Autorius | Žinutė |
2022-06-07 10:47 #718049 | |
Aš manau talinko valdybos pirmininkas turi rimtesnių iššukiū real taim, tas tunelis jam palyginus su dvigubai išaugusiomis degalų kainomis šiandien kelia dabar galvos skausmą ir šiaip vos vegetuoja jei nebutu pasirinkę eurų per ipo kazin ar bekrutėtu
![]() |
|
2022-07-28 19:06 #721848 | |
Šiandien vyko internetinis investuotojų seminaras pristatantis pusmečio rezultatus.
Ką manote apie šį estų biržos flagmaną ? Išplauks Tallinko laivas ? |
|
2022-07-28 19:42 #721853 | |
Tai jeigu girdėjai, valdyba tikisi, kad per 3q išplauks į pliusą. Tad man šiandien įdomesnė naujiena buvo ne apie sugrįžtančius pardavimus, o tai, kad po vasaros sezono pabaigos du laivai bus paleisti ant čarterių. Juos ims Olandijos socialinė apsaugos ministerija, kuri, kaip supratau, ten apgyvendins Ukrainos pabėgėlius. Tiesiog TAL dalyvauja ES pinigų paskirstyme visokiose soc. programose dėl karo ir puikiai tai išnaudos ne sezono metu - išlaidos mažos, o pajamos stabilios. Laivas stovi, o pinigai kapsi. Webinaro estai labai jau buvo santūrūs, bet pačioje pabaigoje būtent ir prasitarė, kad tie čarteriai gali suvaidinti labai teigiamai.
Įtikinamai skamba ir tai, kad laivus čarteriams ims iš ten, kur buvo vienas maršrutas, bet du lavai. Atseit, sieks vienu laivu pasiekti maksimumą ir taip taupyti ten, kur daugiausia išleidžia - degalams. Kam stoti i juru laivyna, jeigu gali buti piratu.
|
|
2022-07-29 08:30 #721871 | |
gal suradot iš ataskaitų, kiek uždirbo iš čarterių pavasarį/birželį?
|
|
![]() |
2022-08-12 09:29 #722865
![]() |
Analysis after Q2/22 report
"Calibrating the Business Model" https://research.enlightresearch.net/jsp/demoLogin.jsp?key=3512&x=aabbcc&resLibId=88757 |
|
![]() |
2022-10-27 10:38 #728324 |
Puikūs trečio ketvirčio rezultatai.
|
|
2022-10-27 16:34 #728374 | |
Rezultatai labai geri, bet susidaro įspūdis, kad kažkas yra suinteresuotas dirbtinai laikyti kainą žemą.
Kam stoti i juru laivyna, jeigu gali buti piratu.
|
|
2022-10-27 19:06 #728391
![]() |
|
Nepamirškite, kad pas juos Q3 ir būna pikinis ketvirtis. Kitais ketvirčiais gali būti minusas arba ant nulio. Tai Q3 neastpindi metinio potencialo.
|
|
![]() |
2022-11-09 08:49 #729318 |
Analysis after Q3/22
No worries about the low season https://research.enlightresearch.net/jsp/demoLogin.jsp?key=3512&x=aabbcc&resLibId=88844 |
|
2022-11-09 10:24 #729326
![]() |
|
Pagaliau vis daugiau analitikų rodo į faktus, kad šiemet "low season" bus toks, kokio seniai nematėme. prieš tai LHV analitikai net pripažino, kad tikrai neįvertino labai geros teigiamos įtakos iš čarterinių plaukiojimų. Rezultatų pristatyme vadovybė ir vėl leido suprasti, kad ir paskutinis ketvirtis bus geras.
