Autorius | Žinutė |
2021-04-07 12:21 #671899 | |
https://nasdaqbaltic.com/market/upload/reports/knf/2020_q4_lt_eur_00.pdf
https://www.kn.lt/investuotojams/dividendu-politika/24 jau skaičiuota aibę kartų -> tikėtina, kad dalins grynąjį pelną (be valiutų kursų pokyčių) -> čia treč nuspręs galutinai. Optimistiniu atveju (100% taisyklė, kurią išlaikė paskutiniais pora metų) - 0,027EUR/@ Pagal div politiką nemažiau 50% grynojo pelno (čia jau kas matoma P&L) - 0.043 EUR/@ -> bet čia dėl to eina į vyriausybę ryt ant kilimėlio. Pesimistiniu atveju -> kaip šaus į galvą ir ras kokią nors finansiškau jautraus ir neapibrėžto laikotarpio sakinį -> ~0,015 EUR/@ jau buvo nemažai apklausų ir skaičiavimų, tad ryt jau žinosime į kur. Man asmeniškai svarbi info, kad div bus ![]() |
|
![]() |
2021-04-07 12:35 #671904 |
jeronimas [2021-04-07 12:21]: Optimistiniu atveju (100% taisyklė, kurią išlaikė paskutiniais pora metų) - 0,027EUR/@ Pagal div politiką nemažiau 50% grynojo pelno (čia jau kas matoma P&L) - 0.043 EUR/@ jau buvo nemažai apklausų ir skaičiavimų, tad ryt jau žinosime į kur. Man asmeniškai svarbi info, kad div bus ![]() Na, jei jau 100% atitinka 0,027, o 50% - 0,043, tai "div bus" kokie 500%... ![]() |
|
2021-04-07 13:05 #671908 | |
![]() |
|
2021-04-07 13:07 #671909
![]() |
|
Jei atmeta valiutos pelną, tai lieka 10 mln., iš kurių kažkiek skirs dividendams.
Spėju, kad bus skiriama kokie 3-5 mln. EUR dividendams (apie 0,007-0,013 EUR/akcijai) , nes įmonė artimiausiu 2-3 metus skęs nuostoliuose ir taupys babkes visur kur tik gali. Manau, kad šiais metais prie skirtų dividendų - tai bus paskutinė proga dar nusimesti akcijas, nes įmonės visa verslo aplinka ir perspektyvos per metus pasivertė aukštyn kojom į blogą pusę. Prognozuoju 1-2 metų bėgyje akcijos kaina bus 0,1-0,15 EUR. Net ir prie tokios kainos įmonės kapitalizacija siektų 30-45 mln. EUR, kas yra per akis prie būsimų nuostolinų rezultatų. Nusuprantų, ką galvojo įmonės vadovai, kurių sprendimais į naftos terminalo parką per paskutinius 7 metus suinvestavo SKOLINTŲ babkių apie 70 mln. EUR, o šiandien naftos terminalų parkas iš esmės stovi be veiklos ir valgo rūdis. Per paskutines 10 dienų naftos terminale neapsilankė nė vienas laivas. Negana to, kad valstybė SGD terminalui yra uždėjusi labai mažą pelningumo maržą, tai šiais metais dar iš įmonės atiminėja kiekvieną mėnesį tai, ką per paskutinius 5 metus SGD terminalas uždirbo daugiau nustatytos maržos. Valstybės nustatyta SGD terminalo pelningumo marža yra dvigubai mažesnė nei vidutinė esanti tokiuose terminaluose pasaulyje. Valstybė pavertė KNF'ą kažkokia sau labdaros organizacija. |
|
2021-04-07 14:14 #671913
![]() |
|
Beje, nežinau kiek tame yra tiesos, bet teko girdėti tokias kalbas, kad tą kiekį naftos produktų (9,8 mln. tonų per tris metus), kuriuos Baltarusija nukreipė į Rusijos uostą, buvo pačių baltarusių suplanuoti krauti per Klaipėdos naftą. Tam neva ir darė KNF‘as visas investicijas dėl Baltarusijos krovos ateityje.
