Autorius | Žinutė |
2022-02-09 18:39 #705187 | |
tulijus [2022-02-09 15:11]: Tai liečia ne tik TAL, bet ir SAB, galbūt netolimoje ateityje ir APG hmmm... Jums neatrodo kad TAL tuoj saus...? ![]() ![]() Dabar dar pildosi degalus skriejimui į platybes ![]() |
|
2022-02-09 19:46 #705195 | |
LoaD1nG [2022-02-09 18:39]: tulijus [2022-02-09 15:11]: Tai liečia ne tik TAL, bet ir SAB, galbūt netolimoje ateityje ir APG hmmm... Jums neatrodo kad TAL tuoj saus...? ![]() ![]() Dabar dar pildosi degalus skriejimui į platybes ![]() Rožinės svajonės ![]() |
|
2022-02-09 21:50 #705216 | |
O kaip gyventi be svajoniu...
![]() |
|
![]() |
2022-02-23 09:30 #706970 |
Ko niekas apie rezultatus nekalba?
https://www.globenewswire.com/news-release/2022/02/22/2388919/0/en/AS-Tallink-Grupp-Unaudited-Consolidated-Interim-Report-Q4-2021.html Aš investuoju
|
|
2022-02-23 09:57 #706972 | |
Skaitom... mastom...laukiam
![]() |
|
2022-02-23 10:10 #706973 | |
tulijus [2022-02-23 09:57]: Skaitom... mastom...laukiam ![]() Vakar sugryzom ![]() Ziutesiu ar ilgam??? |
|
2022-02-23 11:27 #706992
![]() |
|
Ką kalbėti, jeigu viskas ir taip aišku - jeigu ne geopolitikos viražai prieš pat rezultatų skelbimą, tai kaina galėtų siekti ir 0.70. Laukiame, kol visi susigaudys
![]() Antradienį ketvirto ketvirčio rezultatus paskelbė Talino biržos flagmanė „Tallink Grupp“. Ketvirčio duomenys reikšmingai pranoko „Enlight Research“ lūkesčius. Palyginti su laikotarpiu prieš metus, daugiau kaip dvigubai, iki 166,6 mln. Eur, išaugusios pajamos pranoko lūkesčius dėl 98 mln. Eur. EBITDA šoktelėjo nuo 1,2 mln. Eur iki 25,1 mln. Eur, kai estų analitikai tikėjosi 9,3 mln. Eur. 24,2 mln. Eur EBIT nuostolį keitė 0,9 mln. Eur EBIT pelnas, kai „Enlight Research“ laukė 14,4 mln. Eur nuostolio. Per visus 2021 m. „Tallink Grupp“ patyrė 56,6 mln. Eur nuostolio, kai laukta 73,4 mln. Eur. 2020 m. buvo patirta 108 mln. Eur nuostolio. Metus keltų operatorė pabaigė turėdama 128 mln. Eur grynųjų, kai 2020 m. – 28 mln. Eur. Šaltinis: VZ Kam stoti i juru laivyna, jeigu gali buti piratu.
|
|
2022-03-09 13:14 #710102
![]() |
|
Analysis after Q4/21
Sales promising, Oil price challenging https://research.enlightresearch.net/jsp/demoLogin.jsp?key=3512&x=aabbcc&resLibId=88623 |
|
2022-03-26 21:35 #711510 | |
Dėl vangaus susidomėjimo ir brangaus kuro, nukeliamas keltas iš Rygos į Stokholmą iš balandžio 6 dienos į birželio 4 d. Nieko gero.
|
|
2022-03-26 22:46 #711516 | |
O kaip galima susidomėti, jei net bilietų į prekybą nepaleidžia?
|
|
2022-03-26 23:09 #711517 | |
Bičbirbis [2022-03-26 22:46]: O kaip galima susidomėti, jei net bilietų į prekybą nepaleidžia? buvo paleidę, su tais kas nusipirko susisiekia dėl atšaukimo ar pakeitimo. |
|
2022-03-28 09:48 #711592 | |
Labiau panašu į būdą pasinaudoti susiklosčiusia padėtimi ir prisidengus kokiu nors force majeur tiesiog atšaukti reisą, kuriame nesusirinko pakankamai keleivių. Nors įprastomis sąlygomis tai atrodytų visiškai neteisėta. Dabar svarbu sulaukti balandžio 5 d. ataskaitą su keleivių srautais už kovo mėnesį.
Kam stoti i juru laivyna, jeigu gali buti piratu.
|
|
2022-03-28 12:52 #711609 | |
realiai nieko neprisidengia, savo pranešime klientams tiesiai šviesiai pasakė jog tokiomis sąlygomis negali pelningai dirbti, todėl ir atšaukia.
|
|
2022-04-04 18:42 #712624 | |
nebebus ir nuo birželio Rygos kelto, laive apgyvendins pabėgelius iš Ukrainos, pradžiai 4 mėnesiams. Pliusas, kad bent gaus kažkokias pajamas iš Estijos valstybės.
|
|
2022-04-05 09:50 #712682 | |
Tai tokią naujieną reikia vertinti ypatingai pozityviai. Įdarbins laivą su minimaliomis sąnaudomis, nes kuro nereikės, o aptarnaujančio personalo reikės minimaliai. Manau, kad TAL vadovybė žinojo, ką daro, jeigu su valdžia prasuko tokį projektą. Plius ES jau derina 20 mlrd. eurų paramos paketą valstybėms, kurios priims UA pabėgėlius.
