Autorius | Žinutė |
2025-01-16 18:28 #817889 | |
P.S. Dariusk nuotraukoje, kaip suprantu, New York. Nuostabus miestas.
New York pats tvarkosi. Pavasarį buvau The North American Lithuanian Business Forum, kalbėjau su LT verslais dirbančiais tenais. Miesto centre gyventi ir dirbti kainos pasidarė nebeįkandamos, tai stovi tušti ofisai, žmonės ir įmonės kraustosi į priemiesčius. Dabar kas daroma kad spręsti tokią situaciją, tai duodamos subsidijos pastatų rekonstrukcijai, perdarymui į gyvenamą būstą. Taip bandoma įveiklinti tuščius pastatus, gyvinti miestą. Tas pats daroma ir UK - savivaldybės finansuoja (suteikia subsidijas bei beprocentines paskolas) senų pastatų rekonstrukcijai su sąlyga, kad xx procentas bus paverstas gyvenamuoju būstu (nesvarbu ar nuomojamas ar parduodamas). LT Regionuose kainos mažesnės nei Vilniuje ar Kaune. Butų trūkumas ir nuomai ir pardavimui. O kodėl nevystoma? Nes kvadrato kaina per maža naujos statybos vystymui. Jei Vilnius ar Kaunas pagreitintų statybos leidimų išdavimą, sumažintų biurokratiją senų pastatų rekonstrukcijai, apkarpytų paveldosuagininkams nagus, tai net imtis UK ar NY priemonių nereikėtų - NT pasiūla padidėtų kas stabilizuotų kainų augimą. Miestai plečiasi o biurokratai kuria dar daugiau ribojimų. Na nebėgs daugiau vandens prisukus čiaupą. čia elementari fizika! Tačiau kažkaip kažkodėl atsiranda grybų, kurie mano, kad rinkos reguliavimas yra geriausias problemos sprendimas. brrrrr paskaitykite elementarų Adam Smith nematomos rankos principą. |
|
2025-01-16 18:32 #817890 | |
Marius_ [2025-01-16 18:04]: Darriusk, nežinau kam ten neleidžia žemių pirkti, gal koks John Smith ir nenusipirktų, bet kaip suprantu įsteigus įmonę LT mielai prašome. Prie miškų Lietuviai net ne pirmoje vietoje LT įmonė priklauso nuo LT įstatymų. Valdžia nuspręs ir nacionalizuos LT įmonę. Va todėl ir leidžiama pirkti per LT įmonę, o ne tiesiogiai užsieniečiams, kur LT jau neturės jokios įtakos įmonei esančioje kitos šalies jurisdikcijoje. |
|
2025-01-16 18:45 #817891 | |
Marius_ [2025-01-16 18:28]: P.S. Dariusk nuotraukoje, kaip suprantu, New York. Nuostabus miestas. New York pats tvarkosi. Pavasarį buvau The North American Lithuanian Business Forum, kalbėjau su LT verslais dirbančiais tenais. Miesto centre gyventi ir dirbti kainos pasidarė nebeįkandamos, tai stovi tušti ofisai, žmonės ir įmonės kraustosi į priemiesčius. Dabar kas daroma kad spręsti tokią situaciją, tai duodamos subsidijos pastatų rekonstrukcijai, perdarymui į gyvenamą būstą. Taip bandoma įveiklinti tuščius pastatus, gyvinti miestą. Tas pats daroma ir UK - savivaldybės finansuoja (suteikia subsidijas bei beprocentines paskolas) senų pastatų rekonstrukcijai su sąlyga, kad xx procentas bus paverstas gyvenamuoju būstu (nesvarbu ar nuomojamas ar parduodamas). LT Regionuose kainos mažesnės nei Vilniuje ar Kaune. Butų trūkumas ir nuomai ir pardavimui. O kodėl nevystoma? Nes kvadrato kaina per maža naujos statybos vystymui. Jei Vilnius ar Kaunas pagreitintų statybos leidimų išdavimą, sumažintų biurokratiją senų pastatų rekonstrukcijai, apkarpytų paveldosuagininkams nagus, tai net imtis UK ar NY priemonių nereikėtų - NT pasiūla padidėtų kas stabilizuotų kainų augimą. Miestai plečiasi o biurokratai kuria dar daugiau ribojimų. Na nebėgs daugiau vandens prisukus čiaupą. čia elementari fizika! Tačiau kažkaip kažkodėl atsiranda grybų, kurie mano, kad rinkos reguliavimas yra geriausias problemos sprendimas. brrrrr paskaitykite elementarų Adam Smith nematomos rankos principą. Rinkos reguliavimas miestų plėtroje ir statyboje reikalingas, kitaip pristatys per daug ir ne to, reikės griauti po to. O kas liečia Vilniaus perspektyvas, tai rekomenduoju pažiūrėti į Rail Baltica geležinkelį. Man panevėžiečiui bus 30 min iki Rygos gelinkeliu, 30 min iki Kauno, 2 val. iki Varšuvos. Ir ilgiausiai teks važiuoti iki Vilniaus. Retorinis klausimas, kas atsitiks Vilniaus miestui , kuris bus toli pagrindinės transporto arterijos? Žinoma, reikia kad dar tą geležinkelį pastatytų |
