![](datas/img/press/11318.jpg)
Mažmeninius prekybos drabužiais tinklus Baltijos šalyse valdanti Apranga Group sumažinusi savo veiklos ir finansinės veiklos sąnaudas, tiek per paskutinį praėjusių metų ketvirtį, tiek per visus praėjusius metus pastebimai pagerino savo pelningumo rodiklius. Šiandieninės prekybos metu šios kompanijos akcijos Vilniaus biržoje nežymiai brangsta.
Apranga Group pajamos per praėjusį ketvirtį, palyginus su tuo pačiu laikotarpiu prieš metus, ūgtelėjo 6,1 procentu iki 24,909 mln. eurų. Lietuvos rinkoje, kuri yra didžiausia šios bendrovės rinka, jos pajamos per praėjusį ketvirtį ūgtelėjo 5,1 procentu, Latvijoje - 5,2 procentais, na o Estijoje, dėl iš dalies naujai atidarytų parduotuvių, pajamos šoktelėjo net 14,6 procentais.
Mažmeninius prekybos drabužiais tinklus Baltijos šalyse valdančiai kompanijai per praėjusį ketvirtį pavyko uždirbti 3,892 mln. eurų EBITDA pelno ir 2,072 mln. eurų grynojo pelno. Prieš metus per tą patį ketvirtį Apranga Group EBITDA nuostolis siekė 0,076 mln. eurų, na o grynasis nuostolis – 0,686 mln. eurų.
Kaip minėta, Apranga Group dėl sumažintų veiklos ir finansinės veiklos sąnaudų pavyko išbristi iš nuostolių ir pastebimai pagerinti savo pelningumo rodiklius. Per praėjusį ketvirtį šios bendrovės veiklos sąnaudos susitraukė daugiau nei penktadaliu, na o finansinės veiklos sąnaudos krito 7,4 kartus, kai tuo tarpu parduotų prekių savikaina per minimą laikotarpį išliko faktiškai nepakitusi. Kompanija nepateikė išplėstinio savo ketvirčio veiklos sąnaudų aprašymo, todėl negalima būtų plačiau pakomentuoti, kas labiausiai lėmė sumažintas veiklos sąnaudas, tačiau kompanija pažymi, kad vidutinis atlyginimas joje per praėjusius metus sumažėjo dešimt procentų, bei grupėje 4,5 procentais buvo sumažintas darbuotojų skaičius.
Per visus praėjusius metus Apranga Group pajamos sudarė 87,268 mln. eurų, EBITDA pelnas 10,645 mln. eurų, na o grynasis pelnas pasiekė 3,817 mln. eurų vertę. Palyginus su 2009 metais šios kompanijos pajamos sumažėjo 4,3 procentais, tuo tarpu EBITDA pelnas 2009 metais sudarė tik 1,783 mln. eurų, na o grynasis nuostolis siekė 4.896 mln. eurų.
Apranga Group praėjusių metų metinį pajamų kritimą lėmė 6,8 procentais kritusios pajamos Lietuvos rinkoje, kuri kaip minėta yra didžiausia šios bendrovės rinka. Latvijos rinkoje per praėjusius metus ši kompanija savo pajamas padidino 1,4 procentu, na o Estijos rinkoje - 7,9 procentais.
Per 2010 metus Apranga Group atidarė dvylika naujų parduotuvių ir septynias parduotuves uždarė. Per paskutinį ketvirtį buvo atidaryta viena parduotuvė bei uždarytos trys parduotuvės. Per praėjusius metus parduotuvių skaičius Estijoje šoktelėjo net 66,7 procentais, tačiau ir toliau išlieka mažiausias tarp trijų Baltijos šalių, Latvijoje padidėjo 6,9 procentais, na o Lietuvoje sumažėjo 1,4 procentu.
Bendras Apranga Group valdomas prekybos plotas per metus sumažėjo 0,7 procentais. Lietuvoje prekybos plotas, kaip ir 2009 metais, vis dar mažėjo, t.y. krito 4,1 procentu, tuo tarpu Estijoje, atidarius keturias naujas parduotuves, prekybos plotai išaugo net 24,3 procentais.
Per visus praėjusius metus Apranga Group savo parduotų prekių savikainą pavyko sumažinti apie dešimt procentų, veiklos sąnaudas – 19,9 procentais, na o finansinės veiklos sąnaudos, dėl nuo 10,750 iki -0,014 mln. eurų sumažėjusios grynosios skolos, krito net 3,6 kartus.
Apranga Group šiais metais planuoja pasiekti 121,6 mln. eurų apyvartą, arba 10,7% didesnę, nei 2010 metais, atidaryti 5-8 naujas parduotuves ir 5-7 parduotuves pilnai rekonstruos bei grupės planuose yra dviejų naujų prekinių ženklų Lietuvoje ir Baltijos šalyse parduotuvių atidarymas.