Gali būti, kad trendas pamažu verčiasi ir eisime aukštyn, gal net labai. Kam stoti i juru laivyna, jeigu gali buti piratu.
|
|
2022-11-09 11:11 #729332
![]() |
|
Na realiai sunku vertinti įmonės perspektyvas ateityje. Laivų nuoma kaip ir išsprendžia laikinas problemas. Bet kartu prarandamas tam tikras buvęs pranašumas Baltijos regione. Kelto Latvija-Stokholmas jau nebėra liktais treti metai, o ir Talinas-Stokholmas perkėlimo rezultatai prasti. O konkurentų daug, kurie pastaraisiais metais dvigubino, ar trigubino reisų skaičių, tuo pačių didino ir savo rezultautus. Bus matyt kaip Talinkas išlaviruos iš viso to... P.s. Ankstesniais metais tokiu metu praktiškai nebebūdavo keltu bilietų su automobiliu prieškalėdiniui laikotarpiui. Dabar jų dar pilna...
|
|
2022-11-09 15:24 #729363 | |
Sunku. Panasu, kad suomiskas alkoturizmo bumas praeityje, kelioniu iprociai pasikeite, dar tie neaiskus gandai apie tunelio statyba. Manau, negalima atmesti, kad Tallink viena diena bus nupirktas ar sujungtas. DFDS tuo poziuriu yra labai rajus. Kai jie ima ir nusiperka Turkijos bendrove su visa valiutos rizika, tai pletra i sita puse butu nuosekli ir logiska.
|
|
2022-12-01 12:59 #731297 | |
Kokie pamastymai išplauks šymet tie estuku keltai, vp apyvartos krite, lhv vis stumioja bet zemiau 0,5 nelabai nori duot, o gal estukai sau kokį kalėdini raliuką suorganizuos, pozicija apmirus kažkaip paskutiniu metu
![]() |
|
2022-12-12 14:12 #732446
![]() |
|
Net labai santūriai vertinant manau, kad kitų metų pirmojo pusmečio pabaigoje TAL kaina gali pasiekti 0,70 ribą. Jau šių metų pradžioje kaina tvirtai laikėsi aukščiau nei 0,60, bet netikėtai prasidėjęs karas ir brent naftos kainos šoktelėjimas iki 120 eurų, nusmukdė ir TAL kainą. Vien dėl to, kad smarkiai išaugo kaštai.
Bet bendrovės skelbiami ketvirčiai yra vienas už kita geresni, nes vadovybė puikiai sugebėjo prisitaikyti. Dabar gi matome, kad brent nafta laikosi ne tik žemiau 90 usd, bet net žemiau 80 usd ribos. Realiai šioje pozicijoje turėtų būti taip, kad kuo labiau krenta naftos kaina, tuo labiau kylą TAL kaina. Bet koreliacijos nesimatė, nes kažkam buvo patogu išsiparduoti prie 0,50 ribos. Kitiems tai yra/buvo gera proga užsipirkti prieš būsimąjį kainos šturmą. Vadovybė dirba puikiai, net už lapkritį paskelbta pervežimų statistika, kuri 6 proc. atsiliko nuo prognozių, nieko nepasako, nes bendrovė sėkmingai įėjo į užsakomųjų reisų segmentą. Gali būti, kad net šiuos metus kaina uždarys ties 0,53-0,55 eurų riba. Kam stoti i juru laivyna, jeigu gali buti piratu.
|
|
2022-12-13 12:04 #732506
![]() |
|
Mažėjančios naftos kainos daro teigiamą įtaką pelningumui, bet reikia nepamiršti ir augančios paskolos kainos, o TAL turi virš 700 mln. eur skolų su palūkanom. Neaišku, kiek iš jų turi fiksuotas, kiek su EURIBOR surištas palūkanas, tačiau bet kokiu atvejų skolų administravimas suvalgys gerokai daugiau pinigų. Ar sumažėjusios naftos kainos kompensuos tai? Klausimas.
|
|
2022-12-13 13:42 #732519
![]() |
|
Swedbank: We left the Tallink share price target at EUR 0.7 and reiterated the Buy investment recommendation 2022 Year.
|
|
2022-12-13 14:41 #732520
![]() |
|
prie esamų paskolų sumos dar prisidės viena paskola už naują laivą. Iš Stokholmo kalėdiniu laikotarpiu vis dar nėra "sold out". Tai arba bilietai per brangūs, arba atsirado geresnių alternatyvų. Nes prieš kelis metus bilietų nebebūdavo jau prieš pora mėnesių.
|
|
2022-12-19 10:38 #732935 | |
Tai jūs ir rudenį vis bandėte atkreipti dėmesį į tai, kad kažkokiamre reise dar nėra "sold out". Bet paskelbta ketvirčio ataskaita net skeptikus nustebino. Dabar tas pats. Gal nors žinote, kiek tų bilietų iki "sold out" trūksta? Kelių šimtų ar pusę laivo?