Bet kai mūsų pilitikai pradėjo piltį šūdą ant Batkos, įvedė sankcija Baltarusijai, priglaudė pas save Baltarusijos opozicijos narius ir dar prie sienos pamojavo istorinėmis Baltarusijos vėliavomis, tai Batka pasakė, kad galėjo turėti 10 mln. tonų krovos, tai neturės nieko. Tai jei tai tiesa, tuomet įmonė galėtų pagalvoti apie savo didžiojo akcininko (Valstybės) padavimą į teismą ir siekį prisiteisti nuostolius. Gi dėl Valstybės (jos politikų) įmonė ir įkrito į šūdų duobę, iš kurios neaišku kada išsikapstys, jei išsikapstys iš viso. Dar pridėkim, kad tos pačios Valstybės valdomi Lietuvos geležinkeliai atsatė Rengės geležinkelio ruožą, kuris naudingas Orlen‘ui gabenti krovinius ne per Kaipėdos uostą, o per Ventspilio uostą. Aišku, KNF‘o vadovų kiaušai per maži tokiems veiksmams imtis, bet jiems turi rūpėti įmonė, o ne pagrindinis įmonės akcininkams, kuris KNF‘ui jau pridarė žalos iki ausų. |
|
2021-04-07 14:21 #671914
![]() |
|
Today [2021-04-07 13:07]: Nusuprantų, ką galvojo įmonės vadovai, kurių sprendimais į naftos terminalo parką per paskutinius 7 metus suinvestavo SKOLINTŲ babkių apie 70 mln. EUR, o šiandien naftos terminalų parkas iš esmės stovi be veiklos ir valgo rūdis. Per paskutines 10 dienų naftos terminale neapsilankė nė vienas laivas. Balandžio 4 d. buvo laivas |
|
2021-04-07 14:39 #671916 | |
Aš niekaip nesuprantu ką jums duoda tas laivų skaičiavimas, kai kas mėnesį gaunat apyvartas ir kas ketvirtį ataskaitas. Čia toks žaidimas gaunasi, suskaičiuok laivus, jų dydį, grimzlę, iš kur atvyko, kiek prabuvo... ir sužinosi kiek bus dividendų
![]() "Žmogus, kuriam pasisekė,- tai žmogus, kuris darė tai, ką kiti tik ruošėsi daryti"
P.J.Renard |
|
2021-04-07 14:55 #671918 | |
Paskelbti dividendai vienai
akcijai: 0,013 EUR https://view.news.eu.nasdaq.com/view?id=b1badcd7677bc09e97bac8bfd62761a63&lang=lt |
|
2021-04-07 15:11 #671919
![]() |
|
savajus [2021-04-07 14:39]: tiksliai issauta,👍🎳 kam patinka laivus skaiciuot vaziuokit i Egipta 😂
Aš niekaip nesuprantu ką jums duoda tas laivų skaičiavimas, kai kas mėnesį gaunat apyvartas ir kas ketvirtį ataskaitas. Čia toks žaidimas gaunasi, suskaičiuok laivus, jų dydį, grimzlę, iš kur atvyko, kiek prabuvo... ir sužinosi kiek bus dividendų ![]() |
|
2021-04-07 15:51 #671921 | |
Kaip ir spėjau, divams kuklūs 5 mln. EUR, kas po GPM atskaičiavimo akcijai telieka 0,011 EUR. Nieko gero, tik vargani 3,4 proc. kai lyginant anksčiau pajamingumas siekdavo 7-12 proc. per ankstesnius 5 metus mokant divus. Vadinasi, kaip ir buvo galima spėti, įmonė turi finansinių sunkumų, ypač su naftos terminalu, kur klausimas ar šio terminalo generuojamų srautų pakankam paskoloms, sukištoms į naftos terminalo plėtra, dengti.
Prieš 7-8 metus, naftos terminale per metus buvo kraunama 8-9 mln. tonų naftos ir jos produktų. Tada įmonė suinvestavo per 7 metus apie 70 mln. į šio terminao plėtrą. Na ir rezultatas bus šiais metais krova kokie 3 mln. tonų naftos ir jos produktų. Padarai žvėriškas investicijas ir iš to turi 3 kartus blogesnį rezulatą. Houston, we have a problem. Ir pamirškit jų tą perkeltus 28 mln. į kitus metus. Iš tų 28 mln. pelna iš valiutos yra 22 mln. EUR. Vien šių metų pirmą ketvirtį įmonės nuostolis iš valiutos bus koks 15 mln. EUR. Jūs pasižiūrėkite kaip USD sustiprėjo lyginant su tuo, kur kursas buvo metų pradžioje. Tie 22 mln. EUR, praėjusiais metais iš valiutos, tėra orinis buhalterinis dalykas, kuris niekada nebus išmokama dividendais. |
|
2021-04-07 15:51 #671922 | |
Today, as tai sakyciau atvirksciai. Imones savininkas gali paleisti vadovybe, isparduoti turta, ka tik nori - tai jo teise. Tai yra valstybes kontroliuojama imone su politine darbotvarke, kas yra nelabai patrauklu privaciam investuotojui, bet tokia specifika. Jau pacios KN ikurimas buvo salygotas politiniu viziju (energetine valstybes nepriklausomybe). Pelnas ir valstybes interesas siuo atveju yra sudetingas balansas. Ar tai beviltiska akcija ilguoju laikotarpiu? As asmeniskai taip nemanau. Kad pigi, tai tikrai.