Nuo šių metų pradžios Apranga Group akcijos yra nežymiai atpigusios. Skaičiuojant paskutinių keturių ketvirčių šios kompanijos veiklos rodiklius ir esant dabartinei akcijų kainai rinkoje, šios bendrovės pagrindiniai rinkos vertės santykiniai finansiniai rodikliai būtų tokie: P/E 29; P/BV 3,4; EV/EBITDA 10,4; EV/S 1,3. Lenkijos kompanijas LPP, kuri taip pat užsiima mažmenine drabužių prekyba, analogiški pagrindiniai rinkos vertės santykiniai finansiniai rodikliai už tą patį laikotarpį būtų tokie: P/E 25,7; P/BV 4,9; EV/EBITDA 13; EV/S 1,9.
Apranga Group pajamos per praėjusį ketvirtį, palyginus su tuo pačiu laikotarpiu prieš metus, ūgtelėjo 6,1 procentu iki 24,909 mln. eurų. Lietuvos rinkoje, kuri yra didžiausia šios bendrovės rinka, jos pajamos per praėjusį ketvirtį ūgtelėjo 5,1 procentu, Latvijoje - 5,2 procentais, na o Estijoje, dėl iš dalies naujai atidarytų parduotuvių, pajamos šoktelėjo net 14,6 procentais.
Mažmeninius prekybos drabužiais tinklus Baltijos šalyse valdančiai kompanijai per praėjusį ketvirtį pavyko uždirbti 3,892 mln. eurų EBITDA pelno ir 2,072 mln. eurų grynojo pelno. Prieš metus per tą patį ketvirtį Apranga Group EBITDA nuostolis siekė 0,076 mln. eurų, na o grynasis nuostolis – 0,686 mln. eurų.
![](datas/users/375-apranga ebitda net margin 11-02-25.gif)
Per visus praėjusius metus Apranga Group pajamos sudarė 87,268 mln. eurų, EBITDA pelnas 10,645 mln. eurų, na o grynasis pelnas pasiekė 3,817 mln. eurų vertę. Palyginus su 2009 metais šios kompanijos pajamos sumažėjo 4,3 procentais, tuo tarpu EBITDA pelnas 2009 metais sudarė tik 1,783 mln. eurų, na o grynasis nuostolis siekė 4.896 mln. eurų.
Apranga Group praėjusių metų metinį pajamų kritimą lėmė 6,8 procentais kritusios pajamos Lietuvos rinkoje, kuri kaip minėta yra didžiausia šios bendrovės rinka. Latvijos rinkoje per praėjusius metus ši kompanija savo pajamas padidino 1,4 procentu, na o Estijos rinkoje - 7,9 procentais.
Per 2010 metus Apranga Group atidarė dvylika naujų parduotuvių ir septynias parduotuves uždarė. Per paskutinį ketvirtį buvo atidaryta viena parduotuvė bei uždarytos trys parduotuvės. Per praėjusius metus parduotuvių skaičius Estijoje šoktelėjo net 66,7 procentais, tačiau ir toliau išlieka mažiausias tarp trijų Baltijos šalių, Latvijoje padidėjo 6,9 procentais, na o Lietuvoje sumažėjo 1,4 procentu.
Bendras Apranga Group valdomas prekybos plotas per metus sumažėjo 0,7 procentais. Lietuvoje prekybos plotas, kaip ir 2009 metais, vis dar mažėjo, t.y. krito 4,1 procentu, tuo tarpu Estijoje, atidarius keturias naujas parduotuves, prekybos plotai išaugo net 24,3 procentais.
Per visus praėjusius metus Apranga Group savo parduotų prekių savikainą pavyko sumažinti apie dešimt procentų, veiklos sąnaudas – 19,9 procentais, na o finansinės veiklos sąnaudos, dėl nuo 10,750 iki -0,014 mln. eurų sumažėjusios grynosios skolos, krito net 3,6 kartus.
Apranga Group šiais metais planuoja pasiekti 121,6 mln. eurų apyvartą, arba 10,7% didesnę, nei 2010 metais, atidaryti 5-8 naujas parduotuves ir 5-7 parduotuves pilnai rekonstruos bei grupės planuose yra dviejų naujų prekinių ženklų Lietuvoje ir Baltijos šalyse parduotuvių atidarymas.
Nuo šių metų pradžios Apranga Group akcijos yra nežymiai atpigusios. Skaičiuojant paskutinių keturių ketvirčių šios kompanijos veiklos rodiklius ir esant dabartinei akcijų kainai rinkoje, šios bendrovės pagrindiniai rinkos vertės santykiniai finansiniai rodikliai būtų tokie: P/E 29; P/BV 3,4; EV/EBITDA 10,4; EV/S 1,3. Lenkijos kompanijas LPP, kuri taip pat užsiima mažmenine drabužių prekyba, analogiški pagrindiniai rinkos vertės santykiniai finansiniai rodikliai už tą patį laikotarpį būtų tokie: P/E 25,7; P/BV 4,9; EV/EBITDA 13; EV/S 1,9.