|
2025-01-16 18:47 #817892 | |
zz [2025-01-16 16:24]: to bugaga: na tai cia buvo klausimas ponui Dariui, kaip anas planuoja atsikratyt betono skruzdelynu. Ka siulo geresnio uz juos. aš neoponuoju nei jums nei dariui . tik saku, kad principas kitas ir betoniniai skruzdėlynai yra pasekmė , kurie arba bus sutvarkyti pakeitus įstatymus į geresnius gyvenimui arba liks pamesti sudulėjimui. |
|
2025-01-16 18:51 #817893 | |
Darriusk [2025-01-16 17:52]: Žinoma, kad statybos duoda pajamas daugybei žmonių. Bet ar šitoks vaizdelis yra gėris ??? Sutinku su Dariumi 100 proc. Tik Darius dar galėjo įdėti ir Detroito foto, kas atsitiko betoniniam miestui, kai neliko ten pramonės. Žmonės pabėgo, nes darbo ten neliko. O Vilniaus visos darbo vietos tai statybos, skambučių centrai ir visos LT mokesčių taškymas administravimas. SEB bankas ir tas pabėga į Estiją. bugaga [2025-01-16 18:47]: zz [2025-01-16 16:24]: to bugaga: na tai cia buvo klausimas ponui Dariui, kaip anas planuoja atsikratyt betono skruzdelynu. Ka siulo geresnio uz juos. aš neoponuoju nei jums nei dariui . tik saku, kad principas kitas ir betoniniai skruzdėlynai yra pasekmė , kurie arba bus sutvarkyti pakeitus įstatymus į geresnius gyvenimui arba liks pamesti sudulėjimui. Skruzdelynai liks sudulėti, kaip ir Detroite jie griuva. |
|
2025-01-16 19:53 #817905 | |
sumažintų biurokratiją senų pastatų rekonstrukcijai Jeigu čia apie renovaciją, tai šitą dalyką reiktų drausti ir kuo greičiau. Amžiaus afera primenanti Valdovų rūmų statybas. Šildymo kaina taps mažesnė kad ir perpus pvz - 30/40 EUR, bet pati renovacija vyksta chujoviausiom medžiagom ir neapima inžinierinių sijų. Statybų kontrolės praktiškai nėra. Grynai kosmetinis dalykas už 20 000 eurų/butas, kurie gyventojams niekada neatsipirks. Pamenu skaičiavau, tai virš 30 metų reiktų laukt kol gyventojas išeis į nulį. O ir tokie butai vos-vos brangesni rinkoje už nerenovuotus... Ypač aktualu tiems, kurie nežada pardavinėt savo NT. Senus daugiabučius reik griauti ir statytojams mainams padovanot +3 aukštus virš naujai atstatytų chruščiovkių, kad užsidirbtų vyrai. Gyventojai gautųū naujus butus dykai (nu kaip dykai - statybų metų teks aniem už savo šaibas pagyvent kažkur, taip sakant - investuot biškį), o statytojai užsidirbs. Win Win. Aš tai apskritai pasisakyčiau už plėtrą, o ne tankinimą. Pilna tuščios žemės Lietuvoje, geriau kiekvienas turėtų po savo namuką, kad ir nedidelį... išmoktų atsakomybės ir kas reiškia ūkis. Nes kai prisimenu gyvenant daugiabuty ir pastoviai reikėjo su dalbajobais neatsakingais turėt reikalų... iki šiol stebiuos kiek daug žmonių Lietuvoj, kuriems px kad ant jų namo grafiti, netvarkinga aplinka, nekuria bendrijų, tingi imtis veiksmų ir pnš. Apatija tiesiog katastrofiška Lietuvoj. Reiktų pajudint oluchus, kad biškį atsirastų ugnelė subinę pakelt. Bet turim anomaliją, kad pvz Vilniaus savivaldybė kasmet tik gadina Vilnių ir tuo pačiu veja žmones gyvent į rajonus. Tai šiuo atveju aš džiaugiuos ;D Blogis kuria gėrį. Rajonuose vyksta statybos. Nu bent jau Vilniaus apskrity, nežinau kaip ten Kaune ar Klaipėdoje. |
|
2025-01-16 20:53 #817920 | |
Pecius pamirso, kad ir i Vln bus Rail Baltic atsaka.
