Autorius | Žinutė |
2021-02-11 14:13 #665054 1 | |
Kalbėsim apie skaičius,nes dėl nomenklatūrinio/vadovėlinio mąstymo dalis jūsų nieko nematot. Noriu pabrėžti, kad NESIGINČIJU dėl TESLA modelių surinkimo kokybės, bet ji yra stipriai progresuojanti , nes asmeniškai E.Musk tuom rūpinasi. PVZ: visko per gyvenimą matęs Sandy Munro, jau išardė ne vieną Tesla 3 modelį, štai apžiūri naujausią TSLA Model 3 :
2021 Model 3 išorinis brokas Bet, vėlesnio leidimo modeliuose jis jau tokio broko nerado. Tai paaiškinama paprastai: gamyklų viduje vyksta naujausių metodų diegimas,robotų linijos yra perkoreguojamos ir aišku stiprinama QC . Pasidomėkit, kokie navarotai vyksta kėbulo gamyboje, anė vienas pasaulio gamintojas to nedaro. Bet juk nesidomėsit... Toliau, pliki skaičiai aplink jūsų E-Tron Perfomance ir 2021 TSLA modelius: AUDI E-Tron : kaina 150k USD/battery 83,7 kwh/nuvažiuojami km 472/laikas iki 100km/h 3,3 s Tesla 3: kaina 49.9k USD/battery 75 kwh/nuvažiuojami km 576/laikas iki 100km/h 3,2 s Tesla S Plaid: kaina 80k USD/battery ~ 85 kwh/nuvažiuojami km 627/laikas iki 100km/h 3,3 s Tesla S Plaid+: kaina 140k USD/battery 100 kwh/nuvažiuojami km 837/laikas iki 100km/h 2.1 s Reziumė: kurioje vietoje jūs matote technologinį proveržį pas Audi? Vienas dalykas, kai labai myli Audi, kaip aš myliu Tesla, tai susitaikai, jog E-Tron gauna į kepenį pagal baterijų technologijas ir kt, o kainuoja kaip butas Vilniuje. Ne fanbojus, o logiškai mąstantis žmogus nepirks automobilio, kuris vietoj Tesla S Plaid+ 837 km nuvažiuoja perpus mažiau 437 km. Dar vienas akivaizdus absoliutus technologinis atsilikimas: pigiausias Tesla modelis 3 kainuojantis bent triskart pigiau nei Etron, nuvažiuoja daugiau km. ir yra toks pat greitas kaip Audi. Dar vienas: jei lyginame, tai lyginkime Etron su brangiausiu TSLA. Pasidomėkit kas pareina su Plaid S+ modeliu, kokie technologiniai navarotai, kokia kokybė, Audi Etron-e nė su žiburiu nerasi to, kas yra toje Tesloje. Padarykit namų darbus, nes esat laido riteriai, kalbat kad tik kalbėt. Dar vienas: parodykite pasaulyje nors vieną automobilį, kuris beveik be įsikišimo gali tave parvežti namo iš taško A į B. NĖRA vaikučiai, Audinei labai labai toli ir šioje srityje. Jei skaičiai jūsų neįtikina, tai jau niekas nepadės Love You All |
|
2021-02-11 14:28 #665059 | |
Draco [2021-02-11 14:26]: M42 [2021-02-11 14:13]: Tesla S Plaid+: kaina 140k USD/battery 100 kwh/nuvažiuojami km 837/laikas iki 100km/h 2.1 s <1,99 s Ačiū už pataisymą. Prašymas: būkit vyrais, po minusais nesislėpkit Dėl BTC ir TSLA, tai šioje vietoje mes nežinome, kokia pagrindinė mintis, kuri paskatino net 1,5 liardo sukišti į BTC, bet greičiausiai eilinis užbėgimas į priekį . Visa, Mastercard, Paypal jau greit leis atsiskaitinėti kriptovaliutomis, traukinio nesustabdysi, todėl E.Musk sprendimas manęs nė kiek nestebina. "Tesla Killers" -- LoL Redaguota: M42 (2021-02-11 15:16 ) |
|
2021-02-11 16:44 #665073 3 | |
„Elonas Muskas vėjais paleido didelę dalį gero „Tesla“ darbo, skatinusio perėjimą prie tvaraus energijos vartojimo. Tai yra labai blogai. Nežinau kaip jis iš šios situacijos galėtų išlipti sausas. 2020 metais „Tesla“ aplinkosauginių subsidijų pavidalu gavo 1,5 mlrd. JAV dolerių. O tada jei apsigręžė ir išleido visus tuos pinigus bitkoinams, kurie yra kasami daugiausiai naudojant energiją, gaminamą deginant anglį. Būtina peržvelgti jiems išmokamas subsidijas“, – aiškino D.Gerardas.
