Autorius | Žinutė |
2021-02-03 11:25 #663992 2 | |
Phantoom [2021-02-03 10:23]: aš klausimą turiu perkantiems labai ilgam: kaip įsivaizduojate, kas pakeis baltarusiškus naftos krovinius, per kiek laiko ir kokiomis apimtimis? klausiu, nes pajamų/pelnų sumažėjimas dėl to bus ženklus, o jokių ženklų, kad bus geriau bent kol kas nesimato (šitoje diskusijoje per kelis lapus irgi to nemačiau) ilgam nelabai teisingas klausimas, juk turėjom visko - ir Rusijos importo/eksporto boikotų, ir kitokių ribojimų, bet didžioji dalis persiorientavo. Ilgam - reikėtų klausti apie naftos paklausą po 15-25 m.. O dėl batkos - kai pasirodė grąsinimai - tada galima buvo nusimesti, panašu, kad ir nusimetė didelė dalis. Todėl dabar yra proga atpirkti gera kaina. Kolkas nematau nė menkiausių sunkumų požymių bendrovėje, priešingai - 2020 m grynas pelnas beveik 5 kartus didesnis už 2019... Kurnors USA ant to jau galima būtų kelis kartus gerai sužaisti, o pas mus va - tik ilgalaikiams tikslams )) altruistine propaganda:
Nori realizuoti savo sugebejimus zmonijos naudai? Prisijunk prie musu! Http://zip.hypernet.lt |
|
2021-02-04 10:47 #664108 | |
Bp -16 $ mlrd ,shell -20$ mlrd , nekas naftininkams , suprantu knf jos neiskasa , bet tendencijos liudnos kol kas naftininkams
|
|
2021-02-04 11:40 #664120 | |
Dėl prognozių naftai (Litgrid analizę, kurią darė ekspertai už 120k EUR internete pasiskaitykite) Naftai + gamtinėms dujoms atitinkamai.
Dėl vandenilio daug kol kas neprisvaigta bet ir nėra aišku kiek reikės ten svaigti Dėl GIPL jungties -> tai daugiau naudos AMG, bet KNF dėl SGD terminalo išnaudojimo turėtų teigiamai įtakoti. Konservatyviai vertinant poreikis gali išaugti min x2 kartus SGD eksporto per tą jungtį į vakarus. kiek ir kaip dėliosis - nieks nežinos Batka manau dar 2-4 metus slampinės BEL, o kas toliau ir po jo... |
|
2021-02-05 10:08 #664234 | |
Truputis naujienų iš Baltarusijos
https://www.belrynok.by/2021/02/02/kto-zaplatit-za-pereorientatsiyu-belorusskogo-tranzita-na-rossijskie-porty/ |
|
2021-02-05 10:24 #664237 | |
panašu, kad Rokulis išplauks
CASH 50%; DBPK:DE; VOOL.DE; LYQL:DE; BX4.
Esi KTU bendruomenės narys? Prisidėk prie mūsų! https://www.facebook.com/investuoju |
|
2021-02-05 11:17 #664247 | |
fishas [2021-02-05 10:08]: Baltarusijos halopams nuo algos nurez po 10$ ir padengs uz kiekviena tona 🥳.
Truputis naujienų iš Baltarusijos https://www.belrynok.by/2021/02/02/kto-zaplatit-za-pereorientatsiyu-belorusskogo-tranzita-na-rossijskie-porty/ |
|
2021-02-05 11:29 #664248 | |
nu kas ten skaičiavo, 2b tons x USD 10, tai tik USD 20b - kapeikos, jeigu politika aukšiaus už ekonomiką.
bent kai pagalvoji kad 4-5 metais taio, tai jau USD 80b -USD 100b, o čia jau nekapeikos. tai gi kuo ilgiau temps gumą, tuo stiprės pas juos pačius reikalas gražinti srautą į KN "Price is what you pay. Value is what you get." ― Warren Buffett
|
|
2021-02-05 11:55 #664251 1 1 | |
Žvilgtelėjau į KNF1l ir nustebau: mužikai laukia griaustinio iš dangaus, kad persižegnoti, debesų neužtenka. Panašu, kad infrostruktūra pasmerkta sunykti, pirma kelionė ligi 0,1e
|
|
2021-02-05 12:09 #664255 | |
Vienaip ar kitaip vykdant naftos atsisakymo planus, esamas vamzdynas kažkuo bus pakeistas/adaptuotas naujoms veikloms. Tai čia ir įdomu, ar gali naftotiekį lengvai išvalyti ir pritaikyti "kito tipo" medžiagų perdavimams, ar tai ir yra/bus knf turimos infrastruktūros naftos "tinklo" sistemos mirtis.