"I am not young enough to know everything."
- Oscar Wilde PS autams profesines paslaugas teikiu skubiai ir nemokamai. |
|
2025-01-16 21:10 #817921 | |
zz [2025-01-16 20:53]: Pecius pamirso, kad ir i Vln bus Rail Baltic atsaka. Nuo ir kas? Traukiniu Lietuvoje beveik niekas nevažiuoja. Valdžiukė per dešimtmečius pasistengė kad taip būtų. 1. Godumą gydyk target`u, kvailumą - stop loss`u!
2. Konservai - tai toks blogas maisto pakaitalas. 3. Darbas durnių myli - WORK SMARTER, NOT HARDER! 4. Pem` štukų vagnorkių! 5. Mudu su Izabele... 6. Laukinis kapitalizmas nustekeno žmogiškąjį kapitalą. 7. Prie Niksono |
|
2025-01-16 21:12 #817922 | |
viskas nuo patogumo priklauso. Jeigu nebebus Varsuvos pusen persedimo ir nuvaziuos greiciau uz auto uz patrauklia kaina - tai kodel gi ne. Tas pats ir siauren.
"I am not young enough to know everything."
- Oscar Wilde PS autams profesines paslaugas teikiu skubiai ir nemokamai. |
|
2025-01-16 22:35 #817928 | |
Teko neseniai pasinaudoti geležinkelio paslaugom (gal 20+ metų nesinaudojau). Tai visai malonus įspūdis susidarė lyginant su priblėsusiais prisiminimais. Per valandą+ gana komfortiškai į Kauną nuriedėjau. Kaina 8 eurai. Tai jei tikslas pašokt iki Kauno, pasitrint ten po miestą ir grįžt, tai pasirodo pigiau nei su savo transportu. O jei padarytų greituką per 30 minučių, tai visai fantastika būtų. Skaityk, ranka paduot. Per Vilnių kartais valandos reikia, kad pervažiuot.
|
|
2025-01-16 22:38 #817929 | |
Europoj traukiniai patogus. PL, DE, UK, IT, ESP. Kitur nebandziau.
"I am not young enough to know everything."
- Oscar Wilde PS autams profesines paslaugas teikiu skubiai ir nemokamai. |
|
2025-01-16 23:51 #817934 | |
zz [2025-01-16 20:53]: Pecius pamirso, kad ir i Vln bus Rail Baltic atsaka. Atšaka lieka atšaka. Provincijos miesteliu taps Vilnius. Jei bus normalus traukinys, tai Vilnius bus nekonkurencingas tarp sostinių. Toli nuo jūros, Varšuva per arti. Minskas irgi šalia. Pasikeis valdžia Baltarusijoje ir Minskas suklestės. |
|
2025-01-17 07:42 #817939 | |
Krosneles.eu [2025-01-16 18:45]: Rinkos reguliavimas miestų plėtroje ir statyboje reikalingas, kitaip pristatys per daug ir ne to, reikės griauti po to. Made my day Tik didysis brolis žino, ką ir kiek statyti Krosneles.eu [2025-01-16 23:51]: Atšaka lieka atšaka. Provincijos miesteliu taps Vilnius. Jei bus normalus traukinys, tai Vilnius bus nekonkurencingas tarp sostinių. Toli nuo jūros, Varšuva per arti. Minskas irgi šalia. Pasikeis valdžia Baltarusijoje ir Minskas suklestės. Duok dieve... Jau už*so, kad Vilnius vis panašėja į Romą ar Amsterdamą, kur neįmanoma pasivaikščioti po miestą nesidaužant alkūnėmis su kitais. Norėtųsi daugiau žalumos, mažiau žmonių, mažiau mašinų ir pan. Nuo to vilniečio gyvenimo kokybė tik pakiltų. P.S. Mažiau žmonių, mažesnis miesto biudžetas, mažiau nesąmonių ("nacionalinių" stadionų, siaurinamų gatvių, laivų viešame transporte, etc.). |
|
2025-01-17 08:02 #817943 | |
Tomy [2025-01-16 15:32]: xgx [2025-01-16 15:23]: O kam bus geriau nuo to, kad rusai ir britai nepirks NT Ispanijoje? Pradedant ispanais ir baigiant švedais, kurie nori nusipirkti. Ir tikriausiai absoliučiai visais kitais, kurie nusipirks ir paleis į nuomos rinką ir sudarys didesnę konkurenciją. Kažkoks oksimoronas Kaip konkurenciją didina faktas, kad rinkoje bus 2 žaidėjais mažiau (britais ir rusais)? Ar sakote, kad britai nusiperka ir nuomai nepaleidžia, o švedai paleidžia? |
Norėdami rašyti forume, turite užsiregistruoti, o jei jau registravotės- prisijungti.