Autorius | Žinutė |
2024-01-05 12:46 #774822 | |
Statau 20 Eur, kad antrieji bus Integre Trans obligacijos.
36% SAB1L | 1% NVDA | 20% EWA1L | 10% AKO1L | 1% NTU1L | 0.4% LHV1T | 32% cash
|
|
2024-01-05 12:48 #774823 | |
Integre Trans techniskai jau yra defaulte - dabar tiesiog formina legal žingsnius ir siūlo nuolaidas kol kas poto darys kaip gerais Agrowill (dabartinė AUGA) 10% vertė pasirašote arba negaunate nieko
|
|
2024-01-05 13:30 #774829 | |
Integre Trans paskutinė naujiena dėl rodiklių neatitikimo pakeisti normatyvus ir už tai gauti papildomą premiją.
Įdomus dalykas, jog antrinėje rinkoje nematyti normalių nuolaidų. Kol kas visi nusiteikę pakankamai optimistiškai, nors jau obligacijų platinimo metu virš transporto rinkos buvo susitelkę pakankamai tamsūs debesys. Gal jeronimas turi kažkokios vidinės informacijos, bet iš to kas viešai skelbiama, nematau panikos ženklų dėl Integre Trans. P. S. neturiu jų obligacijų. |
|
2024-01-08 09:42 #775055 1 | |
Buvau panašioje situacijoje savo versle. Integre atveju skirtumas su visais "...tech'ais" yra turto bazė. Vilkikai tai ne orinė programinė įranga. Tačiau žinoma likvidumas prastas rinkoje, bet yra ką realizuoti. Pernelyg optimistiškai ir nepamatotai plėtėsi. Išeiti iš šios situacijos tikrai galima. Užtruks laiko, bet žiūrėsime kaip jie tvarkysis. Situacija nėra beviltiška. Labai priklauso, kokios lizingo sąlygos ir kaip su tiekėjais susitarė.
Test is for best
|
|
2024-01-08 09:44 #775057 | |
Vilkikai ne jiems priklauso o techniškai bankams - leverage naudotas jeigu neklystu kai žiūrėjau prospektą ~85% - tai vėluojant įmokoms bankams paims su residual value sumažinta ir įmonė liks be turto ir dar su skola bankui...
Kiek supratau pagr akcininkai savų pinigų nenori dėti, nes jie laisvus pinigus į NT projektus buvo/yra sudėję. |
|
2024-01-08 10:42 #775063 1 | |
jeronimas [2024-01-08 09:44]: Vilkikai ne jiems priklauso o techniškai bankams - leverage naudotas jeigu neklystu kai žiūrėjau prospektą ~85% - tai vėluojant įmokoms bankams paims su residual value sumažinta ir įmonė liks be turto ir dar su skola bankui... Kiek supratau pagr akcininkai savų pinigų nenori dėti, nes jie laisvus pinigus į NT projektus buvo/yra sudėję. Sutinku is dalies. Labai priklauso nuo jau padarytu ismoku. Kaip supratau, nauju vilkiku atsisake is tiekeju (kokios baudos nepranesta). O iki 1 pusm. galo 2023 m. isigyti vilkikai jau kazkokia dalimi bankams verte sugrazinta. Del leverage'o ir lizingo termino nzn., turejo kazkiek savo pilnai ispirktu (31 vnt.), dalies matyt likutine ispirkos verte mazesne nei likvidavimo verte. Kad nuolaidu rinkoje teks siulyti prie tokios jos bukles, akivaizdu. Test is for best
|
|
2024-01-08 11:35 #775067 | |
31 is 1000 bendro kiekio yra peanuts ir tie patys truckai bus jau gerokai amziuje, jeigu pilnai ismoketi lizingai.
Taip matyt leverage bus ~75-80% dėl jau išmokėtų ir einamųjų įmokų - bet tiesiog reikia turtą irgi vertinti griežtai (mano pagrindinis tikslas buvo žinutės) |
|
2024-01-08 12:53 #775073 | |
Kiek prisimenu, kad ir obligacijų įsipareigojimai lyginant su visom skolom yra peanuts. Panašu, kad čia pagrindinius klausimus spręs ne obligacijų savininkai.
|
|
2024-01-08 13:17 #775077 | |
Visiškai sutinku tiek su jeronimu tiek su Tomy. Viskas priklausys nuo rinkos (t.y. generuojamos EBITDA), nuo turto išpardavimo kainos seklioje rinkoje bei nuo susitarimo su lizingu (o jam turto tikrai nereikia, jam reikia pinigų pagal grafiką). Tai esminis momentas, kiek lakstus bus lizingas ištempiant vertės sugrąžinimo grafiką.
Test is for best
|
|
2024-01-10 10:09 #775337 3 | |
Pateiksiu info, kurią užsakiau apie Integre Trans valdomą parką.
