Mažmeninės prekybos bendrovės „Rimi Lietuva“ pardavimai per šių metų devynis mėnesius pasiekė 615,9 mln. litų (178,4 mln. eurų) – 30 proc. daugiau nei pernai per tą patį laikotarpį. Visos „Rimi Baltic” grupės pardavimai per pirmus tris metų ketvirčius sudarė 834.8 mln. eurų (2,884 mlrd. litų) ir lyginant su tuo pačiu laikotarpiu praėjusiais metais, padidėjo 20 procentų.
Didžiausius pardavimus pasiekė grupei priklausanti Latvijos bendrovė „Rimi Latvija“, kurios devynių mėnesių apyvarta siekė 391,1 mln. eurų ir buvo 29 proc. didesnė nei 2006 metų sausio-rugsėjo mėnesiais. „Rimi Estija” apyvarta lyginamuoju laikotarpiu išaugo 4 proc. iki 265,3 mln. eurų.
Vien rugsėjo mėnesį didžiausiu pardavimų augimu išsiskyrė „Rimi Lietuva“ – 25 proc. iki 19,1 mln. eurų. „Rimi Latvija“ apyvarta išaugo 20 proc. iki 41,8 mln. eurų, o bendrovės Estijoje – 4 proc. iki 28,2 procento. Visos grupės apyvartos augimas rugsėjį siekė 16 proc. iki 89,1 mln. eurų.
„Rimi Baltic“ valdo 211 prekybos centrų Baltijos šalyse: 91 Latvijoje, 65 Estijoje ir 55 Lietuvoje.
Didžiausius pardavimus pasiekė grupei priklausanti Latvijos bendrovė „Rimi Latvija“, kurios devynių mėnesių apyvarta siekė 391,1 mln. eurų ir buvo 29 proc. didesnė nei 2006 metų sausio-rugsėjo mėnesiais. „Rimi Estija” apyvarta lyginamuoju laikotarpiu išaugo 4 proc. iki 265,3 mln. eurų.
Vien rugsėjo mėnesį didžiausiu pardavimų augimu išsiskyrė „Rimi Lietuva“ – 25 proc. iki 19,1 mln. eurų. „Rimi Latvija“ apyvarta išaugo 20 proc. iki 41,8 mln. eurų, o bendrovės Estijoje – 4 proc. iki 28,2 procento. Visos grupės apyvartos augimas rugsėjį siekė 16 proc. iki 89,1 mln. eurų.
„Rimi Baltic“ valdo 211 prekybos centrų Baltijos šalyse: 91 Latvijoje, 65 Estijoje ir 55 Lietuvoje.