Autorius | Žinutė |
2025-01-03 18:56 #816018 | |
Žavi mane laivybos įmonių savininkai, kurie išties dosnūs dividendais. Iš kitų Frederikseno įmonių yra dar Flex LNG su 13 % yield'u. Charteriai LNG carrier'iu nukritę, nors prieš žiemos sezoną visad būdavo pakilimas. Nukritę nes prasilenkia naujų LNG laivų užsakymų įgyvendinimas su naujais LNG skystyninimo projektais, kurių pasileidimas nusikelia į 2026-2027 m. Visgi Flex LNG praktiškai visi laivai su kontraktais iki 2026m, dauguma sudaryti kai charterių rinka buvo aukštumoje.
Kaip ir kitų laivybos kompanijų akcijų trendas kol kas žemyn, įdomu, kur dugnas. |
|
2025-01-03 22:59 #816048 | |
Aciu uz pasidalinima, TRMD vis dar korekcijoj is technines puses. Siaip nebuciau atkreipes demesi. Pabandom su zvalgyba, idomu,stebesiu.
|
|
2025-01-06 07:30 #816179 | |
Dani [2025-01-03 18:56]: Žavi mane laivybos įmonių savininkai, kurie išties dosnūs dividendais. Nėra nei vienos rimtesnės įmonės , kuri duotų bent po 13% yield'u po mokesčių P.S. šį skaičių paminėjau tik dėl to, kad jį mini, savo komentare... |
|
2025-01-06 15:11 #816314 | |
Tokie jau sektoriaus ypatumai - ciklines akcijos ant steroidu. Kainos gali kristi vos ne iki prebankrotinio lygio, nors kompanijos operuoja iprastai, moka dividendus ir pan.. Dividendai bet kokiu atveju yra saunu, bet siaip jau daugiau domina kurso pokyciai.
Del ilgalaikiu kontraktu niuansas yra tas, kad jie gali buti perziureti ar nutraukti. Man LPG turi keleta privalumu pries LNG. Tai gana siaura ir salyginai suprantama nisa. LPG suskystinti nereikia tokiu zemu temperaturu ir brangios irangos. Ir galu gale, drill baby drill politika. Propanas-butanas kaip proceso salutinis produktas tures buti plukdomas (i Azija). Dar prideciau minti, kad dauguma tankeriu kompaniju 2025-6 perspektyvas vertina gana optimistiskai. Net ir metu pabaigoje pradejus pasirodyti naujiems laivams, seni griozdai jau per ilgai laukia demontavimo. Kita vertus veiksmais jos gana atsargios. Tuo poziuriu Torm yra bene optimistiskiausiai nusiteike ir gana drasiai isigyja naujus laivus. Toks finansines disciplinos trukumas istoriskai Torm yra kainaves labai skaudziai. |
|
2025-01-07 17:16 #816475 1 | |
USA užbanino kinų COSCO,
https://oilprice.com/Latest-Energy-News/World-News/US-Adds-Chinese-Oil-Major-and-Shipping-Line-to-Military-Blacklist.html "Cosco is a major tanker operator, with more than 40 tankers in its fleet, including close to 30 VLCCs, commonly known as supertankers" Tanker Markete eina visi iš proto FRO +10% "Price is what you pay. Value is what you get." ― Warren Buffett
|
|
2025-01-07 18:28 #816480 | |
Update,
https://www.tradewindsnews.com/tankers/us-blacklists-world-s-largest-shipowner-and-shipyard-in-swipe-at-china/2-1-1760713 gerai čia USA užsimojo vėzdu. laukiam kinų atsako "Price is what you pay. Value is what you get." ― Warren Buffett
|
|
2025-01-10 13:57 #816909 1 | |
kita nuomonė dėl TORM (TRMD)..
https://www.youtube.com/watch?v=WZgeOg0erRs "Price is what you pay. Value is what you get." ― Warren Buffett
|
|
2025-01-14 10:10 #817442 | |
Mano galva, labai teisingos izvalgos. 2017 Torm restrukturizacijos priezastis buvo finansines disciplinos trukumas. Siandien perdetas Torm optimizmas siek tiek gasdina. Panasu, kad laivybos sektoriuje nieko naujo po saule, ka is dalies matome ir konteineriu kompanijose. Tausojantiems nervus ir ieskantienms siek tiek daugiau stabilumo tankeriu sektoriuje visada labiau pasiteisindavo Frontline. Ir dar siek tiek tai, kad zaliavines naftos gabentojai esant reikalui gali plukdyti produktus (kiek teko girdeti), kas tokioms kompanijoms kaip Hafnia ir Torm ne i nauda.
Kituose sektoriuose kazkokia egzistencine tyla. Dry bulk ypatingo proverzio nera, taciau man siek tiek idomiau atrodo ne dry bulk bendroves, o tai, kas gabenama. Metalurgijos pramone visiskame dugne, kas intriguoja. |
|
2025-01-17 11:44 #817980 | |
AI komentaras (Gemini):
Recent reports indicate that marine shipping stocks have experienced a decline. Several factors may have contributed to this downturn: * Ceasefire in Gaza: A recent ceasefire agreement between Israel and Hamas is expected to normalize shipping in the Red Sea. This could lead to a reduction in shipping rates and negatively impact the profits of shipping companies. * Suspension of US Dockworkers Strike: The temporary suspension of a strike by US dockworkers has also raised concerns about a potential decline in shipping rates. This could further pressure shipping stocks. * Weakening Global Demand: The global economic slowdown and weakening demand for goods could also be contributing to the decline in shipping stocks. This could lead to lower shipping volumes and reduced revenue for shipping companies. * Increased Competition: The increasing competition in the global shipping market could also be putting pressure on shipping stocks. This could lead to lower prices and reduced profitability for shipping companies. It is important to note that this is a complex issue with multiple factors contributing to the decline in marine shipping stocks. The specific reasons for the decline may vary depending on the individual company and the overall market conditions. "Price is what you pay. Value is what you get." ― Warren Buffett
|
Norėdami rašyti forume, turite užsiregistruoti, o jei jau registravotės- prisijungti.