Skaitykite daugiau: https://www.15min.lt/mokslasit/straipsnis/laboratorija/bitkoinai-suvartoja-daugiau-elektros-energijos-nei-visa-argentina-o-tesla-tapo-piktadariais-tersejais-650-1454686?copied |
|
2021-02-11 16:44 #665074 | |
M42, kitą kartą disclaimer'į uždėk, ar kalbi, kaip mobilio fanbojus, ar kaip treideris? Nes pirmu atveju viskas cool, smagu, gražu, bet antru atveju išlieka ta pati aktualija - kur įmonės pelnas?? Turiu galvoj rimtas pelnas, nes akcijos kaina suponuoja, kad jis turi būti rimtas
More money makes more of who you are.
|
|
2021-02-11 16:48 #665075 | |
M42 [2021-02-11 14:13]: Dar vienas akivaizdus absoliutus technologinis atsilikimas: pigiausias Tesla modelis 3 kainuojantis bent triskart pigiau nei Etron, nuvažiuoja daugiau km. ir yra toks pat greitas kaip Audi. Sakyčiau puiki žinia auto fanams, bet liūdna žinia investuotojams, nes nu pats supranti už šedevrą gaunant kapeikas, nelabai gausis pelną užaugint, a? More money makes more of who you are.
|
|
2021-02-11 16:55 #665076 1 | |
As jums tik tiek pasakysiu is visu megstamos teslos pavirs i visu nekenciama, cia kaip meilej nuo meiles iki neapykantos tik zingsnis,kazkaip jauciu ,kad tuo keliu jau einama.
|
|
2021-02-11 18:15 #665081 | |
Na va, panašu , kad galvos pradeda šviesėt, nes nelabai yra ką pasakyti , kai pateiki skaičius . Audi kolkas, kaip ir WV gali toliau su krūva direktorių ir profsajungų kariaut tarpusavyje dėl šviesesnės ateities arba jų "geriausių technologijų".
Dabar kita tema, kuri jus labai erzina: tai įmonės pelningumas ir akcijos kaina. TESLA yra tik pradinėje augimo stadijoje... TAIP ---- > PRADINĖJE. Parsisiųskite 2020 Q4 ataskaitą, viskas auga dešimtimis procentų kasmet. EV auto, softas, energijos saugojimas, saulės elementai ir t.t. Investuotojai supranta, jog kai bus užbaigti visi gamyklų projektai , pagaminamų EV kiekis šoks iki 2-3 milionų ( čia būsimų 1,5-3 metų laikotarpyje ). Tesla auto poreikis toks, kad žmonės savaitėmis stovi eilėje. PVZ. CyberTruck jau dabar apie milioną išankstinių užsakymų kai reikia įmokėti simbolinį mokestį. Nė vienas auto gamintojas neturi tokios problemos kai negali patenkinti poreikio, nė vienas. Turėtų kažką reikšti, kai 2020 ICE gamintojai minus 40% , Tesla tik minus 5 % . Atkreipiu dėmesį, jog per paskutinius 3(ar 4) ketvirčius, kiekvienas parduotas auto jau neša pelną. Kainų mažinimas susijęs žinoma ir su kitų gamintojų mažinammis kainomis, bet lygiagrečiai piginama, nes procesai gamyklose yra keičiami pagal principą "robotas" gamina kitą robotą , "geriausia dalis - jokios dalies" . Kitas pvz. kodėl mažinamos kainos -- tai baterijos , jų gaminimo masiškumas , technologijų tobulinimas, energetinio tankio gerinimas... Tesla Battery Day viską atskleidžia, bet matau trūksta intelekto žmonėms kažką suprast ką tai reiškia, todėl sutrumpinu viską ir pacituoju: Tesla’s new approach to battery technology is expected to yield a 54% increase in range, 56% decrease in the dollar per kilowatt-hour at the battery-pack level, and 69% reduction in capital investment per gigawatt-hour required for manufacturing. Tai ne pasakos. Vokietijoje TSLA gamins ne tik savo EV , bet kartu turės ir pačią efektyviausią ir didžiausią baterijų gamyklą pasaulyje , toliaregiškas mastymas: be baterijų užsitikrinimo, nepavyks užtikrinti gamybos proceso. Pelnai ir kainų mažinimas tiesiogiai koreliuoja su baterijų charakteristikomis. Ar girdit Audi , BMW ir kt. kalbant