Autorius | Žinutė |
![]() |
2025-02-11 12:40 #821260 |
Klausimas: ar galima Interactive Brokers isigyti ETF uz USD?
|
|
2025-02-11 12:43 #821261 | |
galima. Tas pats ETF skirtingom valliutom gali prekiautis skirtingose biržose.
|
|
![]() |
2025-02-11 15:38 #821286 |
HESTIA CAPITAL rimtai su PBI tvarkos,
Q4 earnings iškart po prekybos šiandien, https://finviz.com/insidertrading.ashx?view=manager-holdings&investorId=1815344 Just Idea.. subjektyvus, pas mane PBI ~5% portfelio "Price is what you pay. Value is what you get." ― Warren Buffett
|
|
2025-02-12 08:32 #821355 | |
O kodėl PBI?
Jis visą laiką, tik krito, kol 2024 m 4-tą ketvirtį, nepašoko? |
|
![]() |
2025-02-12 09:06 #821358
![]() |
aktivistas Hestia sukišo kiek į PBI..
78% visų aktyvų, ar tai nėra statymas all in? laimėjo kovą valdyboje, sukišo savo žmones. pagamino Turnaround planą, atsisakė didelės dalies veikos (nuostolingos), ko pasekoje drastiškai krenta pajamos, bet auga pelningumas ir pelnas. gairės 2025 metams Adjusted EBIT guidance for 2025 is set between $450 million and $480 million, driven by cost savings and growth in Presort and shipping. Adjusted EPS for 2025 is forecasted between $1.10 and $1.30, with a tax rate of 27% to 31%. Free cash flow is projected between $330 million and $370 million. + Buyback 150m + Div increase by 20% + No Debt maturities till 2027 Forward rodiklius galima skaičiuoti, bet niekam neįdomi įmonė... tada ir kainuoja kapeikas, ir po 100%+ augimo. Gal atsibus analitikai, pastebės tą įmonę pagaliau. https://finance.yahoo.com/news/pitney-bowes-inc-pbi-q4-071340804.html Skaitau dar kartą ir galvoju garsiai, kodėl tik 5% portfelio pas mane tas PBI.. "Price is what you pay. Value is what you get." ― Warren Buffett
|
|
![]() |
2025-02-12 10:40 #821360 |
Hestia planas dėl PBI irgi viešai paskelbtas,
https://www.businesswire.com/news/home/20241203612525/en/Hestia-Capital-Management-Discloses-Additional-Information-Regarding-10b5-1-Plan-at-Pitney-Bowes planuoja laikyti 1/5 turimo kiekio, net kaina užlipus $20+ "Price is what you pay. Value is what you get." ― Warren Buffett
|
|
![]() |
2025-02-12 15:34 #821415 |
tai va... Core CPI (YoY) 3.3% vs 3.1% estimated
Bus ignoruojama ir vėl>? "Price is what you pay. Value is what you get." ― Warren Buffett
|
|
2025-02-12 18:09 #821457 | |
.... kai pasiziuri rodiklius nasdaq100 tai baisu. toks ispudis perka bandos jausmu
![]() ![]() kazkada neseniai dalinosi kokio nio perpektyvom ,tai nuo 60$ iki 4$ ![]() |
|
2025-02-12 18:27 #821464 | |
Puikiausias to indikatorius, Tesla viršininkas, Muskas, vietoje to, kad darytų mašinas ir leistų raketas, prezidentūroje viešai žurnalistams bando išaiškinti dalykus, kurių pats nesupranta. Donaldas sėdi greta ir pritariamai linksi galvą... Man ranka nekiltų spausti buy...
|
|
Vakar 07:36 #821509
![]() |
|
Pasipildziau:
HOOD; NYA; DJI; MCO; SPGI; MA; AXP. Visos jos augo ir augs... |
|
Vakar 07:40 #821510 | |
Priest [LT] [2025-02-12 15:34]: tai va... Core CPI (YoY) 3.3% vs 3.1% estimated Bus ignoruojama ir vėl>? Pabandykite pasitikrinti fair value ... |
|
![]() |
Vakar 08:37 #821511
![]() |
Klaustuko postai yra topiniai... Fair Value...?
"Price is what you pay. Value is what you get." ― Warren Buffett
|
|
Vakar 09:10 #821513 | |
Priest [LT] [2025-02-13 08:37]: Klaustuko postai yra topiniai... Fair Value...? As of 2025-02-13, the Fair Value of Pitney Bowes Inc (PBI) is -54.07 USD. This value is based on the Peter Lynch's Fair Value formula. With the current market price of 9.76 USD, the upside of Pitney Bowes Inc is -653.9%. |
|
![]() |
Vakar 09:12 #821514 |
Klaustukas - OK, komentarų nebeturiu...