![]() Analitikai, kurie seka bendrovės veiklą, sako, kad ji uždirbs pelno, net jeigu trijų mėnesių euribor bus 2.9 proc., o brent nafta kainuos 100 baksų. Dabar trijų mėnesių euribor laikosi ties 2 proc., o nafta plūduriuoja prie 80 baksų. Nesakau ir neįrodinėju, kad kitais metais bendrovė grįš prie savo renesanso ir kainos aukščiau vieno euro, bet tikrai yra indikacijų, kad kaina į pavasarį tik kils. Ir susiję asmenys kažkaip užpirkimus didina ir šiaip susidomėjimas didėja. Kam stoti i juru laivyna, jeigu gali buti piratu.
|
|
2022-12-19 11:49 #732943 | |
Makiavelis [2022-12-19 10:38]: Tai jūs ir rudenį vis bandėte atkreipti dėmesį į tai, kad kažkokiamre reise dar nėra "sold out". Bet paskelbta ketvirčio ataskaita net skeptikus nustebino. Dabar tas pats. Gal nors žinote, kiek tų bilietų iki "sold out" trūksta? Kelių šimtų ar pusę laivo? ![]() Analitikai, kurie seka bendrovės veiklą, sako, kad ji uždirbs pelno, net jeigu trijų mėnesių euribor bus 2.9 proc., o brent nafta kainuos 100 baksų. Dabar trijų mėnesių euribor laikosi ties 2 proc., o nafta plūduriuoja prie 80 baksų. Nesakau ir neįrodinėju, kad kitais metais bendrovė grįš prie savo renesanso ir kainos aukščiau vieno euro, bet tikrai yra indikacijų, kad kaina į pavasarį tik kils. Ir susiję asmenys kažkaip užpirkimus didina ir šiaip susidomėjimas didėja. Uzsipirkau rudieni grizes is kruizo ![]() O del niuansu ir kodel pardave klausike mylimo Proso. |
|
2022-12-21 12:16 #733262
![]() |
|
Makiavelis [2022-12-19 10:38]: Bet paskelbta ketvirčio ataskaita net skeptikus nustebino. Dabar tas pats. Gal nors žinote, kiek tų bilietų iki "sold out" trūksta? Kelių šimtų ar pusę laivo? ![]() Trečiojo ketvirčio rezultatai dažniausiai visada būna geriausi, bet ar tai atsvers kitų ketvirčių minusą? Bendras metų rezultatas greičiausiai vėl bus minusinis, Pirmas ketvirtis istoriškai vienas blogiausių būna su dideliu minusu, greičiausiai ir kitais metais taip pat bus. Ar tokie rezultai kaina ves prie 1euro? O dėl bilietų, tai tiesiog norėjau atkreipti, anksčiau budavo išpirkti bilietai bet kokia kaina. Labai dažnai tuos bilietus išpirkdavo grįštantys emigrantai šventėms, arba pačios firmos savo darbuotojams. Teko matyti prieš kelis metus vienos telemunikacijų bendrovės autobusiukų koloną, apie 50-80, kurie plaukė Tallink keltu. O dabar tos masės nėra. Ir tie žmonės niekur nedingo. Tiesiog Tallinkui sustabdžius/sumažinus reisų skaičių, žmonės atrado naujus keltų vežėjus. Beje reiktų pasidžiaugti lietuviškais Dfds, Ttline, kurie per panedemiją labai sustiprėjo. Na o dėl Tallinko, tai manau reiks bent kelių metų ir geros komunikacijos, jog sugrįštų į priešpandeminius rezultatus. Nes laivų nuoma laikina, baigsis karas ir niekam nebereikės tų laivų. Reiks atkurti reisus ir "atmušti" klientus iš kitų. Nebent Tallinkas turi kitokią viziją, naujas nišas. |