Šiais metais šalies draudimo rinkos lyderis „Lietuvos draudimas“ savo klientų aptarnavimo skyrių atnaujinimui iš viso skirs apie 1,5 mln. litų. Panašią sumą – 1,7 mln. litų – planuojama investuoti 2008 metais. Palaipsniui bendrovė numato rekonstruoti visus 90 šiuo metu veikiančius padalinius – apie 20 šiais ir ateinančiais metais, likusius – dar per kelerius metus.
Pasak „Lietuvos draudimo“ generalinio direktoriaus Kęstučio Šerpyčio, nors vis daugiau klientų draudžiasi moderniais būdais – elektroniniu paštu, telefonu arba atnaujina sutartis paštu, klientų aptarnavimo skyriai išlieka svarbi vieta norintiems pasikonsultuoti ar gauti išsamesnę informaciją apie draudimo paslaugas. „Todėl atnaujindami aptarnavimo skyrius siekiame sukurti patogią ir jaukią aplinką čia užsukantiems klientams bei juos aptarnaujantiems mūsų darbuotojams“, – teigė jis.
Kuriant „Lietuvos draudimo“ klientų aptarnavimo skyrių interjerą daug dėmesio skirta patogiam ir aiškiam patalpų išplanavimui, darbo vietų ergonomiškumui. „Skyriams reikėjo ne tik aiškaus, patogaus išplanavimo, bet ir šiuolaikiškos architektūrinės išraiškos, atitinkančios bendrovės skelbiamus idealaus – modernumą, veržlumą, skaidrumą. Todėl interjeruose stengiamės kiek įmanoma praplėsti erdves, aklinas pertvaras keičiame berėmio stiklo pertvaromis, naudojame šviesias apdailos medžiagas bei baldus, rūpinamės kokybišku darbo vietų apšvietimu“, – sako bendrovės skyrių atnaujinimo koncepciją sukūręs architektas Simonas Liūga. Pasak jo, taip įrengti „Lietuvos draudimo“ padaliniai atitiks aukštus modernių finansų paslaugų bendrovių patalpų standartus.
Bendrovės klientų aptarnavimo skyriai keisis ne tik viduje, bet ir išorėje: bus tvarkoma aplinka, įrengiamos automobilių stovėjimo aikštelės, apšviečiami fasadai, įrengiama vizualinė reklama.
Pagal naująją koncepciją jau yra rekonstruoti keli bendrovės klientų aptarnavimo padaliniai. Vienas iš jų – Vilniuje, Savanorių prospekte, kitas – įsikūręs Trakuose. Artimiausiu metu bus atnaujinti Biržų, Pasvalio, Telšių, Elektrėnų ir Raseinių skyriai.
Lietuvos ne gyvybės draudimo rinkos lyderis „Lietuvos draudimas“ priklauso vienai didžiausių pasaulyje draudimo grupių „Royal & Sun Alliance“, draudimo paslaugas teikiančiai 130 šalių ir aptarnaujančiai apie 20 mln. klientų visame pasaulyje. „Lietuvos draudimas“ valdo didžiausią šalies draudimo rinkoje klientų aptarnavimo padalinių tinklą – iš viso 90 skyrių. Juose aptarnaujama apie 490 tūkstančių privačių ir verslo klientų.
Pasak „Lietuvos draudimo“ generalinio direktoriaus Kęstučio Šerpyčio, nors vis daugiau klientų draudžiasi moderniais būdais – elektroniniu paštu, telefonu arba atnaujina sutartis paštu, klientų aptarnavimo skyriai išlieka svarbi vieta norintiems pasikonsultuoti ar gauti išsamesnę informaciją apie draudimo paslaugas. „Todėl atnaujindami aptarnavimo skyrius siekiame sukurti patogią ir jaukią aplinką čia užsukantiems klientams bei juos aptarnaujantiems mūsų darbuotojams“, – teigė jis.
Kuriant „Lietuvos draudimo“ klientų aptarnavimo skyrių interjerą daug dėmesio skirta patogiam ir aiškiam patalpų išplanavimui, darbo vietų ergonomiškumui. „Skyriams reikėjo ne tik aiškaus, patogaus išplanavimo, bet ir šiuolaikiškos architektūrinės išraiškos, atitinkančios bendrovės skelbiamus idealaus – modernumą, veržlumą, skaidrumą. Todėl interjeruose stengiamės kiek įmanoma praplėsti erdves, aklinas pertvaras keičiame berėmio stiklo pertvaromis, naudojame šviesias apdailos medžiagas bei baldus, rūpinamės kokybišku darbo vietų apšvietimu“, – sako bendrovės skyrių atnaujinimo koncepciją sukūręs architektas Simonas Liūga. Pasak jo, taip įrengti „Lietuvos draudimo“ padaliniai atitiks aukštus modernių finansų paslaugų bendrovių patalpų standartus.
Bendrovės klientų aptarnavimo skyriai keisis ne tik viduje, bet ir išorėje: bus tvarkoma aplinka, įrengiamos automobilių stovėjimo aikštelės, apšviečiami fasadai, įrengiama vizualinė reklama.
Pagal naująją koncepciją jau yra rekonstruoti keli bendrovės klientų aptarnavimo padaliniai. Vienas iš jų – Vilniuje, Savanorių prospekte, kitas – įsikūręs Trakuose. Artimiausiu metu bus atnaujinti Biržų, Pasvalio, Telšių, Elektrėnų ir Raseinių skyriai.
Lietuvos ne gyvybės draudimo rinkos lyderis „Lietuvos draudimas“ priklauso vienai didžiausių pasaulyje draudimo grupių „Royal & Sun Alliance“, draudimo paslaugas teikiančiai 130 šalių ir aptarnaujančiai apie 20 mln. klientų visame pasaulyje. „Lietuvos draudimas“ valdo didžiausią šalies draudimo rinkoje klientų aptarnavimo padalinių tinklą – iš viso 90 skyrių. Juose aptarnaujama apie 490 tūkstančių privačių ir verslo klientų.