|
|
2021-04-07 15:57 #671923 | |
Today [2021-04-07 13:07]: Nusuprantų, ką galvojo įmonės vadovai, kurių sprendimais į naftos terminalo parką per paskutinius 7 metus suinvestavo SKOLINTŲ babkių apie 70 mln. EUR, o šiandien naftos terminalų parkas iš esmės stovi be veiklos ir valgo rūdis. KNF nėra normali privati įmonė, kurios pagrindinis tikslas yra maksimali akcininkų nauda. KNF yra valstybinė įmonė, o tai reiškia, kad finansinius tikslus gali užgožti politiniai tikslai, nėra normalaus šeimininko ir leidžiami pinigai nėra "savi pinigai". Antras pavyzdys - investicijos virš 30 mln. eurų į komercinę smulkiąją dujų krovą, kuri visą laiką neša nuostolius. Kita vertus, kas gi galėjo prognozuoti tokius Baltarusijos krovinių pokyčius. Negana to, kad valstybė SGD terminalui yra uždėjusi labai mažą pelningumo maržą, tai šiais metais dar iš įmonės atiminėja kiekvieną mėnesį tai, ką per paskutinius 5 metus SGD terminalas uždirbo daugiau nustatytos maržos. Valstybės nustatyta SGD terminalo pelningumo marža yra dvigubai mažesnė nei vidutinė esanti tokiuose terminaluose pasaulyje. Valstybė pavertė KNF'ą kažkokia sau labdaros organizacija. Tavo šias kalbas laikau neatsakingomis. Nuolatos Lietuvos vartotojai susimeta keliasdešimt milijonų eurų, kad KNF SGD uždirbtų pelno. Be tokio reguliuojamo palaikymo anksčiau KNF SGD būtų sėdėjusi giliame nuostolyje. Ir nesu tikras, kiek ji dabar išsilaikytų, jei jai suteikti laisvos rinkos sąlygas be jokių reguliavimų. Lietuva bandė terminalo išlaikymo kaštus pasidalinti su kaimynais, bet nieko nepavyko, latviai, estai ir suomiai naudojasi terminalo paslaugomis be to papildomo mokesčio, kurį susimoka Lietuvos vartotojai. |
|
2021-04-07 15:59 #671924
3 ![]() ![]() |
|
W Buffett [2021-04-07 15:11]: savajus [2021-04-07 14:39]: tiksliai issauta,👍🎳 kam patinka laivus skaiciuot vaziuokit i Egipta 😂Aš niekaip nesuprantu ką jums duoda tas laivų skaičiavimas, kai kas mėnesį gaunat apyvartas ir kas ketvirtį ataskaitas. Čia toks žaidimas gaunasi, suskaičiuok laivus, jų dydį, grimzlę, iš kur atvyko, kiek prabuvo... ir sužinosi kiek bus dividendų ![]() Jūs visiški debilai esat ![]() ![]() Kai darai investicijas, tai pirmiausia ne balansus žiūri, o pilnai išsiaiškini ką įmonė daro, kaip daro, iš ko generuoja pinigus, kiek daug generuoja babkių, kokiomis proporcijomis iš veiklų ir pan. Bet matau, kad čia yra tokių, kurie akcijas laiko Teleloto bilietukais ![]() O jie sako, pochui tie laivai, gi gaunamos apyvartos ataskaitose. Jos gaunamos iš oro turbūt, buhalteris iš oro paima ir įrašo skaičiuką. Eikit jūs nachui, blet prajuokinot jų čia visą mūsų kontorą ![]() |
|
2021-04-07 15:59 #671925 | |
Pesimistinis scenarijus dėl div...