"Price is what you pay. Value is what you get." ― Warren Buffett
|
|
![]() |
Vakar 16:52 #821633
![]() |
dar viena idėja SFL,
šiuo metu didelis spaudimas žemyn visam Marine Shipping sektoriui, bet tikėtina kad John Fredriksen ir toliau melž šitą karvę. DIV yield 9.8%, tad kantriems.. kažkada ir geresni laikai gal ateis, pamatysime kainą $12+ "Price is what you pay. Value is what you get." ― Warren Buffett
|
|
Vakar 17:56 #821655 | |
Priest [LT], PBI labai smagiai juda. Ačiū už idėjas!
|
|
Vakar 20:05 #821691 | |
Priest [LT] [2025-02-13 16:52]: dar viena idėja SFL, šiuo metu didelis spaudimas žemyn visam Marine Shipping sektoriui, bet tikėtina kad John Fredriksen ir toliau melž šitą karvę. DIV yield 9.8%, tad kantriems.. kažkada ir geresni laikai gal ateis, pamatysime kainą $12+ Akcija tikrai gali kainuoti $12+, bet tai ar tikrai DIV yield svarbu kai tokia skola? Man panašiau, kad papildomas akcijas leis nei, kad trendą pakeis. |
|
Vakar 21:42 #821699 | |
Kas nors perkat šiuo metu kokius nors pasaulinius indeksus/ETF, gal kažkur matot perspektyvas, kurių kiti nepastebėjo?
|
|
01:02 #821744
![]() |
|
maxa [2025-02-13 21:42]: Kas nors perkat šiuo metu kokius nors pasaulinius indeksus/ETF, gal kažkur matot perspektyvas, kurių kiti nepastebėjo? Jo jo, perkam. Sedziu su brazilisku EWZ, bet galvoju dar reiketu dapirkti. |
|
![]() |
09:06 #821754 |
Pills [2025-02-13 20:05]: Akcija tikrai gali kainuoti $12+, bet tai ar tikrai DIV yield svarbu kai tokia skola? Man panašiau, kad papildomas akcijas leis nei, kad trendą pakeis. Toks verslo modelis, skola veikia kaip variklis. Skoliniesi, tada perki ar statai laivus. Sudarai Time Charter tiems laivams, su intencija uždirbti daugiau nei kainuoja skolą aptarnauti. Svarbu kad partneriai būtų patikimi, ir Time Charter Backlog'as būtų stabiliai augantis (dabar $4.3bn!) Tai ir skola nebaisi. Dėl naujų akcijų leidimo, tai pigesnis būdas nei skolintis Nepiknaudžiauja stipriai, tiesa buvo praėjusiais metais nemaloni istorija, kai platino naują emisiją po $12.5, kai Rinkoje kaina buvo ~$14... Ar svarbu DIV yield? Kaip tai gali būti nesvarbu? P.S. Pergyventi reikia labiau dėl bendro spaudimo visam Marine Shipping sektoriui. Visi tie tarifų įvedimai/prekybiniai karai, Sueco kanalo ir Raudonosios jūros atidarymas gali stipriai keisti vaizdą. Netyčia vėl pasikartos situacija kad laivų daugiau nei krovinio... bus kraujo upės. Jeigu dar globali recesija? Bet tada visiems "šakės". Kaip atspėti kas bus - nežinau. Todėl ir rašau, čia tik kantriems, kurie sutinka laukti tų geresnių laikų, ir kol laukia - tenkina situcija su DIV. Backlog'as tikrai stiprus, iš ko aptarnauti skolą turi. DIV mokės kaip ir mokėjo paskutinius 84 ketvirčius. Ole B. Hjertaker, CEO of SFL Management AS, said in a comment:
«We are pleased to execute on our growth strategy, with several new vessels and more than $2 billion fixed rate charter backlog added in 2024. Over the last decade SFL has transformed from a vessel financing provider to a maritime infrastructure company, with the majority of our charter backlog to investment-grade end users. A key part of our value proposition is to own, operate and continuously upgrade the fleet to the highest standards, including fuel efficiency measures to reduce the carbon footprint for us and our customers. This has translated into multiple repeat transactions with blue chip customers, and increases the residual value and future marketability of vessels in our fleet. Since the inception of the Company in 2004, we have returned $2.8 billion to our shareholders through 84 consecutive cash dividends. And in the process we have continuously demonstrated our ability to both renew and diversify our portfolio of assets and charters, supporting a sustainable long term distribution capacity.» "Price is what you pay. Value is what you get." ― Warren Buffett
|