Visgi nafta dar 20m karaliaus, nes traukiniai/fūros dar ilgokai neturės baterijų/laidų. Tad įdomu ar per tuos 20m knf pakeis /pradės kitas veiklas. |
|
2021-02-05 12:46 #664260 | |
Vvytas [2021-02-05 11:55]: Žvilgtelėjau į KNF1l ir nustebau: mužikai laukia griaustinio iš dangaus, kad persižegnoti, debesų neužtenka. Panašu, kad infrostruktūra pasmerkta sunykti, pirma kelionė ligi 0,1e Taip, kadangi tikrai gresia "sunykimas" todėl KN tiek daug ir investavo į talpyklas Ir žinoma Orlen eksportuos tik geležinkeliu viską, KN negaus nieko iš Orlen. Ir žinoma balansas KN dabar rodo "vėjus". Ir žinoma DIV nebus. Ir ateityje bus visiškas krachas, nes ir SGD terminalo niekam nereikės. Valio Tovarishchi! "Price is what you pay. Value is what you get." ― Warren Buffett
|
|
2021-02-05 13:16 #664263 | |
https://www.lrytas.lt/verslas/rinkos-pulsas/2021/02/05/news/baltarusijos-naftos-tranzitas-per-klaipeda-sustabdytas-laikinai--18152238/
Dividentai šymet gali buti rekordiniai sekmės investoriams, jos jums prireiks |
|
2021-02-05 13:38 #664272 2 | |
10 TRUMPALAIKIAI TERMINUOTI INDĖLIAI
Grupė ir Bendrovė 2020-12-31 2019-12-31 Trumpalaikiai terminuoti indėliai komerciniuose bankuose 24.000 21.000 2020 m. gruodžio 31 d. Grupė ir Bendrovė komerciniuose bankuose turėjo 6 trumpalaikius terminuotus indėlius, kurių bendra vertė 24.000 tūkst. eurų, ir kurių terminas daugiau kaip 3 mėn. Metinės palūkanos svyruoja nuo 0,07 proc +51m EUR cash sąskaitoje... Jie gali >6 metus su 0 veiklos gyventi Pasižiūrėsime, kiek matau karštas topics jau nuo praeitų metų pabaigos |
|
2021-02-05 13:45 #664273 | |
jeronimas [2021-02-05 11:38]: 10 TRUMPALAIKIAI TERMINUOTI INDĖLIAI Grupė ir Bendrovė 2020-12-31 2019-12-31 Trumpalaikiai terminuoti indėliai komerciniuose bankuose 24.000 21.000 2020 m. gruodžio 31 d. Grupė ir Bendrovė komerciniuose bankuose turėjo 6 trumpalaikius terminuotus indėlius, kurių bendra vertė 24.000 tūkst. eurų, ir kurių terminas daugiau kaip 3 mėn. Metinės palūkanos svyruoja nuo 0,07 proc +51m EUR cash sąskaitoje... šiaip čia yra didelis minusas vadovybei, kad su tiek cash'o sėdi ir nieko nedaro ir sėdi anekdotinio dydžio palūkanose. O dabar dar ir pats laikas būtų naujiems projektams ir investicijoms |
|
2021-02-05 13:46 #664275 | |
transportininkai perka dujinius vilkikus:
https://www.vz.lt/transportas-logistika/2021/02/05/integre-trans-investuoja-i-skgd-vilkikus-reikalauja-klientai |
|
2021-02-05 13:47 #664276 | |
pliusas Jeronimui
kad padeda kitiems biški susigaudyt, nes yra vikėjų nuolat sekančių pasakas apie KN mirtį. "Price is what you pay. Value is what you get." ― Warren Buffett
|
|
2021-02-05 13:53 #664279 | |
Phantoom [2021-02-05 13:45]: šiaip čia yra didelis minusas vadovybei, kad su tiek cash'o sėdi ir nieko nedaro ir sėdi anekdotinio dydžio palūkanose. O dabar dar ir pats laikas būtų naujiems projektams ir investicijoms reikia išmokėti akcininkams DIV ir viskas visos didžiausios investicijos naftos terminaluose padarytos pastatą buveinę dar pasistatys, bet ten ne kosminės sumos SGD laivo pirkimui yra sudarytos sutartys su bankais dėl paskolos Kas trukdo išmokėti pinigus, šiaip ant jų sėdėti tikrai jokio tikslo nėra "Price is what you pay. Value is what you get." ― Warren Buffett
|
|
2021-02-05 13:59 #664281 | |
Priest [LT] [2021-02-05 11:53]: reikia išmokėti akcininkams DIV ir viskas visos didžiausios investicijos naftos terminaluose padarytos pastatą buveinę dar pasistatys, bet ten ne kosminės sumos SGD laivo pirkimui yra sudarytos sutartys su bankais dėl paskolos Kas trukdo išmokėti pinigus, šiaip ant jų sėdėti tikrai jokio tikslo nėra tai va, aš panašiai irgi galvoju. Dabar tie pinigai visiškai nekuria jokios vertės akcininkams, o planų ką su jais daryti irgi nėra. Galima dividendais, galima akcijų supirkimą daryti. Yra visokių variantų. Arba kad bent jau kokį startup'ų konkursą padarytų studentams su atsinaujinančia energetika (žinau, kad čia ne tiesioginė veiklos sritis, bet kitos su nafta susijusios kompanijos jau seniai dirba ta linkme, nes nafta kaip bežiūrėsi yra nueinantis dalykas) ir ten pabandytų užsikabinti žodžiu trūksta darbų |
|
2021-02-05 14:00 #664282 | |
Priest Brukštelk emeilą vadovams pamokink kad butu gerai tau divu gauti ir kuo daugiau, lauksim ką atsakis .
|
|
2021-02-05 14:01 #664283 | |
bingo -> čia yra vadovybės tikslų susiejimas su grąžą akcininkui butinybė. dabar patogu sėdėti ant 75m EUR cash kalno - diskutuoti, postringauti ir skųstis
|
|
2021-02-05 14:10 #664285 | |
Prie to pačio nuramint vadovus, kad dėl skolos bendros (ilg. ir trump įsip.) 436 mln. nesijaudintų.
Svarbu turimus pinigus išleist visus, nes taip pataria prityrę investuotojai. |