Dar pridėkime, kad TAL šiandien paskelbė 2022 m. Q1 pervežimų statistiką, kuri jau smarkiai artėja prie 2019 m. prieškrizinio lygio atmetus Riga-Stokholm reiso efektą. https://view.news.eu.nasdaq.com/view?id=be04972d67f182f76a48569b1a334335f&lang=en P.S. ši naujiena dėl UA pabėgėlių dar labiau sutvirtina prielaidą, kad TAL balandžio mėnesio Rigos reisus nutraukė neva dėl sunkios geopolitinės situacijos, o realiai jau derino projektą su Vyriausybe ;) Kam stoti i juru laivyna, jeigu gali buti piratu.
|
|
2022-04-05 10:17 #712690 | |
Makiavelis [2022-04-05 09:50]: P.S. ši naujiena dėl UA pabėgėlių dar labiau sutvirtina prielaidą, kad TAL balandžio mėnesio Rigos reisus nutraukė neva dėl sunkios geopolitinės situacijos, o realiai jau derino projektą su Vyriausybe ;) kažin ar derino, nes bilietus jau buvo paleidusi pardavimui nuo birželio, o dabar ir vėl grąžina. Gerai dėl pajamų, blogai dėl įvaizdžio. Nes daug kas buvo Velykoms nusipirkę bilietus-atšaukė, dabar vasarą vėlgi... Plius laivas buvo visiškai naujai atnaujintas, neliks šio kozirio klientams. |
|
2022-04-28 09:53 #715096 | |
dar vienas nuostolingas ketvirtis... nuostolis 40mln. Dabar didžiausiu iššūkiu tampa energijos kainos, kas neleidžia dirbti pelningai.
|
|
2022-05-12 08:56 #716219
![]() |
|
Analysis after Q1/22
https://research.enlightresearch.net/jsp/demoLogin.jsp?key=3512&x=aabbcc&resLibId=88688 “Ready for the high season” |
|
![]() |
2022-06-06 14:10 #718018 |
https://www.15min.lt/verslas/naujiena/bendroves/suomiu-verslininkas-kas-tuneli-tarp-helsinkio-ir-talino-geriau-palikite-tokios-projektus-privacioms-iniciatyvoms-663-1688620
– Žinau, kad tai ne jūsų rūpestis, bet kaip, po tunelio atidarymo, jūs įsivaizduotumėte keltų tarp Helsinkio ir Talino verslą – juk dabar ši paslauga yra labai išplėtota? – Žinoma, „Tallink“ yra vieni iš mūsų oponentų ir jų valdybos pirmininkas greičiausiai turėjo daugybę bemiegių naktų. Atsiprašome už tai, bet, žinote, manau, kad jie neturėtų per daug dėl to nerimauti. Jeigu pažiūrėtumėte į Lamanšo tunelį tarp Anglijos ir Prancūzijos, jis nesunaikino keltų sektoriaus, srautai vis dar dideli. Manau, kad mūsų tunelis pakeis dabartinį keliavimo keltais paveikslą, bet tikrai jų nesunaikins. Tunelis tikrai paliks vietos lėtesnėms, bet pigesnėms alternatyvoms. Mes apskaičiavome, kad visas keltais gabenamas krovinių srautas, kuris aptarnauja Suomijos importą ir eksportą, yra daugiau nei 6 tūkst. sunkvežimių kiekvieną dieną. Būtų didžiulė netektis, jeigu keltai staiga nustotų plaukti. Pagal šiandieninį verslo planą tunelis atsipirktų per 17 metų. Mūsų planuojama vidinė grąžos norma viršija 10 proc., kas yra labai gerai investuojant į infrastruktūros projektą. Lamanšo tunelis aptarnauja apie 4500 sunkvežimių kiekvieną dieną. Mūsų tunelio apkrovos būtų didesnės – jis leistų aptarnauti apie 2/3 dabartinio Suomijos eksporto ir importo. Tai yra labai daug. |
|
2022-06-06 15:31 #718025 | |
beard on fire [2022-06-06 14:10]: https://www.15min.lt/verslas/naujiena/bendroves/suomiu-verslininkas-kas-tuneli-tarp-helsinkio-ir-talino-geriau-palikite-tokios-projektus-privacioms-iniciatyvoms-663-1688620 Esminis klausimas ar bus tunelis. Vien techniškai tai žymiai sudėtingesnių sprendimų projektas lyginant su tuneliu per Lamanšą (gylis ir ilgis grubiai 2x). Eurotunelio kaina 20 mlrd. ir pirmi pelno metai 2007 (atidarytas 1994). Čia nori su 15 mlrd. prasisukti? Kažkaip man matematika nesidėlioja. Manau "Tallink" valdybos pirmininkas gali ramiai miegoti ![]() |