Dėl USD/EUR kurso -> nekelkime erezijų ![]() https://www.exchangerates.org.uk/EUR-USD-spot-exchange-rates-history-2021.html +5% avg. vs. Y2020 avg. FX -> laivo nuomos USD rate'as įvestas turto perdavimo metu + USD toliau pinga (Kovą buvo užbrangęs) |
|
2021-04-07 16:06 #671927
![]() |
|
Todai nesinervuok taip suprantama kad investicija nepateisina grazos, bet taip jau nutinka kartais, na o dėl tu laivų tau kas iš to jei tu juos stebėsi o ataskaitose nesimatis ar tu ir jau tonazus iš akies nustatai ir preliminarias pajamas primeti pamates baržą, laivo tonažas dar nereiškia kad jis pilnas atplaukia, o ataskaitos kaip ir turėtu but tikslios ar pagal tave ten fiti miti KNF daro todėl reikia su meškere ant molo sėdėt ir sekti kiekvieną baržą
![]() ![]() |
|
2021-04-07 16:08 #671929
![]() |
|
Today [2021-04-07 15:59]: . Tai kam skaiciuot tuos laivus krantinej jei kas men yra atskaitos su suskaiciuotais laivais ,cia tame yra visas šposas,nereikia cia vaziuot protingi debilai lopai ir tt.tai jei i tesla ar vw investuoji turi skaiciuot furas frie angaru kiek atveze bateriju ar skardu tvaju mat.
W Buffett [2021-04-07 15:11]: savajus [2021-04-07 14:39]: tiksliai issauta,👍🎳 kam patinka laivus skaiciuot vaziuokit i Egipta 😂Aš niekaip nesuprantu ką jums duoda tas laivų skaičiavimas, kai kas mėnesį gaunat apyvartas ir kas ketvirtį ataskaitas. Čia toks žaidimas gaunasi, suskaičiuok laivus, jų dydį, grimzlę, iš kur atvyko, kiek prabuvo... ir sužinosi kiek bus dividendų ![]() Jūs visiški debilai esat ![]() ![]() Kai darai investicijas, tai pirmiausia ne balansus žiūri, o pilnai išsiaiškini ką įmonė daro, kaip daro, iš ko generuoja pinigus, kiek daug generuoja babkių, kokiomis proporcijomis iš veiklų ir pan. Bet matau, kad čia yra tokių, kurie akcijas laiko Teleloto bilietukais ![]() O jie sako, pochui tie laivai, gi gaunamos apyvartos ataskaitose. Jos gaunamos iš oro turbūt, buhalteris iš oro paima ir įrašo skaičiuką. Eikit jūs nachui, blet prajuokinot jų čia visą mūsų kontorą ![]() |
|
2021-04-07 16:09 #671930 | |
Jau yra siūlymas dėl dividendų:
https://view.news.eu.nasdaq.com/view?id=b1badcd7677bc09e97bac8bfd62761a63&lang=lt Vyriausybės sprendimas: https://view.news.eu.nasdaq.com/view?id=bf93c319a3f12a1d1529cf55e015a2d40&lang=lt |
|
2021-04-07 16:10 #671931 | |
jeronimas [2021-04-07 15:59]: Pesimistinis scenarijus dėl div... Dėl USD/EUR kurso -> nekelkime erezijų ![]() https://www.exchangerates.org.uk/EUR-USD-spot-exchange-rates-history-2021.html +5% avg. vs. Y2020 avg. FX -> laivo nuomos USD rate'as įvestas turto perdavimo metu + USD toliau pinga (Kovą buvo užbrangęs) Teisingumo dėlei tavo nuorodoj matau silpnėjantį eurą dolerio atžvilgiu. |
|
2021-04-07 16:14 #671932 | |
ok - vieni mato vieną, kiti kitą vaizdą tam pačiam grafike
![]() Today bando šian gaudyti dėl EUR/USD kurso (nereferuoju į jo asm.nuomonę apie KNF ir jos ateitį, rezultatus) Average exchange rate in 2020: 1.142 USD. Worst exchange rate: 1.0658 USD on 19 Mar 2020 Average exchange rate in 2021: 1.2036 USD. Worst exchange rate: 1.1719 USD on 30 Mar 2021. su USD planu ištaškyti >2 TRILIJONUS, niekaip nematau kaip USD galėtų atšokti EUR ar kitų valiutų atžvilgiu (čia jau gal forex vilkai galėtų pakomentuoti) https://www.eurex.com/ex-en/markets/fx/currency-pairs/EUR-USD-Futures-253790 aš labiau formuočiau klausimą ką KNF planuoja veikti su tai 28m EUR rezervuose - tai realūs pinigai iš oro gauto dėl balansinių eilučių apskaitos dalyko. |
|
![]() |
2021-04-07 16:28 #671933 |
kažkaip daugoka emocijų
![]() CASH 50%; DBPK:DE; VOOL.DE; LYQL:DE; BX4.
Esi KTU bendruomenės narys? Prisidėk prie mūsų! https://www.facebook.com/investuoju |