiausiai per sunkūs ir per mažos talpos, o krovimas per ilgas. Tai šioje vietoje vandenilinės technologijos gerokai pranašesnės. Aišku jos šiai dienai irgi turi daug trūkumų, bet iš principo neaišku, kurios technologijos laimės. Matyt ne veltui taip smarkiai brangsta FCEL, Plug power ir kitų vandenilinių technologijų įmonių akcijos. Plius konkurentai parduodantys dabar 500 tūkst. sunkvežimių per metus gerokai priekyje: PVZ.: https://trans.info/lt/daimler-truck-ir-volvo-jungia-jegas-koncernai-gamins-vandenilio-akumuliatorius-sunkvezimiams-182074 Mažesni gali būti ir EV https://aina.lt/2021-m-bus-pradeta-serijine-elektrinio-mercedes-benz-eactros-gamyba/ |
|
2021-01-31 14:45 #663653 | |
Na nepaneigsim, kad vandelinis irgi turės savo vietą. Bet USA vandenilio akcijos jau man rodos peržengė mano asmenines ribas, kai galima pirkti. Labai patraukliai atrodo UK baterijų ir vandenilio akcijos ( kolkas ) . Minėta Ilika PLC, , Ceres Power Holdings ir ITM Power PLC ( šitos neturiu ). Vietoj USA vandenilio akcijų vertėtų pasižiūrėti ir EU įmones, gal jos ne taip kosmose kaip USA šutvė. Prancūzija turi keletą lyderiaujančių vandenilio celių firmų , gali būti visai įdomu.
|
|
2021-01-31 16:36 #663657 | |
M42 [2021-01-31 14:45]: Na nepaneigsim, kad vandelinis irgi turės savo vietą. Bet USA vandenilio akcijos jau man rodos peržengė mano asmenines ribas, kai galima pirkti. Labai patraukliai atrodo UK baterijų ir vandenilio akcijos ( kolkas ) . Minėta Ilika PLC, , Ceres Power Holdings ir ITM Power PLC ( šitos neturiu ). Vietoj USA vandenilio akcijų vertėtų pasižiūrėti ir EU įmones, gal jos ne taip kosmose kaip USA šutvė. Prancūzija turi keletą lyderiaujančių vandenilio celių firmų , gali būti visai įdomu. Keista, kad dar Tesla neperžengė asmeninių ribų, ypač žinant, kad galvoji dasipirkti 20-40% pigiau. O iš psichologinės pusės, tai investuotojo problemos jei jis galvoja, kad akcija daugiau kilti negali. Aš pvz. FCEL nusimečiau po 9,18$ galvodamas, kad pusmečio bėgyje neturėtų pakilt daugiau 10-11$ už akciją. |
|
2021-01-31 17:30 #663660 | |
Man asmeniškai Tesla neperžengė ir neperžengs, vykstantis vystymosi smurtas yra nesveikas ir rubikonas peržengtas, todėl mes mokam tokią kainą . Tai vienintelė kompanija, dėl kurios miegu ramiai, nuosmukio bent 40% žmonės laukia išsižioję,kad galėtų dasipirkt. Neseniai duoti akcijos kainos targetai 1000 ar 1400 usd, tai manęs nestebina. Bet teršiu temą ir erzinu žmones, kurie dalija minusus,tad užteks.
Geriau papasakokit ką nors apie "Next Tesla" ar "Tesla killer" |