Taigi, balanse esančių vilkikų pradžia nuo 2018 metų sausio. Pagal viklikų N3 klasė (be puspriekabių) skaičių pirmos geristracijos metus situacija atrodo sekančiai: 2016-2017 - 2 vnt. 2018 - 26 vnt. 2019 - 76 vnt. 2020 - 11 vnt. 2021 - 195 vnt. 2022 - 325 vnt. 2023 - 254 vnt. Viso 2024-01-09 datai - 889 vnt. Test is for best
|
|
2024-01-10 10:54 #775342 | |
Dalinuosi nuorodą apie Integre Trans, čia panašiai kaip rekvizitai.lt, tik scoris.lt man labiau patinka
Integre Trans |
|
2024-01-29 15:21 #777991 1 | |
TLT analogas DTLA,
https://www.justetf.com/en/etf-profile.html?isin=IE00BFM6TC58 https://www.ishares.com/uk/individual/en/products/297191/ gal kas susigundė? kokie Targetai metams? P.S. Mano spėjimas, jeigu FEDas gerai elgsis, +20% per metus "Price is what you pay. Value is what you get." ― Warren Buffett
|
|
2024-01-30 19:55 #778230 | |
+20% per metus
Labai optimistiskai vertini kai neaisku kas desis rinkose (ES jau recesija, JAV vos laviruoja) ETFai nera obligacijos , ju verte nera stabili, pelno atzvilgiu kaip, kad obligaciju, tad, ne toje temoje, manau, idejai nuorodas. |
|
2024-01-30 20:16 #778232 1 | |
Pats supratai ką parašei?
Atsiversk DTLA istorinius duomenis ir pamatysi kad jokiu stabilumu ten nekvepia. Ypač 2022 metus, kai FED kėlė palūkanų normas non stop. O dabar Stop.. pagalvok kas bus kai pradės mažinti. "Price is what you pay. Value is what you get." ― Warren Buffett
|
|
2024-02-01 07:49 #778320 | |
Priest [LT] [2024-01-30 20:16]: Ypač 2022 metus, kai FED kėlė palūkanų normas non stop. O kas liepia pirkti FED obligacijas? Šimtai variantų kai galima paimti Europos valstybių bei įmonių obligacijas su fiksuotomis palūkanomis. Pavyzdziui https://www.luxse.com/security/US900123BG46/158484 Emiau kai nominala pardavinejo uz 70 proc vertes , stabiliai moka palukanas. Zinau vieninteli atveji kai obligaciju palukanos buvo sumazintos - Graikijos krizes situacija. |
|
2024-02-02 15:43 #778497 | |
sentimentai keičiasi, FED jeigu ir mažins palūkanų normas, tai ne anksčiau MAY
pridaviau DTLA ta proga.. laukiam "Price is what you pay. Value is what you get." ― Warren Buffett
|
|
2024-02-13 15:48 #779499 | |
jo... neveikia mano planas kol kas..
atidedame į Q2 "Price is what you pay. Value is what you get." ― Warren Buffett
|
|
2024-03-04 10:17 #781621 | |
https://view.news.eu.nasdaq.com/view?id=b7b4fa4ed883c6994a429ea77814cebdf&lang=en&src=notices
Storent Holding toliau platina obligacijas. Praeita karta buvo su 11 %, o dabar su 10 % |
|
2024-03-04 10:31 #781626 | |
Sveiki, gal kas daugiau pasikaustęs įmonių obligacijose - kaip taip gali būti kai prisijungus per SEB aš dabar galiu įsigyti ir senųjų Storent obligacijų ir naujų dabar platinamų? kam pirkti šviežių su 10%, jeigu yra senų su 11%?
Ir šiaip pastebėjau kad galima įsigyti įvairių seniausiai platintų obligacijų kur aš galvojau, kad jos jau išplatintos. Kaip čia yra? |
|
2024-03-04 10:39 #781630 | |
Caps [2024-03-04 10:31]: Sveiki, gal kas daugiau pasikaustęs įmonių obligacijose - kaip taip gali būti kai prisijungus per SEB aš dabar galiu įsigyti ir senųjų Storent obligacijų ir naujų dabar platinamų? kam pirkti šviežių su 10%, jeigu yra senų su 11%? Ir šiaip pastebėjau kad galima įsigyti įvairių seniausiai platintų obligacijų kur aš galvojau, kad jos jau išplatintos. Kaip čia yra? Tiketina, kad kazkas tiesiog parduoda tas obligacijas. Na, bet gali but ir taip, kad bankas tiesiog suteikia galimybe pirkti, bet ar kas nors ar nusipirksi neaisku, nes niekas nepardavineja. Bankas tik tarpininkauja dazniausiai. |