kaip jie stato gamyklą ir t.t. Jie neskuba daryt namų darbų ir investuoti, todėl ir gauna į skudurus. Investuotojai supranta, jog vyksta kasmetinis ne mažiau 40% augimas, tai automatiškai įsiskaičiuoja į akcijos kainą. O tas užsiciklinimas ant žaliųjų kreditų tai jūsų vėl trumparegiškas mastymas ----> viskas, kas gali padėti augti turi būti išnaudojama. Pelnas yra augantis kasmet,dar maždaug pora metų ir tų žaliųjų kreditų nereikės, link to einama. Aš praleidau valandų valandas rinkdamas info apie Tesla, čia aprašiau grubiai ir tik mažą dalį. Pasilikit sau šansą, jog galit būti neteisūs ir jei viskas pasitvirtins , tiesiog bus gėda , kad kažkoks kaimietis-fanbojus matė tai, ko didieji protai nepamatė. Galbūt jums trukdo žiūrėjimas trumpame laikotarpyje, aš žiūriu ilgame laikotarpyje. Klaidos tikimybę pasilieku ir sau žinoma, po bent poros metų bus galima pasakyti buvot neteisūs ar buvau neteisus. Būkit sveiki ir laimingi , Love You All |
|
2021-02-11 18:19 #665082 | |
M42 [2021-02-11 18:15]: <...>Nė vienas auto gamintojas neturi tokios problemos kai negali patenkinti poreikio, nė vienas<...> Nueik ir nusipirk Toyota Hilux... ir tai net ne elektromobilis koks nors ten vienetinis. Toliau kaip ir nebeskaičiau. |
|
2021-02-11 18:26 #665083 | |
Eimis1974 [2021-02-11 16:44]: „Elonas Muskas vėjais paleido didelę dalį gero „Tesla“ darbo, skatinusio perėjimą prie tvaraus energijos vartojimo. Tai yra labai blogai. Nežinau kaip jis iš šios situacijos galėtų išlipti sausas. 2020 metais „Tesla“ aplinkosauginių subsidijų pavidalu gavo 1,5 mlrd. JAV dolerių. O tada jei apsigręžė ir išleido visus tuos pinigus bitkoinams, kurie yra kasami daugiausiai naudojant energiją, gaminamą deginant anglį. Būtina peržvelgti jiems išmokamas subsidijas“, – aiškino D.Gerardas. Skaitykite daugiau: https://www.15min.lt/mokslasit/straipsnis/laboratorija/bitkoinai-suvartoja-daugiau-elektros-energijos-nei-visa-argentina-o-tesla-tapo-piktadariais-tersejais-650-1454686?copied https://twitter.com/PeterSchiff/status/1359850198332301312 @PeterSchiff Tesla received $1.5 billion in environmental subsidies in 2020, funded by U.S. taxpayers. The subsidies are intended to reward and encourage environmentally friendly behavior. #Tesla then spent the same amount buying #Bitcoin , which wastes electricity and harms the environment. The Power of Technical Analysis
Margin Call |
|
2021-02-11 18:51 #665084 | |
Gal kas galit vėl pasidalinti tuo video, kur lietuvaičiai pasakoja apie tai, kad Tesla, beja kaip ir visi pasaulio auto gamintojai, negamina EV baterijų? Ten gan įdomiai aiškino kaip dirba Panasonic ir Teslos darbuotojai tam jų gigafaktoriuje. Matau savišvietai pravers.
Čia gal kam bus įdomu didžiausi EV baterijų gamintojai ir truputi kam jie tiekia: https://www.reuters.com/article/us-autos-batteries-factbox-idUSKBN1Y02JG |
|
2021-02-11 18:52 #665085 3 | |
Aha, deginama anglis ir garo mašinos suka generatorius bitcoin fermose. Tegu slepiasi su tuo anglimi visi gerardai ir mačiuliai/
|
|
2021-02-11 19:00 #665086 1 | |
AIPT [2021-02-11 18:52]: Aha, deginama anglis ir garo mašinos suka generatorius bitcoin fermose. Tegu slepiasi su tuo anglimi visi gerardai ir mačiuliai/ Nuo realybes nepasislepsi. The Power of Technical Analysis
Margin Call |
|
2021-02-11 19:02 #665087 | |
M42, daug kas turi problemų su gerų auto pristatymu laiku, NIO negali patenkinti poreikio. Apie ICE nesidomėjau, tai negaliu pasakyti.
Aš investuoju
|
|
2021-02-11 19:33 #665089 | |
M42 [2021-02-11 18:15]: Aš praleidau valandų valandas rinkdamas info apie Tesla, čia aprašiau grubiai ir tik mažą dalį. O apie kitus gamintojus pamiršai pasidomėti, svaigsti totaliai nesamones |
|
2021-02-11 19:48 #665090 3 | |
Inkaras [2021-02-11 19:33]: M42 [2021-02-11 18:15]: Aš praleidau valandų valandas rinkdamas info apie Tesla, čia aprašiau grubiai ir tik mažą dalį. O apie kitus gamintojus pamiršai pasidomėti, svaigsti totaliai nesamones Reikia butinai leisti reikstis tokiems forumieciams kaip M42, Doncex ir kitiems. Po kurio laiko tai tures didziule verte vertinant idejas ar atskiras kompanijas. As netgi palaikinu kartais tokius aktyvius tiesos skleidejus. Go on Jei kas nors turite prieiga prie informacijos apie trumpus ir ilgus pardavimus, tai puikiai suprantate, kad visas teslos akciju ralis atsitiko butent del trumpu poziciju koverinimo. Tai akivaizdu ir tiek. O bebriukai susvaigo,kad tai todel, jog Musko autopromas labai kiets. Visi forumiecia zino,kad as parduodu teslos popierius. Ir kolkas dar ne all in, laukiu paskutinio spaiko aukstyn. Jei to jau nebebus, pildysiuos pakeliui .Kokas viskas gerai. Manau, kad turintys teslos akciju siu dienu kainomis, gali uzstrigti jose amzinai.Bent jau 5-7 metams. |
|
2021-02-11 20:33 #665093 3 | |
Augiss, kad pateisintų tokią kainą, Tesla turi išlaikyt augimą dar 5 metus. Ar tai pavyks pažiūrėsim. O doncexu ir M42 žinutės neturi vertės, nes visos jos vienodos: aš protingas, jūs kvaili.
Visos mano šiame portale išsakytos mintys yra tik mano asmeninė nuomonė. Dėl savo asmeninių investicinių sprendimų spręskite patys arba tarkites su savo finansų patarėjais.
|
|
2021-02-11 20:41 #665095 4 | |
Realiai kompanija neturi pelno is tiesiogines veiklos jau daug metu. Visa kita tik pasvaigimai ir finasine ekvilibristika mokesciu moketoju saskaita. Taskelis. Reali kaina ten zemiau 200 ,bet kol viskas burbule, nemanau, kad nukrisim ten greitai,..bet as ir neskubu .
O jei btc dabar penktojoj pagal EW, tai misios ten bus totalios.: Cia tik kantrybes reik kazkiek. Zodziu, vagina ten totali. Kazkaip pagalvojau, jei betmanas parasytu savo profilyje --vagina--,. ka darytu bebriuku armija ? |
|
2021-02-11 21:00 #665097 1 | |
Šarlatanas [2021-02-11 20:33]: Augiss, kad pateisintų tokią kainą, Tesla turi išlaikyt augimą dar 5 metus. Ar tai pavyks pažiūrėsim. O doncexu ir M42 žinutės neturi vertės, nes visos jos vienodos: aš protingas, jūs kvaili. Paprašykit Admino, kad pašalintų, aš nieko prieš, kad tik Jums būtų geriau Aa, juk dabar super galia yra: trys minusai, pirmyn |
|
2021-02-11 21:05 #665098 | |
Kas išduoda savo principus tas nužudo save (ATA Tesla)
|
|
2021-02-11 21:08 #665099 1 | |
Šarlatanas [2021-02-11 20:33]: O doncexu ir M42 žinutės neturi vertės, nes visos jos vienodos: aš protingas, jūs kvaili. Na tai tokia jau bircoin apaštalų dalia. Nors kai kurios žinutės, išimtinai kvailos, tai manau, kad vertę turi: Doncex [2021-02-10 19:03]:
Nebus problemos ateityje nes kas Btc virš žemės palydovuose, o palydovai ims energija per saulės kolektorius prie palydovo Viskas problemos nėra O Muskas iškels palydovus su miningo įranga Čia tik vienas iš alternatyvių būdu... Mąstykite plačiai The Power of Technical Analysis
Margin Call |